آشنایی کامل با مشهورترین شهرهای دیدنی آلمان

آشنایی کامل با مشهورترین شهرهای دیدنی آلمان

شهرهای دیدنی آلمان، شهرهای آلمان (Famous Cities of Germany) اغلب اولویت مقاصد اغلب مهاجرین است و در حال حاضر از محبوب‌ترین کشورها در اتحادیه اروپا …

بهترین و معروف ترین شهر های آلمان

شهرهای آلمان (Famous Cities of Germany) اغلب اولویت مقاصد اغلب مهاجرین است و در حال حاضر از محبوب‌ترین کشورها در اتحادیه اروپا برای مهاجرین است. به این دلیل که در دسته برترین شهرها برای زندگی محسوب می‌شود. شهرهای آلمان از لحاظ رفاه، کار و زندگی و تحصیل در رده مطلوب‌ترین شهرها به شمار می‌رود.

آلمان از کشورهای اروپایی با مساحت 357.121 با مشهورترین کشورهای اروپایی از جهات مختلف همسایه و عضو کشورهای متحد شینگن است، این امر باعث شده از بعد جغرافیایی نیز حائز اهمیت و در خور توجه محسوب شود شهرهای آلمان در نوع خود منحصر به فرد و زیبا هستند که هر کدام به تنهایی قابلیت‌های گردشگری متفاوت و ویژه‌ای دارند. فردی که بتواند ویزای آلمان را دریافت کند به راحتی به کشورهای همسایه آن یعنی فرانسه، سوئیس، اتریش و لهستان نیز می‌تواند سفر کند. اقتصاد آلمان موفق شد که بحران اتحادیه اروپا را کاملا از بین ببرد و برای جوانان همچنان مشاغل کافی ایجاد نماید.

شهرهای دیدنی آلمان

آب و هوای شهرهای آلمان

این کشور 82.000.000 نفری در سال 1989 به دو بخش تقسیم شد اما دو نیمه آلمان از لحاظ آب و هوایی مشابه است. شهرهای آلمان در دو نیمه دارای آب و هوای متغیری و گاهی غیر منتظره است. شهرهای آلمان اغلب تابستان‌های پر بارش و مرطوبی دارد و زمستان‌های بسیار سردی را در شهرهای آلمان تجربه خواهید کرد. هر چند در برخی شهرهای آلمان تابستان‌های گرم را نیز تجربه خواهید کرد ولی جو ناپداری بر کلیه شهرهای آلمان حکمفرما است.

این کشور در تمام طول سال زیبا است و چه در زمستان و چه در تابستان به هر کدام از شهرهای آلمان سفر کنید با مناظر دیدنی و زیبایی مواجه می‌شوید. این شهرها جزو آرام‌ترین شهرها است که با وجود صنعتی بودن، زیبایی‌های خود را حفظ نموده است. میانگین دمای شهر‌های آلمان 3 درجه سانتیگراد در ماه ژانویه است که در جولای به 22 درجه نیز خواهد رسید. ماه مارس بهترین زمان برای سفر به آلمان است زیرا در این ماه شما با معتدل‌ترین هوا روبرو هستید و احتمال کمی دارد که باران شما را غافلگیر کند.

آب و هوای شهرهای آلمان

شهر اشتوتگارت

این شهر در جنوب غربی آلمان قرار دارد و یکی از آرام‌ترین نقاط جهان است. این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و خود شهر در میان تپه‌های پر از گیاه قرار گرفته است. اشتوتگارت به شهر ماشین‌ها نیز معروف است. شهری که زادگاه تولید دو ماشین جهانی بنز و پورشه است و همچنان این ماشین‌ها در این شهر ساخته می‌شود. در این شهر از موزه‌های مختلف ماشین می‌توانید دیدن نمایید.

این شهر تاریخی بناهایی مربوط به سال 1800 در خود دارد که اقامتگاه بسیاری از پادشاهان عصر بوده است. قصرهای مختلف که مربوط به دوران قدیم است و ساختمان‌هایی که با طراحی‌های مدرن و بی‌نظیر خود همچنان خیره‌کننده و چشم نواز است. موزه‌ها و پارک‌های مختلف و متعددی را در این شهر خواهید دید. غذاهای بسیار خوشمزه‌ای که می‌توانید نه در رستوران‌های لوکس و گران قیمت بلکه در رستوران‌های محلی که در کنار فضاهای سبز میل نمایید.

فضاهای طبیعی سبز شهر در کنار خیابان‌های زیبای این شهر منظره‌ای عالی را رقم زده‌اند که قدم زدن در آن بسیار لذت بخش و خوشایند خواهد بود. پارک‌های معروف و دیدنی اشتوتگارت و بزرگترین باغ وحش‌ها که گونه‌های مختلف حیوانات اهلی و وحشی نادر را در خود جای داده است و بزرگترین و بی‌نظیر‌ترین باغ گیاهان در اروپا را دارد. برج بلند کیللی سربرگ تورم که از بلندای آن می‌توان کل شهر اشتوتگارت را مشاهده نمود. ساختمان‌های تاریخی به جای مانده از قرن نوزدهم یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این شهر است

شهر اشتوتگارت

شهر رگنسبورگ

رگنسبورگ یکی از شهرهای آلمان در نزدیکی رودخانه دانوب در بایرن آلمان است که به عنوان بخشی از میراث جهانی یونسکو از 2006 ثبت شده است. این شهر با خیابان‌های تاریخی و سنگفرش‌های قدیمی و ساختمان‌های رنگارنگ خود، فرهنگ غنی دارد و یک مقصد ایده آل برای توریست‌هایی است که می‌خواهند علاوه بر دیدن زیبایی‌های طبیعت از دیدن آثار شگفت انگیز لذت ببرند.

رگنسبورگ در همسایگی دو شهر بزرگ آلمان به نام مونیخ و نورنبرگ است این شهر در زمستان بازارها و نمایشگاه‌های ویژه‌ای برای کریسمس برگزار می‌کند از جمله آنها می‌توان به بازار ترکی برلین اشاره کرد. جشنواره‌های متفاوت و جشن‌های متعددی که محبوب‌ترین آن جشن سنتی باواریا است. یکی از شهرهای آلمان که می‌توان آن را در بهار و تابستان به بهشت رویایی تشبیه کرد.

ساختمان‌های پاستل و پل عشق که به یکی از قدیمی‌ترین پل‌های سنگی جهان مشهور است. قدیمی‌ترین رستوران فست فود در این شهر پا به عرضه ظهور گذاشته است. در گوشه و کنار این شهر خرابه‌هایی از حفاری‌های امپراتوری روم باستان به چشم می‌خورد.

شهر رگنسبورگ

شهر درسدن

یکی از شهرهای آلمان که از جمله زیباترین شهرهای اروپایی در قرن هجدهم میلادی است، زمانی که پادشاهان ساکسونی مجموعه‌ای از پروژه‌های ساختمانی را آغاز کردند و درسدن یا دروستن را “فلورانس شمال” نامگذاری کردند. این زیبایی شهر بود که برخی معتقدند این شهر را در ابتدا جنگ جهانی دوم محافظت کرد اما متحدان آلمان این شهر را بمباران کردند. بمباران این شهر در کتاب‌هایی مانند کشتارگاه پن، کورت وونگوت و آتش یورک فردریک یادآوری شده است.

در طی 75 سال تلاش کردند تا شهر خود را باز بسازند و در نتیجه بازسازی‌ها و ساخت و سازها در این شهر انجام شد تا شکوه سابق خود را بدست آورد. رودخانه الب و دردندن دو محله‌ای است که هنوز آثاری از آن دوران را در خود به یادگار دارد اما اکنون یکی از زیباترین شهرهای آلمان است که مملو از نقاشی هنرمندان خیابانی، میله‌های بارانی و کافه‌های و رودخانه‌های زیبا است. مشهور است که این شهر پنیر خوشمزه‌ای دارد.

شهر درسدن

شهر تیرر

تیرر نیز یکی از دیدنی‌ترین شهرهای آلمان است. یک شهر زیبا که تنها 10 کیلومتر از مرز لوکزامبورگ فاصله دارد و در امتداد رود موزل قرار دارد. این شهر تاریخچه‌ای مربوط به قرن چهارم پیش از میلاد دارد. این شهر از قدیمی‌ترین شهرهای آلمان است و زمانی بزرگترین امپراتوری روم بود و امروز آثار زیادی از بقایای ویرانه‌های رومی در سراسر این شهر به چشم می‌خورد. سایر بقایایی که از دوران رومیان بر جای مانده است: آمفی تئاتر؛ سه حمام رومی و کلیسای جامع است.

کارل مارکس فیلسوف آلمانی نیز در سال 1818 در این شهر متولد شد و خانه‌ای که محل تولد این فیلسوف بود در حال حاضر یک موزه است که نوشته‌های این نویسنده و نحوه زندگی وی در آن به نمایش گذاشته شده است. دروازه سیاه معروف‌ترین میراث جهانی یونسکو در این شهر است که در حدود 170 سال پیش بنا شده است. این شهر دارای 4 دروازه بوده است که تنها همین دروازه سیاه پا برجا مانده است و مکانی شگفت انگیز برای بازدید است

شهر تیرر

شهر سنت گور

سنت گور از شهرهای آلمان است که شهرت آن به دلیل داشتن فروشگاه‌های متعدد فروش نوشیدنی است. این شهر کوچک اما زیبا در کنار دره رنه قرار دارد و مکان زیبایی است که می‌توان از آن کاملا دره را مشاهده کرد؛ در دامنه کوه و کنار رودخانه راین، این شهر زیبا و خوش آب و هوا قرار دارد. این شهر در واقع دره‌ای شناخته شده است که بزرگترین انبارهای زیرزمینی از قرن‌ها پیش در آن هنوز پابرجا است و در جهان با عنوان شهر نوشیدنی‌های خنک مشهور است.

علاوه بر بهره‌مندی از طبیعت بی‌نظیر این شهر می‌توانید از فروشگاه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید و بزرگترین ساعت زنبق جهان را در این شهر کوچک مشاهده نمایید. کنار رودخانه راین در کنار این شهر می‌توانید کل دره راین را با قلعه‌های متعددی که در تپه‌ها بنا شده است و از سال‌ها پیش پابرجا است را مشاهده نمایید. منظره پانورامای این دره و تاریخ این قلعه‌های باشکوه همچنان دیدنی و قابل تحسین است. شما می‌توانید با استفاده از قایق تجربه یک قایق سواری لذت بخش را روی این رودخانه زیبا داشته باشید.

شهر سنت گور

شهر برلین پایتخت آلمان

این شهر یکی از باشکوه‌ترین شهرهای آلمان و پایتخت آلمان است. یکی از شهرهای آلمان که در زیبایی کم نظیر است. این شهر بزرگ از جاذبه‌های فراوان، آثار تاریخی و مکان‌های مختلف طبیعی و موزه‌های فرهنگ و تاریخ و طبیعت غنی برخوردار است. پارک تایر گراتن یک مکان آرامش بخش با محیطی زیبا در دل شلوغی‌های برلین است. این پارک با دریاچه مصنوعی که دارد امکان قایق سواری را مهیا کرده است و در قلب برلین قرار دارد.

جزیره موزه یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا است. در بخش شرقی برلین بخشی از دیوار سابق برلین با گرافیکی رنگارنگ و زیبا نقاشی شده است و بازدید از آن خالی از لطف نیست. هر چند این شهر زمستانی سرد دارد ولی بازارهای کریسمس که برپا شود شور و گرمای خاصی به شهر می‌بخشد. اما بهترین زمان برای سفر به برلین همان بهار و تابستان است که در این دو فصل جشنواره‌های متنوع برگزار می‌شود و شهر به خاطر طبیعت، زیبا و رنگارنگ می‌شود

شهر برلین پایتخت آلمان

شهر ارفورت

یکی از شهرهای آلمان است که از لحاظ تاریخی از جذابیت بالایی برخوردار است. می‌گویند این شهر در قلب فرهنگ آلمان قرار دارد و از بمباران‌های جنگی جان سالم بدر برده است و تحت حکومت کمونیستی آلمان شرقی حفظ شده است. خیابان‌ها و ساختمان‌ها قرون وسطایی به همان زیبایی پا برجا هستند و بازدید از آن همیشه پرطرفدار است. تصاویر این شهر را روی کارت پستال‌ها خواهید دید که نمایی از پل تجاری کرومبروک را به نمایش می‌گذارد.

هرچند پل کوچکی در اروپا است که دارای یک ردیف نرده‌های رنگارنگ و در کنار خود ساختمان‌های بلند به چشم می‌خورد. این مکان در قرون وسطی مرکز فروش لباس‌های رنگارنگ بود. مردم زیادی هنوز هم روی پل کار می‌کنند و در کنار آن زندگی جریان دارد. و شما می‌توانید از فروشنده‌های روی پل آثار هنری محلی، صنایع دستی و جواهرات خریداری نمایید.

برجی قد برافراشته در کنار پل کروم بروک است که در انتهای پل می‌توانید به بالای آن بروید و منظره پانورامیک از شهر را از آن بالا به نظاره بنشینید. دومپلاتز نام میدان کلیسای جامع است که در کنار کلیسای سنت ادجیدیوس قرار دارد. ترکیبی از کلیسای کاتولیک سنت مری با عرفان گوتیک و سه اسپایدر کلیسای سنت سوروس از آثار دیدنی شهر است. در تابستان فضای بین کلیساها به یک فضا برای تئاتر تبدیل می‌شود.

تابستان‌ها این مکان پر می‌شود از افرادی که برای خوردن نوشیدنی و دیدن تئاتر محلی در این مکان جمع می‌شوند. صومعه سنت آگوستین که مارتین لوتر فرمانروای پروتستان آن را بنا کرد و قلعه پترزبورگ در تپه کنار همین شهر قرار دارد. در کنار این آثار دیدنی مناظر زیبای طبیعی ارفورت آن را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین شهرهای آلمان کرده است که مستحکم‌ترین پل جهان در آن قرار دارد و به دلیل آرامشی که بر آن حکمفرما است این منطقه محبوبیت فراوانی دارد.

شهر ارفورت

شهر فسن

یکی دیگر از شهرهای آلمان فوسه یا فسن است. اگه به دنبال شناخت یکی از زیباترین شهرهای آلمان هستید فوسه همان شهر است. دریاچه‌ها، کوه‌ها و قلعه‌های مشهور پادشاه لودویگ، نوشو انشتاین و لیندروغه در این شهر قرار دارد. قدم زدن در خیابان‌های آن با زیبایی‌های شگفت انگیز تصور قدم زدن در مکانی افسانه‌ای را به شما القا می‌کند. پیاده رو‌های قدیمی و ساختمان‌هایی که با نقاشی‌های رنگارنگ تزیین شده‌اند. خیابان‌ها و کوچه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های این شهر به نوعی نشان از تاریخ افسانه‌ای که بر این شهر گذشته دارند.

فستیوال‌های زیادی در این شهر برگزار می‌شود و مراکز خرید آن معمولا شلوغ است. قلعه عالی که خانه اسقف اعظم آگسبورگ در تابستان‌ها بود در کنار شهر به چشم می‌خورد. این قلعه معماری به سبک گوتیک دارد و سقف نارنجی آن در مسیر پیاده روی از کنار شهر دیده می‌شود این قلعه دارای یک ساعت جذاب و یک ترومبوز 500 ساله است. فسن با عنوان یکی از شهرهای آلمان که دارای معماری با قدمت 700 ساله است توسط کوه‌های آلپ باواریا احاطه شده است.

شهر فسن

شهر مونیخ

مونیخ از شهرهای آلمان است که اغلب نام آن را شنیده‌اید. یکی دیگر از زیباترین شهرهای آلمان و پایتخت ایالت بایرن این شهر است که تاریخ در تار و پود آن تنیده شده است و آن را جزو منحصر به فرد‌ترین شهرهای آلمان قرار داده است. مارین پلاتز قدیمی‌ترین محل مونیخ زادگاه بسیاری از رویدادهای انقلابی و تاریخی مانند جنگ سی ساله و نوش هول پاتچ بوده است. حزب نازی منچستر سیتی را از مونیخ منصوب کرد و جای تعجب ندارد که این شهر دارای تعداد زیادی موزه و مکان‌های یاد بود از جمله محل یادبود تمرین داخائو است.


مونیخ از شهرهای آلمان است که دارای سالن‌های قدیمی و خانه‌های اپرا و کلیساهای باشکوه با سقف‌های شگفت انگیز است که تاریخ اوکتوبیر فیست از مونیخ ناشی شده است و بخش جدایی ناپذیر از میراث آلمان محسوب می‌شود. اگر به تاریخ علاقه‌ای ندارید این شهر باغ‌های زیبایی برای تفریح و قدم زدن دارد و موزه‌ای برای خودروهای اصیل و ماشین‌های بی‌ام و کلاس‌ای تبدیل شده است.

زیر ساخت‌های این شهر مدرن است که باعث می‌شود کاوش در شهر زیبا و جذاب باشد. رونق مونیخ باعث شده آلمان سوپر استار اتحادیه اروپا محسوب شود. مونیخ شاهراه سفر به سایر شهرهای آلمان است که در یک روز می‌توانید به شهرهایی مانند نورنبرگ، فسن روتنبورگ سفر کنید. حتی می‌توان به شهر سالزبورگ اتریش نیز رفت.

شهر مونیخ

شهر گارمیش

شاید تا به حال نام گارمیش را نشنیده باشید اما این یکی از شهرهای آلمان است که متشکل از مردم آلپ، اتریش، فرانسه، سوئیس است که در بالاترین قله آلمان قرار دارد و مکانی برای رقابت‌های اسکی است. بازی‌های المپیک زمستانی 1936 ( اولین اسکی رقابتی ) در این شهر برگزار شد. این شهر گنجینه‌ای بزرگ برای علاقه مندان به بازی‌های زمستانی محسوب می‌شود، غواصی‌های عمومی، حلقه زنی پیچش در این شهر وجود دارد. این شهر همیشه زمستانی، مجسمه‌های عظیمی از مایکل اندپ کورپاک در خود دارد. 3 یخچال طبیعی در 360 درجه از قله این شهر قرار دارد که در 4 سمت این قله 4 کشور مختلف وجود دارد.

شهر گارمیش

شهر مونچو

یکی از شهرهای آلمان است که وسعت چندانی ندارد اما قدمتی فراوان دارد و با تپه‌های سبز احاطه شده است. این شهر با ویژگی‌های منحصر به فرد خود یک شهر گرانقیمت از نظر هزینه سفر است. در آن قلعه‌های قرون وسطایی و ویلاهای لوکس با تراس‌های مدرن با چشم اندازهای خیره‌کننده زیادی به چشم می‌خورد. مشهورترین خانه شهر با نام خانه قرمز یک ساختمان زیبا است که آن را از خانه‌های چوبی سنتی متمایز می‌کند که در سال 1760 توسط یک تولید‌کننده پارچه تبدیل به موزه شد. لوئیس ایکس وی‌ای و روکوکو لوکس و مبلمان‌های امپراتوری در آن به نمایش درآمده است.

اما جاذبه اصلی این شهر پل‌های چوبی آن است. قلعه زیبایی که بالای تپه قرار دارد و اقامتگاه دانشجویان شده است و بخشی از آن برای دین عموم آزاد است و در حیاط آن در تابستان‌ها جشنواره‌های موسیقی کلاسیک برگزار می‌شود. در وسط این مرکز تاریخی اداره مالیات سابق، مرکز فرهنگی و هنری زیبایی وجود دارد که هنرمندان آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

کارخانه تاریخی خردل هم هنوز فعال است در اصل این کارخانه با یک چرخ آب کار می‌کرد و حالا با برق کار می‌کند. موزه چاپگر وایس، و صنایع شیشه‌ای قدیمی از دیگر آثار دیدنی این شهر هستند.

شهر باد کیسینگن

یکی از شگفت انگیزترین شهرهای آلمان است که مملو از چشمه‌های آب گرم است. برخی معتقدند اولین چشمه آب گرم در قرن‌ها پیش در این شهر کشف شد. آب این چشمه‌ها مملو از مواد معدنی و مقداری نمک است. این چشمه‌ها در خارج از محدوده شهر قرار داشتند و توسط چوپان‌ها کشف شدند.

امروزه این روند تغییر کرده است و چشمه‌ها تبدیل به مکان‌هایی مناسب برای استفاده افراد شده است. سالن‌ها و باغ‌های خوش منظر و زیبایی در کنار چشمه‌ها ساخته شد و ساختمان‌هایی که معماری بی‌نظیر و نفس‌گیری دارد. سالن‌های به جا مانده از دوران پادشاهان که دالان‌های پر زرق و برقی برای خود ساختند و امروز مملو از پرچم‌های سلطنتی است در این شهر دیده می‌شود.

شهر باد کیسینگن

شهر باراچ یکی از خاص‌ ترین شهر های آلمان

تاکستان‌های سرسبز، این شهر را جزو یکی از شهرهای آلمان با زیبایی طبیعی قرار داده است. گرچه ساختمان‌هایی مربوط به قرن هجدهم و نقاشی‌های ویلیام ترنر در این شهر مشهور است اما کشتی‌هایی که از رودخانه این شهر عبور می‌کنند و دروازه‌های قرون وسطایی زیبای آن را نمی‌توان نادیده گرفت. خانه مشهور این شهر که با نام التس هوس در سال 1368 بنا شده است و با تراس زیبا در دل شهر خودنمایی می‌کند، از جاذبه‌های شهر است. زیبایی‌ها و محیط رمانتیک این شهر را باید از نزدیک ببینید.

شهر ویسبادن

یکی دیگر از شهرهای آلمان است که در ایالت ویسکانسین در 40 کیلومتری فرانکفورت در فهرست زیباترین شهرهای آلمان قرار دارد. معماری خاص و ساختمان‌های چشمگیر و چشمه‌های آب گرمش آن مشهور است. خانه‌های بهداشتی که توسط پادشاهان بر روی چشمه‌های آب معدنی بنا شده است و بناهای نئو کلاسیکی که همچنان زیبا و پابرجا هستند نیز دیده می‌شود. دریاچه زیبا و سالن‌های نمایش پر زرق و برق این شهر که همچنان مملو از آدم‌هایی است که برای دیدن کنسرت‌ها و یا مسابقات فوتبال در پارک سالانه این شهر جمع می‌شوند. مجتمع آبگرم قرن نوزدهم آن نیز همچنان پابرجا است. کلیساهای زیبای آن و قطاری که در سال 1888 راه اندازی شد همه از جاذبه‌های این شهر است.

شهر ویسبادن

شهر دوسلدورف

دوسلدورف پایتخت نوردراین وستفالیا است. یک شهر پیچیده مملو از هتل‌هایی با معماری که تلفیقی از هنر معاصر و کلاسیک است. اگرچه مملو از شرکت‌های بزرگ و خانه‌های مدرن و آژانس‌های تبلیغاتی است، اما این شهر از سال 1806 توسط ناپلئون، پاریس کوچک نامیده شد. برج‌های زیبا در طول دهه‌های گذشته ظاهر شهر را به شدت تغییر داده است اما تاریخ در آن خود را نشان می‌دهد. یکی از بهترین شهرهای کشور آلمان از نظر آب و هوایی همین شهر است، شهری ساحلی با امکاناتی بی‌نظیر و جاذبه‌های دیدنی فراوان.

شهر دوسلدورف

سوالات متداول شهرهای دیدنی آلمان

آب و هوای شهر های آلمان چگونه هستند؟

شهرهای آلمان در دو نیمه دارای آب و هوای متغیری و گاهی غیر منتظره است. شهرهای آلمان اغلب تابستان‌های پر بارش و مرطوبی دارد و زمستان‌های بسیار سردی را در شهرهای آلمان تجربه خواهید کرد. هر چند در برخی شهرهای آلمان تابستان‌های گرم را نیز تجربه خواهید کرد ولی جو ناپداری بر کلیه شهرهای آلمان حکمفرما است.

پایتخت کشور آلمان چه شهری است؟

این شهر یکی از باشکوه‌ترین شهرهای آلمان و پایتخت آلمان است. یکی از شهرهای آلمان که در زیبایی کم نظیر است. این شهر بزرگ از جاذبه‌های فراوان، آثار تاریخی و مکان‌های مختلف طبیعی و موزه‌های فرهنگ و تاریخ و طبیعت غنی برخوردار است.

یکی از خاص ترین شهر های کشور آلمان چه شهری است؟

تاکستان‌های سرسبز، این شهر را جزو یکی از شهرهای آلمان با زیبایی طبیعی قرار داده است. گرچه ساختمان‌هایی مربوط به قرن هجدهم و نقاشی‌های ویلیام ترنر در این شهر مشهور است اما کشتی‌هایی که از رودخانه این شهر عبور می‌کنند و دروازه‌های قرون وسطایی زیبای آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!