آشنایی با دخمه مردگان پاریس و نکاتی درباره این دخمه

آشنایی با دخمه مردگان پاریس و نکاتی درباره این دخمه

دخمه مردگان پاریس یکی از جاذبه های گردشگری محبوب و معروف در شهر پاریس است که امروزه بسیاری از توریست هایی که وارد این شهر می شوند حتما از آن دیدن می کنند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی دخمه مردگان شهر پاریس بپردازیم و اطلاعاتی را درباره این جاذبه گردشگری شهر پاریس در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه مند هستند تا به شهر پاریس سفر کنند و دوست دارند در سفر خود از این جاذبه گردشگری نیز دیدن کنند، به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا قبل از بازدید از این دخمه اطلاعات مورد نیاز درباره آن را بدست آورید.

آشنایی با دخمه مردگان پاریس

دخمه مردگان پاریس یکی از جاذبه های گردشگری بسیار معروف در شهر پاریس است که امروزه توریست های بسیار زیادی را به خود جذب می کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه بسیاری از توریست هایی که به این شهر سفر می کنند ادعا دارند که یکی از بهترین تجربه های خود را در هنگام بازدید از این دخمه بدست می آورند. این دخمه در واقع از تونل هایی تو در تو تشکیل شده است که درون هر یک از این تونل ها می توانید صدها استخوان مردگان را مشاهده کنید. این دخمه یکی از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا به شمار می آید که اگر علاقه مند هستید تا تجربه ای جدید را بدست بیاورید به شما توصیه می کنیم حتما از آن بازدید کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این دخمه بدست بیاورید.

دخمه مردگان پاریس

تاریخچه دخمه مردگان پاریس

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که دخمه مردگان پاریس چگونه به وجود آمده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این دخمه در واقع یک معدن آهک در شهر پاریس بوده است که از زمان روم باستان وجود داشته است و همین موضوع نیز باعث شده است تا یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری شهر پاریس به شمار بیاید. بعد از آن که استخراج آهک از این معدن متوقف شد مردم شهر پاریس این معدن را تبدیل به محلی کردند که مرده های خود را در آن دفن می کردند و خیلی سریع این محل تبدیل به یکی از بزرگترین گورستان های فرانسه شد. یکی از مهمترین مشکلاتی که در زمان دفن کردن مردگان وجود داشت این بود که پاریسی ها از روش های اصولی برای دفن استفاده نمی کردند و همین موضوع نیز باعث میشد تا بوی بسیار بدی در این شهر بپیچد. بعدها مشکلات دیگری نیز در این منطقه پیش آمد و بعد از آنکه یک بارش شدید باران در این معدن رخ داد.

دخمه مردگان پاریس

بازسازی دخمه مردگان پاریس

بعد از آنکه بخش های زیادی از این دخمه تقریبا از بین رفت در سال 1859 مسئولان شهر پاریس تصمیم گرفتند تا اقدام به بازسازی این دخمه کنند. در این سال بخش های بالایی دخمه مردگان پاریس تقریبا به صورت کامل ساخته شد و بعد از آن نیز عملیات جا به جایی استخوان ها صورت گرفت. مسئولان این شهر تصمیم گرفتند که در همان سال بازدید عموم از این منطقه را آزاد اعلام کنند و به همین علت نیز استخوان ها را به شکلی بسیار مرتب در کنار یکدیگر قرار دادند. بازسازی این دخمه تقریبا 7 سال به طول انجامید که در طول این 7 سال استخوان های بسیار زیادی از اعماق زمین کشف شده و به سطح زمین منتقل شدند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در سال های نخست بعد از بازسازی این دخمه بازدید از تمامی بخش های آن برای عموم مردم آزاد اعلام شد ولی از سال 1955 میلادی به بازدید عمومی تنها از بخش های خاصی از این دخمه امکان پذیر بود و بازدید از سایر بخش های آن غیر قانونی تلقی میشد.

دخمه مردگان پاریس

فراهم کرده امکانات مختلف در این دخمه

بعد از آنکه بسیاری از مردم شهر پاریس اعلام کردند که قصد دارند تا از دخمه مردگان پاریس دیدن کنند مسئولان این شهر تصمیم گرفتند تا امکاناتی را در این دخمه برای بازدیدکنندگان فراهم کنند. همین موضوع نیز باعث شد تا بسیاری از توریست هایی که به شهر پاریس سفر می کردند نیز تصمیم بگیرند تا از این دخمه بسیار جذاب و ترسناک دیدن کنند. از اولین امکاناتی که در این دخمه تاسیس شد یک آمفی تئاتر بود که در آن نمایش های مختلفی اجرا می شد و باعث می شد تا بازدید کنندگان احساس ترس و هیجان بیشتری داشته باشند. در این بخش از دخمه مردگان پاریس شما می توانید یک پرده سینما بزرگ و چندین صندلی را مشاهده کنید که شرایط بسیار خوبی را برای مشاهده نمایش ها و فیلم های مختلف فراهم کرده اند. در کنار این امکانات امروزه در این دخمه شما می توانید کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی را نیز مشاهده کنید که آماده ارائه خدمات مختلف به بازدید کنندگان از دخمه مردگان پاریس هستند.

دخمه مردگان پاریس

چرا باید از دخمه مردگان شهر پاریس دیدن کنیم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا امروزه افراد زیادی علاقه مند باشند تا از دخمه مردگان پاریس دیدن کنند. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که قصد دارید به شهر پاریس سفر کنید باید بیشتر با مزایای بازدید از این دخمه آشنا شوید. یکی از مهمترین مزیت های بازدید از دخمه مردگان پاریس این است که این دخمه یکی از ترسناک ترین نقاط دنیا به شمار می آید که بازدید از آن می توانید تجربه ای فوق العاده را برای شما به ارمغان آورد. بازدید از دخمه مردگان شهر پاریس این اجازه را به شما می دهد تا با سفری کوتاه به عمق 20 متری زمین بتوانید استخوان های مردگان بسیار زیادی را مشاهده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه هزاران جمجمه در این دخمه وجود دارند که بازدید از تمامی آنها به صورت یکباره می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای شما داشته باشد.

دخمه مردگان پاریس

بازدید از این دخمه به چه افرادی توصیه می شود؟

در بخش های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که بازدید از دخمه مردگان پاریس برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است و تمامی توریست ها و مردم محلی شهر پاریس می توانند از این جاذبه گردشگری دیدن کنند. با این وجود بیشتر توصیه می شود که جوانان از این دخمه دیدن کنند. افرادی که علاقه مند به ماجراجویی های جدید هستند می توانند تجربه های بسیار جذاب و جالبی را از حضور در این دخمه بدست آورند. همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم دخمه مردگان پاریس یکی از جاذبه های گردشگری ترسناک پاریس به شمار می آید، بنابراین افرادی که به این نوع جاذبه های گردشگری علاقه مند هستند می توانند در سفر به شهر پاریس از این دخمه نیز دیدن کنند. بازدید از دخمه مردگان پاریس به هیچ وجه به افرادی که دچار بیماری های تنگناهراسی و بیماری های قلبی توصیه نمی شود و علاوه بر این توصیه می کنیم کودکان و افراد کم توان جسمی را نیز برای بازدید از این دخمه به همراه خود نبرید.

دخمه مردگان پاریس

دخمه مردگان یا یک موزه تاریخی؟

امروزه دخمه مردگان پاریس تبدیل به یکی از توریستی ترین نقاط شهر پاریس شده است که هر ساله توریست های بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا از این جاذبه گردشگری بازدید کنید باید بدانید که امروزه این دخمه را به عنوان یک موزه قدیمی نیز می شناسند. در واقع می توان گفت دخمه مردگان پاریس یک موزه قدیمی و بسیار ترسناک است که در آن انواع مختلفی از اسکلت ها و جمجمه ها نگهداری می شوند. این موضوع باعث شده است تا امروزه شهرت و محبوبیت این دخمه در میان توریست هایی که وارد شهر پاریس می شوند و همینطور در میان تمامی مردم جهان شده است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک جاذبه فوق العاده جذاب برای بازدید در شهر پاریس هستید به شما توصیه می کنیم حتما از دخمه مردگان پاریس دیدن کنید.

دخمه مردگان پاریس

خرابکاری های مختلف در این دخمه

بعد از آن که بسیاری از توریست ها علاقه مند شدند تا از دخمه مردگان پاریس دیدن کنند خرابکاری های مختلفی در این دخمه انجام شد که رعب و وحشت را به این دخمه آورد برای یک بازه زمانی باعث شد تا تقریبا هیچ کس علاقه مند نباشد از این دخمه دیدن کند. یک گروه بسیار عجیب در تونل های این دخمه که بازدید از آنها ممنوع بود شروع به گشت و گذار کردند و جشن های مختلفی را در این تونل ها می گرفتند که تقریبا هیچکس از برگزاری این جشن ها مطلع نبود. در سال 2014 میلادی در یکی از مانورهایی که پلیس شهر پاریس برگزار کرد پلیس های این شهر وارد منطقه ای شدند که این جشن ها برگزار می شوند و توانستند در این محل امکانات بسیار زیادی را پیدا کنند که نشان دهنده برگزاری جشن های مختلف و غیر قانونی در این تونل ها بود. با این وجود پلیس شهر پاریس هیچگاه موفق نشد که این گروه را دستگیر کند.

دخمه مردگان پاریس

تورهای گردشگری مختلف به مقصد این دخمه

یکی از مهمترین جذابیت های دخمه مردگان پاریس این است که امروزه تورهای گردشگری متعددی در این دخمه برگزار می شود که شما می توانید با شرکت در این تورهای گردشگری به شکلی جذاب تر از این دخمه دیدن کنید و تجربه ای فوق العاده را بدست بیاورید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در سفر به شهر پاریس حتما از این دخمه دیدن کنید شرکت در این تورها می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. شما با شرکت در این تورها می توانید از بهترین و جذاب ترین بخش های دخمه مردگان پاریس دیدن کنید و علاوه بر این با کمک راهنمای تور می توانید اطلاعات بسیار زیادی را درباره این دخمه بدست آورید.

دخمه مردگان پاریس

جمع بندی و صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم تمامی مطالبی که شما نیاز داشتید تا درباره دخمه مردگان پاریس بدانید را برای شما بیان کنیم. این دخمه ترسناک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری شهر پاریس به شمار می آید که بازدید از آن به تمامی افرادی که عاشق هیجان هستند توصیه می شود. شما در این دخمه می توانید تجربه های جدید و فوق العاده ای را بدست بیاورید که باعث می شود تا سفر شما به شهر پاریس تبدیل به یکی از بهترین سفرهای شما شود. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار داده باشد. در پایان تشکر می کنیم از شما که این مطلب را به دقت تا انتها مطالعه کردید. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!