آشنایی کامل با مرکز خرید اسکای لاین پلازا فرانکفورت

آشنایی کامل با مرکز خرید اسکای لاین پلازا فرانکفورت

مرکز خرید اسکای لاین پلازا، یک مجتمع تجاری تفریحی کامل است که در آن همه چیز وجود دارد. روف گاردن مرکز خرید اسکای لاین پلازا فضای بسیار دیدنی و جذابی است.

اگر عاشق خرید هستید و به شهر فرانکفورت سفر می‌کنید حتما به مرکز خرید اسکای لاین پلازا بروید. اما به یاد داشته باشید که این مکان دیدنی نه تنها یک مرکز خرید معمولی نیست بلکه یک مکان تجاری تفریحی عالی است که می‌تواند خاطرات بسیار خوبی را در سفر به شهر فرانکفورت برایتان بسازد. مرکز خرید اسکای لاین پلازا بخش‌های متعددی دارد که در این مقاله سعی داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم تا با نگاه بهتری به این مکان دیدنی رفته و بتوانید برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای رفتن به این مرکز خرید داشته باشید. پس با ما همراه شوید.

ساخت مرکز خرید اسکای لاین پلازا

این مرکز خرید یک مجموعه ساختمان در بخش غربی فرانکفورت آلمان، در نزدیکی محل نمایشگاه تجاری مسه فرانکفورت قرار دارد. افتتاح این مرکز تجاری به سال 2013 برمی گردد و دارای 180 فروشگاه و رستوران می‌باشد. توجه زیادی نیز به ساخت و ساز این ساختمان صورت گرفته به همین دلیل SKYLINE PLAZA گواهی پایداری DGNB را با تندیس طلا دریافت کرد و به همین دلیل در بین مراکز خرید آلمان پیشگام است.

مرکز خرید اسکای لاین پلازا در منطقه ایروپا شهر فرانکفورت قرار دارد و از نظر نما یکی از 5 ساختمان‌های برجسته این شهر به شمار می‌رود. طراحی خاص این ساختمان که به شکل بیضی است و 38000 متر مربع مساحت دارد، یکی از دلایل شهرت و محبوبیت آن است که نمای بسیار زیبایی دارد. استفاده از لامپ‌های ال‌ای دی در نمای ساختمان زیبایی آن را دوچندان کرده و وجود مغازه‌های رنگارنگ یکی از فوق العاده‌ترین صحنه‌ها را ایجاد کرده است.

ساخت مرکز خرید اسکای لاین پلازا - یوروپ تورز

خرید بی انتها در مرکز خرید اسکای لاین پلازا

در این مرکز خرید با چنان تنوعی روبرو می‌شوید که قطعا از آنجا دست خالی برنخواهید گشت. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در این مرکز تجاری بزرگ عرضه می‌شود که حتما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه مالی‌تان کالای مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. در مرکز خرید اسکای لاین پلازا انواع برندهای معروف آلمانی و برخی از برندهای برتر جهانی عرضه می‌شود از این رو اگر قصد خرید محصولات باکیفیت اصل و اورجینال را دارید می‌توانید به شعب نمایندگی این برندها مراجعه کنید.

خرید بی انتها در مرکز خرید اسکای لاین پلازا - یوروپ تورز

در مرکز خرید اسکای لاین پلازا چه محصولاتی عرضه می شود؟

علاوه بر انواع پوشاک که پیشتر نیز به آن اشاره شد،  در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز تهیه و خریداری کنید. فروش انواع زیورآلات نیز می‌تواند بخش جذابی برای خانم‌های خوش سلیقه و شیک پوش باشد. برخی از فروشگاه‌ها نیز به عرضه انواع عطر و ادکلن پرداخته‌اند و طیف گسترده‌ای از این محصولات را در برندهای مختلف عرضه می‌کنند. فروش انواع کیف و کفش و بسیاری از اکسسوری‌های زنانه و مردانه نیز بخش دیگری از فروشگاه‌های مرکز خرید اسکای لاین پلازا را تشکیل می‌دهد که می‌تواند برای هر خریداری جذاب و دیدنی باشد.

در مرکز خرید اسکای لاین پلازا چه محصولاتی عرضه می شود؟ - یوروپ تورز

امکانات مرکز خرید اسکای لاین پلازا

مرکز خرید اسکای لاین پلازا یک مرکز تجاری تفریحی بزرگ است که علاوه بر وجود فروشگاه‌های متعدد، دارای امکانات بسیار دیگری نیز می‌باشد. در واقع شما می‌توانید پس از ساعتی گشت و گذار در میان فروشگاه‌های این مرکز تجاری، به دیگر مکان‌های تفریحی آن رفته و لحظات خوش‌تری را برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید اسکای لاین پلازا می‌تواند یک مکان بسیار جذاب و کامل برای گشت‌های خانوادگی باشد چرا که در پشت بام این مرکز یک باغ بزرگ برای گشت و گذار و تفریح وجود دارد که به همراه یک باشگاه ورزشی و یک مرکز تناسب اندام می‌تواند برای سرگرمی و تفریح مناسب باشد. وجود رستوران در مرکز خرید اسکای‌ لاین پلازا از دیگر امکانات آن می‌باشد. این مرکز خرید به محوطه‌ای برای بازی کودکان نیز مجهز است که محیطی شاد و امن برای کودکانتان خواهد بود.

این مرکز خرید دارای پارکینگ است و در صورت استفاده از خودروی شخصی دغدغه‌ای برای پارک وسیله نقلیه‌تان نخواهید داشت. این مرکز خرید مجهز به وای فای رایگان است و علاوه بر وجود آسانسور امکان تردد برای افراد کم توان را نیز مهیا کرده است. از دیگر امکانات مرکز خرید اسکای‌ لاین پلازا می‌توان به اتاق مخصوص کودک و مادر نیز اشاره نمود.

امکانات مرکز خرید اسکای لاین پلازا - یوروپ تورز

روف گاردن در اسکلای لاین پلازا

پس از خرید در فروشگاه‌های مرکز خرید اسکای لاین پلازا، می‌توانید به پشت بام این ساختمان رفته و از یک فضای باز 7300 مترمربعی نهایت لذت را ببرید. در این روف گاردن یک رستوران، چندین میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، نمایش‌های زنده و همچنین برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای سرگرمی و خوشگذرانی وجود دارد. افرادی که به دنبال تعادل جسمی و معنوی هستند برای تمرین یوگا به گوشه جداگانه‌ای از باغ Skyline که برای این کار اختصاص داده شده است، می‌روند.

چشم‌انداز شهر فرانکفورت از تراس این روف گاردن واقعا بی‌نظیر است و می‌تواند هر بیننده‌ای را به وجد آورد. جالب است بدانید این باغ یک تاکستان کوچک و دیدنی نیز دارد. گیاهان و گل‌های باغ Skyline در طول سال همچنان در حال مراقبت خواهند بود. جو مدیترانه‌ای باغ به دلیل پوشش گیاهی انتخاب شده در باغ است. این روف گاردن در پشت بام نیز تأثیر مثبتی در ریزگردها دارد، چرا که تبخیر آب ناشی از رشد گیاهان باعث افزایش سطح رطوبت هوا می‌شود و در نتیجه به پایین آمدن دما کمک می‌کند.

علاوه بر این، ذرات و سایر ذرات موجود در هوا بطور طبیعی فیلتر می‌شوند. پوشش گیاهی متراکمی در این باغ وجود دارد این پوشش شامل درخت کاج، کاج سیاه کوهستانی و درخت بوته هیمالیا می‌باشد که نه تنها آب و هوای متعادل ایجاد می‌کند، بلکه ارزش مناسبی را برای رفاه بازدید کنندگان و منظره شهری فراهم می‌کند. درختان بزرگ، که بسیاری از آنها در زمان کاشت هفت تا هشت متر ارتفاع داشتند به سرعت می‌توانند عملکردهای اکولوژیکی انجام بدهند. آبیاری این باغ کاملاً از طریق آب باران حاصل می‌شود، که برای این کار از یک مخزن بزرگ که حداکثر 265000 لیتر در آن نگهداری می‌شود کمک گرفته شده است.

این مقدار تقریباً به یک سوم از میزان آب یک استخر 25 متری مربوط می‌شود. یکی دیگر از مزایای مخزن این است که به کاهش رواناب آب باران کمک می‌کند، که به نوبه خود باعث افزایش فشار برخی از کانال‌های محلی بخصوص در مواقع بارندگی می‌شود.

روف گاردن در اسکلای لاین پلازا - یوروپ تورز

رستوران مرکز خرید اسکای لاین پلازا

رستوران این مرکز خرید در روف گاردن آن قرار دارد و دارای دو بخش فضای باز و سرپوشیده است. در بخش سرپوشیده، فضای کافی برای پذیرایی از ۸۰۰ مهمان و در بخش روباز فضای کافی برای پذیرایی از ۵۰۰ نفر وجود دارد. این رستوران در تمام طول روز از مهمانان پذیرایی می‌کند و در بسیاری از موارد، مراسم و جلسات مختلفی در آن برگزار می‌شود.  علاوه بر رستورانی که در باغ اسکای‌پلازا وجود دارد، چندین رستوران و کافه‌ی دیگر هم در این مجموعه، میزبان خریداران است. در صورت مراجعه به این رستوان‌ها، غذاهای خوشمزه آلمانی از قبیل فرانکفورتر، شوین سگ، اشنیتزل و همچنین مالوتیشن را حتما امتحان کنید.

رستوران مرکز خرید اسکای لاین پلازا - یوروپ تورز

باشگاه تناسب اندام مرکز خرید

فضای ورزشی، باشگاه تناسب اندام و مرکز زیبایی از دیگر بخش‌های این مجموعه‌ی بزرگ و مدرن است. ضمنا یک اسپای بزرگ و مدرن به نام مرکز اسپای Meridian Spa در این بخش قرار دارد. Meridian Spa Skyline Plaza با ارائه حدود 10 هزار متر مربع فضای اسپا مجلل، میهمانان را دعوت می‌کند تا از شلوغی زندگی روزمره به آنجا رفته و استراحت کنند و از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های تناسب اندام، سلامتی و مراقبت از بدن لذت ببرند. آبگرم جادار که در طبقه 3 و 4 Sky Sky Plaza مستقر شده است، دارای یک تراس سقفی با فاصله 1500 متر مربع و منحصر به فرد است.

دستگاه‌های تناسب اندام بالاترین کیفیت را دارند، همه در فضای بسته و در محیطی بسیار دلپذیر در اختیار مشتریان قرار دارد. زمین بدنسازی جادار، دستگاه‌های بدنسازی کلاس بالا تقریباً 220 دستگاه، طیف گسترده‌ای از کلاس‌های بدنسازی (بیش از 120 کلاس در هفته)، استخر مدور گنبدی 20 متری، هفت تا هشت سونا مختلف، گرداب، حوضه کنیپ، منطقه استراحت بزرگ آبگرم و همچنین وجود 10 اتاق درمانی از دیگر امکانات این مرکز تناسب اندام می‌باشد.

باشگاه تناسب اندام مرکز خرید - یوروپ تورز

بخش های جدید مرکز خرید

پس از افتتاح مرکز خرید اسکای لاین پلازا در سال 2013، قرار شد بخش‌های دیگری نیز به این ساختمان اضافه شود که در این بخش اشاره‌ای نیز به آن می‌کنیم:

کنگره مرکز Kap Europa: این مرکز کنگره توسط مسه فرانکفورت استفاده می‌شود و 14 اتاق جلسه برای حداکثر 2400 نفر ارائه می‌دهد. این تنها ساختمانی است که توسط برج مسه فرانکفورت مورد استفاده قرار گرفته است و در خارج از زمین‌های واقعی نمایشگاه واقع شده است. در مه 2014 افتتاح شد.

برج اداری یک فرانکفورت: یک برج اداری 180 متری (590 فوت) که توسط معمار فرانسوی ژان نوول طراحی شده است برای بخش شمالی Skyline Plaza در نظر گرفته شده است. ساخت و ساز این بخش قرار بود در سال 2017 آغاز شود و در سال 2020 به اتمام برسد.

برج مسکونی The Grand: در سال 2008، شرکت هتل‌های هایت قرارداد ساخت یک برج هتل لوکس 110 متری گرند هیات را امضا کردند. طرح پیشنهادی توسط UNStudio ایجاد شده است. در سال 2013 هیات از این پروژه کنار رفت. در آوریل 2014، به جای آن یک برج مسکونی با ارتفاع 160 متر پیشنهاد شد. در مارس 2016، ساخت و ساز با افزایش ارتفاع 172 متر آغاز شد.

بخش های جدید مرکز خرید - یوروپ تورز

بازدید از مرکز خرید اسکای لاین پلازا

این مرکز خرید در منطقه Europa-Allee 6 واقع شده است.. مجتمع Skyline Plaza در نزدیکی ساختمان‌های نمایشگاه تجاری فرانکفورت و برج مسه فرانکفورت قرار دارد. نزدیکی این مجموعه به ایستگاه راه آهن، دسترسی به آن را بسیار آسان کرده است. این مرکز همه روزه بجز یکشنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا 8 الی 9 شب باز است.

بازدید از مرکز خرید اسکای لاین پلازا - یوروپ تورز

دسترسی به مرکز خرید Skyline Plaza

مرکز خرید اسکای لاین پلازا با سیستم حمل و نقل عمومی به خوبی قابل دسترسی است. در نزدیکی ایستگاه‌های Festhalle / Mess قرار دارد و با خط U-Bahn U4 و خطوط تراموا 16 و 17 دسترسی به آن میسر است. راه دیگر دسترسی به مرکز خرید اسکای لاین پلازا از طریق ایستگاه Güterplatz و خطوط تراموا 11، 14 و 21 می‌باشد. از بازدیدکنندگان که با اتومبیل وارد می‌شوند، خواسته شده‌اند که به ترتیب با استفاده از پل Emser و Europa-Allee یا به ترتیب از طریق Friedrich-Ebert-Anlage و Brüsseler Straße به منطقه وارد شوند. دو ورودی ساختمان نیز پارکینگ دارد یکی در Europa-Allee و دیگری در Brüsseler Straße قرار دارند.


سوالات متداول مرکز خرید اسکای لاین پلازا

افتتاح این مرکز خرید در چه سالی بود؟

افتتاح این مرکز تجاری به سال 2013 برمی گردد و دارای 180 فروشگاه و رستوران می‌باشد.

سریقه ساخت این ساختمان چگونه بوده و از چه امنیتی برخوردار است؟

توجه زیادی نیز به ساخت و ساز این ساختمان صورت گرفته به همین دلیل SKYLINE PLAZA گواهی پایداری DGNB را با تندیس طلا دریافت کرد و به همین دلیل در بین مراکز خرید آلمان پیشگام است.

ساعات کاری این مرکز در روز چه ساعاتی است؟

این مرکز همه روزه بجز یکشنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا 8 الی 9 شب باز است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!