چگونه ویزای تجاری استونی را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری استونی را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری استونی، از طرف فعالان اقتصادی صورت می‌گیرد. همچنین اتاق بازرگانی استونی، شبکه‌های تجاری را برای شرکت‌های خارجی فراهم کرده است.

کشور استونی هرساله با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و تجاری، شرایط بازدید افراد زیادی از سایر کشور‌ها را برای شرکت در این نمایشگاه‌ها فراهم می‌کند. این کشور مجوز‌های لازم را برای بازدید از نمایشگاه‌ها باهدف تبادلات تجاری ارائه می‌دهد. دریافت ویزای تجاری استونی از طرف فعالان اقتصادی صورت می‌گیرد. همچنین اتاق بازرگانی استونی، شبکه‌های تجاری را برای شرکت‌های خارجی فراهم کرده است که به وسیله این شبکه‌ها بتوانند به تبلیغ کالا‌های خود بپردازند. تور اروپا و تور استونی فرصت مناسبی برای سفر به این کشور و بازدید از آن است.

چگونه ویزای تجاری استونی را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

تجارت در کشور استونی

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در بخش‌های مختلف تجاری و اقتصادی میان ایران و استونی وجود دارد. عمده‌ترین صنایع استونی را می‌توان به صنایع چوب، نساجی، صنایع مهندسی و فرآوری غذایی اشاره نمود. این کشور تمایل فراوان به سرمایه‌گذاری با پروژه‌های تجاری ایران دارد. بدین منظور سرمایه‌داران اقدام به ثبت شرکت در استونی کرده‌اند. استونی در زمینه ماشین آلات صنعتی و مواد غذایی قوی می‌باشد و آمادگی همکاری با ایران را در این زمینه دارد. علاوه بر این استونی علاقمند است در زمینه آی تی، فناوری اطلاعات، صنعت پلاستیک، امور حمل و نقل و باربری، تجهیزات راه آهن و امنیت سایبری با ایران همکاری اقتصادی داشته باشد.

ثبت شرکت در کشور استونی

مرحله اول در ثبت شرکت، انتخاب مناسب‌ترین نوع فعالیت اقتصادی متناسب با فرد سرمایه‌گذار و دریافت ویزای تجاری استونی است. به‌طورکلی ۵ نهاد تجاری بانام‌های شرکت خصوصی با مسئولیت محدود، شرکت دولتی محدود، مشارکت کلی، مشارکت محدود و یا همکاری‌های تجاری در کشور استونی وجود دارد که شرکت سهامی عام و یا شرکت‌هایی با مسئولیت‌های محدود ازنظر حقوقی مناسب‌ترین نوع ثبت شرکت‌ها هستند.

از مزایای ثبت شرکت در استونی می‌توان به افتتاح حساب بانکی بین‌المللی، امکان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و سفر آسان به همه کشور‌های عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا اشاره نمود. واحد پول این کشور یورو است که درصورت داشتن حساب بانکی در یکی از بانک‌های استونی، می‌توان شرکت‌های داخلی خود را به اعتبارات خارجی متصل نمود. از مهم‌ترین مزایای داشتن حساب این است که امکان معاملات در سطح جهانی به راحتی فراهم می‌شود.

بانک‌های معتبر کشور استونی را می‌توان به سب بانک، پانک بانک، نوردا بانک، سمپو بانک، سوئد بانک، دی ان بی‌بانک، بیگ پانک بانگ، سیتادل بانک و کردیدی پانک بانک نام برد. داشتن کارت اعتباری اختصاصی، مشاهده حساب از طریق اینترنت، امکان خرید اینترنتی از سراسر جهان، امکان ارسال و دریافت پول جهانی بدون محدودیت، امکان استفاده از خدمات بانکی شامل ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارنامه‌ها مزایای دیگر داشتن حساب بانکی است.

ثبت شرکت در کشور استونی | یوروپ تورز

ویزای تجاری کشور استونی

افرادی که روابط تجاری با شرکت‌های کشور استونی دارند می‌توانند ویزای تجاری استونی را که یکی از انواع ویزای استونی است، دریافت کنند و به اشخاصی که باهدف کار کردن در کشور استونی وارد این کشور می‌شوند ویزا کاری داده می‌شود. بسیاری از متقاضیان ویزای تجاری استونی و نمایشگاهی با هدف شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و دیدار با نمایندگان شرکت‌هایی که با آن‌ها فعالیت‌های تجاری دارند، وارد این کشور می‌شوند. لیتون پایتخت کشور استونی اقامت دوگانه برای اتباع خارجی که به فعالیت اقتصادی یا خرید ملک در جهت رشد اقتصادی این شهرگام برمی دارند نسبت به سایر کشور‌های اروپایی، بیشتر فراهم می‌کند. تور اروپا و تور استونی فرصت مناسبی برای سفر به این کشور و بازدید از آن است.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا تجاری

  • داشتن دعوت‌نامه از طرف شريک تجاري (حقيقي و یا حقوقي(
  • دو قطعه عکس 3 در 4
  • اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک تحصیلی و شغلی متقاضی مهاجرت کاری به استونی
  • گواهی سلامت و شناسنامه متقاضی
  • گواهی و نامه تمکن مالی از بانک
  • تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه‌شده و به تائید وزارت خارجه ایران و دادگستری می‌رسد.

ویزا تجاری استونی و مهاجرت

افرادی با توانایی قابل‌توجهی در تجارت و سرمایه‌گذاری که تمایل به کسب‌وکار در کشور استونی دارند می‌توانند به دریافت ویزای تجاری استونی اقدام کنند. ویزا کار در استونی به‌صورت موقت است که بعد از چند سال فعالیت اقتصادی تبدیل به اقامت دائم می‌شود. این افراد می‌توانند ابتدا برای دریافت ویزای تجاری استونی موقت اقدام کنند که پس از موفقیت در کسب‌وکار درخواست اخذ ویزا دائم داشته باشند. درنهایت می‌توانند با ثبت شرکت شهروندی خود در این کشور را داشته باشند.

کشور استونی یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و حوزه شینگن است. با دریافت ویزا شینگن علاوه بر استونی می‌توان به ۲۶ کشور دیگر اروپایی که عضو شینگن هستند سفر کرد. ویزای تجاری استونی در استونی از نوع D هست.

۲ نوع استخدام متقاضی کار و اقامت در کشور استونی وجود دارد، استخدام کوتاه‌مدت و استخدام بلند‌مدت که در استخدام نوع کوتاه‌مدت متقاضیان حداکثر می‌توانند تا ۶ ماه در دوره زمانی ۱ ساله، مجوز کار در استونی داشته باشند. برای استخدام نوع بلند‌مدت حداکثر اعتبار زمانی ۲ سال می‌باشد که می‌توان تا ۵ سال هم تمدید نمود. همچنین متقاضیانی که با ویزای تحصیلی باهدف کار به کشور استونی سفر می‌کنند، دارای حق قانونی کار با ۲۰ ساعت در هفته با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۳۰ ساعت کار در هفته با مدرک دکتری هستند. حقوق آن‌ها از ۱۰ یورو شروع می‌شود.

ویزا تجاری استونی و مهاجرت | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری استونی

تجارت در کشور استونی چگونه است؟

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در بخش‌های مختلف تجاری و اقتصادی میان ایران و استونی وجود دارد. عمده‌ترین صنایع استونی را می‌توان به صنایع چوب، نساجی، صنایع مهندسی و فرآوری غذایی اشاره نمود.

مرحله اول ثبت شرکت در استونی چیست؟

مرحله اول در ثبت شرکت، انتخاب مناسب‌ترین نوع فعالیت اقتصادی متناسب با فرد سرمایه‌گذار و دریافت ویزای تجاری استونی است. به‌طورکلی 5 نهاد تجاری بانام‌های شرکت خصوصی با مسئولیت محدود، شرکت دولتی محدود، مشارکت کلی، مشارکت محدود و یا همکاری‌های تجاری در کشور استونی وجود دارد که شرکت سهامی عام و یا شرکت‌هایی با مسئولیت‌های محدود ازنظر حقوقی مناسب‌ترین نوع ثبت شرکت‌ها هستند.

ویزای تجاری استونی چیست؟

افرادی که روابط تجاری با شرکت‌های کشور استونی دارند می توانند ویزای تجاری استونی دریافت کنند و به اشخاصی که باهدف کار کردن در کشور استونی وارد این کشور می‌شوند ویزا کاری داده می‌شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!