دانستنی های سفر به اتریش | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به اتریش | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به اتریش، بلیط سفر به اتریش امروزه یکی از پر فروش‌ترین بلیط‌هایی است که در سرتاسر دنیا به فروش می‌رسد، سفر به اتریش از این جهت پر طرفدار می‌باشد که …

سفر به اتریش

بلیط سفر به اتریش امروزه یکی از پر فروش‌ترین بلیط‌هایی است که در سرتاسر دنیا به فروش می‌رسد، سفر به اتریش از این جهت پر طرفدار می‌باشد که این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیادی می‌باشد و یکی از پاک‌ترین کشور‌های دنیا از لحاظ آب و هوایی است. با سفر به اتریش می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن کنید و از هوای پاکیزه و جنگل‌ها و محیط‌های سرسبز این کشور نیز نهایت لذت را ببرید. برای سفر به اتریش باید با یک سری از ویژگی‌های این کشور آشنا شوید که در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

دانستنی های سفر به اتریش | یوروپ تورز

معرفی کشور اتریش

برای سفر به اتریش ابتدا بهتر است با این کشور یک آشنایی کلی پیدا کنیم. اتریش یکی از کشور‌های اروپایی است که در قسمت مرکزی قاره اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور وین است که شهری توریستی بوده و سالانه مسافران زیادی برای بازدید از آن وارد کشور اتریش می‌شوند. زبان رسمی این کشور آلمانی می‌باشد و تقریباً بیشتر از ۹۰ درصد مردم به این زبان صحبت می‌کنند، با این حال زبان‌های اسلوونیایی، کروات و مجاری نیز در این کشور و در بعضی مناطق صحبت می‌شود.

مساحت کشور اتریش ۸۳ هزار کیلومتر مربع می‌باشد و به دلیل وجود بخشی از رشته کوه‌های آلپ در بیش از ۶۰ درصد از مساحت این کشور تمرکز جمعیت در بخش‌های شهری اتریش بالا است. جمعیت این کشور تقریباً ۸. ۷ میلیون نفر است و واحد پول این کشور نیز یورو می‌باشد. از همسایه‌های اتریش در قاره اروپا می‌توان به کشور‌های آلمان، ایتالیا، جمهوری چک، اسلواکی، اسلوونی، مجارستان و سوئیس اشاره کرد.

آب و هوای اتریش

بی شک آشنایی با آب و هوای اتریش برای سفر به کشور اتریش می‌تواند کمک زیادی به شما کند. اتریش کشوری با آب و هوای معتدل می‌باشد، این کشور کشوری چهار فصل است که در هر فصل می‌توانید به این کشور سفر کنید و از زیبایی‌های این کشور در آن فصل نهایت لذت را ببرید، دلیل چهار فصل بودن این کشور آن است که آب و هوای اتریش تحت تأثیر آب و هوای قاره‌ای است و به همین دلیل هر فصل آب و هوای مخصوص خود را دارا می‌باشد.

بارش باران در این کشور کمتر از سایر مناطق اروپاست، تابستان‌های کشور اتریش فوق‌العاده گرم و زمستان‌ها معتدل می‌باشند و سرمای این فصل شما را اذیت نمی‌کند. بیشتر بارش در این منطقه در نواحی کوهستانی رخ می‌دهد که بیشتر کوهستان‌های رشته کوه آلپ هستند.

آب و هوای اتریش | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری هنری اتریش

موزه موتزارت یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور اتریش می‌باشد، این موزه در واقع محل تولد ولفگانگ آمادیوس موتزارت بوده است که هنرمندی بسیار بزرگ بوده است و شما امروزه می‌توانید با سفر به اتریش از این موزه که یادگاری‌ها و وسایل این هنرمند در آن قرار دارد دیدن کنید.

تئاتر برگ یا همان تئاتر ملی در کشور اتریش نیز از دیگر مکان‌های هنری است که علاقه‌مندان به هنر می‌توانند با سفر به اتریش از آن دیدن کنند، این تئاتر محبوب‌ترین تئاتر در اتریش و بی‌شک یکی از محبوب‌ترین تاتر‌ها در سرتاسر قاره اروپا می‌باشد که هر ساله برگزار می‌شود و دارای ۴ صحنه نیز می‌باشد و گردشگران تور اتریش و تور اروپا هرساله برای دیدن این تئاتر زیبا به این کشور سفر می‌کنند.

جاذبه‌ های گردشگری هنری اتریش | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری فرهنگی اتریش

کتابخانه ادمونت یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های دنیا و همین طور بزرگترین کتابخانه دنیا است که در داخل صومعه ساخته شده است، این کتابخانه دارای معماری فوق‌العاده زیبایی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، با سفر به اتریش می‌توانید از این کتابخانه بسیار زیاد دیدن کنید. مدرسه اسب سواری اسپانیایی نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیبای کشور اتریش است، در این مدرسه مسابقات اسب دوانی انجام می‌شود که شما می‌توانید از این مسابقات دیدن کنید.

جاذبه‌ های گردشگری فرهنگی اتریش | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری اماکن تاریخی اتریش

یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی کشور اتریش که می‌توانید با سفر به اتریش از آن دیدن کنید موزه تاریخی Landeszeughaus می‌باشد، تأسیس این موزه به سال ۱۶۴۴ باز می‌گردد، در این موزه می‌توانید از انواع سلاح‌های قرن ۱۷ میلادی دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی کشور اتریش کلیسای ملک می‌باشد، این کلیسا دارای معماری فوق‌العاده زیبایی است که طرح‌های مذهبی زیادی در ساخت آن به کار رفته است، مساحت این کلیسا ۳۲۵ متر می‌باشد و دارای ۷ حیاط مختلف نیز می‌باشد.

سومین جاذبه تاریخی کشور اتریش قلعه Hochosterwitz است، این قلعه بر روی یک تپه به ارتفاع ۱۶۰ متر و در سال ۸۶۰ میلادی ساخته شده است و یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌هایی است که در کشور اتریش قرار دارد،  قلعه Hochosterwitz دارای ۱۴ ورودی است و دارای یک کلیسا بزرگ نیز می‌باشد، بی‌شک در سفر به اتریش حتماً باید از این مکان تاریخی بسیار زیبا دیدن کنید.

جاذبه‌ های گردشگری اماکن تاریخی اتریش | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری طبیعی اتریش

غار Eisriesenwelt یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری اتریش است که می‌توانید با سفر به اتریش با رزرو تور اتریش و یا تور اروپا از آن‌ها دیدن کنید، این مجموعه غار‌ها بزرگترین مجموعه غار یخی دنیا هستند که سالانه مسافران زیادی برای بازدید از این غار‌ها وارد کشور اتریش می‌شوند، طول این غار‌ها به ۴۲ کیلومتر می‌رسد و شما می‌توانید یک روز کامل را در این غار‌ها سپری کنید.

دریاچه schlegeis یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی گردشگری کشور اتریش است، این دریاچه در میان رشته کوه آلپ ساخته شده است که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود، محلی که این دریاچه در آن واقع شده است محل بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری است و شما می‌توانید با سفر به اتریش یک روز خوب را در این مکان بگذرانید.

جاذبه‌ های گردشگری طبیعی اتریش | یوروپ تورز

ویزای اتریش

قبل از این که بخواهید برای سفر به اتریش اقدام کنید در مرحله اول باید ویزای اتریش را تهیه کنید، برای تهیه ویزای این کشور باید در ابتدا به صورت اینترنتی اقدام به گرفتن وقت سفارت اتریش در نزدیک‌ترین سفارت این کشور به خود کنید، بعد از این کار باید به وب سایت این سفارت مراجعه کرده و مدارک مورد نیازی که در این وب سایت معرفی شده است را تهیه کنید و بعد به سفارت اتریش مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهید و فرم درخواست ویزای اتریش را نیز پر کنید تا ویزای شما بعد از مدتی صادر شود.

بهترین زمان سفر به اتریش

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در زمینه سفر به اتریش پرسیده می‌شود این است که بهترین زمان سفر به اتریش چه زمانی است؟ در جواب این سؤال باید گفت که همان طور که گفته شد اتریش کشوری چهار فصل می‌باشد و شما در هر فصل با سفر به اتریش می‌توانید از زیبایی‌های این کشور نهایت لذت را ببرید، اما بهترین زمان سفر به اتریش و رفتن به تور اتریش فصل‌های بهار و پاییز می‌باشد چرا که در این دو فصل این کشور آب و هوایی معتدل و بسیار پاکیزه دارد.

بهترین زمان سفر به اتریش | یوروپ تورز

سوالات متداول دانستنی های سفر به اتریش

آب و هوای کشور اتریش چگونه است؟

اتریش کشوری با آب و هوای معتدل می‌باشد، این کشور کشوری چهار فصل است که در هر فصل می‌توانید به این کشور سفر کنید.

بهترین زمان برای سفر به کشور اتریش چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به اتریش و رفتن به تور اتریش فصل‌های بهار و پاییز می‌باشد چرا که در این دو فصل این کشور آب و هوایی معتدل و بسیار پاکیزه دارد.

کشور اتریش دارای چه جاذبه های گردشگری است؟

اتریش دارای جاذبه های گردشگری چون: جاذبه‌ های گردشگری هنری ، فرهنگی و تاریخی است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!