خیابان زیل فرانکفورت؛ یکی از جذاب ترین دیدنی های فرانکفورت

خیابان زیل فرانکفورت؛ یکی از جذاب ترین دیدنی های فرانکفورت

خیابان زیل فرانکفورت، مراکز خرید متعددی وجود دارد که به عرضه انواع لوازم مورد نیاز شهروندان پرداخته‌اند و شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را از …

در شهر فرانکفورت آلمان جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که باعث شده است هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند. گردشگرانی که به شهر فرانکفورت می‌روند، می‌توانند سوغاتی‌های خود را از مراکز خرید واقع در خیابان زیل فرانکفورت تهیه کنند. چرا که در این خیابان انواع بوتیک‌ها، گالری‌ها و مراکز خرید بسیار بزرگ و لوکسی وجود دارد که می‌توانید به راحتی هر محصول و با هر برندی را که می‌خواهید تهیه کنید.

به دلیل جذابیت که خیابان زیل فرانکفورت آلمان برای گردشگران دارد، در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که به طور مفصل‌تر شما با این خیابان و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا کنیم.   

خیابان زیل بهترین خیابان خرید در شهر فرانکفورت

اگر به شهر فرانکفورت سفر کردید و خواستید که از بهترین مراکز خرید آن برای خود خرید کنید، ما به شما خیابان زیل فرانکفورت را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که این خیابان اولین خیابانی است که مردم شهر فرانکفورت برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. در این خیابان یک منطقه‌ای تحت عنوان خیابان پنجم آلمان، بین میدان « کونستابلرواش» و « هاپت واخه» وجود دارد که از جزء اصلی‌ترین مناطق این خیابان محسوب می‌شود که شما می‌توانید برای خرید به آن مراجعه کنید. دلیل نامگذاری این منطقه با عنوان خیابان پنجم آلمان، شباهتی است که به خیابان پنجم مشهور شهر نیویورک دارد.

در خیابان زیل فرانکفورت، مراکز خرید متعددی وجود دارد که به عرضه انواع لوازم مورد نیاز شهروندان پرداخته‌اند و شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را از معروف‌ترین برندهای روز دنیا خریداری کنید.

این خیابان از اواخر قرن نوزدهم، یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های خرید در شهر فرانکفورت و همچنین کشور آلمان محسوب می‌شود. به طوری که طبق آمارهای به دست آمده در این خیابان در هر یک ساعت دوازده هزار و چهل بازدید‌کننده وجود دارد.

خیابان زیل؛ بهترین خیابان خرید در شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

معماری خیابان زیل شهر فرانکفورت

معماری ساختمان‌ها و فروشگاه‌های این خیابان به گونه ایست که گردشگران معتقدند که از سبکی کاملاً آلمانی برخوردار می‌باشند.

معماری خیابان زیل شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

تاریخچه خیابان زیل شهر فرانکفورت

همانطور که گفته شد که این خیابان از اواخر قرن نوزدهم میلادی از پر جنب و جوش‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های کشور آلمان شناخته شده است. این خیابان قبل از جنگ جهانی دوم به دلیل داشتن ساختمان‌های بزرگ، معروف بوده که بیشتر آنها بعد از جنگ به طور کامل تخریب شده‌اند.

خیابان زیل فرانکفورت از بهار سال 2008 تا تابستان سال 2009 به طور اساسی بازسازی شد. در طی این بازسازی‌ها منطقه عابر پیاده تا غرب Börsenstraße  گسترش پیدا کرد که این موضوع باعث شد برای عبور و مرور رانندگان تغییرات قابل توجهی ایجاد شود، چرا که مسیر عبور هاپت واخه که یکی از مسیر‌های بسیار مهم برای اتصال شمال به جنوب به شمار می‌رفت، بسته شده بود.

تاریخچه خیابان زیل شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

هزینه ورودی و مدت زمان بازدید از خیابان زیل شهر فرانکفورت

گردشگران برای بازدید از خیابان زیل فرانکفورت، نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارند و می‌توانند بین 1 تا 2 ساعت از مراکز خرید بسیار زیبا و جذاب این خیابان دیدن کنند.

هزینه ورودی و مدت زمان بازدید از خیابان زیل شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

خرید در فروشگاه های خیابان زیل شهر فرانکفورت

شما می‌توانید در فروشگاه‌ها و مراکز خرید خیابان زیل فرانکفورت انواع لباس‌های با قیمت متوسط از برند‌هایی مانند؛ زارا، بنتون و Esprit و همچنین لباس‌هایی با کیفیت بالاتر که معمولاً از برندهایی با عنوان‌های Eckerle، Zeil Galerie و Kaufhof می‌باشند، تهیه کنید.

علاوه بر این در بسیاری از فروشگاه‌های خیابان زیل فرانکفورت انواع لوازم الکترونیکی و سی دی‌هایی از جدیدترین ستاره‌های پاپ آلمان به فروش می‌رسد.

خرید در فروشگاه های خیابان زیل شهر فرانکفورت | یوروپ تورز

مراکز خرید خیابان زیر شهر فرانکفورت آلمان

همانطور که گفته شد در این خیابان مراکز خرید لوکس و جذاب بسیار زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین و معروف‌ترین آنها « گالری زیل» بوده که یک مرکز خرید ده طبقه با معماری مارپیچ می‌باشد. نحوه معماری این مرکز خرید به نحوی است که حتی بدون آسانسور هم می‌توانند به راحتی از تمام ده طبقه آن بازدید کرد. با مراجعه به این مرکز خرید بزرگ علاوه بر لذت بردن از فروشگاه‌های لوکس و جذاب آن می‌توانید از چشم‌انداز بسیار زیبای شهر فرانکفورت نیز بهره‌مند شوید.

علاوه بر این مرکز خرید بزرگ، بوتیک‌های کوچکتری نیز در امتداد خیابان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید در بین بوتیک‌ها، انواع فروشگاه‌های مبل و جواهرات عتیقه را مشاهده کنید.

مراکز خرید خیابان زیر شهر فرانکفورت آلمان | یوروپ تورز

رستوران های اطراف خیابان زیل فرانکفورت

خیلی از گردشگران ممکن است که ساعت‌ها در بین فروشگاه‌های خیابان زیل فرانکفورت به گشت و گذار و خرید کردن مشغول شوند و بعد از یک خرید طولانی نیاز داشته باشند در یک مکانی استراحت کرده و یک وعده غذای لذیذ و دلچسب میل کنند. به همین دلیل در اینجا چند نمونه از بهترین رستوران‌هایی را که در اطراف خیابان زیل فرانکفورت قرار گرفته است، برایتان معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بدون صرف وقت به آنها مراجعه کنید.

· رستوران Zarges: اگر به این رستوران مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که حال و هوای شهر پاریس را در شما زنده خواهد کرد. اگر چه بیشتر غذاهای این رستوران فرانسوی هستند، ولی آشپزهای آن کمی خلاقیت به خرج داده و غذاهای فرانسوی را کمی به سبک آلمانی تغییر داده‌اند. در این رستوران علاوه بر خوشمزه‌ترین غذاهای فرانسوی، انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خانگی هم نیز طبخ می‌شود. این رستوران در نزدیکی خانه اپرای قدیمی قرار گرفته است و یکی از بهترین رستوران‌ها برای یک گردشگر به شمار می‌رود.

· رستوران Ebert’s suppenstube: اگر می‌خواهید بعد از گشت و گذار در مراکز خرید خیابان زیل یک وعده ناهار سبک میل کرده و مجدداً به خرید کردن ادامه دهید، این رستوران با انواع غذاهای سریع و لذیذی که طبخ می‌کند، یکی از بهترین و ایده آل‌ترین رستوران‌ها برای شما می‌باشد. در این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای سنتی آلمانی، انواع سالادها، نان‌ها و سوپ‌ها بهره‌مند شوید. از مهمترین غذاهای سنتی آلمانی که در این رستوران سرو می‌شود، می‌توانیم به سوسیس کاری و سوپ سیب زمینی اشاره کنیم.

· رستوران ماین تور (Main Tower): شهر فرانکفورت در آلمان به عنوان پایتخت مالی این کشور شناخته شده است. شما با مراجعه به رستوران ماین تایور که در طبقه پنجاه سوم آن قرار دارد، به راحتی می‌توانید این موضوع را لمس کنید. چرا که در این ارتفاع نمایی بسیار زیبا از شهر فرانکفورت را می‌توانید مشاهده کنید.

رستوران های اطراف خیابان زیل فرانکفورت | یوروپ تورز

هتل های اطراف خیابان زیل فرانکفورت

برای اقامت در این شهر اصلا لازم نیست که به خودتان نگرانی راه بدهید، چرا که در اطراف خیابان زیل فرانکفورت هتل‌های بسیار زیبایی وجود دارد که نزدیکی آنها به این خیابان سبب شده است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گیرند. چند مورد از رستوران‌هایی که در نزدیکی خیابان زیل قرار گرفته‌اند، عبارت‌اند از:

· هتل EXPO Frankfurt: این هتل، یک هتل 3 ستاره و میان رده در شهر فرانکفورت بوده که اقامت در آن به مبلغ قابل توجهی نیاز نخواهد داشت. این هتل در مجموعه بیست و پنج اتاق دارد که با اقامت در هر کدام از این اتاق‌ها می‌توانید ازامکاناتی، مانند؛ اینترنت، اتاق سیگار ممنوع، روزنامه و خشکشویی بهره‌مند شوید. همه اتاق‌های این هتل تلویزیون کابلی، فرض و صندوق امانات دارند. شما می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم این رستوران و همچنین مجلات و روزنامه‌های رایگان آن نهایت لذت را ببرید.

· هتل Jumeirah Frankfurt: اگر می‌خواهید در یک هتل لوکس و باکلاسی اقامت داشته باشید که در عین حال در مسافت کمی نسبت به خیابان زیل فرانکفورت قرار گرفته باشد، ما به شما هتل 5 ستاره Jumeirah را پیشنهاد می‌کنیم. تعداد اتاق‌های این هتل به دویست و هفده عدد می‌رسد. یکی از ویژگی‌های جالب تمام اتاق‌های این هتل وجود یک نقاشی بزرگ از هنرمند معاصر آلمانی به نام « هارتویگ ابرزباخ» می‌باشد. از امکاناتی که در تمام اتاق‌های این هتل وجود دارد، می‌توانیم به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی اشاره کنیم. طراحی داخلی هتل Jumeirah بسیار شیک و لوکس می‌باشد.

· هتل The westin Grand Frankfurt: یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و لوکس شهر فرانکفورت و نزدیک به خیابان زیل شهر، هتل The westin Grand Frankfurt می‌باشد. تعداد اتاق‌های این هتل، از هتل‌های قبلی بیشتر بوده و به سیصد و هفتاد و یک عدد می‌رسد. در این هتل، امکاناتی نظیر؛آرایشگاه، صندوق امانات، خودپرداز، نگهداری چمدان، اتاق سیگار ممنوع، تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها، حمام اختصاصی در تمام اتاق‌ها، رستوران، لابی، وای فای رایگان و بار رایگان وجود دارد. در این هتل 3 رستوران، 1 سالن بدنسازی و 1 آبشار بسیار بزرگ قرار دارد، که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

· هتل mein haus stadt hotel Frankfurt: این هتل یکی از هتل‌های 3 ستاره و اقتصادی در شهر فرانکفورت محسوب می‌شود که علی رغم اقتصادی بودن از تمام امکانات؛ وای فای رایگان، پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، سشوار، حمام، فضای نشیمن، پارکینگ و تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای برخوردار می‌باشد.

هتل های اطراف خیابان زیل فرانکفورت | یوروپ تورز

جاذبه های دیدنی اطراف خیابان زیل فرانکفورت

علاوه بر خیابان زیل فرانکفورت که خود یکی از مهمترین دیدنی‌های شهر به شمار می‌رود، در اطراف آن جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید قبل و یا بعد از گشت و گذار در مراکز خرید خیابان زیل از آنها دیدن کنید.

چند نمونه از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری واقع در نزدیکی خیابان خرید زیل عبارت‌اند از:

· بازار کشاورزان کونستبلرواخه: در این بازار شما می‌توانید از انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی که به صورت کاملاً تازه عرضه می‌شوند، بهره‌مند شوید. محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رسد، به طور مستقیم توسط کشاورزان منطقه تامین می‌شود. بنابراین شما می‌توانید تازه‌ترین و طبیعی‌ترین محصولات غذایی را تنها در این بازار تهیه کنید.

·  محله هاپت واخه: این محله از شلوغ‌ترین و پر رفت و آمد‌ترین منطقه‌های واقع در مرکز شهر فرانکفورت به شمار می‌رود. در این منطقه انواع ساختمان‌های تاریخی و ساختمان‌های مدرن بسیار زیبایی وجود دارد که قرارگیری آنها در کنار هم منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده است که برای گردشگران جذاب می‌باشد.

جاذبه های دیدنی اطراف خیابان زیل فرانکفورت | یوروپ تورز

بازدید از خیابان زیل فرانکفورت با تور فرانکفورت

اگر برای اولین بار است که قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید از خیابان خرید زیل آن دیدن کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم که شرکت در تورهای فرانکفورت بهترین و راحت‌ترین روش برای شما می‌باشد.


سوالات متداول خیابان زیل فرانکفورت

خیابان زیل در کجا قرار دارد؟

این خیابان در شهر فرانکفورت آلمان قرار دارد؟

سبک معماری ساختمان های این خیابان چیست؟

معماری ساختمان‌ها و فروشگاه‌های این خیابان به گونه ایست که گردشگران معتقدند که از سبکی کاملاً آلمانی برخوردار می‌باشند.

یکی از بهترین مراکز خرید در این خیابان چیست؟

همانطور که گفته شد در این خیابان مراکز خرید لوکس و جذاب بسیار زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین و معروف‌ترین آنها « گالری زیل» بوده که یک مرکز خرید ده طبقه با معماری مارپیچ می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!