دانستنی های سفر به فرانکفورت | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به فرانکفورت | راهنما – تصاویر – هزینه

راهنمای سفر به فرانکفورت

سفر به فرانکفورت شما را با جاذبه‌های گردشگری متنوعی رو به رو می‌کند. فرانکفورت شهری در کشور آلمان است که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بهره‌مند شده است. اگر شما هم قصد سفر به فرانکفورت را با تور فرانکفورت و یا تور اروپا دارید این مطلب را دنبال کنید تا با فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری این شهر تاریخی آشنا شوید.

راهنمای سفر به فرانکفورت | یوروپ تورز

درباره فرانکفورت

شاید برلین و کلن زیباترین شهرهای آلمان باشند اما این موضوع چیزی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های فرانکفورت کم نمی‌کند. فرانکفورت یکی از شهرهای تاریخی آلمان است که بواسطه ی‌فرهنگ غذایی خاصی که دارد شهرت یافته است.

وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع و طبیعت زیبا در کنار موزه‌های مختلف باعث شده که این شهر به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود. اکثر گردشگران تور آلمان و یا تور اروپا این شهر را با تاریخ و فرهنگش می‌شناسند. اگر قصد سفر به فرانکفورت را دارید حتماً این مطلب را مطالعه کنید تا با اساسی‌ترین اطلاعات درباره این شهر آشنا شوید.

درباره فرانکفورت | یوروپ تورز

آب و هوای فرانکفورت

اگر قصد سفر به شهر فرانکفورت را دارید، ابتدا باید با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شوید. سردترین ماه در سال ژانویه یا همان دی ماه است که میانگین دمای هوا به 1.6 درجه سانتی گراد هم می‌رسد. در صورتی که گرم‌ترین ماه سال در این شهر ماه جولای یا همان تیر است که میانگین دمای هوا به 20 درجه سانتی گراد هم می‌رسد.

آب و هوای فرانکفورت | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به فرانکفورت

اگر می‌خواهید بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت را انتخاب کنید، باید با شرایط آب و هوایی چهار فصل در این شهر آشنا شوید. بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت بین ماه‌های آوریل تا می‌است که معادل 12 فروردین تا اواسط خرداد می‌باشد. برخی از گردشگران تور فرانکفورت و تور اروپا معتقدند که فصل پاییز هم برای سفر به فرانکفورت بسیار مناسب است. فصل پاییز در این شهر از ماه‌های آگوست تا سپتامبر است که معادل 10 مرداد تا 8 مهر است.

در این دو فصل با طبیعت زیبایی از شهر فرانکفورت رو به رو خواهید شد. میانگین دمای هوا در فرانکفورت بسیار متغیر است به‌گونه‌ای که نصف سال آب و هوای سرد دارد و نصف دیگر سال دارای آب و هوای مطبوع با بارش‌های کم است. فرانکفورت در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری از لحاظ آب و هوایی رتبه 37 را در بین 100 شهر مختلف دارد.

اگر به آب و هوای گرم علاقه دارید، ماه‌های ژوئن، آگوست و جولای بهترین ماه‌ها برای سفر به فرانکفورت هستند که میانگین دمای هوا حتی تا 26 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد البته در شب‌ها دمای هوا پایین‌تر است. در فصل تابستان در این شهر فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شود زیرا در فصل زمستان گاهی دما تا زیر صفر درجه هم می‌رسد و ممکن است برای برگزاری این مراسم‌ها مناسب نباشد بنابراین اگر قصد دارید در رویدادها و فستیوال‌ها شرکت کنید، فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت است.

بهترین زمان سفر به فرانکفورت | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری فرانکفورت

فرانکفورت شهری با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که می‌توانید در سفر خود از آن‌ها دیدن کنید. بناهای تاریخی و جذاب این شهر هر کسی را به خود جذب می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‌های گردشگری می‌پردازیم تا در سفر به فرانکفورت از آن‌ها دیدن کنید.

جاذبه‌ های گردشگری فرانکفورت | یوروپ تورز

موزه‌ یودینگاسه

موزه یودینگاسه یکی از جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت است که دیدن آن به هر کسی توصیه می‌شود. با بازدید از این موزه می‌توانید اطلاعاتی درباره گذشته پرتلاطم یهودی‌ها در آلمان بدست آورید. در موزه یودینگاسه دیواری وجود دارد که برای کشته شدگان یهودی است. اگر قصد بازدید از این موزه را داشتید از قبل چک کنید چون ممکن است به دلیل تعمیرات تعطیل باشد.

موزه‌ یودینگاسه | یوروپ تورز

باغ گیاه‌ شناسی پالمن‌ گارتن

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری برای سفر به فرانکفورت باغ گیاه شناسی پالمن گارتن است. در این باغ گونه‌های مختلفی از گیاهان موجود در سراسر دنیا نگهداری می‌شوند. در این باغ گل‌ها، باغچه‌ها، پرندگان و راهروهای زیبایی وجود دارد که بازدید از آن‌ها به هر کسی توصیه می‌شود. بازدید از این باغ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به فرانکفورت است.

باغ گیاه‌ شناسی پالمن‌ گارتن | یوروپ تورز

رومربرگ

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت که بازدید از آن به هر کسی که برنامه سفر به فرانکفورت را دارد، توصیه می‌شود، رومربرگ است. این قسمت که بخش تاریخی شهر فرانکفورت است. دارای بناهایی مربوط به قرن‌های چهاردهم و پانزدهم است. قسمت‌هایی از این ساختمان‌ها در طی جنگ جهانی خراب شدند که در حال بازسازی هستند. در اطراف این منطقه کافی شاپ‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها غذاهای آلمانی را امتحان کنید.

رومربرگ | یوروپ تورز

تنوع غذایی در فرانکفورت

فرانکفورت به تنوع غذایی و غذاهای دلپذیرش شهرت یافته است. اگر قصد سفر به فرانکفورت را داشتید، حتماً از معروف‌ترین غذاهای آن‌ها امتحان کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین غذاها در شهر فرانکفورت را معرفی می‌کنیم.

  • فرانکفورتر
    فرانکفورتر نوعی سوسیس آلمانی است که به صورت کباب یا استیک پخته می‌شود و با نان خورده می‌شود. سوسیس یکی از معروف‌ترین مواد غذایی است که در فرانکفورت استفاده می‌شود.
فرانکفورتر | یوروپ تورز
  • شوینشسک
    این غذا نوعی گوشت مخصوص است که در رستوران‌های مدرن و لوکس فرانکفورت پیدا می‌شود. بنابراین انتظار نداشته باشید در رستوران‌های معمولی و سنتی شهر این غذا را پیدا کنید.
شوینشسک
  • اشنیتزل
    اشنیتزل یکی از غذاهای لذیذ آلمانی است که باید حتماً در سفر به فرانکفورت آن را امتحان کنید. کمتر کسی در فرانکفورت وجود دارد که این غذا را دوست نداشته باشد بنابراین اگر به فرانکفورت سفر کردید، حتماً این غذا را در رستوران‌های شهر امتحان کنید.
اشنیتزل | یوروپ تورز
  • مالوتیشن
    مالوتیشن یک غذای بسیار کامل و مغذی است که با خوردن آن تا چندین ساعت میل به غذا نخواهید داشت. این غذا ترکیبی از سبزیجات، پیاز و گوشت است که مزه منحصر به فردی به آن می‌دهند.
مالوتیشن | یوروپ تورز

بایدها و نبایدهای سفر به فرانکفورت

در سفر به فرانکفورت باید به نکات زیادی توجه کنید تا بتوانید نهایت بهره را از سفر خود ببرید. مهم‌ترین این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • اگر عاشق خرید کردن هستید و به فرانکفورت سفر کرده‌اید، حتماً به اسکای لاین پلازا بروید. در این مرکز خرید فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد که محصولاتشان را با تخفیف‌های زیاد ارائه می‌دهند.
  • در فرانکفورت فروشگاه‌ها معمولاً بعد از ساعت 7 بسته می‌شوند. بنابراین روزها به خرید بروید. سوپرمارکت‌های شهر معمولاً تا ساعت 10 شب باز می‌مانند.
  • برای کاهش هزینه‌ها در سفرتان می‌توانید از کارت مترو استفاده کنید. کارت‌های مترو به صورت هفتگی هم به فروش می‌رسند.
  • اگر با غذاهای شور رابطه خوبی ندارید قبل از سفارش غذا تأکید کنید که از نمک زیاد حین پختن غذا استفاده نکنند. زیرا آلمانی علاقه زیادی به غذاهای پرنمک دارند.
  • برای بازدید از موزه‌ها و نمایشگاه‌های شهر می‌توانید کارت موزه خریداری کنید.

اگر قصد سفر به فرانکفورت را داشتید مطالب بالا را به دقت مطالعه کنید.

بایدها و نبایدهای سفر به فرانکفورت | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به فرانکفورت

به طور کلی آب و هوای شهر فرانکفورت چگونه است؟

سردترین ماه در سال ژانویه یا همان دی ماه است که میانگین دمای هوا به 1.6 درجه سانتی گراد هم می‌رسد. در صورتی که گرم‌ترین ماه سال در این شهر ماه جولای یا همان تیر است که میانگین دمای هوا به 20 درجه سانتی گراد هم می‌رسد.

بهترین زمان سفر به شهر فرانکفورت چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت بین ماه‌های آوریل تا می‌است که معادل 12 فروردین تا اواسط خرداد می‌باشد.

غذاهای پرطرفدار شهر فرانکفورت چه غذاهایی هستند؟

غذاهای پرطرفدار فرانکفورت عباتند از: فرانکفورتر، شوینشسک، اشنیتزل و مالوتیشن.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!