رزرو هتل یونان | چگونه در یونان هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل یونان | چگونه در یونان هتل رزرو کنیم؟

راهنمای رزرو هتل یونان

یونان کشوری زیبا در محل برخورد سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا است که مهد فلسفه غرب، دموکراسی، بازی های المپیک و.. می باشد. امروزه این کشور دارای زیباترین جاذبه های گردشگری در دنیا است. هر ساله مردم بسیاری به این کشور سفر می کنند.

برای رزرو هتل یونان انتخاب های گسترده ای وجود دارد. می توان گفت در این کشور یک انتخاب کامل برای هر خانواده و فردی با هر بودجه ای( بالا یا پایین) از هتل های لوکس و تجملاتی تا ساده وجود دارد. در ادامه درباره هتل های یونان و رزرو هتل یونان بیشتر صحبت می کنیم.

دلایل زیادی برای اقامت در یونان وجود دارد همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور یونان و تور اروپا به این کشور سفر می کنند. همان‌طور که گفته شد یونان کشوری گردشگری با بیش از 12 میلیون گردشگر در هر سال است، هتل های مجهز و با امکانات مدرن زیادی در چند سال اخیر در این کشور به وجود آمده است. رزرو هتل یونان با اطلاع از هتل های متنوع و منحصر به فرد این کشور که سعی شده در این مقاله جمع آوری شود، به راحتی امکان پذیر است. در زیر با هتل های معروف و دیدنی یونان آشنا می شویم.

رزرو هتل یونان
رزرو هتل یونان

رزرو هتل در یونان و برخی از بهترین هتل های پنج ستاره یونان

هتل کاناوس اویا

هتل لیندوس بلو

هتل کاتیکیز

هتل پالادیوم بوتیک

هتل گرند بریتان

هتل سوئیت Bill & Coo

و..

رزرو هتل در یونان و هتل کاناوس اویا (Canaves Oia)

برای رزرو هتل یونان، هتل کاناوس اویا Canaves Oia از هتل های پنج ستاره یونان است که  در صخره های جزیره سادورینی یونان ساخته شده است. این هتل با خانه های غار شکل و مناظری شگفت انگیز محلی آرامش بخش برای اقامت در این کشور می باشد. این هتل دارای دو بخش است و این بخش ها توسط کلیسای جامع اویا جدا شده اند. سوئیت های آن و هتل  Canaves Oia دارای استخر، پذیرش مخصوص، ایوان آفتاب گیر و قلعه ی ونیزی می باشد. رنج قیمت رزرو در این هتل، 360 تا 1458 دلار است برای رزرو هتل یونان، مشخصات هتل فوق آورده می شود:

رزرو هتل در یونان و هتل کاناوس اویا
رزرو هتل در یونان و هتل کاناوس اویا

آدرس: فاصله 6.5 مایلی تا فرودگاه سانتورینی و فاصله 5.2 مایلی تا مرکز شهر

رزرو هتل یونان و هتل کاتیکیز

این هتل از هتل های منحصربه فرد، فوق العاده و پنج ستاره یونان است. این هتل داخل صخره های سانتورینی حفر شده است. دارای اتاق های زیبا و سقفی قوس دار با منظره های خیره کننده جزیره و دریا و استخر و رستوران و.. که روی بالکن ساخته شده است. Katikies Hotel دارای معماری سنتی سیکلادس می باشد. با اقامت در این هتل آرامش سانتورینی و زیبایی بی‌نظیر آن را می توان تجربه کرد.

رزرو هتل در یونان و هتل کاتیکیز
رزرو هتل یونان و هتل کاتیکیز

آدرس این هتل: یونان، سانتورینی، روستای اویا

رزرو هتل یونان و هتل لیندوس بلو

هتلی 5 ستاره و لوکس با منظره زیبا و دکوراسیون خاص و جذاب در یونان قرار دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی اعم از باشگاه، استخر و رستوران لوکس است. لازم به ذکر است که برخورد کارکنان هتل و نحوه پذیرایی آن بسیار خوب می باشد جهت رزرو هتل یونان مشخصات هتل لوکس لیندوس بلو در زیر آورده شده است:

رزرو هتل در یونان و هتل لیندوس بلو
رزرو هتل در یونان و هتل لیندوس بلو

رزرو هتل یونان و هتل پالادیوم بوتیک

این هتل از هتل های پنج ستاره یونان است که در جزیره میکونوس واقع شده است. اتاق ها و سوئیت های این هتل رویایی و لوکس دارای دکوراسیون شیک، استخر، رستوران، پارکینگ رایگان، باشگاه و.. می باشد برای رزرو و اقامت در این هتل به مشخصات زیر رجوع شود:

رزرو هتل در یونان و هتل پالادیوم بوتیک
رزرو هتل یونان و هتل پالادیوم بوتیک

رزرو هتل یونان و هتل گرند بریتان

هتل بریتان از هتل های لوکس واقع در آتن است که دارای اتاق های بسیار لوکس و نمای خیره کننده ای از شهر می باشد. هتل “Hotel Grande Bretagne” دارای موقعیت مناسبی نسبت به مراکز خرید، تئاتر، موزه ها و مراکز تجاری است. حتی جاذبه های دیدنی آتن و مکان های قدیمی این شهر در نزدیکی این هتل قرار دارند. تصویر 5

رزرو هتل یونان و هتل سوئیت Bill & Coo

هتل سوئیت Bill & Coo واقع در میکونوس از مجموعه هتل های 5 ستاره یونان است که در ساحل آگیوس لونیس میکونوس قراردارد. این هتل دارای دکوراسیون سنتی و مدرن، بالکن، استخر خصوصی، رستوران و..می باشد. هم چنین در این هتل غذاهای یونانی، صبحانه امریکایی سرو می شود. فرودگاه میکونوس در فاصله ی 4 کیلومتری این هتل زیبا قرار دارد. این هتل 24 سوئیت دارد.

موقعیت هتل:  یونان، میکونوس، ساحل آگیوس لونیس

رزرو هتل یونان و برخی هتل های 4 ستاره یونان

هتل گریس میکونوس

هتل لیندوس ماری

هتل Pietra e Mare Mykonos

Coral Hotel Athens

رزرو هتل یونان و هتل گریس میکونوس

این هتل 4 ستاره با امکانات لوکس و کامل، با در اختیار گذاشتن استخر، باشگاه ورزشی، رستوران، اتاق های راحت و.. توانسته محل مناسبی برای اقامت در این کشور  باشد. تصویر 6

رزرو هتل یونان و هتل لیندوس ماری

هتل لیندوس ماری در رودس واقع شده است و از هتل های زیبا و لوکس نزدیک به روستای لیندوس می باشد. این هتل چهار ستاره دارای امکانات رفاهی نظیر زمین تنیس، رستوران، ساحل، استخر و.. می باشد. اکروپلیس از جاذبه های دیدنی لیندوس  و نیز شهر رودس از شهرهای تاریخی کشور یونان در اطراف این هتل می باشند.

ادرس هتل: یونان، جزیره رودس، لیندوس، خیابان اصلی

رزرو هتل یونان و هتل Pietra e Mare Mykonos

این هتل چهار ستاره در شهر میکونوس یونان واقع شده است. این هتل دارای 30 اتاق می باشد و فاصله آن تا فرودگاه بسیار کوتاه است. صندوق امانات، استخر روباز، پارکینگ و وای فای رایگان از مهم‌ترین امکانات این هتل لوکس می باشد.

رزرو هتل یونان و هتل های سه ستاره آن

هتل Margarita

هتل palton

هتل Rio Athens

رزرو هتل یونان و هتل Margarita

این هتل  سه ستاره، واقع در شهر سانتورینی یونان می باشد. این هتل 20 اتاق داشته و دارای امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت، سرویس اتاق، سوئیت ماه عسل، سونا، بار، فکس، فتوکپی و اتاق سیگار ممنوع می باشد. فاصله این هتل تا بندر آتینیون 10 کیلومتر است. سایت این هتل و شماره تماس آن:

رزرو هتل در یونان و هتل Margarita
رزرو هتل در یونان و هتل Margarita

رزرو هتل یونان و بهترین هتل های ساحلی آن

هتل ساحلی نانا، کرت

هتل کاساندرا بی، اسکیاتوس

هتل ساحلی هوریزون، کوس

هتل رودس پالادیوم

رزرو هتل یونان و هتل ساحلی نانا کرت

این هتل ساحلی در دریای کرت قراردارد. Nana Beach Hotel دارای موقعیت خوب از نظر نزدیکی به جاذبه های گردشگری کرت مانند کاخ کنوسوس و ویرانه های کاخ میتوان در مالیا می باشد. این هتل اقامتگاه مناسبی برای تفریح در این سواحل می باشد. از جمله امکانات این اقامتگاه، پارک آبی، زمین تفریحی برای کودکان، استخر، سالن های آمفی تئاتر و باشگاه ورزشی می باشد.

رزرو هتل در یونان و هتل ساحلی نانا کرت
رزرو هتل یونان و هتل ساحلی نانا کرت

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!