آشنایی کامل با بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت آلمان

آشنایی کامل با بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت آلمان

بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت، یکی از جذاب‌ترین بازار‌های کشور آلمان، بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت می‌باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است.

یکی از جذاب‌ترین بازار‌های کشور آلمان، بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت می‌باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است. این بازار هفتگی محلی برای عرضه محصولات کشاورزی و تازه بوده که شما می‌توانید جهت خرید این محصولات به این بازار که در حد فاصل برج ساعت و خیابان سال بورگ قرار دارد مراجعه کنید. در ادامه این مطلب ما سعی کرده‌ایم در خصوص ویژگی‌های این بازار و ساعت بازدید آن مواردی را بیان کنیم.

بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت | یورورپ تورز

آشنایی با بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت

شهر فرانکفورت در کشور آلمان یکی از شهرهای توریست پذیر است به طوری که هر ساله از سراسر دنیا گردشگرانی جهت دیدن جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری این شهر اقدام به رزرو بلیط فرانکفورت می کنند. این شهر علی رغم اینکه جزو تاریخی ترین شهرهای آلمان است، دارای جاذبه های طبیعی و مدرن متعدد نیز می باشد. لازم است بدانید خرید کردن در این شهر تنها به مراکز تجاری بزرگ محدود نمی‌ شود بلکه بازارچه ها و خیابان های متعدد با بوتیک ها و فروشگاه های کوچک نیز وجود دارد که در بین خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از بازارچه ها و بازارهای محلی و هفتگی کشورها و شهرهای مختلف بازدید کنید، پیشنهاد می شود حتما در زمان سفر به فرانکفورت، به بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت رفته و از این بازار خرید نمایید زیرا این بازار هفتگی جزو محبوب ترین بازارچه ها در فرانکفورت و حتی کشور آلمان بوده که دارای موقعیت مکانی و زیبایی زیادی می باشد. همچنین تنوع محصولات تازه در آن موجب بیشتر شدن این محبوبیت شده است.

موقعیت دسترسی به بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت

برای رفتن به بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت باید به برج ساعت بروید. جذابیت این بازار هفتگی تا حد زیادی به مکان آن بستگی دارد. لازم است بدانید این بازار در روز‌های خاصی از هفته در منطقه بورن‌هایم فرانکفورت برگزار می‌شود.

محصولات موجود در بازار بورنهایم

به طور کلی باید بدانید که در بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت ارائه مواد غذایی تازه توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. توجه داشته باشید ارائه محصولات غذایی تازه یک فرهنگ ارزشمند در کشور آلمان بوده که تاریخچه آن به قرن دوازدهم باز می‌گردد و خوشبختانه با وجود بازارچه‌های محلی که در جای جای این کشور وجود دارد، این فرهنگ از بین نرفته و حتی امروز هم در بین بازارچه‌های فرانکفورت و دیگر شهر‌های آلمان ادامه دارد. شما با رفتن به بازار هفتگی بورن‌هایم می‌توانید انواع سبزی‌ها و میوه‌های تازه، بهترین نوع زیتون و غذا‌های محلی را خریداری کنید.

اگر چه فرهنگ فروش محصولات ویژه منطقه‌ای به صورت تازه در آلمان از بین نرفته اما با گذشت زمان این امر تفاوت زیادی کرده این به طوری که امروزه در بازار‌های محلی نیز ما شاهد مدرنیته و سرزنده بودن هستیم. در هنگام مراجعه در هر کدام از این بازار‌ها محصولات ویژه و بسیار تازه‌ای به صورت بی‌نظیری ارائه می‌شود. همچنین کیفیت و طراوت محصولات موجود در این بازار‌ها از جمله محصولات بازار بورن‌هایم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما با رفتن به این بازار هفتگی می‌توانید محصولات تازه چون گوشت، ماهی، نان و دیگر مواد غذایی آماده را خریداری کنید. همچنین چند فروشنده در این بازار گل‌های طبیعی به فروش می‌رسانند که خرید آن می‌تواند برای شما جالب باشد.

روزهای کاری بازار بورنهایم

همانطور که گفته شد بازار هفتگی بورن‌هایم در روز‌های خاصی از هفته باز است. به طوری که برای رفتن به این بازار شما می‌توانید در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته اقدام کنید. به طور کلی باید بدانید مدت زمان لازم برای بازدید از این بازار یک تا دو ساعت می‌باشد که شما می‌توانید تمامی این بازارچه را در این زمان گشته و آنچه را که می‌خواهید خریداری کنید. ساعت کاری بازارچه در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۶ و نیم عصر می‌باشد و شنبه‌ها نیز از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر می‌توانید به این بازار که از محبوب‌ترین بازارچه‌های هفتگی در فرانکفورت است، مراجعه نمایید.

دلیل محبوبیت بازار بورنهایم فرانکفورت

با وجود آنچه گفته شد در می‌یابیم یکی از محبوب‌ترین بازارچه‌های موجود در فرانکفورت آلمان، بازار هفتگی بورن‌هایم است. اگر شما هم می‌خواهید دلیل محبوبیت این بازار را بدانید باید توجه داشته باشید با وجود اینکه این بازار در حد فاصل برج ساعت و خیابان سالزبورگ قرار دارد افراد می‌توانند علیرغم یک خرید دلپذیر از این جاذبه‌های گردشگری نیز دیدن کنند. خیابان سال بورک یک خیابان جالب و بی‌نظیر است و به افراد این امکان را می‌دهد تا پیاده روی بی‌نظیری نیز داشته باشند.

همچنین به طور کلی باید بدانید منطقه بورن‌هایم یک منطقه مسکونی است و دارای خانه‌های زیادی به سبک قرون وسطی بوده که از جنگ جهانی در‌امان مانده است. با این حال می‌توان گفت این منطقه تنها منطقه تاریخی فرانکفورت است که امکان دیدن چهره شهر قبل از جنگ جهانی دوم را به وجود آورده است.

علاوه بر این امر توجه داشته باشید اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در هنگام سفر به گونه‌ای در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید طبیعتا پیشنهاد می‌شود که از مواد غذایی تازه خریداری کرده و خودتان دست به تهیه غذا بزنید که جهت این امر بهتر است در طول زمان سفر در روز‌های شنبه و چهارشنبه به بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت رفته و آنچه را که می‌خواهید تهیه کنید تا بتوانید خوشمزه‌ترین غذا‌ها را با کیفیت عالی و البته کمترین هزینه تهیه نموده و صرف کنید.

دلیل محبوبیت بازار بورنهایم فرانکفورت | یورورپ تورز

خرید سوغات از بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت

اگرچه بیشتر محصولات ارائه شده در بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت، مواد غذایی تازه هستند اما اگر شما بخواهید برای خرید سوغاتی نیز به این محل مراجعه کنید بهتره است بدانید دست خالی بر نخواهید گشت. از آنجایی که بسیاری از افراد در هنگام سفر دوست دارند برای افراد خانواده  و عزیزان خود سوغاتی‌های تهیه کنند، توریست‌هایی که به فرانکفورت آلمان سفر می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به بازارچه بورن‌هایم آنچه را که می‌خواهند تهیه کنند. خرید انواع ترشیجات و مواد غذایی خوشمزه برای سوغاتی می‌تواند گزینه‌ای مناسب از این بازارچه باشد.

البته توجه داشته باشید با وجود اینکه بیشتر محصولات ارائه شده در این بازار مواد غذایی است پس اگر بخواهید جهت خرید سوغاتی به بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت بروید بهتر است روز‌های منتهی به پایان سفر را انتخاب کنید تا مواد غذایی که تهیه می‌کنید فاسد نشود مثلاً می‌توانید از انواع کیک و کلوچه‌های محلی خوشمزه خریداری کرده و برای دوستان خود بیاورید.

دیگر بازار های هفتگی فرانکفورت

علاوه بر اطلاع از برگزاری بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت باید بدانید، بازار‌های محلی دیگری نیز در این شهر وجود دارد که یکی از آن‌ها بازار محلی است که هفته در میان در روز‌های شنبه از ساعت ۲ تا ۳ بعد از ظهر برپا می‌شود. شما در این بازارچه می‌توانید انواع‌اشیای قدیمی و محصولات عتیقه را بخرید. بازارچه محصولات کشاورزی کنستابل نیز از دیگر بازار‌های این شهر بوده که حدود ۵۰ فروشنده داشته و محصولات کشاورزی و غذایی تازه محلی در آن به صورت مستقیم از طرف کشاورزان عرضه می‌شود.

بازار هفتگی بوکن‌هایم نیز روز‌های پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر برپا شده که بیش از ۳۰ فروشنده دارد و در این بازارچه نیز محصولات تازه کشاورزی و انواع مواد غذایی و محلی ارائه می‌شود. از جمله محصولات عالی آن می‌توان به پنیر‌های بسیار خوشمزه اشاره کرد که امتحان آن در سفر فرانکفورت پیشنهاد  می شود.

رستوران های نزدیک به بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت

شاید شما هم تمایل داشته باشید که بعد از گردش در بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت به یک رستوران خوب و بی‌نظیر رفته و غذای مناسب سفارش دهیم زیرا با وجود خستگی که بعد از خرید به وجود می‌آید طبیعت حس و حالی برای تهیه غذا نخواهد ماند. برای این امر شما می‌توانید به یکی از نزدیک‌ترین رستوران‌های این منطقه رفته و غذای لذیذ سرو کنید. نزدیکترین رستوران به این بازارچه یعنی رستوران سلزر غذا‌های بسیار خوشمزه‌ای ارائه داده که به طور حتم شما هم از خوردن آن لذت خواهید برد.

هتل های اطراف بازار بورنهایم

علاوه بر اینکه لازم است در هنگام سفر به فرانکفورت در خصوص بازارچه‌ها و مراکز خرید آن اطلاعاتی داشته باشید طبیعتا انتخاب هتل مناسب می‌تواند در جذابیت سفر شما تأثیر زیادی داشته باشد. به طوری که اگر بخواهید در نزدیکی بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت اقامت داشته باشید می‌توانید هتل بورن‌هایم در همین منطقه را انتخاب کنید. این هتل یک هتل ۳ ستاره در شهر فرانکفورت است که دارای ۲۴ اتاق می‌باشد و دارای امکاناتی چون پارکینگ، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، تلفن و غیره است.

همچنین باید بدانید از این هتل تا جاذبه‌های گردشگری شهر نیز فاصله چندانی وجود ندارد. هتل الکساندر دیگر هتل نزدیک به بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت می‌باشد که اقامتی بی‌نظیر برای شما محیا خواهد کرد. به طور کلی باید بدانید انواع هتل‌ها در شهر فرانکفورت آلمان متعدد بوده که شما می‌توانید بسته به هزینه‌ای که در نظر دارید نوعی از این هتل‌ها را انتخاب کنید. هتل‌های میان رده با قیمت مناسب برای افرادی مناسب است که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر را دارند، اما افرادی که بخواهند سفری لوکس را تجربه کنند می‌توانند از هتل‌های ۵ ستاره این شهر استفاده نمایند.

مراکز دیدنی نزدیک به بازار بورنهایم

پس از خرید جذاب در بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت می‌توانید به مراکز دیدنی‌های اطراف این بازارچه سری‌زده و از آن‌ها نیز دیدن کنید. به طوری که باید بدانید باغ وحش فرانکفورت که یکی از مهمترین مراکز دیدنی و جاذبه‌های این شهر است در نزدیکی بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت قرار دارد.

همچنین وجود منطقه تاریخی بورن‌هایم فرانکفورت در اطراف این بازارچه می‌تواند برای تاریخ دوستان جذابیت زیادی به همراه داشته باشد زیرا همانطور که پیشتر هم گفته شد این منطقه تاریخی قدمتی بسیار زیاد داشته به طوری که ساخت آن به سال‌های قبل از جنگ جهانی دوم بر می‌گردد. باغ گیاه‌شناسی فرانکفورت نیز از دیگر جاذبه‌های این شهر بوده که در اطراف این بازارچه قرار دارد و با وجود جذابیتی که دارد پیشنهاد می‌شود در سفر به فرانکفورت حتماً از آن نیز دیدن کنید.

مراکز دیدنی نزدیک به بازار بورنهایم | یورورپ تورز

سوالات متداول بازار هفتگی بورنهایم فرانکفورت

در این بازار هفتگی چه چیزهایی به فروش میرود؟

این بازار هفتگی محلی برای عرضه محصولات کشاورزی و تازه بوده که شما می‌توانید جهت خرید این محصولات به این بازار که در حد فاصل برج ساعت و خیابان سال بورگ قرار دارد مراجعه کنید.

برای رفتن به این بازار هفتگی باید چه کنیم؟

برای رفتن به بازار هفتگی بورن‌هایم فرانکفورت باید به برج ساعت بروید.

ساعات و روزهای کاری این بازار هفتگی چه زمانی ها و روز هایی است؟

ساعت کاری بازارچه در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۶ و نیم عصر می‌باشد و شنبه‌ها نیز از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر می‌توانید به این بازار که از محبوب‌ترین بازارچه‌های هفتگی در فرانکفورت است، مراجعه نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!