دانستنی های سفر به زوریخ | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به زوریخ | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به زوریخ، شهر زوریخ دارای جاذبه‌های منحصر به فردی است که زیبایی آن با قرار گرفتن در دامنه کوه‌های آلپ چند برابر شده است. شما نیز اگر قصد سفر به زوریخ را …

کشور سوئیس یکی از مراکز گردشگری در سر تا سر جهان می‌باشد و شهر زوریخ آن زیبایی‌های زیادی دارد. مسافرین و گردشگران تور زوریخ و تور اروپا برای سفر به زوریخ نیازمند راهنمایی‌هایی هستند تا بتوانند در زمانی کوتاه از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا بازدید کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. شهر زوریخ دارای جاذبه‌های منحصر به فردی است که زیبایی آن با قرار گرفتن در دامنه کوه‌های آلپ چند برابر شده است. شما نیز اگر قصد سفر‌به زوریخ را دارید با ما همراه شوید تا با جاذبه‌ها و زیبایی‌های این شهر آشنا شوید.

دانستنی های سفر به زوریخ | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

شهر زوریخ

شهر زوریخ یکی از شهرهای بزرگ کشور سوئیس می‌باشد. این شهر دارای جمعیت بسیار زیادی است و می‌توان گفت که چیزی بیش از چهار صد هزار نفر جمعیت دارد. بهتر است بدانید که شهر زوریخ در شمال کشور سوئیس قرار دارد و البته در دامنه رشته کوه‌های آلپ می‌باشد. هزینه زندگی در این شهر بسیار زیاد است و به گونه‌ای گران‌ترین شهر جهان شناخته شده است. این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای اقتصادی سوئیس می‌باشد و گفته شده است که چیزی حدود 65 بانک در این شهر قرار دارد.

شهر زوریخ | یوروپ تورز

 در شهر زوریخ دانشگاه‌های زیادی وجود دارد و افراد زیادی در رشته‌های مختلف در آنها تحصیل می‌کنند. این شهر یکی از بهترین شهرهای زندگی شناخته شده و طبق آمار شادترین مردم جهان را داراست. با سفر‌به زوریخ متوجه خواهید شد که بیشتر مردم این شهر به زبان آلمانی صحبت می‌کنند ولی افرادی نیز یافت می‌شوند که به زبان ایتالیایی، فرانسوی و یا انگلیسی نیز صحبت می‌کنند. این شهر یکی از مناطق توریستی جهان است و توریست‌های زیادی با استفاده از تور زوریخ و تور اروپا سفر به زوریخ را انتخاب می‌کنند.

آب و هوای زوریخ

شهر زوریخ دارای آب و هوایی بسیار مناسب و معتدل می‌باشد. این شهر زیبا دارای آب و هوای چهار فصل می‌باشد. در فصل تابستان شهر زوریخ دارای آب و هوای گرم است و گاهی اوقات دمای هوا به 30 درجه می‌رسد. این شهر در فصل زمستان بسیار سرد است و حتی گاهی اوقات دمای هوا به زیر صفر می‌رسد. در فصل بهار و پاییز نیز این شهر دارای آب و هوایی سرد می‌باشد. برای مثال در پاییز نمی‌توانید در دریاچه شنا کنید ولی می‌توانید شاهد فستیوال‌های فیلم زوریخ و نمایشگاه هنر معاصر باشید.

آب و هوای زوریخ | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به زوریخ

بهتر است بدانید که بهترین زمان سفر‌به زوریخ در اواخر بهار و اواسط تابستان می‌باشد. در این ماه‌ها دمای هوا بسیار خوب و مناسب است.  اما باید بدانید که در این ماه‌ها توریستان زیادی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌آیند و هزینه‌ها بسیار بالا است. البته اگر در زمستان برای سفر‌به زوریخ برنامه‌ریزی کنید باز هم هزینه‌ها بالا می‌باشد، چرا که بیشتر مسافرین برای اسکی به این شهر می‌آیند. اگر می‌خواهید از جاذبه‌ها دیدن کنید و کمی هزینه‌های سفر‌به زوریخ را کاهش دهید می‌توانید در دو فصل بهار و پاییز به این شهر سفر کنید.

بهترین زمان سفر به زوریخ | یوروپ تورز

فرودگاه‌ های زوریخ

در شهر زوریخ یک فرودگاه بین‌المللی قرار دارد که به نام کلوتن می‌باشد. فرودگاه کلوتن یکی از فرودگاه‌های اصلی کشور سوئیس می‌باشد که پروازهای زیادی به آن انجام می‌شود. این فرودگاه در فاصله سیزده کیلومتری شهر قرار دارد که هر ساله شاهد هزاران گردشگر و مسافر از سرتاسر جهان با تور زوریخ و تور اروپا می‌باشد. در این فرودگاه امکانات زیادی برای مسافرین فراهم شده است چرا که مسافرین تجاری زیادی به آن رفت و آمد می‌کنند. در این فرودگاه بین‌المللی سه ترمینال برای حمل و نقل مسافرین داخلی و خارجی وجود دارد.

فرودگاه‌ های زوریخ | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری زوریخ

همانطور که گفته شد این شهر زیبایی‌های زیادی دارد که در سفر‌به زوریخ نباید بازدید از این جاذبه‌ها را از دست داد. شما نیز اگر قصد سفر‌به زوریخ را دارید حتما این مکان‌ها را در لیست خود قرار دهید تا خاطره‌ای بیادماندنی از این شهر داشته باشید.

کلیسای فریمونستر: این کلیسا یک ستون باریک دارد که نماد زوریخ است. این کلیسا به دستور امپراطور برای دخترش هیلگارد ساخته شد. در این کلیسا شاهد سبک معماری رومی و گوتیک خواهید بود.

موزه ملی سوئیس در زوریخ: این موزه به عنوان یکی از موزه‌ها تاریخ هنر اروپا شناخته شده است. این موزه در عصر رنسانس به شیوه معماری فرانسوی ساخته شد.

میدان مونسترها: این مکان در قلب شهر زوریخ قرار دارد و در نزدیکی این مکان می‌توان رودخانه لیمات و پل مانستر را دید. در این مکان خانه‌های قدیمی زیادی وجود دارد که سفر به زوریخ شما را هیجان انگیز می‌کند.

ایستگاه راه آهن مرکزی: این مکان یکی از بهترین آثارهای هنری است. در این مکان قطارهای زیادی رفت و آمد دارند و فاصله زیادی با فرودگاه ندارد.

حمام‌های عمومی: در این شهر حمام‌های عمومی زیادی وجود دارد. بسیاری از توریست‌ها در سفر به زوریخ به این حمام‌ها می‌روند چرا که دارای مواد معدنی هستند.

مراکز خرید زوریخ

در سفر به زوریخ بهتر است از مرکز خرید آن نیز بازدید کنید تا بتوانید بهترین سوغاتی‌ها را به همراه خود بیاورید.

خیابان بانهوف. یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می‌باشد که دارای فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند مانگو، زارام باشد. البته برندهای معتبر و معروفی مانند دیور، چنل، بربری و. .  را نیز می‌توانید در آن ببینید.

خیابان لانگ. در این منطقه مراکز خرید زیادی وجود دارد که در کنار آن غرفه‌هایی برای فروش غذاهای بین‌المللی قرار دارد. در این منطقه مغازه‌های مد و جواهرات و هر آنچه که می‌خواهید را مشاهده می‌کنید.

محله قدیمی. این مکان یکی از مراکز تجاری زوریخ به شمار می‌آید. فروشگاه‌هایی در این منطقه وجود دارد که وسایل دست ساز زیادی را به فروش می‌رسانند. محله قدیمی مکان خوبی برای خرید سوغاتی در سفر به زوریخ می‌باشد.

مراکز خرید زوریخ | یوروپ تورز

چند نکته قبل از سفر به زوریخ

همانطور که گفته شد مردم این شهر به زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند که زبان انگلیسی یکی از آنها است. مسافرین در سفر به زوریخ می‌توانند به راحتی انگلیسی صحبت کنند و با مردم معاشرت داشته باشند. در این کشور مردم بسیار کوتاه خوش آمدگویی می‌کنند و به حفظ حریم شخصی احترام می‌گذارند. مردم این کشور علاقه زیادی به زندگی شبانه دارند و به همین خاطر تفریحگاه‌های زیادی برای شب در این شهر وجود دارد. این کشور دارای بهترین شکلات‌ها در جهان می‌باشد. بهتر است در سفر به زوریخ حتما سری به شکلات فروشی‌ها بزنید تا از شکلات‌های گرم آن نوش جان کنید.

 هزینه‌ های سفر به زوریخ

یکی از مواردی که در سفر به زوریخ بسیار اهمیت دارد هزینه‌های زندگی، رفت و آمد و حمل و نقل و … می‌باشد. همانطور که گفته شد این شهر قطب اقتصادی سوئیس است و هزینه‌ها کمی در آن بالا می‌باشد. اما با یک برنامه‌ریزی دقیق در سفر به زوریخ می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید و از سفر خود لذت ببرید.

هزینه‌ های سفر به زوریخ | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به زوریخ

شهر زوریخ چقدر جمعیت دارد؟

این شهر دارای جمعیت بسیار زیادی است و می‌توان گفت که چیزی بیش از چهار صد هزار نفر جمعیت دارد.

چرا هزینه ها در شهر زوریخ کمی بالا می باشد؟

این شهر قطب اقتصادی سوئیس است و هزینه‌ها کمی در آن بالا می‌باشد.

یکی از زبان های مرسوم زوریخ چیست؟

مردم این شهر به زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند که زبان انگلیسی یکی از آنها است. مسافرین در سفر به زوریخ می‌توانند به راحتی انگلیسی صحبت کنند و با مردم معاشرت داشته باشند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!