دانستنی های سفر به اسلو | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به اسلو | راهنما – تصاویر – هزینه

از میان تمام شهرهای خارجی که برای گردشگری انتخاب می شوند، اسلو از محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران تور نروژ و تور اروپا برخوردار است. سفر به اسلو به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار زیاد آن و آب و هوای معتدل و مطلوبش، بسیار در میان گردشگران رایج است. همچنین اسلو با توجه به مناطق دیدنی تابستانی و تفریحات و جاذبه های بسیار متنوع زمستانی اش، هم در فصل گرما و هم در فصل سرما گردشگران زیادی را به خود می بیند.

اسلو

اگر شما نیز اهل گردشگری و تفریح باشید، بدون شک شهر اسلو، پایتخت نروژ را می شناسید. سفر به اسلو با تور اسلو ، همواره یکی از پر طرفدارترین مسافرت ها در میان گردشگران است. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در سفر به اسلو با آن مواجه خواهید شد، طبیعتی بسیار زیبا در سر تا سر شهر است. اکثر قسمت های شهر اسلو را کوه ها، دریاچه ها، فضا های سبز و پارک ها تشکیل می دهند. زبان رسمی مردم اسلو نروژی و سامی است و واحد پول آن ها نیز کرون نروژ می باشد. شما در سفر به اسلو، برخلاف بسیاری از شهر ها با آب و هوایی بسیار پاک و دلنشین مواجه خواهید شد. مکان قرار گیری اسلو، در ورودی تنگه اسکاژراک و در بین تعداد زیادی کوه و جنگل است. ساعت رسمی اسلو دو و نیم ساعت عقب تر از ساعت تهران است. توصیه می کنیم اگر قصد گردشگری در یک کشور خارجی را دارید، سفر به اسلو، بزرگ ترین پایتخت نروژ را از دست ندهید.

اسلو
اسلو

جاذبه های گردشگری اسلو

علاوه بر آب و هوای خوب و طبیعت بسیار زیبایی که در اسلو مشاهده خواهید کرد، تفریحات و جاذبه های گردشگری بسیار زیبا در اسلو، باعث محبوبیت بسیار زیاد آن در بین توریست ها شده است. یکی از مهم ترین تفریحاتی که در سفر به اسلو شما را شگفت زده خواهد کرد، اسکی است. همچنین از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری که می توانید در سفر به اسلو از آن ها بازدید کنید، می توان به موزه ی کشتی های وایکینگ، کاخ سلطنتی، موزه ی کان تیکی، کلیسای جامع اسلو، پارک ویگلند، آبدره اسلو، قلعه ی آکرشوس، آکر بریگه، موزه اسکی هولمن کولن، خانه ی اپرا و… اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری اسلو
جاذبه های گردشگری اسلو

آب و هوای اسلو

خوشبخانه با سفر به اسلو با آب و هوایی معتدل روبرو خواهید شد. معمولاً در اکثر فصل های سال، در اسلو شاهد بارندگی باران خواهید بود و به همین دلیل بهتر است لباس مناسب را در سفر به اسلو به همراه داشته باشید. این شهر حتی در فصل های گرم تابستانی نیز دارای بارندگی است و خوشبختانه نسبت به شهر های اطراف، در سفر به اسلو نروژ با آب و هوای ملایم تری مواجه می شوید. بر خلاف تصور بسیار از گردشگران  تور اسلو، تور نروژ و تور اروپا ، اسلو یک مقصد گردشگری زمستانی نیست و سفر به اسلو بیشتر در فصل تابستان صورت می گیرد.

آب و هوای اسلو
آب و هوای اسلو

بهترین زمان سفر به اسلو

انتخاب مناسب ترین زمان برای مسافرت به اسلو اهمیت بسیار زیادی دارد و در همین جهت توصیه می کنیم قبل از خرید بلیط اسلو در مورد آن به خوبی تصمیم گیری کنید. اسلو به توجه به جاذبه هایی که دارد هم در فصل سرد و هم در فصل گرم دارای گردشگر است. شاید بهترین زمان برای سفر به اسلو ماه مه تا اوت باشد. در این فصل اگرچه احتمال سرد شدن هوا وجود دارد، اما معمولاً دمای هوا بالا رفته و اقامت گاه ها قیمت پایین تری نسبت به دیگر زمان ها پیدا می کنند.

بهترین زمان سفر به اسلو
بهترین زمان سفر به اسلو

خورد و خوراک و اقامت در اسلو

در سفر به اسلو یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب محل اقامت است. قیمت هتل و هاستل هایی که در سفر به اسلو رزرو می کنید، بسته به زمان سفر متفاوت خواهد بود و در فصل های کم گردشگر قیمت پایین تری دارند. هتل هایی همچون هتل تیف، هتل ریکا، هتل پارک، هتل کارل جان، هتل مونته بلو، هتل اسمارت، هتل آپارتمان ساگا و … برخی از مهم ترین و مناسب ترین هتل ها در این شهر هستند. به هنگام گردشگری با تور اسلو و یا تور اروپا در اسلو می توانید برای پایین آمدن هزینه اقامت در هتل های محلی اقامت کنید. برای خورد و می توانید در کنار دریاچه ها از غذا های بسیار لذیذ دریایی و همچنین نان مخصوص و سیب زمینی میل کنید. در حالت کلی غذا در رستوران های اسلو قیمت بالایی دارد و برای یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت باید حدود 150 کرون پرداخت نمایید.

خورد و خوراک و اقامت در اسلو
خورد و خوراک و اقامت در اسلو

پرواز به اسلو

پرواز با هواپیما، یکی از بهترین و مناسب ترین راه های سفر به اسلو است. شما به راحتی در هر زمانی از فصل می توانید بلیط اسلو را تهیه کرده و پرواز به اسلو را تجربه کنید. اسلو با شهر تهران حدود ۳۹۵۹ فاصله ی هوایی دارد و پرواز هوایی آن حدوداً 5 ساعت و نیم به طول می انجامد. فرودگاه های ترپ سندفجرد، موس ریگ و گاردرموئن اسلو، مهم ترین فرودگاه های اسلو هستند و ممکن است هواپیمای شما در سفر به اسلو در هرکدام از آن ها فرود بیاید. اما مهم ترین فرودگاه بین المللی در اسلو، گاردرموئن است و اغلب پرواز های مهم از طریق آن انجام می شوند. این فرودگاه یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های اسلو است و مهم ترین فرودگاه کشور نروژ به حساب می آید.

پرواز به اسلو
پرواز به اسلو

مراکز خرید اسلو

وجود مراکز خرید بسیار معروف و بزرگی که در اسلو ، می تواند کمک حال یکی از مهم ترین بخش های سفر، یعنی خرید کردن باشد. البته لازم است بدانید اسلو شهر ارزانی نیست و اگر در سفر به اسلو هزینه های خرید خود را کنترل نکنید ممکن است خرج زیادی بر دوش شما گذاشته شود. اگر می خواهید بدون اتلاف وقت برای پیدا کردن یک مرکز خرید مناسب مستقیماً به مراکز خرید مهم این شهر بروید، خیابان کارل یوهانس کیت می تواند گزینه ی مناسبی باشد. این خیابان عریض دارای انواع فروشگاه های متنوع است که از مهم ترین آن ها می توان کتاب فروشی تانوم و مرکز خرید پالیه را نام برد. یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خریدی که در نزدیکی فرودگاه واقع شده است، مرکز خرید اسلو سیتی است. توصیه می کنیم به هیچ عنوان این مرکز خرید را در سفر به اسلو با تور اسلو از دست ندهید. در نهایت سومین مرکز خریدی که توصیه می کنیم در سفر به اسلو به آن سر بزنید، بیپورتن شاپینگ است. این مرکز خرید بسیار شیک و مدرن بیش از 70 مغازه و رستوران را در خود جای داده است.

مراکز خرید اسلو
مراکز خرید اسلو

نکاتی در مورد سفر به اسلو

با سفر به شهر اسلو، به دومین شهر گران دنیا قدم خواهید گذاشت و به همین دلیل توصیه می کنیم برای متحمل نشده سفری پر هزینه، خرج و مخارج خود را کنترل کنید. با توجه به این که هزینه ی مربوط به غذا و خورد و خوراک در سفر به اسلو ممکن است بالا باشد، توصیه می کنیم از غذا های ساده و ارزان استفاده کرده و یا با تهیه مواد غذایی لازم، خودتان شروع به آشپزی کنید. برای اینکه هزینه های اقامتتان را در سفر به اسلو تا حد زیادی پایین بیاورید می توانید از طریق سرویس کوچ سرفینگ در منزل یکی از مردم محلی به رایگان اقامت داشته و مهمان آن ها شوید. البته شما می توانید در طبیعت، پارک ها و مناطق عمومی نیز به رایگان چادر بزنید. خرید کارت های توریستی باعث خواهد شد هزینه ی مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری برای مدت زمان محدودی رایگان باشد.

نکاتی در مورد سفر به اسلو
نکاتی در مورد سفر به اسلو

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط نروژ، وقت سفارت نروژ، ویزای نروژ و تور نروژ و تور اروپا 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!