موزه انسان شناسی زوریخ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه انسان شناسی زوریخ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه انسان شناسی زوریخ، یکی از موزه‌های مشهور در کشور سوئیس است. سوئیس موزه‌های متعددی در زمینه هنر، فرهنگ، تاریخ و… دارد که موزه انسان شناسی زوریخ یکی از …

موزه انسان شناسی زوریخ یکی از موزه‌های مشهور در کشور سوئیس است. سوئیس موزه‌های متعددی در زمینه هنر، فرهنگ، تاریخ و… دارد که موزه انسان شناسی زوریخ یکی از موزه‌های خاص در این کشور و شهر زوریخ محسوب می‌شود به گونه‌ای که در طول سال گردشگران زیادی از این موزه بازدید می‌کنند.

در موزه انسان شناسی شهر زوریخ در واقع شما روند رشد انسان و تکامل این موجودات را از اول تا عصر مدرن ردیابی خواهید کرد. از زمانی که با استفاده از دوپا، اولین قدم‌ها برداشته شد و با شکارچیان عشایری زیست انسان آغاز شد و به دنیای پیچیده و مدرن امروزی رسید. برای کسب اطلاعات کافی و جامع در رابطه با موزه انسان شناسی زوریخ تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

موزه انسان شناسی زوریخ | معرفی - تصاویر - تاریخچه | یوروپ تورز

موزه انسان شناسی زوریخ

برای کسانی که علاقمند به آشنایی با نحوه تکامل انسان‌های امروزی هستند مراجعه به موزه انسان شناسی زوریخ اهمیت خاصی دارد. این موزه با بسیاری از موزه‌های دیگر تفاوت اساسی دارد چرا که بنا بر اساس پژوهش‌ها و تحقیقاتی است که از سوی دانشمندان مختلف صورت گرفته است و شما در گذر تاریخ همراه این دانشمندان خواهید بود. در واقع در موزه انسان شناسی سوئیس مراجعه کنندگان به نحوه کشف اسرار آفرینش انسان توسط اندیشمندان و محققان پی خواهند برد.

نمایشگاه موزه، به نام رد پاهایی از اجداد ما است که با پیگیری فسیل‌ها و ابزارهای قدیمی که انسان‌های اولیه مورد استفاده قرار می‌داده‌اند می‌توانید تکامل بیولوژیکی و فرهنگی بشر را در طول تاریخ مشاهده کنید.

ویژگی‌ های موزه انسان شناسی زوریخ

در نمایشگاه  انسان شناسی زوریخ، سیر تکامل انسان از استرالوپیتکوس تا انسان مدرن مرور می‌شود. موجودات دوپا مشابه انسان 2.5 تا 1.5 میلیون سال قبل که زندگی می‌کرده‌اند به استرالوپیتکوس مشهور هستند. این موجودات به لحاظ دندان‌ها بسیار شبیه به انسان‌های امروزی بودند ولی مغز آن‌ها در قیاس با انسان‌ها کوچکتر بوده است. در این نمایشگاه و موزه یافته‌ها در مورد دوره‌های مختلف بررسی و ارائه شده است.

در موزه انسان شناسی زوریخ (Anthropological Museum)، همچنین مدل‌های مختلفی از انسان‌ها ساخته شده است که در سالیان دور و چند میلیون سال قبل زیست داشته‌اند که بدون تردید مشاهده این مدل‌ها و اجداد بشر برای بسیاری از افراد می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

آشنایی با روش‌ های بازسازی در موزه

در واقع کسانی که به دنبال دریافت پاسخ‌های خود در مورد تاریخچه و منشا شکل‌گیری موجودات دوپا هستند می‌توانند از این موزه بازدید داشته باشند. هر چند نظرات مختلفی در مورد پیدایش انسان در کره خاکی وجود دارد که در مواردی تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند در این موزه نظریه تکامل انسان مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های حضور در موزه انسان شناسی در زوریخ این است که شما با دیرینه انسان شناسی با روش‌های بازسازی ریخت شناسی و کامپیوتری و انسان شناسی بیولوژیکی با مطالعه رفتار نزدیکترین خویشاوندان انسان،یعنی  میمون‌های بزرگ آشنا خواهید شد.

تمرکز بر میمون‌ ها در موزه انسان شناسی سوئیس

همواره در بررسی تکاملی بشر، یکی از مواردی که مورد بررسی قرار گرفته است، بررسی میمون‌ها بوده است. به دلیل این که از میمون‌ها به دلایل بیولوژیکی به عنوان خویشاوندان نزدیک انسان‌ها یاد می‌شود لذا بررسی آن‌ها از همه جهات برای اندیشمندان برای پیشرفت و تکامل اهمیت خاصی داشته است به همین دلیل اولویت دوم موزه انسان شناسی زوریخ نیز تمرکز بر میمون‌ها و مطالعه بر روی عملکرد آن‌ها است بر این اساس عملکردهای مغز و اسکلت انسان به صورت تعاملی بررسی  می‌شود.

تمرکز بر میمون‌ ها در موزه انسان شناسی سوئیس | یوروپ تورز

هزینه‌ های بازدید از موزه انسان شناسی شهر زوریخ

موزه زوریخ در دانشگاه زوریخ قرار دارد و ورود به این موزه رایگان است. بر اساس اطلاعات درج شده در سایت دانشگاه زوریخ در صورتی که به صورت تور از موزه بازدید داشته باشید با یک نفر راهنمایی که به تور اختصاص داده می‌شود هزینه بازدید 100 فرانک خواهد بود. موزه انسان شناسی زوریخ در ساعت‌های خاصی از هفته فعالیت دارد ولی تورها با هماهنگی می‌توانند در خارج از ساعت های  کاری نیز در موزه حاضر شده و از نزدیک و با دقت از موزه بازدید داشته باشند.

راهنمای موزه انسان شناسی زوریخ

وجود راهنماها در موزه انسان شناسی زوریخ می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات جامع و کاملی را در مورد سیر تکاملی بشر به دست آورید. صرف مشاهده آثار پا و یا نمونه‌های ساخته شده نمی‌تواند اطلاعات کامل و جامع را به شما انتقال دهد چرا که سیر تاریخی باید به صورت پیوسته مورد توجه قرار گیرد. همچنین راهنمایان موزه تحقیقات جدید انجام شده در مورد تکامل انسان‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید سوالات خود را از راهنمایان که به صورت تخصص تحصیلات انسان شناسی دارند بپرسید. مدت زمانی که برای گشت و گذار در قسمت‌های مختلف موزه انسان شناسی لازم است، یک ساعت خواهد بود.

نحوه ثبت نام برای بازدید از موزه انسان شناسی شهر زوریخ

در صورتی که به صورت تور قصد بازدید از موزه انسان شناسی سوئیس در شهر زوریخ را داشته باشید لازم است که دو هفته پیش از بازدید به صورت اینترنتی برای ثبت نام اقدام کنید. برای ثبت نام می‌توانید به سایت دانشگاه زوریخ مراجعه کنید. پس از این که ثبت نام انجام شد برای هماهنگی در مورد زمان و ساعت بازدید با مسئول تور تماس گرفته می‌شود.

ساعت فعالیت موزه انسان شناسی

موزه انسان شناسی در زوریخ در طول هفته فعالیت دارد و حتی در تعطیلات هفتگی نیز این موزه باز است و از ساعت 12 الی 17 جهت بازدید از موزه می‌توانید مراجعه داشته باشید.

آدرس موزه انسان شناسی شهر زوریخ

Winterthurerstrasse 190

8057 Zürich

+41 44 635 49 54

Tram 9/10: Universität Irchel / Tram 7/14: Milchbuck

آدرس موزه انسان شناسی شهر زوریخ | یوروپ تورز

سوالات متداول موزه انسان شناسی زوریخ

بازدید از موزه انسان شناسی زوریخ را به چه افرادی پیشنهاد می کنید؟

برای کسانی که علاقمند به آشنایی با نحوه تکامل انسان‌های امروزی هستند مراجعه به موزه انسان شناسی زوریخ اهمیت خاصی دارد. این موزه با بسیاری از موزه‌های دیگر تفاوت اساسی دارد چرا که بنا بر اساس پژوهش‌ها و تحقیقاتی است که از سوی دانشمندان مختلف صورت گرفته است و شما در گذر تاریخ همراه این دانشمندان خواهید بود.

هزینه بازدید از موزه انسان شناسی زوریخ چقدر است؟

موزه زوریخ در دانشگاه زوریخ قرار دارد و ورود به این موزه رایگان است. بر اساس اطلاعات درج شده در سایت دانشگاه زوریخ در صورتی که به صورت تور از موزه بازدید داشته باشید با یک نفر راهنمایی که به تور اختصاص داده می‌شود هزینه بازدید 100 فرانک خواهد بود.

ساعات فعالیت موزه انسان شناسی چگونه است؟

موزه انسان شناسی در زوریخ در طول هفته فعالیت دارد و حتی در تعطیلات هفتگی نیز این موزه باز است و از ساعت 12 الی 17 جهت بازدید از موزه می‌توانید مراجعه داشته باشید.

برخی از ویژگی های موزه انسان شناسی زوریخ چیست؟

در نمایشگاه  انسان شناسی زوریخ، سیر تکامل انسان از استرالوپیتکوس تا انسان مدرن مرور می‌شود. موجودات دوپا مشابه انسان 2.5 تا 1.5 میلیون سال قبل که زندگی می‌کرده‌اند به استرالوپیتکوس مشهور هستند. این موجودات به لحاظ دندان‌ها بسیار شبیه به انسان‌های امروزی بودند ولی مغز آن‌ها در قیاس با انسان‌ها کوچکتر بوده است. در این نمایشگاه و موزه یافته‌ها در مورد دوره‌های مختلف بررسی و ارائه شده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!