چگونه ویزای تجاری مجارستان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری مجارستان را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری مجارستان، عموما یک ساله بوده و پس از یک سال باید تمدید شود. تمدید ویزای تجاری مجارستان بر اساس شرایط خاص صورت می پذیرد و پس از گذشت 5 سال…

حق کار و اقامت در کشورهای اروپایی همیشه بسیار جذاب به نظر می رسد. جوانان و نیروهای متخصص اغلب علاقمند به کسب ویزای اروپایی هستند. حال سوال پیش می آید که بهترین ویزا برای اقامت دائم در کشورهای اروپایی کدام است؟ اگر به ویزای تجاری مجارستان دقت نمایید درمی یابید که سفر به این کشور با هدف کار و حرفه می تواند شما را به اقامت دائم نزدیکتر نماید. برای کسب ویزای تجاری مجارستان چه باید کرد؟ با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای تجاری مجارستان

یکی از راه هایی مهاجرت به مجارستان از طریق کار است. در این بین نیاز به ویزای تجاری مجارستان خواهید داشت تا هدف شما برای سفارت این کشور به درستی مشخص شود. البته ویزای تحصیلی نیز می تواند گزینه ای برای اقامت در این کشور باشد اما ویزای تجاری مجارستان می تواند پشتوانه بسیار قدرتمند برای سفر شما باشد. برای اخذ ویزای تجاری مجارستان می بایست یک سری قوانین به درستی رعایت شود که هر یک دارای ارزش مخصوص به خود بوده و روز مصاحبه به هر یک از این قوانین اهمیت ویژه ای داده می شود. مدارک لازم برای اخذ ویزای کار مجارستان می بایست به دقت بررسی شود.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

مدارک ویزای تجاری مجارستان

در ابتدا باید فرم درخواست ویزا به دقت پر شود، این فرم شامل دو بخش است که در بخش اول اطلاعات فردی وارد شده و بخش دوم در خصوص شرایط کار و هدف از سفر است. این فرم باید با صداقت کامل تکمیل شود. شما نیاز به اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه دارید. این گذرنامه می بایست از زمان درخواست شما برای ویزای کار مجارستان دارای اعتبار کافی باشد. شناسنامه عکسدار و همینطور کارت ملی از مسائل بسیار مهمی است که در روز مصاحبه بررسی می شود. عکس رنگی که تهیه می کنید باید با زمینه سفید در وضعیت طبیعی گرفته شود، 2 قطعه عکس برای این منظور کافی است. ارائه ویزاهای قبلی و همینطور مهر ورود و خروج از مسائل مهمی است که باید ارائه شود.

نامه تمکن مالی از موارد دیگری است که در دریافت ویزای تجاری مجارستان بسیار مهم بوده و به آن توجه می شود. شما باید پرینت بانکی با مهر و امضا شعبه به همراه داشته باشید. حداقل مبلغ تعیین شده باید در پرینت حساب بانکی شما رویت شود. موضوع مهم نهایی نیز در خصوص گواهی اشتغال به کار است، این گواهی باید با فیش حقوقی و همینطور پروانه کسب همراه باشد. اگر قرار بر ثبت شرکت است باید کارت بازرگانی در این خصوص عرضه شود. بیمه نامه معتبر از مسایل بسیار مهم در قوانین ویزای تجاری مجارستان بوده و باید طبق مبلغ تعیین شده اخذ شود. برای اخذ ویزای کار مجارستان می بایست بلیط رفت و برگشت هواپیما نیز گرفته شده باشد.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

شرایط کار با ویزای تجاری مجارستان

افرادی که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا و یا مجارستان هستند نیاز به ویزای کار مجارستان ندارند اما اگر عضو این گروه نیستید نیاز به ویزای کار مجارستان خواهید داشت. این برنامه از طریق اداره مهاجرت مجارستان صورت می گیرد، شرایط به این شکل است که یک قرارداد بین متقاضی و شرکت مجارستانی بسته می شود، مشخص است که چنین روشی سخت و بسیار پیچیده و همینطور هزینه بر خواهد بود. از لازمه های ویزای تجاری مجارستان دریافت دعوتنامه تجاری مجارستان از جانب یک کارفرما از کشور مجارستان است، برای دریافت این دعوتنامه چندین روش وجود دارد که در بخش بعدی توضیح داده می شود. یکی از شرایط اخذ ویزای تجاری مجارستان تسلط نسبی به زبان مجاری است ،در واقع با زبان فارسی و یا زبان های دیگر کار کردن در این کشور دشوار و گاه غیر قانونی می باشد.

تا به اینجای کار اینطور به نظر می رسد که اخذ ویزای تجاری مجارستان کمی دشوار است اما روشی ساده با عنوان کار دانشجویی وجود دارد که فرد می تواند به واسطه آن به اخذ ویزای کار مجارستان اقدام نماید، البته این موارد اغلب محدود بوده و شامل تمامی افراد نمی شود.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

مدت اعتبار ویزای تجاری مجارستان

ویزای تجاری مجارستان که یکی از انواع ویزای مجارستان میباشد، عموما یک ساله بوده و پس از یک سال باید تمدید شود. تمدید ویزای تجاری مجارستان بر اساس شرایط خاص صورت می پذیرد و پس از گذشت 5 سال عموما می توان از اقامت دائم این کشور استفاده نمود. در صورتی که پتانسیل مالی دیده شده از فرد مذکور قابل قبول نباشد ویزای کار مجارستان تمدید نخواهد شد و فرد باید به کشور خود بازگردد و تمامی قوانین برای اخذ ویزای کار مجارستان مجددا تکرار خواهد شد ( این کار اغلب بسیار دشوار بوده و شما شانس اقامت دائم را به نوعی از دست داده اید).

عموما افراد می بایست نسبت به تمدید برگه ویزای تجاری مجارستان خود یک ماه زودتر اقدام نمایند. در این خصوص هرچه زودتر اقدام شود طبیعتا روال قانونی بهتر دنبال خواهد شد. توجه نمایید که اخذ ویزای کار مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسانتر است.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

تاثیر دعوتنامه در ویزای تجاری مجارستان

موضوع مهم در خصوص ویزای کار مجارستان دعوتنامه ای است که باید ارسال شود. این دعوتنامه از سوی شرکت مورد نظر ارسال شده و نوع کار و سمت شما در آن مشخص می شود. چه کسی این دعوتنامه را می فرستد؟ آیا ارسال این دعوتنامه شامل حال افراد خاصی می شود؟

این موضوع کمی پیچیده است، یکی از روش هایی که اغلب برای ویزای کار مجارستان دیده می شود این است که فرد متقاضی در شرکتی در کشور خود فعالیت نموده که آن شرکت در مجارستان دارای شعبه یا فعالیت خاصی است، به این ترتیب از سوی شرکت مجارستان دعوتنامه ای ارسال خواهد شد مبنی بر این که فرد متقاضی روال کاری خود را در مجارستان ادامه خواهد داد، به این ترتیب با توجه به سابقه کار و مرتبط بودن شرایط کاری فرد متقاضی می توان گفت که اخذ ویزای کار مجارستان آسان تر می شود.

مورد بعدی که اغلب دیده شده، یک سری اطلاعیه هایی است که در قالب دعوتنامه از سوی شرکت های مجارستان در قالب های سه ماهه عرضه می شود که با دنبال نمودن این دعوتنامه و همخوانی شرایط اعلام شده با تخصص شما می توانید اقدام به اخذ ویزای تجاری مجارستان نمایید. دقت کنید که تناسب شرایط دعوتنامه و وضعیت شغلی شما در این لاین به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

روز مصاحبه ویزای تجاری مجارستان

برای روز مصاحبه عموما زمان خاصی در نظر گرفته می شود. شما باید 2 دقیقه قبل از مصاحبه در سفارت حضور داشته باشید. مدارک می بایست قبل از ورود شما به درستی کنترل شود. بهتر است که مدارک خود را دسته بندی نمایید و هر قسمت را به صورت کاملا مشخص ارائه دهید. در روز مصاحبه بهتر است که با لباس رسمی ظاهر شوید. در نظر داشته باشید که ویزای کار مجارستان به نسبت سایر ویزاها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می بایست برای آن ارزش بیشتری قائل شد. در روز مصاحبه سعی کنید اصل هدف خود را به وضوح عنوان نمایید.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

نکات مهم در خصوص ویزای تجاری مجارستان

برای اخذ ویزای تجاری مجارستان باید یک سری نکات به دقت بررسی شود. افرادی که می خواهند ویزای کار مجارستان را دریافت نمایند، باید مدارک شغلی خود را به درستی تعیین و ارائه کنند. در واقع این مدارک باید در چهارچوب قوانین ویزای تجاری مجارستان صدق کند. موضوع بعدی در خصوص دعوتنامه ای است که از سوی فرد و یا شرکت ارسال می شود، در این دعوتنامه می بایست به درستی مشخص گردد که اگر فرد خسارت های مالی و اطلاعاتی وارد نمود قطعا تضمینی در این خصوص برای آن در نظر گرفته شده است. عموما اداره مهاجرت این موضوع را به دقت پیگیری می کند.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

مدت زمان ویزای تجاری مجارستان

عموما زمانی که برای اخذ ویزای تجاری مجارستان در نظر گرفته می شود یک ماهه می باشد. اگر می خواهید در زمان خاصی ویزای کار مجارستان دریافت نمایید می بایست زودتر از زمان در نظر گرفته شده اقدام نمایید، در بعضی از زمان ها مهاجرت به این کشور بیشتر بوده و قطعا زمان مصاحبه شما با تاخیر اعلام می شود. به این ترتیب هرچه زودتر اقدام نمایید می توانید نتیجه بهتری کسب کنید.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

با وجود مدارک لازم نتوانستم ویزای تجاری مجارستان دریافت نمایم!

این موضوع همیشه دیده می شود که افراد مدارک لازم را برای اخذ ویزای کار مجارستان ارائه نموده اما نمی توانند ویزا را دریافت نمایند. دقت کنید که پیشنیه کاری شما به دقت بررسی می شود و در صورت داشتن پیشینه کاری نمی توانید ویزای کار مجارستان را اخذ نمایید، یکی از مسائل بسیار مهم برای دریافت ویزای کار مجارستان این است که دارای پرونده کاری قوی باشید و مسئولیت پذیری شما به وضوح مشخص باشد.

ویزای تجاری مجارستان | اخذ ویزای تجاری مجارستان 88851080-021

تعیین وقت سفارت برای اخذ ویزای تجاری مجارستان

برای اخذ ویزای تجاری مجارستان نیاز به تعیین وقت سفارت خواهید داشت. در ابتدا فرم مربوطه را پر نموده و ارسال می نمایید، در صورتی که فرم شما به درستی پر شود ایمیلی با محتوای تاییدی ارسال خواهد شد. پس از گذشت یک هفته الی 14 روز به شما اطلاع داده می شود که چه زمانی باید برای مصاحبه اقدام نمایید. این زمان تمدید نمی شود، بنابراین سعی کنید زمانی اقدام به اخذ ویزای تجاری مجارستان نمایید که تایم خالی برای مصاحبه داشته باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!