با بهترین هتل های کشور بلژیک آشنا شوید

با بهترین هتل های کشور بلژیک آشنا شوید

هتل های کشور بلژیک، امروز قصد داریم با توجه به امکانات هتل‌های کشور بلژیک را مورد بررسی قرار داده و بهترین انتخابی که برای شما ممکن است را به وضوح اعلام نماییم.

هتل‌ های کشور بلژیک

هتل‌ های کشور بلژیک را چقدر می‌شناسید؟ بعد از راهنمای سفر به بلژیک، نوبت به انتخاب هتل از بین انواع مختلف هتل های کشور بلژیک خواهد رسید. این موضوع سبب شده که کمی انتخاب سخت و یا تردیدآمیز شود. امروز قصد داریم با توجه به امکانات هتل‌های کشور بلژیک را مورد بررسی قرار داده و بهترین انتخابی که برای شما ممکن است را به وضوح اعلام نماییم. با توجه به هزینه‌های بالا برای اقامت در این کشور انتخاب یک هتل مقرون به صرفه می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. آژانس سفری دیگر راهنمای شما برای تور اروپا و تور بلژیک شما خواهد بود.

با بهترین هتل های کشور بلژیک آشنا شوید | یوروپ تورز

انواع هتل‌ های کشور بلژیک و مناسب‌ ترین آن

ابتدا قصد داریم یکی از انواع هتل بلژیک که در واقع از لحاظ اقتصادی به صرفه می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. هتل 4 ستاره بروکسل یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که قصد دارند در پایتخت کشور بلژیک  شهر بروکسل اقامت بگیرند. این هتل نسبت به فرودگاه بین‌المللی حدود 25 دقیقه فاصله دارد. در نظر داشته باشید که این هتل در فاصله بسیار مناسبی نسبت به مراکز خرید این شهر واقع شده است. در بررسی امکانات داخلی هتل بروکسل که یکی از انواع هتل بلژیک با قیمتی مناسب می‌باشد، ابتدا مرکز تناسب‌اندام نظرها را به خود جلب می‌نماید.

انواع هتل‌ های کشور بلژیک و مناسب‌ ترین آن | یوروپ تورز

در این مرکز شما می‌توانید بهترین ورزش‌ها را در کنار امکاناتی ایده آل داشته باشید. در خصوص دسترسی به سونا و حمام‌های سرد و گرم نیز امکانات عالی می‌باشند. در نظر داشته باشید اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های تاشو می‌باشد که در قسمتی درست رو به پنجره واقع شده است، تهویه بسیار مناسب و وسایل گرمایشی و سرمایشی در هر اتاق فراهم می‌باشد. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی هتل بروکسل مجاز می‌باشد.

معرفی ارزان‌ ترین هتل‌ های کشور بلژیک

اگر می‌خواهید هزینه کمتر نسبت به رزرو هتل داشته باشید بهتر است به سراغ هتل‌های سه ستاره در این کشور بروید. هتل بدفورد بروکسل (Bedford Hotel & Congress Centre) بلژیک از دسته هتل‌های سه ستاره فوق‌العاده راحت و قابل‌قبول می‌باشد. این هتل در منطقه بروسلز گرند پلیس قرار دارد در این هتل فضای وسیعی برای بازی کودکانتان فراهم بوده و فاصله این هتل نسب به مرکز شهر حدود 0.3 مایل می‌باشد. این هتل نسبت به فرودگاه نیز بسیار نزدیک می‌باشد. اتاق‌های چند تخته نیز برای خانواده در این هتل دیده می‌شود.

معرفی ارزان‌ ترین هتل‌ های کشور بلژیک | یوروپ تورز

مورد بعدی از هتل‌های بلژیک که دارای قیمتی بسیار مناسب می‌باشد هتل مرکوری می‌باشد.این هتل دارای دلبازترین اتاق‌ها بوده و پنجره‌هایی با نمای بسیار ایده آل در این هتل فراهم شده است. این هتل در قسمت جنوبی بروکسل دیده می‌شود و فاصله آن تا فرودگاه بسیار نزدیک است. هتل ماریوواکس از دسته هتل آپارتمان بلژیک می‌باشد. در بین انواع هتل های کشور بلژیک این هتل برای شما حکم خانه را داشته و از لحاظ معماری و چیدمان نیز بسیار راحت و به صرفه می‌باشد.

بررسی گران‌ ترین هتل‌ های کشور بلژیک

حال قصد داریم گران‌ترین هتل را در بین انواع هتل بلژیک را معرفی نماییم یکی از هتل‌های گران بلژیک هتل کراوان پلازا (Crowne Plaza Brussels Airport, an IHG Hotel) بلژیک می‌باشد. این هتل 5 ستاره بوده و در سراسر جهان شناخته شده است. هتل کراون در منطقه لیژ واقع شده و از نزدیک‌ترین هتل‌های بلژیک نسب به مرکز شهر می‌باشد و فاصله‌ای حدود 0.2 مایل تا مرکز شهر دارد. این هتل نسبت به فرودگاه کمی دور بوده اما حمل و نقل لوکس و ایدئال از دسته امکانات این هتل می‌باشد.

در بین انواع هتل های کشور بلژیک هتل کراون اتاق‌هایی بزرگ با تمامی امکانات در این هتل فراهم است. سیستم‌های گرمایشی بسیار ایده آل، سرویش بهداشتی کاملاً تمیز و قسمت‌های تفریحی از دسته امکانات ارزشمند این هتل می‌باشد.

رستوران شیشه‌ای این هتل از دسته گزینه‌های جالب می‌باشد به‌طوری از میزهای خانوادگی بسیار بزرگ در این رستوران استفاده شده است. یکی دیگر ازانواع هتل های کشور بلژیک که دارای تعرفه‌ای بالا می‌باشد هتل پنتا با 4 ستاره است این هتل با هتل بنفش مشهور است معماری و طیف نوری بکار برده شده در این هتل باب میل زوج‌های جوان می‌باشد. این هتل در بین انواع هتل بلژیک دارای ارزش بالایی بوده و در منطقه لیژ قرار دارد.

بررسی گران‌ ترین هتل‌ های کشور بلژیک | یوروپ تورز

مقایسه امکانات هتل‌ های کشور بلژیک

در مقایسه کلی بین انواع هتل های کشور بلژیک، هتل‌هایی سه ستاره و سبک‌های پنج ستاره این‌طور نتیجه‌گیری می‌شود که میزان خدمت‌رسانی در هتل‌های 5 ستاره و یا به‌اصطلاح گران بیشتر است. به این معنی که شما با یک تلفن هر آنچه که می‌خواهید حتی خریدهای شخصی‌تان را می‌توانید توسط تیم‌های خدمات انجام دهید و شاید چنین امکاناتی در هتل‌های ارزان‌تر دیده نشود. اتاق‌های هتل‌های بلژیک در هر دو لاین دارای درجه‌بندی بوده و امکانات هر اتاق بسته به درجه آن تغییر می‌کند. واضح است که هرچه هتل شما گران‌تر باشد امکانات ارائه‌شده بیشتر خواهد بود.

نمی‌توان گفت که در بین انواع هتل بلژیک تمامی هتل‌ها دارای رستوران بزرگ هستند اما وجود یک غذاخوری مناسب در تمام هتل‌های بلژیک دیده می‌شود. انواع هتل بلژیک با توجه به امکانات شامل رتبه تجاری بسیار ویژه هستند. البته اطلاعات انواع هتل های کشور بلژیک را می‌توان به صورت آنلاین نیز کسب نمود.

قیمت هتل‌ های کشور بلژیک

شاید برایتان سؤال باشد که چرا انواع هتل بلژیک اینقدر گران است؟ انواع هتل های کشور بلژیک دارای چه برتری نسبت به سایر هتل‌های جهان است؟ چطور می‌توان اطلاعاتی دقیق از انواع هتل های کشور بلژیک طبق تعرفه کسب نمود؟ آیا قیمت‌هایی که برای انواع هتل بلژیک در دسترس است قابل اعتماد می‌باشد؟

در واقع  شما با بررسی دقیق بین امکانات هر هتل و محل اقامت خود می‌توانید حتی به سراغ هتل‌های یک تا دو ستاره بروید در این هتل‌ها امکانات اولیه فراهم بوده و اغلب توریست‌هایی که دائم در سفر هستند. از این هتل‌ها استفاده می‌نمایند در نظر داشته باشید. در چنین هتل‌هایی شما هیچ‌گونه عدم رضایت از قبیل نظافت و یا سروصدای غیرعادی احساس نخواهید کرد.

اما امکان عدم رؤیت استخر و یا رستوران‌های لوکس در چنین هتل‌هایی کمتر می‌باشد. برای دسترسی به جداول قیمت‌گذاری هتل های کشور بلژیک می‌توانید با همکاران ما در آژانس سفری دیگر تماس بگیرید. به‌این‌ترتیب از هرگونه نوسانات قیمت مطلع خواهید بود و این روال برنامه‌ریزی شما را بسیار دقیقتر خواهد نمود.

در نظر داشته باشید قیمت هتل های کشور بلژیک در فصول کم بازدید بسیار ارزان‌تر از سایر فصول می‌باشد. همیشه آب و هوای بلژیک را قبل از سفر خود چک کنید. این موضوع می‌تواند به شما یاری رساند.

قیمت هتل‌ های کشور بلژیک | یوروپ تورز

رزرو هتل‌ های کشور بلژیک

اگر می‌خواهید انواع هتل های کشور بلژیک را دقیق‌تر شناسایی نمایید بهترین گزینه تماس با ما در آژانس سفری دیگر است. با این حال با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل نیز می‌توانید از شرایط هر هتل و اتاق‌های آن مطلع شده و توضیحات آنها را بخوانید. بنابراین انتخاب برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود.

در واقع روش‌های رزرو هتل‌های بلژیک با توجه به درجه‌بندی هتل‌ها متفاوت است. هتل‌های گران در این کشور در تمام ساعات شبانه‌روز به صورت آنلاین رزروهای شما را پذیرفته و به‌طور اتوماتیک با شما ارتباط خواهند گرفت. روش‌های تلفنی برای رزرو انواع هتل بلژیک نیز فراهم می‌باشد که تیم‌های مشاور ما در زمینه شناسایی انواع هتل‌های کشور بلژیک به شما یاری خواهند رساند.

رزرو هتل‌ های کشور بلژیک | یوروپ تورز

جمع‌ بندی و انتخاب بهترین هتل‌ های کشور بلژیک

سعی بر این داشتیم که با مقایسه هتل‌های کشور بلژیک در سطح کیفیت و قیمت‌های مختلف شما را در انتخاب‌های مناسب با شرایطتان یاری‌ رسانیم. انتخاب هتل در تور بلژیک و تور اروپا کمی سخت است. با توجه به تنوع هتل در این کشور بهتر است با توجه به محل اقامتتان یکی از هتل‌ها را انتخاب نمایید.

به‌این‌ترتیب شما به هدف خود نزدیکتری هستید. اگر برای شما دسترسی به مراکز خرید از اهمیت ویژه‌ی برخورداری است بهتر این است که به سراغ هتل‌هایی بروید که این امکان را به شما بدهد درصورتی‌که به هتلی لوکس می‌اندیشید می‌بایست به سراغ هتل‌های 5 ستاره در این کشور بروید.


سوالات متداول با بهترین هتل های کشور بلژیک آشنا شوید

برای افرادی که قصد دارند در پایتخت کشور بلژیک شهر بروکسل اقامت داشته باشند، چه هتلی را پیشنهاد می‌کنید؟

هتل 4 ستاره بروکسل یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که قصد دارند در پایتخت کشور بلژیک  شهر بروکسل اقامت بگیرند. این هتل نسبت به فرودگاه بین‌المللی حدود 25 دقیقه فاصله دارد. در نظر داشته باشید که این هتل در فاصله بسیار مناسبی نسبت به مراکز خرید این شهر واقع شده است.

به افرادی که قصد دارند هزینه کمتری برای رزرو هتل در بلژیک پرداخت کنند، چه هتلی هایی پیشنهاد میکنید؟

اگر می‌خواهید هزینه کمتر نسبت به رزرو هتل داشته باشید بهتر است به سراغ هتل‌های سه ستاره در این کشور بروید. هتل بدفورد بروکسل بلژیک از دسته هتل‌های سه ستاره فوق‌العاده راحت و قابل‌قبول می‌باشد. این هتل در منطقه بروسلز گرند پلیس قرار دارد.

مورد بعدی از هتل‌های بلژیک که دارای قیمتی بسیار مناسب می‌باشد هتل مرکوری می‌باشد.این هتل در قسمت جنوبی بروکسل دیده می‌شود و فاصله آن تا فرودگاه بسیار نزدیک است.

فرق هتل های سه ستاره و پنج ستاره در بلژیک چیست؟

میزان خدمت‌رسانی در هتل‌های 5 ستاره و یا به‌اصطلاح گران بیشتر است. به این معنی که شما با یک تلفن هر آنچه که می‌خواهید حتی خریدهای شخصی‌تان را می‌توانید توسط تیم‌های خدمات انجام دهید و شاید چنین امکاناتی در هتل‌های ارزان‌تر دیده نشود. اتاق‌های هتل‌های بلژیک در هر دو لاین دارای درجه‌بندی بوده و امکانات هر اتاق بسته به درجه آن تغییر می‌کند. واضح است که هرچه هتل شما گران‌تر باشد امکانات ارائه‌شده بیشتر خواهد بود.

روش های رزرو هتل در این کشور چگونه می‌باشد؟

در واقع روش‌های رزرو هتل‌های بلژیک با توجه به درجه‌بندی هتل‌ها متفاوت است. هتل‌های گران در این کشور در تمام ساعات شبانه‌روز به صورت آنلاین رزروهای شما را پذیرفته و به‌طور اتوماتیک با شما ارتباط خواهند گرفت. روش‌های تلفنی برای رزرو انواع هتل بلژیک نیز فراهم می‌باشد که تیم‌های مشاور ما در زمینه شناسایی انواع هتل‌های کشور بلژیک به شما یاری خواهند رساند.

گران ترین هتل بلژیک چه نام دارد و در کجای شهر واقع شده است؟

یکی از هتل‌های گران بلژیک هتل کراوان پلازا بلژیک می‌باشد. این هتل 5 ستاره بوده و در سراسر جهان شناخته شده است. هتل کراون در منطقه لیژ واقع شده و از نزدیک‌ترین هتل‌های بلژیک نسب به مرکز شهر می‌باشد و فاصله‌ای حدود 0.2 مایل تا مرکز شهر دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!