درباره ی شهر تولوز فرانسه چه میدانید

درباره ی شهر تولوز فرانسه چه میدانید

تولوز یکی از شهر های توریستی و زیبای فرانسه می باشد که با تور اروپایی می توانید به این شهر فوق العاده سفر نمایید. در ادامه قصد داریم تا هر آن چه درباره تولوز فرانسه نیاز می باشد، از جمله جاذبه های گردشگری، سوغاتی ها، بهترین زمان سفر به این شهر و … را در اختیار شما قرار دهیم.

تولوز فرانسه

موقعیت جغرافیایی شهر تولوز کجاست؟

تولوز یکی از شهر های کشور فرانسه می باشد که در جنوب غربی این کشور واقع شده است. شهر تولوز از نظر بزرگی در رتبه ی چهارم این کشور قرار گرفته و از نظر صنایع مختلف مانند صنعت پزشکی، فناوری و اطلاعات، الکترونیک، صنایع غذایی و … بسیار پیشرفته می باشد. تولوز فرانسه در بین دریای زیبای مدیترانه و اقیانوس پهناور اطلس قرار گرفته و به همین دلیل از آب و هوای معتدل و مدیترانه ای برخوردار می باشد. به دلیل بارش های بالا در فصل زمستان، آب و هوای این شهر در زمستان نیز معتدل می باشد و در تولوز تابستان هایی را تجربه خواهید کرد.در صورت تمایل به سفر به شهر تولوز فرانسه ما به شما فصل بهار را پیشنهاد می کنیم که هوا فوق العاده خواهد بود. زبان اصلی مردم در فرانسه و تولوز، فرانسوی می باشد اما گاها در بین مردمان آن ها زبان های محلی نیز شنیده می شود. مذهب بیش از نیمی از مردمان تولوز فرانسه، کاتولیک می باشد اما به طور کلی آزادی دین در این کشور به تصویب رسیده و به همین منظور، ادیان مختلف دیگری نیز در این شهر به چشم می خورد.

تولوز فرانسه

تعطیلات رسمی شهر تولوز فرانسه چه زمانی می باشد؟

اگر تصمیم دارید تا به شهر تولوز فرانسه سفر کنید بهتر است تا ابتدا نگاهی به تعطیلی های این کشور داشته باشید چرا که روز های تعطیل معمولا شهر شلوغ تر بوده و شاید شما نتوانید به راحتی از بخش های مختلف این شهر دیدن نمایید. علاوه بر برخی روز ها مانند اخر هفته ها، تعطیلی های دیگری نیز وجود دارد که از این میان می توان به نمایشگاه بین المللی شهر تولوز اشاره کرد که هر ساله مردم بسیاری از این نمایشگاه بازدید می نمایند. شهر تولوز فرانسه در ساحلی رود زیبای گارون واقع شده که هر ساله جشنواره ای با همین نام برگزار می شود. جشنواره گارون یکی از پر طرفدار ترین و شاد ترین جشنواره های تولوز می باشد. تعطیلاتی مانند کریسمس و یا روز پیروزی نیز در تقویم این کشور وجود دارد که قبل از سفر به آنها باید توجه نمایید. با ما در یوروپ تورز همراه باشید.

تولوز فرانسه

دریافت ویزا برای سفر به تولوز فرانسه

به منظور سفر به تولوز فرانسه شما باید ابتدا به منظور دریافت ویزای شینگن فرانسه اقدام نماییدبرای سهولت در این کار می توانید تمامی این مراحل را به مجموعه مسافرتی در ایران با نام یوروپ تورز بسپارید. با توجه به نوع سفر خود می توانید ویزای تولوز مناسب را دریافت کنید. از انواع ویزا می توان به ویزای توریستی، تجاری، ترانزیت، کاری و تحصیلی اشاره کرد. شما در ابتدا برای دریافت وقت سفارت فرانسه اقدام نموده و سپس فرم دریافت ویزای فرانسه را تکمیل می نمایید و سایر مدارک از جمله:

1_ 3 قطعه عکس 3*4 که به تازگی گرفته شده باشد با زمینه ای سفید رنگ

2_ مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی

3_ در صورت داشتن گذر نامه باید از حداقل 6 ماه اعتبار برخوردار باشد.

4_ پرینت از گردش حساب خود در سه ماه گذشته

5_ هزینه ای که به عنوان ضمانت در نظر گرفته شده

6_ مدارک شغلی و یا تحصیلی مورد نیاز

تمامی مدارک باید توسط دارالترجمه، ترجمه شده باشد. اگر تصمیم دارید تا در زمان خاصی به شهر تولوز فرانسه سفر کنید، بهتر است تا از حدود 3 ماه قبل به منظور اخذ ویزای فرانسه اقدام نمایید.

تولوز فرانسه

در سفر به تولوز فرانسه چه باید ها و نباید هایی وجود دارد؟

اگر تصمیم دارید تا به تولوز سفر کنید، ابتدا باید اندکی با فرهنگ و باید ها و نباید های مرسوم آنها اشنا شوید تا به طور نا خواسته رفتاری نداشته باشید که موجب رنجش مردم فرانسه شود! در ذیل به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

1_ اگر تصمیم دارید تا به یک فرانسوی گل هدیه بدهید، هرگز از میخک قرمز رنگ استفاده نکنید، چرا که معنای خوبی نخواهد داشت.

2_ در فرانسه 12 ظهر تا 1:30 ظهر وقت ناهار می باشد و بهتر است تا قرار های خود را به معد از این تایم موکول نمایید. رستوران های این شهر از پس از ساعت ناهار، معمولا فقط غذاهایی مانند ساندویچ ها را سرو می نمایند.

3_ اگر مهمان یک فرانسوی هستید، تا قبل از دعوت میزبان به خوردن غذا، به خوراکی ها و غذا ها دست نزنید. چرا که بی ادبی تلقی خواهد شد.

4_ در تولوز فرانسه نوشیدنی ها بدون یخ سرو می شوند پس در این زمینه تعجب نکنید!

5_ تا حد امکان سعی کنید به زبان فرانسوی صحبت کنید چرا که ان ها نسبت به زبان و گویش خود از تعصب خاصی برخوردار می باشند.

6_ به قوانین مختلف مانند قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید.

در سفر به تولوز فرانسه سعی کنید تا تمامی موارد بالا را در نظر بگیرید و به آن ها توجه نمایید.

تولوز فرانسه

فرودگاه تولوز فرانسه

فرودگاه تولوز تنها حدود 7 کیلومتر با مرکز این شهر فاصله دارد. این فرودگاه بین المللی در منطقه بالیناک قرار گرفته که موجب شده تا نام این فرودگاه نیز تولوز بالیناک نام گذاری شود. جالب است بدانید که یکی از مشهور ترین شرکت های هواپیما سازی دنیا با نام ایرباس در شهر تولوز فرانسه می باشد.

1_ اتوبوس هایی در فرودگاه می باشند که مقصد آن ها مرکز شهر تولوز بوده و شما را در مدت زمان حدودا 30 دقیقه به مرکز شهر می رسانند. با استفاده از اتوبوس می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید.

2_ یکی از کارآمد ترین سرویس ها برای مسافران و گردشگران، اتوبوس های شاتل مخصوص فرودگاه می باشد که از ساعت 5 صبح تا پاسی از شب در حال ارائه ی خدمات هستند.

3_ خط ریلی قطار نیز از نزدیکی فرودگاه تولوز عبور می کند که می توانید با قطار در کمتر از 20 دقیقه خود را به مرکز شهر برسانید.

4_ با استفاده از تاکسی می توانید مستقیما به هتل محل اقامت خود بروید. وسایل نقلیه ی عمومی برای افرادی که تعداد بارها و چمدان هایشان زیاد است، مناسب نخواهد بود به همین دلیل بهتر می باشد تا از تاکسی های موجود در فرودگاه استفاده کنند.

5_ با پرداخت هزینه ی حمل و نقل بیشتر می توانید به صورت آنلاین از سرویس های ترانسفر خصوصی استفاده نمایید. این سرویس شما را به راحتی به مقصد خواهد رساند.

6_ و اما اگر تمایل دارید تا خودتان در شهر تولوز فرانسه رانندگی نمایید، می توانید اتومبیل کرایه نمایید. توجه داشته باشید که برای کرایه ی ماشین باید، گواهینامه بین المللی با خود به همراه داشته باشید.با ما در یوروپ تورز همراه باشید.

تولوز فرانسه

معرفی یکی از بهترین هتل های تولوز فرانسه

بیش از 10 هتل در تولوز فرانسه وجود دارد که یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره ی این شهر، پولمن سنتر می باشد که در ادامه به اختصار درباره خدمات این هتل بیشتر خواهیم گفت. هتل پولمن در محله ی معروف لس شالتز-سنت قرار گرفته و از میدان مشهور این شهر یعنی میدان سنت جورج تنها کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد. در این هتل تمامی کارکنان قادرند تا به چهار زبان مختلف انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی صحبت کنند به همین دلیل در برقراری ارتباط با آن ها بسیار راحت خواهید بود. این هتل از امکانات بسیار زیادی از جمله صندوق امانت، اتاق مخصوص نگهداری حیوانات، اتاق هایی مخصوص زوج های جوان، اتاق های خانوادگی، اتاق کنفرانس، محلی برای ارائه ی خدمات به کودکان و … برخوردار می باشد. ارائه ی خدمات این هتل به گونه ای می باشد که شما می توانید تمامی نیاز های خود را در همان محل اقامت خود رفع نمایید. وجود رستوران های فوق العاده، سالن ورزشی، محل های بازی برای بزرگسالان و کودکان نیز از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. با اقامت در هتل پولمن شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را به جاذبه های گردشگری شهر تولوز برسانید.

تولوز فرانسه

سوغاتی های تولوز فرانسه کدام اند؟

یکی از شیرین ترین بخش های سفر، خرید سوغاتی می باشد به همین دلیل قصد داریم تا شما را با سوغاتی های تولوز فرانسه آشنا کنیم تا بتوانید برای عزیزان خود بهترین ها را به عنوان یادگاری خریداری کنید.

1_ یکی از سوغاتی های مشهور و در عین حال فوق العاده ی فرانسه عطر و ادکلن های برند های مشهور مانند، گوچی، شنل، هرمس و … می باشد.

2_ شیرینی ماکارون یکی از سوغاتی های خوشمزه ی فرانسوی می باشد که در طرح و رنگ های مختلف به فروش می رسد. طعم ماکارون های سنتی فرانسوی تکرار نشدنی می باشند.

3_ در تمام شهر های فرانسه، مجسمه هایی به عنوان سوغاتی به فروش می رسند که نماد اماکن دیدنی معروف فرانسه می باشند.

4_ خرید عروسک های معروف دیزنی می تواند یکی از بهترین و جذاب ترین سوغاتی ها برای کودکان باشد.

5_ فرانسه در دنیای مد زبان زد می باشد به همین دلیل اگر قصد دارید تا با سفر به تولوز فرانسه، سوغاتی بخرید، می توانید کیف و کفش و یا انواع پوشاک را تهیه نمایید که البته قیمت اقلام با برند های معروف اندکی بالا می باشد.

تولوز فرانسه

کلیسای باسیلیکای سنت سرنین از جاذبه های تولوز فرانسه

یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده ی تولوز، کلیسای باسیلیکای می باشد که به دلیل معماری خاص و بی نظیر آن، یکی از مشهور ترین کلیساهای کل فرانسه محسوب می شود و یکی از پر طرفدارترین جاذبه های توریستی تولوز فرانسه می باشد. این کلیسا تقریبا در مرکز شهر قرار دارد به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت می باشد. اگر قصد دارید تا به طور کامل از این کلیسا دیدن نمایید و با تاریخچه ی آن آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا در روز های خلوت تر از کلیسای باسیلیکا دیدن نمایید. ساعت بازدید این کلیسا از 8:30 صبح تا 7 شب می باشد. راهنماهای کلیسا به دو زبان فرانسه و انگلیسی تاریخچه ها را برای شما بازگو خواهند کرد.

تولوز فرانسه

موزه آگوستین از دیدنی های تولوز فرانسه

اگر شما از دوستداران دنیای هنر هستید، حتما بازدید از این موزه ی بی نظیر را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. چرا که تمامی آثار هنری از جمله مجسمه ها، نقاشی ها و … در این موزه به چشم می خورد همچنین در موزه ی اگوستین سبک های هنری متنوعی نیز به نمایش گذاشته شده که از این میان می توان به سبک رومانسک، رنسانس و گوتیک اشاره کرد. در میان سبک های قدیمی، آثار هنری مختلفی نیز با سبک های مدرن دیده می شود. این موزه تنها برای بازدید نیست، بلکه کلاس های هنری آموزشی نیز در این جا برگزار می شود.  موزه ی اگوستین در نزدیکی یکی از کلیساهای زیبای تولوز به نام آگوستین قرار گرفته که در کنار یک دیگر تبدیل به مجموعه ای فوق العاده شده و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. این موزه هر روزه از دوشنبه تا چهارشنبه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.با ما در یوروپ تورز همراه باشید.

تولوز فرانسه

کاپتول از جاذبه های شهر تولوز فرانسه

یکی از معروف ترین میدان های فرانسه، کاپتول در شهر تولوز می باشد که با دیدن از این میدان می توانید شاهد جنب و جوش مردم و حس و حال فوق العاده آن ها باشید.بسیاری از مراسمات مهم مانند فستیوال ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و … همگی در این میدان برگزار می شوند. به دلیل اهمیت میدان کاپتول، مغازه ها، رستوران ها و بازار های بسیاری در این حوالی به چشم می خورند. که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. از دیگر ویژگی های این میدان وجود سالن اپرا در نزدیکی آن می باشد.به شما پیشنهاد می کنیم تا برای صرف شام به این میدان زیبا رفته تا علاوه بر بازدید از آن جا با غذاهای فرانسوی  نیز بیشتر آشنا شوید.

تولوز فرانسه

پل ونت نوف از دیگر جاذبه های شهر تولوز فرانسه

بر روی رودخانه کارون در تولوز، پلی با قدمتی بیشتر از 4 قرن و با طولی حدوده 375 مایل قرار گرفته که به یکی از جاذبه های تاریخی شهر تولوز فرانسه تبدیل شده و هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این پل به تولوز سفر می کنند. تاریخچه ی آن در تابلو هایی بر روی پل نصب شده که می توانید برای آگاهی بیشتر آن ها را مطالعه نمایید. قایق های موتوری و یا پارویی نیز در رودخانه وجود دارد که می توانید با سوار شدن بر روی قایق ها به بخش های مختلف رودخانه رفته و از زیبایی های آن جا لذت ببرید. به منظور نمای بیشتر پل، نور پردازی هایی نیز انجام شده که در شب زیبایی پل ونت نوف را دو چندان می نماید.

تولوز فرانسه

باغ های ژاپنی از جاذبه های گردشگری تولوز فرانسه

در تولوز فرانسه باغ هایی به سبک ژاپنی به چشم می خورد که به گونه ای طراحی شده اند که با قدم زدن در آن جا می توان  آرامش را حس کرد و از زیبایی های بی نظیر آن لذت برد. در این باغ ها درختانی خاص، دریاچه ای بی نظیر با گونه هایی متفاوت از حیوانات و ماهی ها به چشم می خورد که از این میان می توان به برخی گونه های لاک پشت، پرندگان نادر و ماهی هایی زیبا اشاره کرد. سنگ هایی در این باغ ها به کار برده شده که نمایان گر سبک های ژاپنی می باشد. شما می توانید همه روزهای هفته از یکشنبه تا دوشنبه به این پارک آمده و از زیبایی های آن دیدن نمایید.

تولوز فرانسه

موزه تاریخ طبیعی از جاذبه های گردشگری تولوز فرانسه

اگر شما علاقه دارید تا از تاریخچه ی تکامل و ارتباط بین انسان و طبیعت آگاه شوید می توانید به موزه ی تاریخی طبیعی تولوز فرانسه بروید. پس از بازدید از موزه های تاریخی، رفتن به موزه ی طبیعی خالی از لطف نخواهد بود. این موزه مناسب برای تمامی افراد با سنین مختلف می باشد اما قطعا برای کودکان جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت چرا که می توانند با تاریخچه ی تکامل دایناسور ها، فیل ها و دیگر حیوانات و یا حشرات بیشتر آشنا شوند. این موزه همه روزه از سه شنبه تا یکشنبه برای عموم باز بوده و ساعت کاری آن ها 10 صبح تا 6 عصر می باشد.

تولوز فرانسه

بنیاد بمبرگ از جاذبه های توریستی تولوز فرانسه

بنیاد بمبرگ در خیابان داسزات تولوز قرار دارد که در یک ساختمان قدیمی قرارگرفته و به یک کاخ تعلق دارد و قدمت آن به بیش از 4 قرن پیش باز می گردد. در این خانه شما شاهد کلکسیون هایی از یک فرد مشهور و ثروتمند آرژانتینی هستید که در زمان حیات خود در تولوز فرانسه زندگی می کرده و تمامی بافت این خانه همانند گذشته دست نخورده باقی مانده و حتی شما می توانید چیدمان مبلمان ها، کتاب خانه ها و .. را همانند قبل مشاهده کنید.  علاوه بر این برخی کار های هنری مشهور از اشخاص برجسته تاریخی نیز در این مجموعه به چشم می خورد. در صورت سفر به تولوز فرانسه، بازدید از این خانه بی نظیر را از دست ندهید. علاوه بر دیدن آثار تاریخی می توانید با معماری ها و طراحی های مربوط به قرن 16 میلادی در فرانسه نیز بیشتر آشنا شوید.  به منظور بازدید از بنیاد بمبرگ می توانید در روز های سه شنبه تا یک شنبه و در ساعت مشخصی از قبیل 10 صبح تا 12 ظهر و مجددا از ساعت 1:30 ظهر تا 6 عصر از این خانه ی قدیمی بازدید نمایید.با ما در یوروپ تورز همراه باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!