آشنایی با برخی از مهم ترین دیدنی های رم

آشنایی با برخی از مهم ترین دیدنی های رم

دیدنی های رم، شهر رم یکی از شهرهای توریستی کشور ایتالیا است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. آشنایی با دیدنی‌های رم می‌تواند برای سفر به این …

دیدنی های رم: شهر رم یکی از شهرهای توریستی کشور ایتالیا است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. آشنایی با دیدنی‌های رم می‌تواند برای سفر به این شهر بسیار مفید باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره دیدنی‌های رم صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با برخی از مهم ترین دیدنی های رم | یوروپ تورز

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه‌مند هستید تا به شهر رم سفر کنید و یا این که قصد دارید بیشتر با دیدنی‌های رم آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب سعی خواهیم کرد تمامی اطلاعات مورد نیاز شما درباره دیدنی‌ های رم را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را همراهی کنید.

کولوسئوم نماد شهر رم

بدون شک مهم‌ترین مورد از دیدنی‌های رم که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید کولوسئوم ( Colosseum ) می‌باشد. این بنای تاریخی و فوق العاده زیبا امروز جز محبوب‌ترین دیدنی‌ های رم به شمار می‌آید که تقریبا تمامی توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند حتما از این بنا نیز دیدن می‌کنند. این ساختمان قدیمی در واقع یک آمفی تئاتر بسیار بزرگ است که در گذشته‌های دور در آن مسابقات گلادیاتوری برگزار می‌شد.

اگر علاقه‌مند به تاریخچه روم باستان باشید و یا فیلم‌های مربوط به امپراتوری روم را مشاهده کرده باشید حتما می‌دانید که این مسابقات در گذشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند که همین موضوع نیز باعث شده بود تا هزینه‌های زیادی صرف ساخت این بنای تاریخی شود.

امروزه بخش‌های زیادی از کولوسئوم تقریبا از بین رفته است ولی شما همچنان می‌توانید معماری فوق العاده زیبای این بنا را مشاهده کنید چرا که بخش‌های زیادی نیز از بین نرفته و همینطور بخش‌هایی از این بنا نیز ترمیم شده است. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به سفر به شهر رم و آشنایی با دیدنی‌ های رم می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم به هیچ وجه ابن جاذبه گردشگری شهر رم را از دست ندهید.

کولوسئوم نماد شهر رم | یوروپ تورز

موزه واتیکان از بهترین دیدنی‌ های رم

اگر شما هم جز افرادی هستید که در سفرهای خود علاقه‌مند می‌باشید تا از موزه‌ها دیدن کنید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید از موزه واتیکان در سفر به شهر رم دیدن کنید. موزه واتیکان یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های رم است که حتما باید در سفر به این شهر از آن دیدن کنید.

این موزه یکی از موزه‌های معروف دنیا نیز به شمار می آید و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا تقریبا تمامی توریست‌هایی که وارد شهر رم می شوند حتما از این موزه دیدن کنند. یکی از نکات بسیار جالبی که درباره این موزه وجود دارد این است که شما می توانید مقبره تمامی پیام‌های گذشته را در این موزه مشاهده کنید که می‌تواند یک تجربه فوق العاده برای شما در سفر به شهر رم باشد.

کلیسای سیستین که در این موزه قرار دارد می‌تواند یکی دیگر از جذابیت‌های این موزه باشد که باعث شود شما هم در سفر خود حتما از این موزه دیدن کنید. در این کلیسا می‌توانید نقاشی‌های تاریخی را مشاهده کنید که بر روی سقف کلیسا کشیده شده‌اند و بیانگر داستان‌هایی همچون داستان آفرینش انسان هستند.

موزه واتیکان از بهترین دیدنی‌ های رم | یوروپ تورز

در سفر به رم بازدید از چشمه آرزوها را از دست ندهید

شهر رم دارای دیدنی‌های بسیار زیادی است که شما باید از تک تک این جاذبه‌ها در سفر به رم دیدن کنید. به گفته بسیاری از توریست‌هایی که به شهر رم سفر کرده‌اند بازدید از چشمه آرزوها که نام اصلی آن فواره تروی می‌باشد می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب را در شروع سفرتان به شهر رم برای شما داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین عوامل که باعث شده است تا فواره تروی جز معروف‌ترین دیدنی‌های رم باشد این است که این فواره جایگاه خاصی در میان افسانه‌های روم باستان دارد و مردم محلی این شهر نیز اعتقاد بسیار زیادی به این افسانه‌ها دارند.

اگر کمی با مردم این شهر صحبت کنید متوجه می‌شوید که احترام خاصی برای این فواره قائل هستند. در وسط این فواره شما می‌توانید یک سازه نسبتا بزرگ را مشاهده کنید که از مجسمه‌های مختلف شامل مجسمه‌های مرمری و همینطور مجسمه‌های اسب تشکیل شده است و باعث زیبایی چند برابر این فوار شده است. امروزه این فواره از جایگاه‌های ویژه در میان دیدنی‌های رم برخوردار است که حتما در سفر به شهر رم باید از آن دیدن کنید.

در سفر به رم بازدید از چشمه آرزوها را از دست ندهید | یوروپ تورز

پانتئون از بهترین دیدنی‌ های رم

پانتئون یکی از قدیمی‌ترین سازه‌های روم باستان است که تقریبا دارای قدمتی ۲۰۰۰ ساله می‌باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه زیادی به تاریخ و به ویژه تاریخ روم باستان دارید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید در سفر به این شهر از این سازه زیبا و تاریخی دیدن کنید. پانتئون امروزه به عنوان یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های رم به شمار می‌آید که بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند حتما در سفر خود از این سازه نیز دیدن می‌کنند.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده است تا امروزه این سازه از محبوبیت زیادی در میان مردم محلی شهر رم و همین طور توریست‌هایی که وارد این شهر می‌شوند برخوردار باشد این است که این سازه کاملا دست نخورده است و بخش‌های بسیار زیادی از آن سالم هستند.

این موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی زیبایی‌های هنری که در ساخت پانتئون به کار رفته است را مشاهده کنید. نکته جالب دیگری که درباره پانتئون وجود دارد و باعث می‌شود که این سازه به عنوان یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های رم به شمار بیاید این است که امروزه مقبره و آرامگاه بسیاری از هنرمندان ایتالیایی درون پانتئون واقع شده است که با بازدید از آن می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های خود را بدست بیاورید.

پانتئون از بهترین دیدنی‌ های رم | یوروپ تورز

آشنایی با میدان اصلی شهر رم

شهر رم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که شما در سفر به این شهر می‌توانید از هر یک از این جاذبه‌ها دیدن کنید. یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های رم میدان اصلی این شهر است که با نام رومن فروم نیز شناخته می‌شود. این میدان اصلی‌ترین نقطه شهر رم به حساب می‌آید چرا که بسیاری از مراکز مختلف سیاسی، اقتصادی و مذهبی شهر رم در این میدان واقع شده‌اند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه‌مند هستید تا از نقاط مهم و شلوغ شهر رم دیدن کنید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید در سفر به شهر رم از این میدان دیدن کنید.

یکی دیگر از دلایل بسیار مهمی که باعث می‌شود تا میدان اصلی این شهر جز محبوب‌ترین دیدنی‌های رم باشد این است که امروزه جشن‌های مختلفی در این میدان برگزار می‌شود که شرکت در این جشن‌ها می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌های شما شود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفر به شهر رم بازدید از رومن فروم را به هیچ وجه از دست ندهید.

آشنایی با میدان اصلی شهر رم | یوروپ تورز

میدان ناوونا از جذاب ترین دیدنی های رم

شهر رم دارای میدان های بسیار زیبایی است که بازدید از هر یک از این میدان ها می تواند تجربه ای جدید و جذاب را برای شما به همراه داشته باشد. میدان پیازا ناوونا بدون شک یکی از زیباترین میدان های شهر رم است که در اطراف آن رستوران ها و کافی شاپ های متعددی وجود دارد که می توانید برای صرف غذا و استراحت به آنها مراجعه کنید.

یکی از نکات بسیار جالبی که درباره این میدان وجود دارد و باعث شده است تا این میدان از محبوب ترین دیدنی های رم باشد این است که معماری این میدان و تمامی جاذبه های گردشگری که در آن قرار دارند به شکلی فوق العاده زیبا است و همین موضوع باعث می شود تا علاوه بر مردم محلی توریست هایی که وارد شهر رم می شوند نیز علاقه مند باشند تا به صورت چند باره از این میدان دیدن کنند.

در میدان پیازا ناوونا ( Piazza Navona square ) جاذبه های گردشگری متفاوتی وجود دارد که شما می توانید از هر یک از آنها در سفر به این شهر دیدن کنید. از جمله دیدنی های رم که در این میدان واقع شده اند می توان به کلیسای بزرگی که در این میدان وجود دارد، آبنمای چهار رودخانه و … اشاره کرد.

میدان ناوونا از جذاب ترین دیدنی های رم | یوروپ تورز

پله های اسپانیایی از دیدنی های رم

یکی دیگر از دیدنی های رم که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید پله های اسپانیایی این شهر می باشد. این پله ها دارای عرض زیادی هستند که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا به راحتی بتوانید بر روی این پله ها بنشینید و مردمی که در جنب و جوش هستند را مشاهده کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این پله ها طولانی ترین پله های قاره اروپا به شمار می آیند که همین موضوع نیز باعث شده است تا جز بهترین دیدنی های رم باشند. در بخش های پایینی این پله ها فروشگاه ها و رستوران های مختلفی وجود دارد که باعث شلوغ شدن این بخش می شود، بنابراین شما می توانید با نشستن بر روی این پله ها و در حالی که بستنی یا خوراکی های دیگر میل می کنید شلوغی و ازدحام جمعیت را مشاهده کنید.

پله های اسپانیایی از دیدنی های رم | یوروپ تورز

بازدید از موزه بورگزه را در سفر به رم فراموش نکنید

دیدنی های رم تمام شدنی نیستند، موزه بورگزه یکی دیگر از دیدنی های رم است که بازدید از آن به تمامی توریست هایی که به شهر رم سفر می کنند توصیه می شود. این موزه یک موزه هنری است که در آن آثار هنری متعددی وجود دارد که بازدید از این آثار می تواند تجربه ای فوق العاده را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا با سفر به شهر رم از جاذبه های هنری این شهر دیدن کنید و با فرهنگ و هنر مردم این شهر بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که حتما از موزه بورگزه دیدن کنید.

شما در این موزه می توانید آثاری از هنرمندان ایتالیایی مربوط به قرون ۱۶ تا ۱۸ میلادی را مشاهده کنید که برای علاقه مندان به هنر اروپایی این موضوع می تواند یک تجربه فوق العاده جذاب باشد. شما در این موزه می توانید آثار هنرمندانی همچون رافائل را مشاهده کنید که بهترین هنرمندان قاره اروپا به شمار می آیند.

آشنایی با قلعه سن آنجلو

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب در شهر رم که حتما باید در سفر به این شهر از آن دیدن کنید قلعه سن آنجلو است که بر روی رودخانه شهر رم واقع شده است. شما با مراجعه به این قلعه می توانید یکی از بهترین مناظر عمر خود را مشاهده کنید به ویژه اگر بعد از غروب آفتاب به این قلعه مراجعه کنید.

با نورافشانی هایی که در این قلعه انجام می شود بعد از غروب آفتاب چهره این قلعه عوض می شود که می تواند محلی مناسب برای گرفتن عکس های هنری توریست ها باشد. این موضوع نیز باعث می شود تا بعد از غروب آفتاب بسیاری از توریست ها برای بازدید از این قلعه به آن مراجعه کنند.

آشنایی با قلعه سن آنجلو | یوروپ تورز

بازدید از کلیسای سنت پیتر در سفر به شهر رم

شهر رم یکی از شهرهایی است که دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی می باشد که همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از توریست هایی که به این شهر سفر می کنند علاقه مند باشند تا از جاذبه های تاریخی متعدد این شهر نیز دیدن کنند. یکی از جاذبه های تاریخی این شهر کلیسای سنت پیتر می باشد که معماری آن توسط میکل آنژ یکی از بزرگترین هنرمندان ایتالیایی انجام شده است.

امروزه این کلیسا علاوه بر آن که از لحاظ تاریخی و همینطور مذهبی در شهر رم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از لحاظ هنری نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد چرا که بسیاری از توریست ها علاقه زیادی به معماری بیرون و درون این کلیسا دارند.

بازدید از کلیسای سنت پیتر در سفر به شهر رم | یوروپ تورز

آشنایی با انجمن رمی از دیدنی های رم

از دیگر جاذبه های تاریخی شهر رم که حتما باید از آن دیدن کنید انجمن رمی می باشد. شما با مراجعه به این محل می توانید آثار باستانی به جا مانده از مرکز زندگی رمی ها را مشاهده کنید که می تواند تجربه ای جدید و بسیار جذاب برای شما باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که درباره این جاذبه گردشگری شهر رم وجود دارد این است که هنوز هم بسیاری از بخش های این محل پابرجا هستند و شما به راحتی می توانید از آنها دیدن کنید.

تپه پالاتین از زیبا ترین دیدنی های رم

شهر رم یکی از زیباترین شهرهای اروپا است که دیدنی های مختلفی دارد و شما می توانید در سفر به این شهر از هر یک از این دیدنی ها بازدید کنید. یکی از این دیدنی های بسیار جذاب تپه پالاتین است که از قدیمی ترین مناطق شهر رم به شمار می آید.

درباره این تپه افسانه های متعددی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها این است که رومولوس و رِموس در این نقطه تبدیل به دو شخصیت افسانه ای در روم باستان شدند. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید به شهر رم سفر کنید توصیه ما به شما این است که حتما در سفر خود از تپه پالاتین که یکی از بهترین دیدنی های رم است نیز دیدن کنید.

تپه پالاتین از زیبا ترین دیدنی های رم | یوروپ تورز

آشنایی با محله قدیمی تراتستور

اگر علاقه مند به تاریخ رمی ها هستید و قصد دارید که بیشتر با نحوه زندگی آنها آشنا شوید به شما توصیه می کنیم حتما از این محله دیدن کنید. یکی از نکات بسیار جالبی که درباره این محله قدیمی وجود دارد این است که تمامی خانه ها و ساختمان هایی که در این منطقه وجود دارند به شکلی قدیمی و تاریخی طراحی شده اند که این موضوع برای توریست هایی که وارد شهر رم می شوند می تواند جذابیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

آشنایی با محله قدیمی تراتستور | یوروپ تورز

کاخ روئیرینال را فراموش نکنید

این مکان اقامتگاه رئیس جمهور کشور ایتالیا است که از جمله بزرگترین کاخ های دنیا به شمار می آید و شما در حال حاضر می توانید به راحتی از بسیاری از بخش های مختلف آن دیدن کنید. در داخل این کاخ اتاق ها، عبادتگاه ها و همینطور سالن های متعددی وجود دارد که بازدید از آنها می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در سفر به شهر رم باشد.

کاخ روئیرینال را فراموش نکنید | یوروپ تورز

طاق کنستانتین آخرین مورد از دیدنی های رم

آخرین مورد از دیدنی های شهر رم که ما قصد داریم در این مطلب درباره آن صحبت کنیم طاق کنستانتین می باشد که در نزدیکی کولوسئوم واقع شده است و حتما باید در سفر به شهر رم از آن دیدن کنید. قدمت این بنا به قرن سوم میلادی باز می گردد. از آن جایی که این بنا دارای معماری زیبایی نیز می باشد بسیاری از توریست ها از آن دیدن می کنند.

طاق کنستانتین آخرین مورد از دیدنی های رم | یوروپ تورز

سوالات متداول مهم ترین دیدنی های رم

مهم ترین دیدنی رم چیست؟

بدون شک مهم‌ترین مورد از دیدنی‌های رم که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید کولوسئوم می‌باشد.این بنای تاریخی و فوق العاده زیبا امروز جز محبوب‌ترین دیدنی‌های رم به شمار می‌آید که تقریبا تمامی توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند حتما از این بنا نیز دیدن می‌کنند.
این ساختمان قدیمی در واقع یک آمفی تئاتر بسیار بزرگ است که در گذشته‌های دور در آن مسابقات گلادیاتوری برگزار می‌شد.

یکی از محبوب ترین دیدنی‌های رم کجاست؟

موزه واتیکان یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های رم است.

یکی از دیدنی های جذاب و بسیار قدیمی این شهر چه نام دارد؟

یکی از این دیدنی های بسیار جذاب تپه پالاتین است که از قدیمی ترین مناطق شهر رم به شمار می آید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!