چگونه ویزای توریستی سوئد را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای توریستی سوئد را دریافت نمائیم؟

ویزای توریستی سوئد، کشور سوئد یکی از کشور‌های اروپایی محسوب می‌شود که سالیانه افراد مختلفی به منظور‌های مختلف به این کشور سفر می‌نمایند. همانطور که …

راهنمای کامل اخذ ویزای توریستی سوئد

کشور سوئد یکی از کشور‌های اروپایی محسوب می‌شود که سالیانه افراد مختلفی به منظور‌های مختلف به این کشور سفر می‌نمایند. همانطور که می‌دانید کشورهای اروپایی اکثراً کشور‌های سرسبز و زیبایی می‌باشند، که سوئد نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ویزای توریستی سوئد یکی از نمونه ویزاهایی به شمار می‌رود که بسیار پر استفاده می‌باشد و سالیانه افراد زیادی این ویزا را از سفارت سوئد چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر در خواست می‌نمایند و در واقع یکی از کشور‌های توریستی محسوب می‌شود که افراد زیادی برای تفریح از این مناطق بهره می‌برند. گرفتن ویزای توریستی سوئد دارای مراحلی است که در این متن سعی می‌شود راجع به آن صحبت شود.

چگونه ویزای توریستی سوئد را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

کشور سوئد

این کشور یکی از کشور‌های بسیار زیبا در شما اروپا می‌باشد و در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است. این کشور از لحاظ وسعت یکی از کشور‌های بزرگ اروپایی محسوب می‌شود و دارای مساحتی به بزرگی چهارصد و چهل نه هزار کیلو متر مربع می‌باشد.

سوئد دارای تراکم جمعیتی پایینی است و تقریبا دو دهم آن را مهارجران تشکیل داده‌اند. این کشور به دلیل زیبایی خاصی که دارد، بهترین گزینه برای سفر‌های توریستی اروپایی محسوب می‌شود و  همانطور که در مقدمه عنوان شد می‌توان گفت ویزای توریستی سوئد بسیار پر استفاده است و افراد زیادی آن را از سفارت سوئد در خواست می‌نمایند.

ویزای توریستی سوئد

ویزای توریستی سوئد دارای مراحل مختلفی می‌باشد و می‌توان آن را طی انجام یک سلسله مراتب خاص دریافت کرد. برای گرفتن ویزای توریستی سوئد یکی سری از مدارک نیاز می‌باشد که باید آنها را در هنگام مراجعه به کنسول گری‌های کشور سوئد به آن‌ها ارائه نماییم. گرفتن ویزای توریستی سوئد مبلغی را به خود اختصاص می‌دهد که این مبلغ با توجه به وضعیت مالی فرد در خواست‌کننده بسیار مهم می‌باشد.

در زمان گرفتن ویزای توریستی سوئد باید به یک سری از قواعد این کشور توجه نمایید و قبل از سفر به این کشور این قواعد و اطلاعات را مطالعه نمایید تا در زمان سفر دچار مشکل نشوید. برای گرفتن ویزای توریستی سوئد یک سری دعوت نامه‌ها نیز صادر می‌شوند. اگر می‌خواهید به این کشور یک سفر توریستی داشته باشید ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

هزینه دریافت ویزای توریستی سوئد

یکی از موضوعاتی که در بالا به آن اشاره شد قیمت اخذ ویزای توریستی سوئد بود. برای گرفتن ویزای این کشور با توجه به این که سوئد جزو کشور‌های شینگن محسوب می‌شود باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید. به طور کل می‌توان عنوان کرد، که گرفتن ویزای توریستی سوئد یکی از پر هزینه‌ترین کارها می‌باشد و همانطور که بارها گفتیم افراد باید از وضع مالی خوبی برخوردار باشند. اما با توجه به این که این کشور یکی از کشور‌های زیبای قاره سبز محسوب می‌شود هزینه‌ای که برای ویزای توریستی سوئد صرف می‌شود قابل قبول می‌باشد و افراد از انجام این هزینه مطمئناً پشیمان نخواهند شد.

دریافت دعوتنامه توریستی کشور سوئد

یکی از مراحلی که برای اخذ ویزای توریستی سوئد می‌تواند پرکاربرد باشد، استفاده از دعوتنامه‌هایی می‌باشد که توسط اقوام و یا دوستانتان صادر می‌شوند و می‌تواند در مراحل اخذ ویزای توریستی سوئد به شما کمک نماید. اخذ ویزای توریستی سوئد با دعوتنامه‌ها در دو مرحله صورت می‌گیرد.

در مرحله اول  دعوت‌کننده با حضور در سفارت فرم دعوت نامه را پر کرده و متقابلاً فرد دعوت شده باید با حضور در سفارت کشور سوئد فرمی را پر کرده و از این طریق در خواست ویزای توریستی سوئد را ثبت نماید. این مرحله را می‌توان یکی از مراحل بسیار خوب تلقی کرد زیرا با ارسال دعوتنامه توریستی سوئد فرآیند اخذ ویزا سریع‌تر خواهد شد و افراد آسان‌تر می‌توانند ویزای این کشور را دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی سوئد چه می‌باشد؟

همانطور که در مقدمه عنوان شد اخذ ویزای این کشور مانند تمام ویزاهای کشورهای دیگر و  نمونه‌های مختلف ویزاها به یک سری از مدارک نیاز دارد که در زمان مراجعه به سفارت سوئد باید این مدارک را به آن‌ها ارائه دهید. این مدارک در زیر آورده شده‌اند:

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی سوئد چه می‌باشد؟ | یوروپ تورز

1- ارائه اصل کارت‌های شناسایی به همراه کپی‌های آن از تمام صفحات به سفارت کشور سوئد، لازم به ذکر است که این مدارک باید ترجمه شده نیز باشند. ( اصل کارت شناسایی بعد از انجام مصاحبه استرداد خواهد شد)

2- ارائه 3 قطعه عکس رنگی تمام رخ بدون عینک و کمتری آرایش ( برای خانم ها)

3- ارائه مدارک بانکی به همراه ترجمه آن ها

4- نامه‌های اشتغال به تحصیل و اشتغال به کار

5- اسناد ملکی و مالکی

و مدارکی از این قبیل که باید آن را به سفارت این کشور تحویل دهید.

گرفتن وقت سفارت سوئد برای اخذ ویزای توریستی سوئد

همانطور که می‌دانید برای سفر به این کشور و یا هر کشور دیگری باید وقت سفارت این کشور را اخذ نمایید. چنانچه قصد گرفتن وقت سفارت سوئد را دارید باید از قبل آن را رزرو نمایید تا بتوانید با انجام یک سری از مصاحبه‌ها ویزای توریستی سوئد را اخذ نمایید.

آدرس سفارت سوئد در تهران خیابان پاسدارن شمالی بالاتر از خیابان فرمانیه واقع در خیابان بوستان نبش نسترن پلاک 27 می‌باشد و شماره تماس این سفارت عبارت است از 23712200 و در روز‌های یک شنبه الی پنج شنبه می‌توانید در ساعات 9 صبح الی 16 عصر تماس حاصل فرمایید. ساعات کاری این سفارت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 می‌باشد  و در روز پنج شنبه نیز ساعت 15 تایم پایان کار سفارت محسوب می‌شود.

آیا می‌شود بعد از اخذ ویزای توریستی سوئد و سفر به این کشور اقامت دائم آن را نیز دریافت کرد؟

شاید بتوان گفت دریافت ویزای توریستی سوئد یکی از راحت‌ترین نمونه‌های اخذ ویزای سوئد می‌باشد و افراد به راحتی با این ویزا می‌توانند به این کشور سفر نمایند. در این راستا یکی از سوالات مهمی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا از این راه می‌شود اقامت دائم این کشور را اخذ کرد؟

در جواب این سوال می‌توان گفت آری راه‌های متفاوتی وجود دارند که افراد می‌توانند این اقامت را به راحتی دریافت نمایند. یکی از راه‌هایی که برای دریافت اقامت دائم پس از سفر توریستی به این کشور وجود دارد این است که با استفاده از یک سری از پناهندگی‌های معمول اقامت این کشور را اخذ نمایید که در این راه می‌توان از وکلای مجرب که در این امر بسیار وارد می‌باشند استفاده کرد.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان در این کشور اقامت دائم را اخذ نمود این است که در مدت زمانی که می‌توانید در این کشور بمانید سعی نمایید یک کار پیدا کنید و یا شرایطی برای کار آفرینی در این کشور فراهم نمایید که بتوانید اقامت دائم را اخذ نمایید.

اطلاعاتی که باید برای سفر به این کشور بدانید

همانطور که می‌دانید هر کشوری یک سری قوانین و ویژگی‌های خاص خود را دارد. لازم است افرادی که برای هرکاری به این کشور سفر می‌نمایند این ویژگی‌ها و اطلاعات را مورد توجه قرار دهند. این اطلاعات و ویژگی‌ها عبارتند از:

 1- اختلاف ساعت این کشور با ایران 5/1 ساعت می‌باشد. این بدین معناست که سوئد 5/1 از کشور ما عقب‌تر است.

2- زبان رسمی این کشور سوئدی می‌باشد اما کمابیش به انگلیسی مسلط می‌باشند.

3- واحد پول سوئد کرون می‌باشد.

4- نوع برق شهری این کشور  با ایران تفاوت آنچنانی ندارد و پریزهای آن به صورت دوشاخ می‌باشند.

5- کد این کشور 46+ می‌باشد و شماره‌های اضطراری آن 112 است.

6 – این کشور دارای زمستان‌هایی سرد همراه با بارندگی می‌باشد و همچنین می‌توان گفت تابستان‌هایی خنک را به همراه دارد.

دیدنی‌ های کشور سوئد

می توان گفت این کشور یکی از کشور‌هایی محسوب می‌شود که بسیار زیبا و دارای مناطقی دیدنی است. از مناطق دیدنی این کشور می‌توان به مجمع الجزایر استهکلم، جاکموک، اسکانه، پارک آبیسکو، جوگاردن، آبریز گوتا و … اشاره کرد. این مناطق تنها نمونه‌هایی از دیدنی‌های کشور سوئد می‌باشد.

آیا می‌شود بعد از اخذ ویزای توریستی سوئد و سفر به این کشور اقامت دائم آن را نیز دریافت کرد؟ | یوروپ تورز

بحث پایانی

ویزای توریستی سوئد یکی از ویزاهایی می‌باشد که می‌توان با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر ویزاها آن را اخذ نمود و به آن کشور سفر نمود. در کل کشور سوئد یکی از کشورهای توریست خیز محسوب می‌شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.


سوالات متداول ویزای توریستی سوئد

برای اخذ ویزای توریستی سوئد باید چه کرد؟

ویزای توریستی سوئد دارای مراحل مختلفی می‌باشد و می‌توان آن را طی انجام یک سلسله مراتب خاص دریافت کرد. برای گرفتن ویزای توریستی سوئد یکی سری از مدارک نیاز می‌باشد که باید آنها را در هنگام مراجعه به کنسول گری‌های کشور سوئد به آن‌ها ارائه نماییم.

یکی از مزایای ویزای توریستی سوئد چیست؟

شاید بتوان گفت دریافت ویزای توریستی سوئد یکی از راحت‌ترین نمونه‌های اخذ ویزای سوئد می‌باشد و افراد به راحتی با این ویزا می‌توانند به این کشور سفر نمایند.

یکی از مراحل مهم برای اخذ ویزای توریستی سوئد چیست؟

همانطور که می‌دانید برای سفر به این کشور و یا هر کشور دیگری باید وقت سفارت این کشور را اخذ نمایید. چنانچه قصد گرفتن وقت سفارت سوئد را دارید باید از قبل آن را رزرو نمایید تا بتوانید با انجام یک سری از مصاحبه‌ها ویزای توریستی سوئد را اخذ نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

amir hashemi 7 تیر 1397 پاسخ

sharayete sanad e melk va pirinte hesab banki nadaram.
ba che ghadr hazine emkane daryafte visa
????? baraye sued hast

رضا موسوی 24 خرداد 1397 پاسخ

خیلی خوب بود