بهترین دیدنی های فرانکفورت چیست؟

بهترین دیدنی های فرانکفورت چیست؟

دیدنی های فرانکفورت، شهر فرانکفورت یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور آلمان است که امروزه افراد بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند. بدون شک آشنایی با دیدنی‌های …

شهر فرانکفورت یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور آلمان است که امروزه افراد بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند. بدون شک آشنایی با دیدنی های فرانکفورت برای افرادی که علاقه‌مند به سفر به این شهر هستند ضروری است.

دیدنی های فرانکفورت | یوروپ تورز

آشنایی با دیدنی‌ های فرانکفورت

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را درباره این جاذبه‌ها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد سفر به این شهر را دارید و یا این که علاقه‌مند هستید بیشتر با دیدنی های فرانکفورت آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

آشنایی با دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

میدان رومربرگ در مرکز شهر فرانکفورت

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین دیدنی های فرانکفورت که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید میدان رومربرگ می‌باشد. این میدان یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های شهر فرانکفورت است که امروزه بسیاری از توریست‌ها از آن دیدن می‌کنند. شما در این میدان می‌توانید کلیساهای قدیمی بسیار زیادی را مشاهده کنید که بازدید از آنها به علاقه مندان به تاریخ کشور آلمان توصیه می‌شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از دیدنی های فرانکفورت در این میدان واقع شده‌اند و همین موضوع نیز تبدیل به یکی از مهمترین عواملی شده است که باعث می‌شود تا توریست‌هایی که به شهر فرانکفورت حتما از این میدان دیدن کنند. امروزه تعداد زیادی از ساختمان‌های اداری شهر فرانکفورت نیز در این میدان قرار دارند  و به صورت کلی می‌توان گفت که میدان رومربرگ یکی از مهمترین دیدنی های فرانکفورت است که حتما باید از آن دیدن کنید.

میدان رومربرگ در مرکز شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

منطقه برنهایم از جذاب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت

اگر علاقه‌مند به تاریخ قرون وسطی هستید و به شهر فرانکفورت سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما از منطقه برنهایم که یکی از محبوب‌ترین دیدنی های فرانکفورت به شمار می‌آید دیدن کنید. شما در این منطقه می‌توانید ساختمان‌های متعددی را مشاهده کنید که به سبک قرون وسطی طراحی و ساخته شده‌اند و جلوه فوق العاده زیبایی را به این منطقه بخشیده‌اند.

یکی از نکات بسیار مهمی که درباره این منطقه وجود دارد این است که شکل و ظاهر این منطقه به همان شکل قبل از جنگ جهانی دوم باقی مانده است و از این نظر برای توریست‌هایی که وارد شهر فرانکفورت می‌شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر علاقه‌مند هستید که در سفر به شهر فرانکفورت از این منطقه دیدن کنید باید بدانید که کافه‌های بسیار زیبا و کوچکی در این منطقه وجود دارند که می‌توانید برای استراحت و میل کردن نوشیدنی‌های مختلف به آنها مراجعه کنید.

منطقه برنهایم از جذاب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

موزه تاریخی سنکنبرگ از دیگر دیدنی‌ های فرانکفورت

در سفر به شهر فرانکفورت به شما توصیه می‌کنیم حتما از موزه تاریخی طبیعی سنکنبرگ دیدن کنید. این موزه بسیاری زیبا یک موزه تاریخی طبیعی است که هر ساله توریست های بسیار زیادی از آن دیدن می‌کنند. در این موزه می‌توانید شاهد تنوع زیستی و تکامل موجودات باشید و اطلاعات بسیار زیادی را در این زمینه بدست بیاورید.

اگر علاقه مند به بازدید از موزه‌ها هستید باید بدانید که این موزه یکی از مدرن‌ترین موزه های قاره اروپا به شمار می‌آید که امکانات بسیار زیادی را در اختیار بازدید‌کننده ها قرار می‌دهد و شما می‌توانید از این امکانات نهایت بهره را ببرید. علاقه مندان به دایناسورها باید بدانند که این موزه بزرگترین موزه در قاره اروپا است که در زمینه دایناسورها فعالیت دارد و شما با بازدید از آن می‌توانید گونه‌های مختلفی از دایناسورها را مشاهده کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر را بدست بیاورید.

موزه تاریخی سنکنبرگ از دیگر دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

آشنایی با موزه گوته

خانه یا موزه گوته بدون شک یکی از فرهنگی‌ترین دیدنی های فرانکفورت که حتما در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید. همانطور که می‌دانید گوته یکی از بزرگترین نویسنده‌های دنیا و بزرگترین و محبوب‌ترین نویسنده آلمانی است. منزل این نویسنده بزرگ در شهر فرانکفورت آلمان واقع شده است که امروزه بسیاری از توریست‌هایی که وارد این شهر می‌شوند حتما از آن بازدید می‌کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در داخل این ساختمان 14 گالری مختلف وجود دارد که در هر یک از آنها شما می‌توانید آثار هنری این هنرمند بزرگ را مشاهده کنید. نکته دیگری که درباره این نویسنده بزرگ وجود دارد این است که خانواده گوته از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و به همین علت نیز شما شاهد آن هستید که ساختمان خانه گوته بسیار بزرگ است و در بخش‌های مختلف آن شما می‌توانید نشانه‌های متمول بودن این خانواده را مشاهده کنید.

آشنایی با موزه گوته | یوروپ تورز

برج اصلی فرانکفورت از محبوب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت

اگر با توریست‌هایی که به شهر فرانکفورت سفر کرده‌اند صحبت کنید یکی از اصلی ترین توصیه‌های آنها به شما این خواهد بود که حتما بازدید خود از دیدنی های فرانکفورت را از برج اصلی فرانکفورت شروع کنید. این برج یک نمای بسیار خوب را از کل شهر فرانکفورت در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی تمامی بخش‌های این شهر را از بالای آن مشاهده کنید.

آسانسوری که درون این برج قرار دارد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تا ارتفاع 190 متری بالا بروید و یک دید کلی نسبت به این شهر را داشته باشید. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا از ارتفاع بالا یک نمای کلی نسبت به شهر فرانکفورت را داشته باشید بهترین گزینه‌ای که برای انجام این کار در مقابل شما قرار دارد بازدید از برج اصلی این شهر می‌باشد.

برج اصلی فرانکفورت از محبوب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

رستوران برج اصلی فرانکفورت را از دست ندهید

امروزه رستوران‌هایی که درون برج‌های بزرگ قرار دارند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند، رستورانی که در برج اصلی فرانکفورت قرار دارد نیز از همین رستوران‌ها می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از توریست‌هایی که از این برج دیدن می کنند حتما بعد از آن وعده غذایی خود را در رستورانی که در بالای این برج قرار دارد میل می‌کنند. این رستوران در طبقه 53 این برج قرار دارد و به همین دلیل نمای بسیار خوبی را نسبت به این شهر در اختیار شما قرار می‌دهد.

بنابراین زمانی که شما در حال صرف غذای خود هستید می‌توانید کل شهر فرانکفورت را نیز مشاهده کنید. محیط داخلی این رستوران بسیار شیک و زیبا می‌باشد و بدون شک غذا خوردن در آن می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما در سفر به شهر فرانکفورت باشد.

رستوران برج اصلی فرانکفورت را از دست ندهید | یوروپ تورز

آشنایی با رستوران Ebert’s Suppenstube

رستوران Ebert’s Suppenstube یکی از رستوران‌های معروف شهر فرانکفورت است که به شما توصیه می‌کنیم حتما در سفر به شهر فرانکفورت یک وعده غذایی را در آن میل کنید. این رستوران بسیار بزرگ و شیک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای میل کردن غذا باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این رستوران این است که غذای شما در آن بسیار سریع آماده می‌شود و نیازی نیست که زیاد منتظر بمانید.

امروزه مردم محلی این شهر و بسیاری از توریست‌هایی که به شهر فرانکفورت سفر می‌کنند ادعا دارند که این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر  می‌باشد که بهترین غذاها را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی کشور آلمان و همینطور غذاهای کلاسیک را سفارش داده و میل کنید.

آشنایی با رستوران Ebert’s Suppenstube | یوروپ تورز

موزه هنر مدرن از محبوب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت برای علاقه مندان به هنر

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که علاقه زیادی به گالری‌های هنری دارند و دوست دارند که از آثار هنری موجود در گالری‌های هنری دیدن کنند. بدون شک یکی از مهمترین و جذاب‌ترین موزه‌های هنری قاره اروپا موزه هنر مدرن آلمان است که در شهر فرانکفورت واقع شده است.

در این موزه بزرگ و زیبا آثار هنری بسیار زیادی وجود دارد که علاقه مندان به هنر می‌توانند از آن دیدن کنند، محبوبیت این موزه در حال حاضر باعث شده است که جز یکی از بهترین و مهمترین دیدنی های فرانکفورت به شمار بیاید چرا که بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند حتما از آن نیز دیدن می‌کنند. امروزه در این موزه بیش از 5 هزار قطعه هنری نگهداری می‌شود از آثار بیش از 450 هنرمند مختلف می‌باشند.

توجه داشته باشید که آثار هنری که در این موزه نگهداری می‌شوند از سراسر نقاط دنیا جمع آوری شده‌اند و همین موضوع نیز باعث شده است که موزه هنر مدرن امروزه جز یکی از بهترین دیدنی های فرانکفورت و حتی کشور آلمان باشد.

موزه هنر مدرن از محبوب‌ ترین دیدنی‌ های فرانکفورت برای علاقه مندان به هنر | یوروپ تورز

موزه زوفر

یکی دیگر از موزه‌های بسیار مشهور شهر فرانکفورت که جز محبوب‌ترین دیدنی های فرانکفورت نیز به شمار می‌آید موزه زوفر است که در آن بخش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از هر یک از این بخش‌ها دیدن کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه بازدید از این موزه جز جذاب‌ترین بخش‌های تورهای فرانکفورت به شمار می‌آید و بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند نیز آن را جز بهترین دیدنی های فرانکفورت می‌دانند.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های موزه زوفر بخش هنری آن است که در این بخش آثار هنری بسیاری از هنرمندان بزرگ دنیا نگهداری می‌شود. توجه داشته باشید که این بخش از موزه با نام موسسه هنری اشتادل نیز شناخته می‌شود. امروزه بسیاری از افراد که علاقه‌مند به هنر هستند حتما در سفر به شهر فرانکفورت از این موزه نیز دیدن می‌کنند.

کلیسای جامع سنت بارتولومیو

یکی از مهمترین دیدنی های فرانکفورت که جز دیدنی‌های مذهبی این شهر به شمار می‌آید کلیسای جامع سنت بارتولومیو می‌باشد. این کلیسا امروزه هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ مذهبی اهمیت بسیار زیادی برای مردم این شهر دارد و بسیاری از توریست‌ها در سفر به این شهر حتما از آن دیدن می‌کنند. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده است تا این کلیسا جز زیباترین دیدنی های فرانکفورت به شمار بیاید معماری فوق العاده زیبای آن می‌باشد که در سبک گوتیک طراحی و ساخته شده است.

این کلیسا در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده و در طول دو قرن بخش‌های مختلفی به آن اضافه شده است. با بازدید از این کلیسا می‌توانید درون آن مجسمه‌های بسیار زیبایی را مشاهده کنید که به خوبی نشان دهنده اهمیت هنر مجسمه‌سازی در زمان‌های قدیم بوده است. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه زیادی به جاذبه‌های تاریخی دارید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به فرانکفورت حتما از این کلیسا نیز دیدن کنید.

کلیسای جامع سنت بارتولومیو | یوروپ تورز

باغ گیاه شناسی پالمن گارتن از مهمترین دیدنی‌ های فرانکفورت

فرانکفورت شهری است که دارای دیدنی‌های بسیار زیادی می‌باشد و شما می‌توانید در طول سفر خود به این شهر لحظات بسیار خوبی را داشته باشید. یکی از مهمترین و بهترین دیدنی های فرانکفورت باغ گیاه شناسی پالمن گارتن می‌باشد. این باغ گیاه شناسی بزرگترین باغ گیاه شناسی در کشور آلمان به شمار می‌آید که از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بسیار زیادی است.

یکی از مهمترین عواملی که باعث می‌شود تا این باغ از محبوبیت بسیار زیادی در میان توریست‌هایی که وارد این شهر می‌شوند برخوردار باشد این است که در آن می‌توانید گونه‌های مختلف گیاهان را مشاهده کنید و اطلاعات زیادی را درباره آنها بدست بیاورید. عامل بسیار مهم دیگری که باعث محبوبیت این باغ شده است این است که در این باغ گیاه شناسی امکانات تفریحی زیادی نیز فراهم شده است که در حین بازدید از بخش‌های مختلف این باغ می‌توانید از این امکانات نیز استفاده کنید. امروزه باغ گیاه شناسی پالمن گارتن علاوه بر این که یکی از مهمترین دیدنی های فرانکفورت به شمار می‌آید یک مرکز تحقیقاتی بزرگ نیز به شمار می‌آید.

باغ گیاه شناسی پالمن گارتن از مهمترین دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

خانه اپرا فرانکفورت

یکی از قدیمی‌ترین دیدنی های فرانکفورت که امروزه بسیاری از افراد برای بازدید از آن مراجعه می‌کنند خانه اپرا فرانکفورت می‌باشد. در خانه اپرا فرانکفورت شما می توانید شاهد برگزاری اپراهای مختلفی باشید که به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود. امروزه بسیاری از افرادی که به شهر فرانکفورت سفر می‌کنند حتما در طول سفر خود از این جاذبه گردشگری بسیار زیبای شهر فرانکفورت نیز دیدن می‌کنند.

یکی از نکات بسیار جالبی که درباره این جاذبه گردشگری وجود دارد این است که معماری آن در سبک رنسانس ایتالیایی می‌باشد و به همین علت معماری آن نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود تا توریست‌ها علاقه زیادی به بازدید از آن داشته باشند. این جاذبه گردشگری در سال 1880 ساخته شده است ولی در طول بازه‌های زمانی مختلف مورد بازسازی قرار گرفته است و بخش‌هایی نیز به آن اضافه شده است که باعث زیباتر شدن آن شده‌اند.

خانه اپرا فرانکفورت | یوروپ تورز

آشنایی با برج اشنهایمر

از دیگر دیدنی های فرانکفورت که حتما در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید برج اشنهایمر می‌باشد. این برج از لحاظ قدمت یکی از تاریخی‌ترین دیدنی های فرانکفورت به شمار می‌آید که در قرن 14 میلادی ساخته شده است و به همین دلیل بسیاری از افرادی که به تاریخ آلمان علاقه‌مند هستند در سفر به این شهر حتما از آن دیدن می‌کنند.

امروزه برخی از بخش‌های این برج تا حدودی از بین رفته‌اند ولی شما در حال حاضر هم می‌توانید بخش‌های بیرونی این برج را مشاهده کنید. در اطراف این برج کافه‌های متعددی قرار دارد که شما می‌توانید بعد از بازدید از این برج به آنها مراجعه کرده و با صرف یک نوشیدنی و یا خوراکی خستگی خود را برطرف کنید.

آشنایی با برج اشنهایمر | یوروپ تورز

آشنایی با باغ وحش فرانکفورت یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌ های فرانکفورت

اگر شما هم جز افرادی هستید که به حیوانات علاقه‌مند هستید و دوست دارید که در سفر به شهر فرانکفورت از یک تجربه بی‌نظیر را به دست بیاورید به شما توصیه می‌کنیم حتما از باغ وحش فرانکفورت دیدن کنید. باغ وحش فرانکفورت تقریبا بیش از 4500 حیوان مختلف را نگهداری می‌کند که شما می‌توانید از هر یک از آنها دیدن کنید.

یکی از نکات جالبی که درباره این باغ وحش وجود دارد این است که در آن انواع مختلفی از حیوانات و پرندگان وجود دارند که به همین دلیل تقریبا می‌توان گفت تمامی توریست هایی که به این شهر سفر می‌کنند با بازدید از این باغ وحش اذعان می‌کنند که یکی از بهترین تجربه‌های خود را در طول این سفر داشته‌اند. این باغ وحش در سال 1858 ساخته شده است و درون آن برای پرندگان و سایر حیوانات سرپناه‌هایی ساخته شده است که این حیوانات می‌توانند به راحتی و آزادانه در آن زندگی کنند.

آشنایی با باغ وحش فرانکفورت یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

کلیسای سنت پاول از دیگر دیدنی‌ های فرانکفورت

کلیسای سنت پاول در فرانکفورت امروزه به عنوان یکی از سمبل‌های دموکراسی در کشور آلمان به شمار می‌آید. این جاذبه گردشگری بسیار زیبا دارای معماری فوق العاده‌ای است که معمولا توریست‌ها را جذب خود می‌کند. بخش‌های بیرونی کلیسای سنت پاول با استفاده از سنگ‌های قرمز رنگ به شکلی بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است و طراحی کلی آن نیز به شکل استوانه می‌باشد.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره این کلیسا بدانید این است که در روزهای مختلف سال مراسمات مختلفی در این کلیسا گرفته می‌شود که در واقع این مراسمات یکی از مهمترین دلایل جذابیت بسیار بالای این کلیسا در میان توریست‌ها شده است و آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دیدنی های فرانکفورت در میان توریست‌هایی که به این شهر وارد می‌شوند کرده است.

کلیسای سنت پاول از دیگر دیدنی‌ های فرانکفورت | یوروپ تورز

پل ایزنر اشتیگ

اگر با کشور آلمان آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که رودخانه ماین یکی از رودخانه های بسیار معروف در این کشور است که امروزه بسیاری از توریست‌هایی که وارد این کشور می‌شوند حتما از آن دیدن می‌کنند. پل ایزنر اشتیگ یکی از پل‌های بسیار معروف آلمان است که در شهر فرانکفورت آلمان واقع شده است و دارای زیبایی فوق العاده ای می باشد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به صورت زوج به شهر فرانکفورت سفر کرده اید باید بدانید که بازدید از این پل می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین بازدیدهای شما در طول سفر به شهر فرانکفورت باشد. در واقع پل ایزنر اشتیگ یکی از دیدنی های فرانکفورت به شمار می‌آید که محلی برای قرارهای عاشقانه است. این پل در زمان غروب آفتاب می‌تواند صحنه‌های بسیار عاشقانه و هنری را برای شما به ارمغان بیاورد.

صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم برخی از مهمترین دیدنی های فرانکفورت را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه‌مند به سفر به شهر فرانکفورت آلمان هستید و یا این  که قصد دارید بیشتر با دیدنی‌های شهر فرانکفورت آشنا شوید با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده باشد. در پایان تشکر می‌کنیم از شما که این مطلب را به دقت تا انتها مطالعه کردید. 


سوالات متداول دیدنی های فرانکفورت

بهترین موزه های شهر فرانکفروت چه نام دارند؟

بهترین موزه های شهر فرانکفورت عبارتند از: موزه تاریخی سنکنبرگ و موزه گوته، موزه هنر مدرن و موزه زوفر.

بهترین کلیساهای شهر فرانکفورت چه نام دارند؟

کلیسای سنت پاول و کلیسای جامع سنت بارتولومیو.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!