بهترین زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم

بهترین زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم

کلیسای سنت جان لاتران رم، یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای این شهر بوده که امروزه یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر بوده و …

کلیسای سنت جان لاتران رم یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای این شهر بوده که امروزه یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر بوده و توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند. شما نیز می‌توانید در سفرتان به این شهر، حتما بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید و معماری بسیار باشکوه و جذاب این کلیسا را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهید.

بهترین زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم | یوروپ تورز

کلیسای سنت جان لاتران رم

آیا شما نیز به دنبال بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم هستید؟ آیا می‌دانید که بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم کی می‌باشد؟ از شما دعوت می‌شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود، همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص این کلیسا به دست آورید.

شهر رم یکی از تاریخی و قدیمی‌ترین شهرهای موجود در جهان می‌باشد که امروزه توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کرده است. این شهر مرکز اصلی استقرار پاپ می‌باشد و شما می‌توانید کلیساهای بسیار مختلف و متفاوتی را در این کلیسای مورد مشاهده قرار دهید. یکی از بهترین و مشهورترین این کلیساها را کلیسای سنت جان لاتران رم ( Basilica di San Giovanni in Laterano ) تشکیل داده است که این کلیسا یکی از 4 کلیسای بسیار مهم و اصلی این شهر و حتی کشور ایتالیا واقع شده است.

توجه داشته باشید که کلیسای سنت جان لاتران شهر رم در طول سال‌های بسیار طولانی دچار خسارت‌های و آسیب‌های جدی واقع شده است و توانسته در طول این سال‌ها چندین بار مورد مرمت و بازسازی واقع شود. شما نیز حتما بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید تا از این طریق یکی از بهترین و بی‌نظیرترین کلیساهای جهان را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه، مدت زمان لازم برای بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کلیسای سنت جان لاتران رم

دستور ساخت و تاسیس کلیسای سنت جان لاتران رم در سال 324 بعد از میلاد توسط امپراطور کنستانتین صادر شد و امروزه نیز برای بزرگ داشت این امپراطور قدرتمند ایتالیایی در این کلیسا مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود. معماری و طراحی این کلیسا بسیار بی‌نظیر و جذاب می‌باشد که هر بینندهای را به سوی خود جذب کرده است. کلیسای سنت جان لاتران شهر رم با داشتن مجسمه‌ها و طاق‌های بسیار بزرگ و بی‌نظیر خود توانسته است توجه میلیون‌ها گردشگر و مسافر را جلب نموده و یکی از بهترین الگوها برای ساخت کلیساهای بعد از خود به شمار آید.

در محراب آن نیز شاهد استفاده از فلز طلا باشید که طبق بر آورد صورت گرفته، با طلای استفاده شده در این محراب می‌توان هزینه‌های زندگی دوازده هزار نفر از مردم رم را به مدت یک سال تامین کرد. همچنین شما می‌توانید مجسمه‌های 12 حواریون را نیز در این کلیسا مشاهده کنید. معماری این کلیسا شباهت بسیار زیادی را به سبک باورک دارد و پاپ نیز در روز پنجشنبه مقدس هر ساله، از ایوان این کلیسا برای مردم این شهر و کشور دعای خیر و برکت می‌کند. اهمیت کلیسای سنت جان لاتران شهر رم در نزد مردم محلی این شهر بسیار بالاست و شما می‌توانید واقعیت این امر را در تعداد مراجعه کنندگان به این کلیسا مشاهده کنید.

بهترین زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های بسیاری از گردشگران و توریست‌ها، بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم می‌باشد. لازم است بدانید کلیسای مذکور از قسمت‌های بسیار مختلف و متعددی تشکیل شده است که اگر شما بخواهید هر یک از این قسمت‌ها را به شکل جداگانه مورد بازدید قرار دهید، می‌توانید اطلاعات بسیار جالبی را از این کلیسا به دست آورید.

توجه داشته باشید که بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم در هر زمانی از سال ممکن و امکان‌پذیر می‌باشد و گردشگران و مسافران می‌توانند با توجه به این امر و با توجه به اوقات فراغت خود، یکی از بهترین زمان را برای سفر به سوی این شهر انتخاب کنند. شما نیز می‌توانید تعطیلات سال نو و اول بهار پیش روی خود را برای این منظور انتخاب کنید. بسیاری از گردشگران بر این باورند که بازدید از این کلیسا در فصل زمستان بسیار راحت‌تر و مناسب‌تر می‌باشد چرا که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بدون هجوم و ازدحام سایر توریست‌ها و گردشگران دیگر، به راحتی از این کلیسا بازدید لازم را داشته باشند.

مدت زمان بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم

کلیسای سنت جان لاتران رم با داشتن سقف چوبی و تعمیدگاه هشت ضلعی خود توانسته است یکی از بهترین و باشکوه‌ترین معماری‌ها و طراحی‌های داخلی زمان کنستانتین را به نمایش بگذارد و شما نیز با توجه به این امر می‌توانید یکی از بی‌نظیرترین و شگفت انگیزترین کلیساهای جهان را مورد مشاهده قرار دهید. مدت زمان لازم برای بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم در حدود 2 الی سه ساعت می‌باشد که البته اگر بخواهید در یکی از مراسم‌های برگزار شده در داخلی این کلیسا شرکت کنید، در این صورت بایستی زمان بیشتری را به این بازدید اختصاص دهید.

لازم است بدانید که کشیش‌های موجود در این کلیسا نیز از قدرتمندترین کشیش‌ها هستند و تمام رفتارها و حرکات گردشگران و توریست‌ها را از نزدیک مورد مشاهده قرار می‌دهند تا از این طریق هرگونه رفتار غیر پسندانه و نادرست گردشگران را شناسایی و برخورد لازم را با آنها داشته باشند. شما نیز حتما بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم را در اولویت‌های بازدیدی خود در سفرتان به این شهر قرار دهید تا از این طریق نهایت لذت را از سفرتان داشته باشید.

دسترسی به کلیسای سنت جان لاتران رم

همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز به این امر اشاره شد، کلیسای سنت جان لاتران شهر رم یکی از مشهورترین و معروف‌ترین کلیساهای این شهر می‌باشد که با داشتن شکوه و عظمت خود توانسته‌اند توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کنند.

لازم است بدانید، گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم را دارند، می‌توانند با تهیه نقشه گردشگری و توریستی این شهر، مقاصد گردشگری مورد نظر خود را علامت گذاری کرده و از این طریق به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازدید لازم را از این کلیسا داشته باشند. شما می‌توانید قبل از سفرتان نیز در مورد آدرس و نشانی دقیق کلیسای سنت جان لاتران شهر رم اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید.

  • آدرس کلیسای سنت جان لاتران شهر رم: Piazza di S. Giovanni in Laterano, 4, 00184
دسترسی به کلیسای سنت جان لاتران رم | یوروپ تورز

بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم با تور ایتالیا

امروزه بسیاری از گردشگران برای بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم در یکی از بهترین تورهای گردشگری کشور ایتالیا شرکت می‌کنند که بی‌شک در این صورت می‌توانند از مزیت‌های بسیار زیادی نیز بهره‌مند شوند که از مهمترین و اصلی‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به بازدید در یکی از بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن و نداشتن هیچ گونه نگرانی در خصوص آدرس و دسترسی به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم اشاره کرد.

شما نیز می‌توانید برای بازدید بسیار راحت و آسان در یکی از بهترین و بی‌نظیرترین تورهای گردشگری این کشور شرکت نموده و از این طریق بهترین و بی‌نظیرترین بازدید را از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم برای خود به ارمغان آورید.

نزدیک ترین رستوران ها به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم

کلیسای سنت جان لاتران رم با واقع شدن در نزدیکی بسیاری از رستوران‌های یک و زیبا توانسته است یکی از بهترین گزینه‌ها را برای استراحت گردشگران بعد از بازدید به ارمغان آورند. شما نیز می‌توانید یکی از بهترین این رستوران‌ها را انتخاب کرده و لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذای ایتالیایی را در مجلل‌ترین این رستوران‌ها مورد سفارش قرار دهید. از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران ll convivio troiani
  • رستوران necci dal 1924
  • رستوران aroma

نزدیک ترین هتل ها به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم

بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال رزرو یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به کلیسای سنت جان لاتران رم هستند تا از این طریق یکی از بهترین اقامت‌ها را داشته باشند. هر یک از بهترین این هتل، با داشتن خدمات و امکانات بسیار بی‌نظیر خود توانسته است رضایت گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند. شما می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم را نیز به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • هتل maryelen
  • هتل best western hotel president
  • هتل fh55 grand hotel palatino

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم

کلیسای سنت جان لاتران رم در نزدیکی بهترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر واقع شده است که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند به راحتی بعد از بازدید از این کلیسا، از سایر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن نیز بازدید لازم را داشته باشند.

شما نیز می‌توانید قبل از سفرتان به این شهر در مورد نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری کلیسای سنت جان لاتران شهر رم اطلاعات لازم را به دست آورده و از این طریق یکی از باشکوه‌ترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنید. از نزدیک‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری به کلیسای سنت جان لاتران شهر رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید کوین
  • حمام های کاراکالا
  • طاق کنستانتین

مراسم های مختلف صورت گرفته در کلیسای سنت جان لاتران شهر رم

کلیسای سنت جان لاتران شهر رم یکی از مهمترین و اصلی‌ترین کلیساها برای برگزاری مراسم‌های بسیار باشکوهی می‌باشد که شما می‌توانید در سفرتان به این شهر، متوجه این امر شوید.

کلیسای سنت جان لاتران رم سالانه میزبان مراسم‌های مذهبی و بزرگ داشت افراد بسیار مشهور دینی می‌باشد که البته گردشگران نمی‌توانند از تمام این مراسم‌ها بازدید داشته باشند و برای این منظور نیز می‌توانید قبل از شرکت در مراسم مورد نظر خود با کشیش مشورت‌های لازم را انجام دهید.

نکات مورد توجه در بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم

مسافران و گردشگرانی که قصد بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم را دارند، می‌توانند با در نظر گرفتن برخی از مهمترین و اصلی‌ترین نکات، یکی از بهترین و بی‌نظیرترین بازدیدها را از این کلیسا داشته باشید. از مهمترین و اصلی‌ترین نکات مورد توجه در بازدید از کلیسای سنت جان لاتران رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما لباس و حجاب لازم را برای بازدید از کلیسا داشته باشید. 
  • احترام بسیار زیادی را به مجسمه ها و معماری این کلیسا بگذارید
  • بدون اجازه از کشیش هیچ گونه عکسبرداری و فیلم برداری از این کلیسا نداشته باشید
  • برای اینکه از بازدید خود نهایت لذت را داشته باشید می توانید قبل از مراجعه و بازدید خود، در مورد تاریخچه و معماری آن اطلاعات لازم را به دست آورید.
  • حتما به توصیه های راهنمای گردشگری تور خود توجه لازم را داشته باشید.
نکات مورد توجه در بازدید از کلیسای سنت جان لاتران شهر رم | یوروپ تورز

سوالات متداول کلیسای سنت جان لاتران رم

دستور ساخت کلیسای سنت جان لاتران رم توسط چه کسی صادر شد؟

دستور ساخت و تاسیس کلیسای سنت جان لاتران رم در سال 324 بعد از میلاد توسط امپراطور کنستانتین صادر شد و امروزه نیز برای بزرگ داشت این امپراطور قدرتمند ایتالیایی در این کلیسا مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود.

بهترین زمان بازدید از این کلیسا، چه زمانی است؟

بسیاری از گردشگران بر این باورند که بازدید از این کلیسا در فصل زمستان بسیار راحت‌تر و مناسب‌تر می‌باشد چرا که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بدون هجوم و ازدحام سایر توریست‌ها و گردشگران دیگر، به راحتی از این کلیسا بازدید لازم را داشته باشند.

آدرس دقیق این کلیسا چیست؟

آدرس کلیسای سنت جان لاتران شهر رم: Piazza di S. Giovanni in Laterano, 4, 00184

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!