چگونه ویزای تجاری نروژ را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری نروژ را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری نروژ، مجوز ورود به این کشور میباشد و شما میتوانید با داشتن ویزای تجاری نروژ به تجارت در این کشور بپردازید.

یکی از کشورهایی که وضعیت اقتصادی عالی در شمال اروپا دارد، کشور نروژ می باشد. به همین دلیل این کشور برای تجارت، سرمایه گذاری و کار مناسب می باشد. در این جا سعی کرده ایم که شما را با نروژ، ویزای نروژ از هر نوعی و  ویزای تجاری نروژ آشنا کنیم. زیرا، ویزای تجاری نروژ یکی از مهم ترین ویزا ها برای تجارت با این کشور می باشد. پس با ما همراه باشید.

نروژ

یکی از کشورهایی که در منطقه ی اسکاندیناوی و اروپای شمالی قرار دارد نروژ می باشد. کشور زیبا و دیدنی نروژ شصت و یکمین کشور جهان از لحاظ مساحت می باشد. کشور نروژ از شمال با دریای بارنتس، از شرق با کشور سوئد، از شمال شرقی با فنلاند و روسیه، از جنوب با دانمارک و از غرب با دریای نروژ همسایه می باشد. یکی از بنیان گذاران شورای اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سازمان تجاری جهانی، ناتو، سازمان همکاری اقتصاد و توسعه، پیمان نامه جنوبگان و سازمان ملل متحد در کشور نروژ می باشد. علاوه بر این، کشور نروژ با اتحادیه اروپا و آمریکا روابط نزدیک دارد. به همین دلیل، نروژ کشور مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. و برای این کار می توانید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید. جالب است بدانید که در سالیان اخیر نروژ جزو کشورهایی بوده که راضی ترین شهروندان را دارد.

نروژ
نروژ

ویزای نروژ

برای سفر به نروژ باید ویزای شینگن را تهیه کنید. بعد از تهیه مدارک لازم، برای صدور ویزا در وقت سفارت نروژ که از پیش برای شما رزرو شده باید به سفارت مراجعه کنید تا انگشت نگاری و مصاحبه را انجام دهد.

انواع ویزای نروژ

قبل این که اقدام به گرفتن ویزا کنید، باید نوع سفر خود را مشخص کنید. شما باید ویزای نروژ مطابق سفر خود را تهیه کنید. برای مثال شما برای تجارت با نروژ، باید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید. ویزاهای نروژ به 3 نوع a و b و c تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. برای اخذ هر نوع ویزای تجاری نروژ، تحصیلی نروژ، ویزای ازدواج، ویزای توریستی نروژ باید مراحل و شرایط آن را انجام داد.

انواع ویزای نروژ
انواع ویزای نروژ

ویزای شینگن کشور نروژ

برای اخذ ویزای هر کشوری باید مراحلی را طی کنید. برای دریافت ویزای شینگن کشور نروژ باید مراحل زیر را طی کنید. شما باید دعوتنامه تجاری، کاری، خانوادگی و… را تکمیل و برای ارائه همراه داشته باشید؛ فرم های مربوط به صدور ویزا را کامل کرده باشید؛ از سفارت برای مصاحبه وقت بگیرید و پس از آن  در انتظار دریافت ویزای نروژ باشید.

ویزای کار نروژ

اگر فردی پیشنهاد کاری از نروژ دارد، باید کارفرمای مورد نظر دعوتنامه را برای شخص ارسال کند تا به وسیله آن بتواند اقدام به گرفتن ویزای کار نروژ کند. هنگامی که شخص استخدام شد، می تواند ویزای یک ساله نروژ را دریافت کند و آن را سال های متمادی تمدید کند. بعد از گذشت 5 سال، می تواند اقامت دائم در نروژ را دریافت کند. به این نکته باید توجه داشته باشید که گرفتن دعوتنامه از کارفرما راحت نیست؛ چون کار شما باید در روزنامه های دولتی آگهی شود و اگر فرد مورد نظر یافت نشد، آنگاه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطرح می شود؛ پس از آن به شما ابلاغ خواهد شد.

ویزای تحصیلی نروژ

دانشجویان زیادی در سرتاسر جهان هستند که دوست دارند در نروژ ادامه تحصیل دهند؛ زیرا نروژ از لحاظ رفاهی و اجتماعی جزو کشورهای مطرح محسوب می شود. مهم ترین مسئله برای دانشجویان، ویزای تحصیلی نروژ می باشد. دانشجو در اولین قدم مدارک تحصیلی و شناسایی خود را برای صدور ویزای تحصیلی به سفارت ارائه می دهد و در انتظار جواب نهایی باید بماند. یکی از ویژگی های جالب ویزای تحصیلی نروژ این است که فردی که با ویزای تحصیلی کشور نروژ وارد این کشور می شود، می تواند پس از 2 سال تحصیل برای دوستان خود ویزای همراه دریافت کند و آن ها را به کشور نروژ ببرد.

ویزای تحصیلی نروژ
ویزای تحصیلی نروژ

ویزای توریستی نروژ

هرساله گردشگران زیادی اقدام به گرفتن ویزای توریستی کشور نروژ می کنندو یا از طریق تور نروژ و تور اروپا به این کشور سفر می کنند. این نکته را باید توجه داشت که داشتن بیمه برای گرفتن ویزای توریستی الزامی می باشد که این بیمه تا سقف 30،000 یورو فرد را تحت تکفل قرار می دهد. از دیگر مدارک جهت گرفتن ویزای نروژ گذرنامه معتبر ایرانی، عدم ممنوعیت قانونی برای خروج از کشور و رفتن به نروژ می باشد. از راه هایی که می توانید راحت تر ویزای توریستی را تهیه کنید، این است که از یکی از اقوام که در نروژ زندگی می کند، درخواست کنید که برای شما دعوتنامه ارسال کند. به دلیل این که نروژ جزو کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد، با داشتن ویزای نروژ می توانید به کشورهای عضو شینگن سفر کنید. برای آشنایی با ویزای تجاری نروژ با ما همراه باشید.

ویزای توریستی نروژ
ویزای توریستی نروژ

ویزای تجاری نروژ

یکی از کشورهایی که از لحاظ اقتصادی وضعیت عالی دارد و برای تجارت و سرمایه گذاری یک کشور سودمند می باشد کشور نروژ است. هر شخصی از هر کشور دیگری می تواند با ویزای تجاری نروژ به تجارت با این کشور بپردازد. شرکت تجاری یا فردی که شما را به نروژ دعوت کرده است باید دعوت نامه را برای شما ارسال کند که تاریخِ و آدرس دقیق در آن درج شده است کارفرما شرکت  باید گواهی نامه کسب و کار در نروژ را برای شما فراهم کند. همچنین می توانید سابقه کار خود بین شرکت های تجاری نروژ را برای اثبات ارائه دهید و در آخر بیانیه ۶ ماه کار خود را برای اثبات ارسال نمایید.لذا، برای تجارت قانونی با نروژ، ویزای تجاری نروژ الزامی می باشد.

ویزای تجاری نروژ
ویزای تجاری نروژ

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری نروژ

اگر شما می خواهید ویزای تجاری نروژ را تهیه نمایید، برخی از مدارک مورد نیاز برای ویزای تجاری نروژ موارد زیر می باشد. اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 3 ماه، کارت ملی و شناسنامه، اگر از قبل ویزای شینگن یا ویزای تجاری نروژ یا هر کشور دیگری را اخذ کرده اید کپی آن ها، مهر ورود و خروج، گواهی اشتغال به کار برای کارمندان، گواهی بازنشستگی برای افراد بازنشسته، فرم درخواست ویزای تجاری نروژ، نامه تمکن مالی ، که قبل از مراجعه به سفارت باید تمامی آن ها آماده و گردآوری شده باشند.

به این نکته توجه کنید که برای اخذ ویزای تجاری نروژ از سفارت نروژ باید وقت بگیرید. به 2 روش می توانید از این سفارت وقت بگیرید عبارت اند از: حضوری و تلفنی، آنلاین.بهترین کار اقدام برای تعیین وقت سفارت نروژ از طربق آژانس های مربوطه می باشد. از عوامل موثر در گرفتن ویزای تجاری کشور نروژ می تواند وضعیت تاهل، سوء سابقه در کشورهای اروپایی، داشتن دعوتنامه معتبر، وضعیت تثبیت شده شما در ایران شاغل یا بیکار بودن باشد 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط نروژ، وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ و تور نروژ و تور اروپا 88851080-021پ

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!