با بهترین هتل های بوداپست آشنا شوید

با بهترین هتل های بوداپست آشنا شوید

اگر به دنبال یک مقصد خوب برای گذراندن تعطیلات هستید بوداپست مجارستان می تواند یکی از انتخاب های خوب برای شما باشد. البته بهتر است تا قبل از سفر به بوداپست با تور بوداپست و یا تور اروپا یکی از هتل های بوداپست را برای اقامت خوب رزرو نمایید. برای اینکه راحت تر بتوانید از بین خیل عظیم هتل های بوداپست یکی را انتخاب کنید؛ ما برای شما بهترین هتل های بوداپست را دسته بندی کرده ایم. همراه ما باشید.

تامارا آپارتمان

یکی از بهترین هتل های بوداپست برای اقامت می باشد. می توانید به سادگی از این هتل با طی مسافت کوتاهی به موزه ملی بوداپست برسید. همچنین تنها 600 متر با گریت مارکت هال فاصله دارید. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین می توانید در اتاق ها از امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی به همراه آشپزخانه با ماشین ظرفشویی نیز برخوردار شوید.

هتل های بوداپست
هتل های بوداپست

اولد میل بوداپست

از دیگر هتل های بوداپست مجارستان که می تواند برای شما دسترسی آسانی را به بیشتر نقاط شهر فراهم کند اولد میل بوداپست می باشد. همچنین از نظر زیبایی و طراحی نیز در بین بهترین هتل های بوداپست قرار می گیرد. می توانید با فاصله ای 1.2 کیلومتری به گریت مارکت هال برسید. در تمام اتاق های این هتل می توانید از بخش غذاخوری به همراه آشپزخانه ای کامل با تمام امکانات نظیر ماکروویو بهره مند شوید.

اولد میل بوداپست
اولد میل بوداپست

بوند آپارتمان

از دیگر هتل های بوداپست که در دسته خوب طبقه بندی می شوند بوند آپارتمان می باشد. همچنین می توانید بوند آپارتمان را از نظر امکانات جزو بهترین هتل های بوداپست نیز در نظر بگیرید. برای نمونه این هتل سیستم کرایه دوچرخه دارد؛ در این حالت شما می توانید به هر جا که خواستید با دوچرخه بروید بدون اینکه هزینه گزافی برای کرایه تاکسی پرداخت کرده باشید. همچنین این هتل از نقاط مهم شهر نیز فاصله چندانی ندارد و بهترین گزینه برای حمل و نقل دوچرخه می باشد. همچنین از نظر نزدیکی به فرودگاه نیز می توان بوند آپارتمان را جزو نزدیک ترین هتل های بوداپست به فرودگاه تنها با 17 کیلومتر فاصله قرار داد.

بوند آپارتمان
بوند آپارتمان

گرند آپارتمان اوف بودا

اگر به دنبال یک هتل شیک و زیبا برای اقامت هستید پس می توانید از بین تمام هتل های بوداپست به سراغ هتل گرند آپارتمان اوف بودا بروید. این هتل دارای اتاق های شیک با طراحی بسیار چشم نواز می باشد که امکانات رفاهی کاملی را نیز برای شما فراهم می کند. شما می توانید از تلویزیون ماهواره لذت ببرید. همچنین اگر بخواهید می توانید خودتان آشپزی کنید زیرا تمام اتاق ها دارای آشپزخانه با فول امکانات می باشند. همچنین از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری شهر بوداپست مجارستان نیز خیالتان راحت باشد. زیرا کمترین فاصله را از قسمت های مهم شهر در هتل گرند اوف بودا دارید.

د.فایو لیبرتی آپارتمان

این هتل را نیز می توانید به عنوان یکی از معروف ترین هتل های بوداپست دسته بندی بکنید. یک هتل زیبا به همراه اتاق هایی شیک که می توانید یک تعطیلات خوب را در آن ها سپری کنید. می توانید به سادگی و تنها با 3 دقیقه پیاده روی به خانه اپرا بوداپست برسید. تمام اتاق ها از بخش های مختلفی نظیر اتاق نشیمن و آشپزخانه تشکیل شده اند. همچنین در هر اتاق به تلویزیون ماهواره ای و اینترنت وای فای نیز دسترسی دارید.

د.فایو لیبرتی آپارتمان
د.فایو لیبرتی آپارتمان

کرنرز آتلیر آپارتمان

از دیگر هتل های بوداپست که جزو بهترین ها می باشد کرنرز آتلیر می باشد. در تمام اتاق ها می توانید یک دکوراسیون فوق العاده را شاهد باشید که لذت اقامت در این هتل آپارتمان را برای شما چند برابر می کند. همچنین مانند سایر هتل های بوداپست که قبل تر بررسی کردیم، این هتل نیز به قسمت های مهم شهر دسترسی خوبی دارد و می تواند به سادگی یک انتخاب خوب برای اقامت به حساب بیاید.

کرنرز آتلیر آپارتمان
کرنرز آتلیر آپارتمان

هونگارین سوونیر

یکی دیگر از هتل های بوداپست که می تواند با امکاناتی خوب و فضایی مناسب برای شما یک اقامت خوب را ممکن سازد. شما می توانید در تک تک اتاق های این هتل آپارتمان به یک آشپزخانه کامل به همراه ماکروویو و ماشین ظرفشویی دسترسی داشته باشید. همچنین سوار نیز در سرویس های بهداشتی موجود می باشد. با تنها 2 دقیقه پیاده روی می توانید به رود دانوب برسید و از طبیعت بکر آن استفاده کنید.

هونگارین سوونیر
هونگارین سوونیر

زرینی هاستل

اگر به فکر این هستید که در هزینه های خود کمی صرفه جویی کنید می توانید از بین هتل های بوداپست به سراغ یکی از هاستل های خوب بوداپست بروید. این هاستل می تواند با قیمتی مناسب و امکاناتی خوب برای اقامت یک پیشنهاد اقتصادی برای سفر شما باشد. هاستل زرینی دارای 17 اتاق می باشد. می توانید در تمام اتاق ها به وای فای رایگان متصل شوید. همچنین امکان اجاره خودرو نیز در این هاستل راهم می باشد. فاصله این هاستل نیز به بیشتر جاذبه های گردشگری بوداپست کمتر از ده دقیقه می باشد.

زرینی هاستل
زرینی هاستل

هتل میوزیم بوداپست

اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره و شیک در بین هتل های بوداپست می گردید هتل میوزیم را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل از امکانات خوبی برخوردار می باشد از جمله: وای فای رایگان، سالن بدنسازی، گاوصندوق، لپ تاپ و تلویزیون ماهواره ای می باشد. همچنین از نظر دسترسی نیز جزو بهترین هتل های بوداپست به شمار می رود. همچنین این هتل خدماتی نظیر سونا، جکوزی، ماساژ و پرستاری از کودکان را نیز ارائه می دهد.

هتل میوزیم بوداپست
هتل میوزیم بوداپست

هتل آپارتمان آدینا

از دیگر هتل های بوداپست که در سفر خود با تور بوداپست و یا تور اروپا با آن روبرو می شوید که جزو هتل های شیک و 4 ستاره به شمار می رود. شما می توانید در این هتل به وای فای رایگان و همین طور استخر سرپوشیده نیز دسترسی داشته باشید. در این هتل شما می توانید به بخش هایی از شهر که مربوط به کافه و غذا می باشد دسترسی داشته باشید. در تمام اتاق ها نیز می توانید از صبحانه در اتاق، سیستم تهویه، تلویزیون و آشپزخانه استفاده نمایید. سونا، ماساژ، جکوزی با آب گرم به همراه سالن ورزش نیز در این هتل برای شما فراهم خواهد بود. برای کودکان نیز سالن مخصوصی برای بازی در نظر گرفته شده است.از این رو این هتل برای خانواده ها می تواند از بین تمام هتل های بوداپست یک انتخاب خوب به شمار برود.

هتل آپارتمان آدینا
هتل آپارتمان آدینا

هتل کورین

اگر به دنبال یک هتل میان رده در بین هتل های بوداپست هستید این هتل سه ستاره می تواند انتخاب خوبی باشد. شما می توانید در این هتل سوئیت های مخصوص ماه عسل نیز رزرو نمایید. از این رو برای زوج های جوان این هتل توصیه می شود. در تمام اتاق ها تراس، تلویزیون، حمام و سیستم گرمایشی نیز وجود دارد. با فاصله ده دقیقه ای نیز می توانید به رود دانوب برسید. صندوق امانات به همراه خدمات اجاره خودرو، پارکینگ و وای فای رایگان نیز در این هتل به شما ارائه خواهد شد. سایر امکانات این هتل نیز بار و باغ می باشد که می توانی داوقات فراغت خوبی را در آن ها سپری نمایید. البته این هتل رستوران ندارد و برای صرف غذا باید به بیرون از هتل بروید.

هتل کورین
هتل کورین

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط مجارستان، وقت سفارت مجارستان، ویزای مجارستان، تور مجارستان و تور اروپا میباشد.88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!