موزه جوان فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه جوان فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه جوان فرانکفورت، بخشی از موزه تاریخی فرانکفورت است و نمایشگاه‌هایی را به ویژه برای کودکان و نوجوانان با موضوعاتی با اهمیت ایجاد و ارائه می‌کند.

موزه جوان فرانکفورت بخشی از موزه تاریخی فرانکفورت است و نمایشگاه‌هایی را به ویژه برای کودکان و نوجوانان با موضوعاتی با اهمیت تاریخی و فرهنگی محلی ایجاد و ارائه می‌کند. این موزه نه تنها دسترسی مستقیم به اشیاء معتبر تاریخی، بلکه همچنین یک تجربه یادگیری دستی محور را ارائه می‌دهد.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد موزه جوان فرانکفورت و معرفی و ویژگی‌های آن بپردازیم. همچنین به طور کامل اطلاعات مورد نیاز برای ارتباط و سفر به موزه جوان فرانکفورت نیز بیان می‌شود.

موزه جوان فرانکفورت

موزه جوان فرانکفورت یکی از چندین موزه در کنار رودخانه اصلی این شهر (راین) است. در این موزه به کودکان اجازه داده می‌شود تا در بازدید از موزه فرانکفورت، ضمن یادگیری در مورد اهمیت فرهنگ و تاریخ شهر خود، اشیاء تاریخی بسیاری که در این موزه قرار دارند  را لمس کنند. موزه جوان فرانکفورت دارای نمایشگاه‌های تعاملی برای کودکان بالاتر از 6 سال است که به همراه والدین خود یا به عنوان بخشی از یک گروه و اردوی مدرسه  به این موزه می‌آیند.

کودکان مجاز به لمس و امتحان برخی از اشیاء هستند. آنها همچنین تشویق می‌شوند که از خود بپرسند، مستقل فکر کنند و خودشان درباره بسیاری از نمایشگاه‌های این موزه اطلاعات جدیدی را بیاموزند. نمایشگاه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای لذت بردن و آموزش کودکان برگزار می‌شود. کودکان می‌توانند در کارگاه‌های صنایع دستی، فنی و نقاشی که توسط این موزه اداره می‌شود، شرکت کنند. یک مدل از فروشگاه قدیمی کشور وجود دارد که به کودکان این امکان را می‌دهد که در خرید، فروش یا بازی به عنوان صندوقدار نقش داشته باشند.

موزه جوان فرانکفورت

تاریخچه موزه موزه جوان فرانکفورت

در رابطه با تاریخچه این مکان اطلاعات بسیاری در دسترس نمی‌باشد. تنها می‌توان گفت که موزه کودکان فرانکفورت (موزه جوان فرانکفورت) در سال 1971 ساخته شده است و در مرکز این شهر شلوغ واقع شده است. این نمایشگاه انواع کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های دائمی و دوار را ارائه می‌دهد و امکان لمس، آزمایش و امتحان کردن و ایجاد تفکری مستقل و آموزنده در کودکان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در مدت یک تا دو ساعت از آن بازدید کامل داشته باشید. 

موزه جوان فرانکفورت

برنامه های موزه جوان فرانکفورت

موزه جوان همچنین به والدین برای مهمانی‌هایی که برای فرزندان و دوستانشان برگزار می‌کنند، مهمانی‌هایی با مضمون منحصر به فرد پیشنهاد می‌کند. موضوعات مهمانی شامل مهمانی‌های رایانه‌ای، مهمانی‌های نقاشی، مهمانی‌های جادویی و مهمانی‌های صنایع دستی است. در حالی که موزه تمام نیازهای دیگر در این مهمانی را فراهم می‌کنند، والدین باید غذا و نوشیدنی بیاورند. همچنین می‌توان از برنامه‌های دیگر موزه جوان فرانکفورت به تورهای هدایتی ویژه 2 ساعته برای گروه‌های مدرسه و خانواده‌های اطراف نمایشگاه در موزه جوان اشاره کرد که برای آنها در دسترس است.

موزه جوان فرانکفورت

جاذبه های موزه جوان فرانکفورت

موزه جوان یکی از موزه‌های منحصر به فرد در فرانکفورت آلمان است که جزو موزه‌های تاریخی نیز به شمار می‌رود. این موزه در خود نمایشگاه‌های بسیار جالبی برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار می‌کند که موضوعات آن اغلب فرهنگی و تاریخی می‌باشند.

از جاذبه‌های این موزه می‌توان به تعاملی بودن کارگاه‌ها و بخش‌های این موزه فقط یک مکان برای سرگرمی بچه‌ها نیست بلکه بیشتر برای تمرکز و یادگیری آنها طراحی شده است. این نکته می‌تواند عالی باشد اما نه برای بچه‌های بسیار کم سن مثل بچه‌های زیر 4 سال. این موزه همچنین می‌تواند برای بزرگسالان نیز جالب باشد. از لوازم بازی بچه‌ها می‌توان به کارت‌های تقویم، پاکن‌ها و لوازم نقاشی آن اشاره کرد. همچنین از دیگر جاذبه‌های این موزه می‌تواند لمس کردن اشیا و صنایع دستی آن در کنار جاذبه‌های تاریخی باشد. 

موزه جوان فرانکفورت

زمان بندی کاری موزه جوان فرانکفورت

از آنجایی که موزه‌ها اغلب زمان بندی خودشان را دارند و برای بازدید از موزه‌ها و هر مکان دیگری که یک مکان تفریحی و عمومی شناخته می‌شود، باید ابتدا زمان بندی کاری آنها را چک کنید، باید در مورد زمان بندی کاری موزه جوان فرانکفورت که حتما باید به آن توجه کنید زیرا تایم بندی مختلفی در روزهای هفته دارد، گفت:

  • در روزهای یکشنبه تا سه شنبه به غیر از روز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 عصر این موزه فعال می‌باشد.
  • روزهای دوشنبه این مکان تعطیل می‌باشد.
  • همچنین در روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا ساعت 9 شب
  • و در روز‌های شنبه و یکشنبه در ساعت‌های 11 صبح تا ساعت 7 عصر می‌توانید از موزه جوان فرانکفورت بازدید داشته باشید.

 بازدید از این موزه فرانکفورت جزو دیدنی‌های فان و سرگرم‌کننده برای کودکان می‌باشد که در قالب اماکن گالری و موزه دسته بندی شده است.

موزه جوان فرانکفورت

آدرس و هزینه ورودی موزه جوان فرانکفورت

  • آدرس این موزه عبارت است از:
  • Saalhof 1، 60311 Frankfurt am Main، آلمان
  • شماره تماس: +49 69 21235154
  • هزینه ورودی برای بزرگسالان به ازای هر نفر 4 یورو می‌باشد.
  • هزینه ورودی برای تمام افراد زیر 18 سال رایگان می‌باشد.
  • بزرگسالان با پاسپورت فرانکفورت یک یورو و برای کسانی که امتیازاتی دارند، 4 یورو حق ورودی دریافت می‌شود.
  • این مکان برای تعطیلات آخر هفته پذیرش رایگان برای بازدیدکنندگان دارد.
  • تلفن کنسلی و اطلاعات موزه:+49 69 2123599
  • شماره فکس: +49 69 21242078ا
  • آدرس ایمیل: @ historisches-museum-frankfurt.com
موزه جوان فرانکفورت

چگونه به موزه جوان فرانکفورت برویم؟

برای رفتن به موزه جوان فرانکفورت می‌توانید از دو مسیر زیر استفاده کنید:

  • قطار شهری: ابتدا از فرودگاه فرانکفورت وارد ایستگاه قطار منطقه‌ای فرودگاه فرانکفورت شوید. سپس در ایستگاه Frankfurt (Main) Hauptwache پیاده شوید، این ایستگاه ششمین ایستگاه قطار می‌باشد که در مدت تقریبی 17 دقیقه طی می‌شود. حالا به مدت 7 دقیقه مسیری در حدود 650 متر را باید پیاده روی کنید. به خیابان An der Hauptwache بروید. حال به خیابان Liebfrauenstrabe تغییر مسیر دهید. سپس این خیابان را مستقیم ادامه دهید و وارد خیابان Neue Krame و سپس با گذر از آن وارد خیابان Fahrtor شوید و مستقیم حرکت کنید. حال به موزه جوان فرانکفورت خواهید رسید.
  • تاکسی: پس از خارج شدن از فرودگاه فرانکفورت، می‌توانید مستقیما از تاکسی‌های فرودگاه استفاده نموده و مستقیما به موزه جوان فرانکفورت بروید. این مسیر ممکن است 17 دقیقه طول بکشد.
موزه جوان فرانکفورت

نظرات بازدیدکنندگان از موزه جوان فرانکفورت

قبل از بازدید از این موزه و هر مکان دیدنی که قصد سفر به آنجا را دارید، پیشنهاد می‌شود همواره علاوه بر چک کردن تایم بندی کاری، هزینه ورودی و لوکیشن و آدرس مقصد، دیدگاه‌های بازدیدکنندگان را نیز مطالعه کنید. زیرا این دیدگاه‌ها معمولا نکته‌های خوبی در خود دارند که می‌توانند در رفتن یا نرفتن و تجربه‌های آنان به شما کمک کنند. از جمله این دیدگاه‌ها در مورد موزه جوان فرانکفورت می‌توان گفت:

  • نظر اول ستاره: یکی از بهترین‌ها در نوع خود، اما بیشتر برای آلمانی‌ها است. من قبلا در این اماکن کار کرده‌ام ولی این موزه متحیر‌کننده است. شبیه این موزه، هیچ مجموعه‌ای وجود ندارد که نمایشگاه حقوق بشر و کودکان مختص کودکان برگزار کند و به راحتی می‌توان فهمید که برای گروه‌های کودک طراحی شده است. تنها نکته منفی این است که موزه به زبان آلمانی است (خوشبختانه در ورودی یک بروشور به زبان انگلیسی داده می‌شود)
  • نظر دوم ستاره: این موزه را در عرض 45 دقیقه بازدید کردم. برای رفتن به آنجا چند ساعت راه را رانندگی کردم. باید بهتر تحقیق می‌کردیم زیرا تقریبا 12 بخش برای بچه‌ها وجود دارد تا چیزهای بی‌اهمیت و یک منطقه بازی را یاد بگیرند. پسر 9 ساله من از استفاده از ماشین چاپی اختراع شده در سال 1850 لذت برد، اما بیشتر دیگر بخش‌ها خیلی هیجان انگیز نبودند.
  • نظر سوم ستاره: مکانی کوچک اما عالی برای یادگیری بچه‌ها است. نمایشگاه فعل، آموزش کودکان در مورد تایپوگرافی و تاریخ چاپ را به طور شگفت آوری تعاملی و سرگرم‌کننده ارائه می‌کند. صفحه نمایش تعاملی رایانه عالی است و بچه‌ها دوست دارند که بتوانند خلاقیت‌های خود را چاپ کنند. باز هم بازدید می‌کنیم!
موزه جوان فرانکفورت

دیگر جاذبه ها، هتل ها و رستوران ها در نزدیکی موزه جوان فرانکفورت

از جاذبه‌های دیدنی فرانکفورت که در نزدیکی موزه جوان فرانکفورت قرار دارند می‌توان اشاره کرد به:

  • Galeria Kaufhof Frankfurt An der Hauptwache: یکی از مراکز بزرگ خرید در 7 طبقه که کالاهای متنوع و باکیفیتی در خود دارد و رستوران و یک ویو مناسب نیز در آن وجود دارد.
  • The Hauptwache: یکی از مناظر و سایت‌های تاریخی و مناطق پیاده روی است که یک منطقه خرید در فضای باز در میان ساختمانهای تاریخی در مرکز شهر فرانکفورت می‌باشد.
  • Katharinenkirche یا کلیسای سنت کاترین: از اماکن دیدنی، مقدس و مذهبی می‌باشد که یک کلیسای پروتستان می‌باشد و مکانی بسیار زیبا با پنجره‌های دوست داشتنی می‌باشد. اگر خوش شانس باشید می‌توانید یک گروه ارکستر در محراب ببنید.
  • رستوران Suvadee Thai Restaurant: این رستوران غذاهای آسیایی و تایلندی و گیاهی ارائه می‌دهد.
  • رستوران Leonhards: رستورانی خوب برای غذاهای آلمانی، بین‌المللی و اروپایی و گیاهی می‌باشد.
  • Cafe Hauptwache: یک کافه خوب آلمانی که به گیاه دوستان پیشنهاد می‌شود.
  • هتل Hotel Zentrum: که از نظر بازدیدکنندگان امتیاز 3.5 از 5 را دریافت کرده است و امکانات خوبی را ارائه می‌دهد.
  • هتل Jumeirah Frankfurt: از هتل‌های لوکسی که منظره‌ای عالی از شهر را به شما نشان می‌دهد و در نزدیکی موزه جوان فرانکفورت واقع شده است.
  • هتل Neue Kraeme: این هتل می‌تواند به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ترکیه‌ای، اسلواکی و کرواتی راهنمای گردشگران باشد.

معرفی فرانکفورت

شهر فرانکفورت یکی از شهرهای کشور آلمان است که نزدیک به 700.000 نفر سکنه دارد. این شهر که بزرگترین شهر در ایالت هسن از ایالات شانزده گانه آلمان به حساب می‌آید، پنجمین شهر بزرگ این کشور شناخته می‌شود. فرانکفورت آسمان خراش‌های بلند و متعددی دارد. این شهر از نظر بانکی، اقتصادی و فرهنگ یکی از اماکن شناخته شده در آلمان به حساب می‌آید. فرانکفورت به 16 ناحیه شهری تقسیم بندی شده است. جالب است بدانید که برخی از نمایشگاه‌های بزرگ دنیا از جمله نمایشگاه‌های اتومبیل، کتاب، مهندسی کشاورزی در این شهر برگزار می‌شود و این شهر در سال 2007 هفتمین شهر با امکانات بالا برای زندگی در جهان بوده است.

موزه جوان فرانکفورت

سوالات متداول موزه جوان فرانکفورت

در موزه جوان فرانکفورت چه کارهایی انجام میشود؟

در این موزه به کودکان اجازه داده می‌شود تا در بازدید از موزه فرانکفورت، ضمن یادگیری در مورد اهمیت فرهنگ و تاریخ شهر خود، اشیاء تاریخی بسیاری که در این موزه قرار دارند  را لمس کنند.

برنامه موزه جوان فرانکفورت برای والدین چیست؟

موزه جوان همچنین به والدین برای مهمانی‌هایی که برای فرزندان و دوستانشان برگزار می‌کنند، مهمانی‌هایی با مضمون منحصر به فرد پیشنهاد می‌کند. موضوعات مهمانی شامل مهمانی‌های رایانه‌ای، مهمانی‌های نقاشی، مهمانی‌های جادویی و مهمانی‌های صنایع دستی است.

آدرس دقیق این موزه چیست؟

Saalhof 1، 60311 Frankfurt am Main، آلمان

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!