با بهترین دیدنی های وین آشنا شوید

با بهترین دیدنی های وین آشنا شوید

دیدنی های وین، شهر وین در اتریش قرار دارد و توانسته است در طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب کند. جاذبه گردشگری وین به گونه‌ای است که از یک تاریخچه …

این مقاله لیستی از دیدنی‌های وین را در اختیار شما قرار خواهد داد. در دنیای گردشگری امروز افراد بسیاری به دنبال سفر به بهترین مکان‌ها می‌باشند، علی الخصوص کشور‌های اروپایی در عرصه گردشگری نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. یکی از کشور‌هایی که توانسته سهم زیادی در عرصه گردشگری داشته باشد، دیدنی های وین اتریش است. سالانه افراد زیادی برای جاذبه‌های وین به این شهر سفر می‌کنند. با دیدنی‌های شهر وین مطمئناً نظرتان راجع به دنیا عوض می‌شود؛ زیرا زیبایی‌هایی را تجربه می‌کنید که در ذهن و قلب شما ثبت می‌شود.

با بهترین دیدنی های وین آشنا شوید | یوروپ تورز

وین شهری که ارزش دیدن دارد

شهر وین در اتریش قرار دارد و توانسته است در طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب کند. جاذبه گردشگری وین به گونه‌ای است که از یک تاریخچه پربار برخوردار است. افرادی که علاقه‌مند به بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و دیدنی های وین هستند؛ می‌توانند لحظات لذت بخشی را در وین تجربه کنند. دیدنی های وین در برگیرنده اماکن تفریحی و گردشگری زیادی است و سرسبزی زیادی که در این شهر وجود دارد جذابیت وین را دو چندان کرده است.

اگر قصد سفر به کشور اتریش را دارید و مشتاق بازدید از مکان‌های دیدنی وین هستید، جالب‌ترین دیدنی های وین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چرا که وقتی وارد وین می‌شوید دریچه‌ای از دنیای جاذبه‌ها به روی شما گشوده می‌شود و در پی کشف دیدنی های وین قدم برمی دارید و در لحظه به لحظه آن دچار شگفتی می‌شوید.

امروزه شهر وین از مهم‌ترین پایگاه‌های تجاری و فرهنگی اتریش محسوب می‌شود؛ چرا که از بین شهر‌های اروپایی بیشترین گردشگران را به دلیل پیشینه تاریخی و فرهنگی که دارد به خود اختصاص داده است. با سفر به وین می‌توانید بهترین لحظات را تجربه کنید، زیرا هم از نظر تفریحی و هم از نظر تاریخی می‌توانید جاذبه‌های زیادی را ببینید و از کافه‌های معروف و دل‌پذیر وین بازدید کنید.

وین شهری که ارزش دیدن دارد | یوروپ تورز

 اماکن گردشگری وین را بشناسید

دیدنی های وین دربرگیرنده اماکن و جاذبه‌های گردشگری زیادی است که شامل:

  • شهرداری وین
  • قصر شون برون
  • باغ وحش وین
  • پارک پراتر وین
  • قصرهوفبورگ در وین
  • قصر بلودروین
  • کلیسای اشتفان
  • جزیره دانوب

وغیره می‌باشد. دیدنی های وین بسیار جذاب و زیبا هستند و تمام اماکنی که ذکر شد قسمتی از جاذبه‌های گردشگری وین را تشکیل می‌دهد. هرکدام از این اماکن از پیشینه تاریخی پرباری برخوردار هستند. گردشگرانی که سالانه به این کشور سفر می‌کنند با دیدن اماکن تاریخی وین مشتاق‌تر و کنجکاوتر می‌شوند و برای سفر‌های بعدی خود جاذبه‌های شهر وین را در اولویت قرار می‌دهند.

 اماکن گردشگری وین را بشناسید | یوروپ تورز

اماکن گردشگری وین به شکلی است که با دیدن هرکدام از ان‌ها دریچه‌ای از زیبایی به روی شما گشوده می‌شود و می‌توانید از دیدنی های وین با کوله باری از دانسته‌ها و سؤالات روبرو شوید؛ همچنین با دیدن باغ‌های سرسبز وین و لمس طراوت گل‌های رنگارنگ آن‌ها روحتان را سرشار از انرژی‌های خوب کنید. درواقع جاذبه‌های وین هرکدام دنیایی از تاریخ و زیبایی را به خود اختصاص داده است.

وین، پایتخت موسیقی جهان

به این دلیل وین عنوان پایتخت موسیقی جهان را به خود اختصاص داده است که بسیاری از موسیقی‌دانان و آهنگسازان در این شهر رشد کرده‌اند و مدارس بسیاری در زمینه موسیقی به فعالیت می‌پردازند. سالانه تعداد زیادی هنرجوی موسیقی در این مراکز پرورش داده می‌شوند. هنرستان عالی موسیقی وین و مدارس موسیقی در این شهر علاوه بر اینکه یکی از دیدنی های وین به حساب می‌آید، به عنوان مکانی فرهنگی به آموزش هنرجویان می‌پردازند.

وین، پایتخت موسیقی جهان | یوروپ تورز

معروف‌ ترین ارکستر دنیا در وین

همچنین وین معروف‌ترین ارکستر دنیا را در خود جای داده است که چندین نسل به طور متوالی در آنجا مشغول نواختن است و این رویه نسل به نسل درآن‌ها ادامه دارد که توانسته‌اند شهرت خوبی را کسب کنند. معمولاً کشور‌های مجاور از این گروه ارکستر در مراسمات خود دعوت به عمل می‌آورند. وین از دیرباز مهد موسیقی به حساب می‌آمده و افراد بزرگی را در زمینه موسیقی در خود پرورش داده است.

معروف‌ ترین ارکستر دنیا در وین | یوروپ تورز

کاخ شون برون یکی از دیدنی‌ های وین

این کاخ به عنوان یکی از اماکن دیدنی وین محسوب می‌شود و بر جذابیت جاذبه‌های توریستی وین و جذابیت دیدنی های وین افزوده است. گردشگران بسیاری مشتاق بازدید از این مکان دیدنی وین هستند. آنطور که در پیشینه تاریخی کاخ شون برون وجود دارد، این کاخ اقامتگاه یکی از پادشاهان اتریش در وین است و از آثار پربار فرهنگی محسوب می‌شود.

درباره این کاخ این گونه گفته شده است که بیش از ۱۴۰۰ اتاق دارد و در برگیرنده باغ‌های بسیاری است، باغ‌هایی که براساس طرح‌های مختلفی آرایش شده‌اند. در این کاخ باغی قرار دارد که در بردارنده انواع گیاهان بی‌نظیری است، هزاران رز در اطراف این کاخ روییده است که زیباییش را دوچندان کرده و همین امر باعث شده که کاخ شون برون یکی از بهترین دیدنی های وین باشد.

کاخ شون برون یکی از دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

مدرسه سوارکاری اسپانیا از جالب‌ ترین دیدنی‌ های وین

این مدرسه دارای قدمت تاریخی پرباری می‌باشد و از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی های وین محسوب می‌شود که در آن نمایش سوارکاری انجام می‌گیرد. این مکان که از جذاب‌ترین دیدنی های وین می‌باشد، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. این مدرسه در کاخ هافبرگ قرار دارد و به عنوان یک مدرسه سوار کاری زمستانی محسوب می‌شود. نمایشی که هرساله در این مدرسه صورت می‌پذیرد، مخاطبان زیادی دارد به طوری که برای بسیاری از افراد بلیطی باقی نمی‌ماند.

مدرسه سوارکاری اسپانیا از جالب‌ ترین دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

کلیسای جامع سنت استفان از دیدنی‌ های وین

از مهم‌ترین کلیسا‌های وین، کلیسای سنت استفان است که ارزش دیدن دارد و از کلیسا‌های اصلی شهر وین و دیدنی های وین محسوب می‌شود که در طی سال‌ها بازسازی شده است. برج معروف ۱۳۷ متری که در قسمت جنوبی این کلیسا قرار گرفته عظمت و زیبایی آن را دو چندان کرده است. بنای این کلیسا بعد از جنگ جهانی دوم بازسازی شده است. مهم‌ترین آثار هنری که این کلیسا در خود جای داده است یک گنجینه دست ساز است که گردشگران بسیاری برای بازدید از آن می‌آیند، خوب است بدانید که این بنا بر جذابیت دیدنی های وین افزوده است.

کلیسای جامع سنت استفان از دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

قصر بلودر زیباترین دیدنی‌ های وین

این قصر از زیباترین اماکن دیدنی وین و از جمله محبوب‌ترین دیدنی های وین محسوب می‌شود که از دو ساختمان زیبا و باشکوه تشکیل شده است. دیوار‌های آن با نقاشی و گچکاری زیبایی مزین شده‌اند و دربردارنده مجسمه‌های زیبایی می‌باشد. سالن مرمری که در این قصر وجود دارد همراه با گچ بری‌های زیبایی تزئین شده است و بر زیبایی این قصرافزوده است.

این قصر به عنوان یک قصر زمستانی به شمار می‌آید و شامل باغ‌های سرسبز و قسمت‌هایی مثل خزانه داری، اصطبل و فواره‌های زیبا می‌باشد. اگر وارد این کاخ شوید مطمئناً به سختی می‌توانید از زیبایی‌های آن چشم بپوشید. این کاخ یکی از بهترین و شگفت انگیزترین دیدنی های وین محسوب می‌شود که حتماً هر گردشگری باید برای دیدن زیبایی‌هایش برود.

قصر بلودر زیباترین دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

خانه اپرای وین از مجموعه دیدنی‌ های وین

این مکان یک از زیباترین سالن‌های نمایش وین و دیدنی های وین به شمار می‌آید که هرساله میزبانی گروه‌های موسیقی و نمایش را برعهده دارد. بزرگی و شکوه این خانه باعث حیرت و لذت گردشگران می‌شود. این خانه پذیرای  اجرای برترین نمایش‌ها و گروه‌های نوازنده می‌باشد که دارای دوطبقه داخلی است، طبقه اول آن دارای اتاقی به نام اتاق چای است که با پرده‌هایی زیبا تزئین شده است.

خانه اپرای وین از مجموعه دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

کلیسای کارل اسکیرچ نیآکنی برای توریست‌ های گردشگر

این کلیسا محلی برای برگزاری دعا بوده است و از مذهبی‌ترین دیدنی‌های وین محسوب می‌شود. چرا که در آن زمان بیماری به نام طاعون وجود داشته و مردم برای خلاصی از آن در این کلیسا به دعا می‌پرداخته‌اند. گنبد بزرگ و ستون‌های ردیفی این کلیسا ظاهری عجیب و جذاب را به وجود آورده است که همین امر یکی ازدلایل محبوبیت این کلیسا در میان دیدنی‌های وین به شمار می‌رود.

درون کلیسا با نقاشی‌های شگفت‌آوری تزئین شده که ((سنت سیسیلیا)) را به تصویر کشیده و همین نقاشی‌ها مخاطبان هنری زیادی را به خود جذب می‌کند. این کلیسا برای مردم وین دارای ارزش مذهبی می‌باشد و خود مردم وین هم  هرساله از آن بازدید می‌کنند.

کلیسای کارل اسکیرچ نیآکنی برای توریست‌ های گردشگر | یوروپ تورز

باغ وحش وین از جمله زیباترین دیدنی‌ های وین

یکی از اماکن دیدنی وین باغ وحش وین است که جزء قدیمی‌ترین دیدنی‌های وین و باغ وحش‌های دنیا به شمار می‌آید. ساختمان‌های این باغ وحش به همان شکلی که بوده‌اند وجود دارد و حیوانات زیادی را در خود جای داده است. همچنین آکواریوم‌های بسیار زیبایی در این باغ وحش وجود دارد که نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و سالانه افراد بسیاری برای بازدید به این باغ وحش می‌کشاند.

این باغ وحش از همه گونه‌های حیوانی نمونه‌ای را درخود پرورش داده است و فضای زیبایی را به نمایش گذاشته است. چون محیط این باغ وحش بزرگ صحنه زیبایی را با حیوانات به وجود آورده است. این باغ وحش از مشهورترین باغ وحش‌های اروپا می‌باشد و افراد زیاد از آن به عنوان جنگل طبیعی وین یاد می‌کنند.

باغ وحش وین از جمله زیباترین دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

لحظاتی خوش در پارک پارتر ازدیگر دیدنی‌ های وین

یکی دیگر از دیدنی‌های وین که حتماً توصیه می‌شود شبی را در آن سپری کنید، پارکی طبیعی و بزرگ است که می‌توانید لحظات مهیج و زیبایی را در آن تجربه کنید. این پارک بین دانوب و کانال دانوب قرار گرفته است. وقتی وارد این پارک می‌شوید مطمئناً دنیای خارج از آن را فراموش می‌کنید. از پیشینه تاریخی این پارک همین بس که به عنوان شکار گاه سلطنتی محسوب می‌شده است و امروزه به عنوان یک منطقه تفریحی مهم به شمار می‌آید.

در این پارک وسایلی وجود دارد که برای همه سنین طراحی شده است و می‌توانید  دنیایی از لذت و هیجان را تجربه کنید. گردشگران بسیاری به این پارک می‌آیند به همین دلیل آن را از سرگرم‌کننده‌ترین دیدنی‌های وین به حساب می‌آورند. در این پارک می‌توانید هرگونه تفریحی را تجربه کنید، از سوار شدن بر وسایل غول پیکر تا غذا خوردن در غذاخوری‌های زیبا و شیک.

این پارک می‌تواند شبی پراز هیجان و شادی به شما هدیه دهد؛ چرا که وسایل بازی در اندازه‌های بزرگ دران جای گرفته است و غذاخوری‌های بی‌نظیری با غذا‌های سنتی و مدرن از مشتریانشان پذیرایی می‌کنند. اگر می‌خواهید یکی از بهترین دیدنی‌های وین را برای بازدید انتخاب کنید، این پارک گزینه مناسبی است.

لحظاتی خوش در پارک پارتر ازدیگر دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

بنای یادبود ماریا ترزا جلوه تاریخی دیدنی‌ های وین

این بنا یاد بود شخصی به نام ماریا ترزا می‌باشد که ملکه‌ای از ملکه‌های اتریش است و شاید همین امر آن را به یکی از مشهورترین دیدنی‌های وین تبدیل کرده است. منطقه اطراف این بنا بازار‌هایی پرهیاهو دارد که حال هر بیننده‌ای را متحول می‌کند. نکته‌ای که دارای اهمیت است این است که این بنا از بزرگ‌ترین بنا‌های شهر وین محسوب می‌شود.

بنای یادبود ماریا ترزا جلوه تاریخی دیدنی‌ های وین | یوروپ تورز

بازدید از دیدنی‌ های وین و خانه هاندرتواسر

این خانه با این که ظاهری عجیب دارد ولی یکی از تأثیرگذارترین دیدنی‌های وین می‌باشد. از این خانه با نام \”طبیعت و انسان دوستانه\” یاد می‌شود. ظاهر خانه به علت این که رنگ رنگی است باعث ایجاد حس خوشایندی در بیننده می‌شود. نقاشی این خانه توسط فردی به نام هاندرتواسر کشیده شده است و این بنا از فرح بخش‌ترین دیدنی‌های وین اتریش به حساب می‌آید.

علت جذابیت این خانه این است که نقاش در طراحی این خانه از رنگ‌های زنده و شاداب استفاده کرده است که نظر هر بیننده‌ای را متوجه خود می‌کند. اکثر ساکنان این خانه را هنرمندان و روشنفکران تشکیل می‌دهند و این جای تعجب ندارد چرا که مغز آنان پر از تفکرات خلاقانه است.

بازدید از دیدنی‌ های وین و خانه هاندرتواسر | یوروپ تورز

کلیسای دانشگاهی سنت پیتر از جمله دیدنی‌ های مذهبی وین

یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های وین کلیسای سنت پیتر است. این کلیسا  الگوبرداری شده از کلیسای سنت پیتر رم می‌باشد و دارای یک گنبد سبزرنگ بزرگ است. در این کلیسا مجموعه‌ای از آثار هنری نگه داری می‌شود و گردشگرانی که علاقه به تاریخ دارند، می‌توانند از این مکان بازدید کرده و اطلاعات تاریخی خوبی را به دست بیاورند. این کلیسا چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و  جزء جاذبه‌های گردشگری وین محسوب می‌شود.

این کلیسا که یکی از زیباترین دیدنی‌های وین است پر از گنجینه‌های هنری است و طراحی که روی دیوار‌های آن صورت گرفته است، بسیار جذاب می‌باشد. یکی از دلایلی که موجب محبوبیت این کلیسا شده و آن را جزء دیدنی‌های وین به شمار می‌آورد، این است که آخرین امپراتور اتریش درآن پرورش یافته است.

کلیسای دانشگاهی سنت پیتر از جمله دیدنی‌ های مذهبی وین | یوروپ تورز

دمل معروف یا بهترین کافه وین را فراموش نکنید!

این کافه از قدیمی‌ترین کافه‌های وین محسوب می‌شود و فضای بسیار آرام و شیک را در میان دیدنی‌های وین به خود اختصاص داده است. در این کافه غذا‌ها و نوشیدنی‌های محبوبی سرو می‌شود. افرادی که به وین می‌آیند اکثراً از این کافه دیدن می‌کنند. ازبین دیدنی‌های وین دمل معروف بیشترین مشتری را دارد، چرا که بهترین غذا‌های سنتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید لحظات خاطره‌انگیز را دوباره زنده کنید، بهتر است سری به این کافه بزنید. چرا که بهترین کیک و نوشیدنی را با روش سنتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علت دیگر معروفیت این کافه در وین، قرار‌های امپراتور در قدیم الئام با معشوقه خود در این کافه بوده است و اکثراً کسانی که به یکدیگر علاقه دارند اگرمی خواهند فضایی عاشقانه و لایت را در میان دیدنی‌های وین تجربه کنند بهتر است از این کافه بازدید کنند.

در این مقاله گوشه‌ای از دیدنی‌های وین را برای شما شرح دادیم.

دمل معروف یا بهترین کافه وین را فراموش نکنید! | یوروپ تورز

سوالات متداول دیدنی های وین

جاذبه های گردشگری شهر وین اتریش چگونه است؟

جاذبه گردشگری وین به گونه‌ای است که از یک تاریخچه پربار برخوردار است.

اماکن گردشگری شهر وین چیست؟

شهرداری وین
قصر شون برون
باغ وحش وین
پارک پراتر وین
قصرهوفبورگ در وین
قصر بلودروین
کلیسای اشتفان
جزیره دانوب

به چه دلیلی لقب پایتخت موسیقی جهان را به شهر وین اتریش داده اند؟

به این دلیل وین عنوان پایتخت موسیقی جهان را به خود اختصاص داده است که بسیاری از موسیقی‌دانان و آهنگسازان در این شهر رشد کرده‌اند و مدارس بسیاری در زمینه موسیقی به فعالیت می‌پردازند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

4 نظر

Iran 23 دی 1397 پاسخ

سلام
سپاسگذارم بابت مطالب مفیدتون

بابازاده 28 بهمن 1397 پاسخ

با تشکر از شما
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
سفری دیگر
88851080

شیرین 24 مرداد 1397 پاسخ

بسیار عالی و مفید.ممنون از اطلاعات خوبی که دادید.موفق باشید.

علیرضا عسگری 17 مرداد 1397 پاسخ

سلام. بسیاری از عکس ها مرتبط با نام هایی که گذاشتید نیست.لطفا اصلاح کنید.