تور نمایشگاهی سوئد | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی سوئد | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی سوئد، یکی از راه‌های کم دردسر سفر به کشورهای اروپایی است. تور نمایشگاهی سوئد فرصتی را برای اخذ ویزای شینگن و سفر به این کشور فراهم می‌نماید.

اطلاعات تور نمایشگاهی سوئد

تورهای نمایشگاهی یکی از راه‌های کم دردسر سفر به کشورهای اروپایی است. تور نمایشگاهی سوئد فرصتی را برای اخذ ویزای شینگن و سفر به این کشور فراهم می‌نماید. سوئد یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که از اهمیت بالایی برخوردار است و برای ورود به آن کشور باید ویزای شینگن داشته باشید.

هنگامی که تصمیم می‌گیرید در یکی از نمایشگاه های برگزار شده شرکت کنید، باید با اعلام این هدف به سفارت مراجعه کرده و درخواست ویزای نمایشگاهی سوئد نمایید. پس از ارائه مدارک و گذراندن روال قانونی آن می‌توانید با استفاده از تور نمایشگاهی سوئد به این کشور سفر کنید.

تور نمایشگاهی سوئد | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید | یوروپ تورز

تور نمایشگاهی سوئد

شرکت‌های گوناگون در سراسر جهان برای حضور در بازارهای جهانی و همینطور کسب شهرت و بازاریابی محصولات و خدمات خود در نمایشگاه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. با شرکت در نمایشگاه‌ها می‌توان نیازها و علایق مشتریان، فعالیت‌‌های رقبا و همچنین شناخت سایر صنایع وابسته را مورد سنجش قرار داد. تور نمایشگاهی سوئد برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات متنوع همواره برگزار می‌شود و افراد عادی و همچنین صاحبان مشاغل از آن بهره‌مند می‌شوند.

مهندسین، بازرگانان و کارآفرینان ایران نیز برای دستیابی به بازارهای جهانی و آگاهی از تکنولوژی‌های روز دنیا با تور نمایشگاهی سوئد همسفر شده و اطلاعات مورد نیاز را کسب می‌کنند. این فرصت برای تبادل اطلاعات و آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌های روز دنیا و پیدا کردن فرصت‌های سرمایه گذاری جدید بسیار مغتنم است.

دریافت ویزای سوئد

برای دریافت ویزای شینگن می‌توانید از طریق  تور نمایشگاهی سوئد اقدام نمایید. در این خصوص باید بدانید حضور شخص در وقت مقرر برای پاسخ به سؤالات مصاحبه ویزای سوئد در دفتر سفارت و انجام انگشت نگاری ضروری می‌باشد.

در نظر داشته باشید برای دریافت ویزا باید از سه ماه قبل از برگزاری تور نمایشگاهی سوئد دست به کار شوید، زیرا گرفتن وقت سفارت سوئد و انجام مصاحبه و سایر روال اداری آن برای دریافت هر نوع ویزا زمان بر است.

برای سفر به این کشور چندین نوع ویزا مانند ویزای توریستی، ویزای نمایشگاهی، ویزای تجاری و غیره وجود دارد، که برای شرکت در نمایشگاه با استفاده از تور نمایشگاهی سوئد باید نسبت به گرفتن ویزای نمایشگاهی اقدام کرده و مدارک لازم را تحویل دهید.

 پس از ارائه درخواست ویزای سوئد و تکمیل مدارک به سفارت سوئد، باید جهت شرکت در مصاحبه و اعلام هدف خود از مسافرت به مأمور سفارت آماده شوید. پس از انجام مصاحبه در صورت تائید شدن ویزا، می‌توانید با تور نمایشگاهی سوئد به این کشور سفر کنید. در صورت رد شدن ویزا نیز باید در زمان دیگری دوباره اقدام کنید.

مدارک لازم جهت ویزای سوئد

اگر متقاضی دریافت رواید برای سفر با تور نمایشگاهی سوئد هستید باید با همراه داشتن مدارک زیر به سفارت این کشور مراجعه نمایید. در صورت تمایل به سفر با تور نمایشگاهی سوئد باید مدارک مربوط را به برگزار‌کننده تور تحویل دهید. برای دریافت ویزا باید مدارک زیر به درخواست شما پیوست شده باشد. مدارک اصلی که باید با دریافت وقت قبلی از سفارت برای درخواست انواع ویزای سوئد ارائه دهید شامل مدارک اصلی و هویتی، مدارک پشتوانه‌ای و مالی هستند که عبارتند از:

  • دریافت آنلاین فرم درخواست ویزا، چاپ و تکمیل آن با امضا مشخص
  • ارائه گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • اصل و کپی شناسنامه به همراه ترجمه شده آن به انگلیسی
  • دو قطعه عکس 4*6 جدید
  • گواهی تمکن مالی از بانک
  • پرینت 6 ماهه آخر حساب بانکی
  • رسید پرداخت پول به سفارت

سفر به سوئد

برای سفر با تور نمایشگاهی سوئد بهتر است نمایشگاه‌هایی که در فصل تابستان برگزار می‌شوند را انتخاب کنید. گردشگران معمولاً در فصل تابستان که آب و هوای سوئد معتدل و ملایم است به این کشور سفر می‌کنند.

در این ماه‌ها به راحتی می‌توانید از شهرهای مختلف سوئد و همچنین مراکز دیدنی آن بازدید کرده و همچنین به نمایشگاه مورد نظر خود بروید.  در ماه‌های زمستان و پاییز هوای سوئد به اندازه‌ای سرد و بارانی است که شما نمی‌توانید به راحتی به رفت و آمد در شهر و گشت و گذار در طبیعت بپردازید.

تور نمایشگاهی سوئد فرصت مناسبی برای سفر به این کشور و بازدید از شهر زیبای استکهلم به عنوان  پایتخت آن می‌باشد. شهرهای استکهلم، گوتنبرگ و هلسینگبورگ از مهم‌ترین شهرهای سوئد هستند که معمولاً تور نمایشگاهی سوئد به مقصد این شهرها برگزار می‌شود. کشور سوئد علاوه بر شهرهای زیبا دارای معماری‌های خیره‌کننده، دریاچه‌های فراوان و سواحل بسیار زیبایی است که گردشگران برای بازدید از این طبیعت زیبا و ورزش ‌های آبی و ساحلی به آن سفر می‌کنند.

ویژگی‌ های تور های نمایشگاهی سوئد

نمایشگاه‌هایی که در سراسر جهان برگزار می‌شوند دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که قبل از برگزاری آن اطلاع رسانی لازم در مورد آنها انجام می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی ‌های نمایشگاه اقدام به انتخاب تور نمایشگاهی سوئد نمایید.

 در میان سفرهای گردشگری خارج از کشور تورهای نمایشگاهی سوئد و برخی کشورهای اروپایی دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این نمایشگاه‌ها در دوره‌های مختلف سالانه، دوسالانه و چند سالانه برگزار می‌شود. تور نمایشگاهی سوئد و همچنین سفرهای تجاری دیگر بر مبنای زندگی شغلی و تحصیلی فرد بازدید‌کننده برای مسافران کاربرد دارد.

 به این معنی که متخصصان در زمینه‌های مختلف برای آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تخصص خود به شرکت در نمایشگاه پرداخته و علاوه بر گشت و گذار، جدیدترین و به روزترین دستاوردهای جهان را در زمینه شغلی مورد نظر خود کشف می‌‌کنند.

ویژگی‌ های تور های نمایشگاهی سوئد | یوروپ تورز

مزایای شرکت در نمایشگاه با تور نمایشگاهی سوئد

با استفاده از تور نمایشگاهی سوئد ضمن شرکت در نمایشگاه می‌توانید به گردش در شهر بپردازید و همچنین از مزایای نمایشگاه بهره‌مند شوید. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • آشنایی با بازار محصولات کشورهای دیگر و مستندسازی از آنها
  • برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان
  • مقایسه محصولات کشورها
  •  کسب اطلاعات درباره محصول مورد نظر
  • استفاده از خدمات تور نمایشگاهی سوئد و گردش در این کشور زیبا
  •  پیدا کردن فرصت‌های جدید تجاری و سرمایه ‌گذاری
  •  پیدا کردن ایده‌های جدید در صنعت مورد نظر
  •  کسب دانش فنی و آشنایی با دانش روز دنیا

پیشنهاد های بازدید از نمایشگاه

بهتر است حضور در نمایشگاه‌های مختلف با آمادگی قبلی صورت گیرد تا نتیجه و بازدهی آن هم برای غرفه داران و هم برای بازدیدکنندگان بالاتر برود. شما نیز هنگامی که با استفاده از تور نمایشگاهی سوئد به این کشور وارد می‌شوید و قصد بازدید از نمایشگاه دارید، برای  بهینه شدن نتایج بازدید باید از قبل به سایت نمایشگاه  مراجعه کنید و خدمات  قابل ارائه در آن را  بررسی نمایید.

با این کار هدف شما از حضور در نمایشگاه مشخص می‌شود و هنگام بازدید از غرفه‌های مختلف مستقیم به دنبال خواسته خود می‌روید. تور نمایشگاهی سوئد بخشی از کارها را به عهده گرفته است و اطلاعاتی در مورد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه در اختیار شما قرار می‌‌دهد. از سایت نمایشگاه نقشه غرفه‌ها را دریافت کرده به محض ورود به آنجا مستقیم به سراغ قسمت مورد نظر خود بروید و به جمع آوری اطلاعات بپردازید. شرکت در کنفرانس‌ها و کارگاه‌های جانبی نمایشگاه را نیز از دست ندهید.

پیدا کردن یک نمایشگاه مناسب

کارآفرینان، بازرگانان، پزشکان، مهندسین و سایر اقشار جامعه که در زمینه کسب و کار خاصی فعالیت می‌کنند به دنبال همگامی با تکنولوژی‌ها و دستاوردهای جدید هستند. یکی از این منابع کسب دانش و آگاهی شرکت در نمایشگاه‌ها می‌باشد.

تور نمایشگاهی سوئد شما را برای بازدید از نمایشگاه‌های برگزار شده در این کشور همراهی می‌کند. تا بتوانید جهت توسعه ارتباطات شغلی خود و بالا بردن دانش حرفه‌ای از آن استفاده کنید. برای پیدا کردن نمایشگاه‌های مناسب باید به جستجوی دقیق در اینترنت و سایر منابع اطلاعاتی بپردازید و نمایشگاهی را که از سطح علمی و حرفه‌ای بالایی برخوردار است پیدا کنید.

تور نمایشگاهی سوئد فرصتی برای حضور در چنین نمایشگاه معتبری برای علاقمندان می‌باشد. نمایشگاه مناسب ویژگی ‌های مشخصی دارند، تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، تعداد غرفه‌ها، گستردگی آن و دوره‌‌های برگزاری نمایشگاه از مهم ‌ترین آنها هستند.

خدمات تور نمایشگاهی سوئد

اگر با تور نمایشگاهی سوئد سفر می‌کنید نگران بسیاری از کارها نباشید زیرا خدمات این تور به اندازه‌ای است که شما با آرامش و آسودگی خیال سفر کنید. بنابراین می‌توانید زمان خود را صرف برنامه‌ریزی و لذت بردن از سفر نمایید. برخی خدمات تور نمایشگاهی سوئد عبارتند از :

  • هماهنگی با هتل و اقامت در سوئد
  • انجام روال دریافت ویزای شینگن
  • تهیه بلیت هواپیما
  • هماهنگی با نمایشگاه و اعلام حضور شما در آن
  • جابجا کردن مسافرین به سمت نمایشگاه در طول اقامت
  • راهنما جهت مراحل سفر و ارتباط با شرکت کنندگان در نمایشگاه
  • رفت و برگشت فرودگاهی
  • بازدید از مراکز مختلف
  • تهیه بیمه نامه مسافرتی معتبر

استفاده از تور نمایشگاهی سوئد

برای استفاده از تور نمایشگاهی سوئد ابتدا نمایشگاه مورد نظر خود را از طریق جستجو در اینترنت پیدا کرده و در این تور ثبت نام کنید. پس از ارائه مدارک و اطلاعات لازم برای دریافت ویزا امور را به تور نمایشگاهی سوئد بسپارید و خود به دنبال برنامه‌ریزی و هدف گذاری برای شرکت در نمایشگاه باشید. ضمن حضور در تور نمایشگاهی سوئد به دنبال شناسایی فرصت‌ها و روابط تجاری مورد نظر خود باشید.

معمولاً هدف اصلی شرکت کنندگان پیدا کردن فرصت‌های سرمایه گذاری و روابط حرفه‌ای جدید با شرکت‌های متخصص و یا هم راستا با زمینه کاری است. با استفاده از تور نمایشگاهی سوئد ضمن بهره‌مندی از مزایای شرکت در نمایشگاه می‌توانید خاطرات فراموش نشدنی از سوئد و آشنایی با فرهنگ مردم این کشور داشته باشید.

استفاده از تور نمایشگاهی سوئد | یوروپ تورز

سوالات متداول تور نمایشگاهی سوئد

تور نمایشگاهی سوئد چیست؟

شرکت‌های گوناگون در سراسر جهان برای حضور در بازارهای جهانی و همینطور کسب شهرت و بازاریابی محصولات و خدمات خود در نمایشگاه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند. با شرکت در نمایشگاه‌ها می‌توان نیازها و علایق مشتریان، فعالیت‌‌های رقبا و همچنین شناخت سایر صنایع وابسته را مورد سنجش قرار داد.

ویژگی های تور نمایشگاهی سوئد چیست؟

 در میان سفرهای گردشگری خارج از کشور تورهای نمایشگاهی سوئد و برخی کشورهای اروپایی دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این نمایشگاه‌ها در دوره‌های مختلف سالانه، دوسالانه و چند سالانه برگزار می‌شود. تور نمایشگاهی سوئد و همچنین سفرهای تجاری دیگر بر مبنای زندگی شغلی و تحصیلی فرد بازدید‌کننده برای مسافران کاربرد دارد.

خدمات تور نمایشگاهی سوئد چیست؟

هماهنگی با هتل و اقامت در سوئد
انجام روال دریافت ویزای شینگن
تهیه بلیت هواپیما
هماهنگی با نمایشگاه و اعلام حضور شما در آن
جابجا کردن مسافرین به سمت نمایشگاه در طول اقامت
راهنما جهت مراحل سفر و ارتباط با شرکت کنندگان در نمایشگاه
رفت و برگشت فرودگاهی
بازدید از مراکز مختلف
تهیه بیمه نامه مسافرتی معتبر

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!