آب و هوای آلمان در طول سال چگونه است؟

آب و هوای آلمان در طول سال چگونه است؟

کشور آلمان همچون کشور ایران دارای چهار فصل می‌باشد که از جاذبه‌های طبیعی بسیار خوبی علاوه بر جاذبه‌های دیگرش برخوردار است. آب و هوای آلمان با توجه به فصل‌ها بسیار متغییر است. در فصل آلمان بهار بسیار دیدنی و زیبا است، بعد از زمستان‌های سر این کشور دمای هوا به همراه قیمت هتل‌های آلمان و خدمات بالا می‌رود و فرصتی مناسب را برای تفریح در این کشور زیباست. تابستان شلوغ‌ترین فصل برای گردشگران در این کشور است، فراموش نکنید در سفر پاییزی به آلمان چترتان و در زمستان چوب اسکی‌هایتان را همراه خود داشته باشد تا از سفر خود لذت ببرید. تور آلمان و تور اروپا فرصت بسیار مناسبی برای سفر به این کشور است.

کشور آلمان همانند دیگر کشورهای اروپایی، مقصد مناسبی برای تمام فصول است اما این به این معنی نیست که می‌توانید کاملا به پایداری وضعیت جوی این کشور در تمام طئل سال اعتماد داشته باشید. هرچند به طور کلی می‌توانیم بگوییم این کشور دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد است (البته طولانی مدت بودن جبهه سرد و بارش برف به مقدار زیاد بسیار کم اتفاق می‌افتد ) بارش باران یک موهبت برزرگ برای متعادل کردن آب و هوا در این کشور است، البته در ماه‌های تابستانی میزان بارش باران زیادتر است که معمولا این بارش‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند.

آلمان کشوری واقع در بخش غربی اروپا است از جمله کشورهای پر رفت و آمد از نظر گردشگری و جزئ جدای ناپذر از لیست سفر به اروپاست. بسیاری از گردشگران با استفاده از تور آلمان و تور اروپا به این کشور سفر می‌کنند.کشور آلمان دارای تمدنی 2000 ساله می‌باشد که در گذر زمان دستخوش تغییرات و فراز و نشیب‌های بسیاری شده است. جدا از آثار تاریخی، این کشوربه دلیل داشتن سوسیس‌های فوق العاده، صنعت خودروسازی پیشرفته با ارائه برندهایی معتبر مانند فولکس واگن، بی‌اِم دابلیو و مرسدس در سطح دنیا بسیار معروف و شناخته شده می‌باشد.

از همه مهم‌تر فستیوال‌های ماه اکتبر این کشور است، جشن‌هایی شگفت انگیز که کسی نمی‌خواهد شرکت در آنها را از دست دهد. پیش از سفر به آلمان عاقلانه ان است که درباره آب و هوای آلمان و شهرهای آن ی‌بررسی انجام شود تا بتوان برنامه‌ریزی درستی برای سفر به این کشور داشت.

سالهاست آلمان به عنوان یک کشور توریستی مهم از نظر گردشگران در نظر گرفته می‌شود. مشهورترین مقصد توریستی کشور آلمان شهر برلین است که یکی از پرجاذبه‌ترین پایتخت‌ها در اروپا به شمار می‌رود. بسیاری از شهر‌های مهم دیگر آلمان هم، تاریخ پر افتخاری دارند. البته جاذبه‌های توریستی آلمان فقط به شهر‌های آن ختم نمی‌شود. در آلمان از هرذ چیز می‌توان لذت بئرد و خاطره خوشی از سفر را رقم زد.

آب و هوای آلمان | یوروپ تورز

طبق آب و هوای آلمان چه بپوشیم

اینکه چه نوع لباسی در آلمان با توجه به آب و هوای آلمان بپوشید بسته به فصول متفاوت بوده و حجم این لباس‌ها تغییر می‌کند، در بهار و تابستان لباس‌های با وزن کم تا متوسط و خنک را باید انتخاب کنید و طبیعتا در فصل‌های پاییز و زمستان، لباس‌های گرم و پوشیده چون پالتوها و کاپشن‌ها را در نظر بگیرید. اگر اهل کوهنوردی هستید و یا به ورزش‌های زمستانی چون اسکی علاقه دارید، بهتر است لوازم ضد‌آب و اضافی با خودتان به همراه ببرید بدون توجه به ماهی که در آن می‌خواهید سفر کنید.

آب و هوای آلمان غیر قابل پیش‌بینی است. و پیشنهاد مناسبی است که همیشه لباس‌های گرم به همراه داشته باشید و حتی ممکن است نیاز به چتر پیدا کنید. ما در اینجا به بررسی اجمالی چهار فصل آلمان و میانگین دمای هوا می‌پردازیم.

آب و هوای آلمان در بهار

آب و هوای آلمان در بهار را برایتان توصیف خواهیم کرد. به محض اینکه اولین باران در این فصل می‌زند خورشید نمایان می‌شود ولی هوا بشدت خنک است. با شروع بهار شکوفه‌های گیلاس در شهر نمایان می‌گردد که بیشتر در شهر برلین و بن شاهد این زیبایی خواهید بود. فستیوال‌های بهاره در اواسط ماه مارچ اوج می‌گیرد. از معروف‌ترین این فستیوالها، فستیوال اشتوتگارت می‌باشد. هر شهری فستیوال مخصوص به خودش را دارد.

میانگین دما در بهار آلمان

آب و هوا در بهار آلمان غیرقابل اعتماد است و مردم اکثرا ترس از بارش برف تا اوایل ماه آپریل را دارند. ماه آپریل از نظر آب و هوایی بسیار ناشناخته است و اکثرا بارش‌های رگباری که موجب تگرگ می‌شود را در پی خواهد داشت.

  • در ماه مارچ میانگین کمترین دما 33 درجه فارنهایت و
  • میانگین بیشترین دما 47 درجه فارنهایت می‌باشد.
  • در ماه آپریل میانگین کمترین دما 39 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 58 درجه فارنهایت می‌باشد.
  • در ماه می‌کمترین میانگین دما 47 درجه فارنهایت و میانگین بالاترین دما 67 درجه فارنهایت می‌باشد.
میانگین دما در بهار آلمان | یوروپ تورز

آب و هوای آلمان در تابستان

هر فردی در آلمان عاشق تابستان است. تفریحات برنامه‌ریزی شده و نوشیدنی‌های متنوع بسیار لذت بخش خواهد بود. فستیوال‌های فشن و رقص در این فصل بسیار است. آب و هوای آلمان در تابستان شامل روزهای آفتابی طولانی است که میان دمای 65 تا 75 درجه فارنهایت شناور می‌باشد. جنوب آلمان گرمترین نقطه را شمال می‌شود. در این فصل کیوی، انجیر و لیمو در جنوب غربی آلمان رشد می‌کند.

میانگین کمترین دما در ماه ژون 51 درجه فارنهایت و بیشترین میانگین دما 72 درجه فارنهایت می‌باشد.

میانگین کمترین دما در ماه جولای 54 درجه فارنهایت و بیشترین میانگین دما 76 درجه فارنهایت می‌باشد.

آب و هوای آلمان در پاییز

آب و هوای آلمان در ادامه برایتان توصیف خواهد شد:

در ماه سپتامبر و اکتبر هوا بشدت دلپذیر و خنک است و از شاخ و برگ‌های رنگارنگ زیبا لذت خواهید برد. 3 اکتبر روز اتحاد در آلمان شناخته شده است و تعطیلی رسمی است.

میانگین آب و هوای آلمان در پاییز

ماه اکتبر: میانگین کمترین دما در ماه اکتبر 40 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 58 درجه فارنهایت است.

ماه نوامبر: میانگین کمترین دما در ماه نوامبر 34 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 47 درجه فارنهایت است.

آب و هوای آلمان در زمستان

ماه ژانویه و فوریه مردم ترجیح می‌دهند به فستیوال‌های شهر برلین بروند که بسیار متنوع و جذاب است.

میانگین دمای هوا در زمستان آلمان

ماه دسامبر: میانگین کمترین دما 27 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 41 درجه فارنهایت است.
ماه ژانویه: میانگین کمترین دما 23 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 40 درجه فارنهایت است.
ماه فوریه: میانگین کمترین دما 25 درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما 41 درجه فارنهایت است.

میانگین دمای هوا در زمستان آلمان | یوروپ تورز

سوالات متداول آب و هوای آلمان

پوشاک مناسب در کشور آلمان چیست؟

اینکه چه نوع لباسی در آلمان با توجه به آب و هوای آلمان بپوشید بسته به فصول متفاوت بوده و حجم این لباس‌ها تغییر می‌کند، در بهار و تابستان لباس‌های با وزن کم تا متوسط و خنک را باید انتخاب کنید و طبیعتا در فصل‌های پاییز و زمستان، لباس‌های گرم و پوشیده چون پالتوها و کاپشن‌ها را در نظر بگیرید.

کشور آلمان در فصل بهار چگونه است؟

آب و هوای آلمان در بهار را برایتان توصیف خواهیم کرد. به محض اینکه اولین باران در این فصل می‌زند خورشید نمایان می‌شود ولی هوا بشدت خنک است. با شروع بهار شکوفه‌های گیلاس در شهر نمایان می‌گردد که بیشتر در شهر برلین و بن شاهد این زیبایی خواهید بود. فستیوال‌های بهاره در اواسط ماه مارچ اوج می‌گیرد.

فصل تابستان در کشور آلمان چگونه است؟

هر فردی در آلمان عاشق تابستان است. تفریحات برنامه‌ریزی شده و نوشیدنی‌های متنوع بسیار لذت بخش خواهد بود. فستیوال‌های فشن و رقص در این فصل بسیار است. آب و هوای آلمان در تابستان شامل روزهای آفتابی طولانی است که میان دمای 65 تا 75 درجه فارنهایت شناور می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!