آشنایی با آداب و رسوم مردم آمستردام

آشنایی با آداب و رسوم مردم آمستردام

آشنایی با آداب و رسوم مردم آمستردام یکی از مهمترین و ضروری ترین موضوعاتی می باشد که تمام مسافران و گردشگران بایستی به این امر توجه داشته و قبل از سفر خود به این شهر حتما در مورد آداب و رسوم مردم آمستردام اطلاعات و آگاهی لازم را به دست آورند.

توجه داشته باشید که آداب و رسوم مردم شهر آمستردام یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین شکل را دارد و آشنایی شما نیز با برخی از مهمترین و حساس ترین جنبه های این فرهنگ می تواند گشت و گذار بسیار آسانی را برای گردشگران به ارمغان آورد و گردشگران نیز یک سفر فوق العاده ای را تجربه کنند. 

آداب و رسوم مردم آمستردام

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات در مورد جزئیات آداب و رسوم مردم آمستردام هستید؟ آیا می دانید که آشنایی و کسب اطلاعات در مورد آداب و رسوم مردم آمستردام می تواند چه مزیت هایی را در سفرتان داشته باشد؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کنید و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آداب و رسوم مردم آمستردام به دست آورید.

یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای اروپایی را شهر آمستردام شامل می شود که بسیاری از افراد در کل جهان این شهر را با داشتن کانال های آبی و پرورش گل های بسیار جذاب و بی نظیر آن می شناسند. امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال فرصت بسیار مناسبی هستند تا بتوانند بازدید بسیار جذابی را از این شهر و جاذبه های دیدنی آن داشته باشند.

همچنین آداب و رسوم مردم شهر آمستردام نیز یکی از مهمترین آیتم هایی می باشد که توجه بسیار از مسافران را به سوی خود جذب می کند. قدیمی و تاریخی بودن شهر آمستردام سبب شده است تا امروزه این شهر از فرهنگ و تمدن بسیار غنی و بی نظیری برخوردار باشد. شما نیز می توانید قبل از سفرتان به این شهر زیبای هلندی، در مورد آداب و رسوم مردم شهر آمستردام اطلاعات کامل و لازم را به دست آوردید تا کمتر دچار شوک فرهنگی شده و به راحتی بتوانید با مردم محلی این شهر نیز ارتباط برقرار کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین و حساس ترین جنبه های فرهنگی و آداب و رسوم مردم شهر آمستردام توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

آداب و رسوم مردم آمستردام

غذای مردم آمستردام

غذا نه تنها از مهمترین جنبه ها در آداب و رسوم مردم آمستردام می باشد بلکه در هر فرهنگی این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. مردم این شهر به گوشت، پنیر، سبزیجات علاقه بسیار زیادی دارند و از این مواد غذایی در هر وعده غذایی خود استفاده می کنند. شما نیز می توانید در آشنایی با آداب و رسوم مردم شهر آمستردام حتما با لیستی از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای موجود در این شهر آشنا شده تا در سفرتان به این شهر از این غذاها بهره مند شوید. همچنین توصیه می شود که وعده های غذایی خود را در معتبرترین و بهترین رستوران های این شهر صرف کنید.

غذای مردم آمستردام

رفتار اجتماعی مردم آمستردام

اگر شما نیز به دنبال آشنایی با آداب و رسوم مردم آمستردام هستید، می توانید در مورد رفتار اجتماعی این شهر اطلاعاتی را به دست آورید که از مهمترین این موارد می توان به بوسیدن افراد به شکل سه مرتبه ای اشاره کرد. توجه داشته باشید که دست دادن افراد با هم بخش مهمی از آداب و رسوم مردم شهر آمستردام را شامل می شود. همچنین صداقت و راستگویی از مهمترین مولفه های رفتاری در میان مردم این شهر می باشد که گردشگران و توریست ها نیز بایستی به این موضوع آگاهی کافی را داشته باشند.

رفتار اجتماعی مردم آمستردام

رفتار کسب و کار مردم آمستردام

آداب کسب و کار نیز یکی دیگر از مهمترین جنبه های قابل توجه در آداب و رسوم مردم آمستردام می باشد که در این خصوص می توان گفت، ارائه مدرک دانشگاهی معتبر برای استخدام شدن بسیار مهم بوده و مردم این شهر در محل کار خود بسیار جدی و رسمی رفتار می کنند و کار کردن برای آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. کار کردن از مهمترین مولفه ها در آداب و رسوم مردم شهر آمستردام به شمار می آید.

رفتار کسب و کار مردم آمستردام

رفتار عادی مردم آمستردام

توجه داشته باشید که شهر آمستردام یکی از مستقل ترین و مدرن ترین شهرهای اروپایی می باشد که شما می توانید این امر را به راحتی در جامعه این شهر مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید که رفتار عادی مردم این شهر از دیگر مهمترین اشکال در آداب و رسوم مردم آمستردام می باشد که بایستی آگاهی لازم و کافی را در این زمینه داشته باشید. مردم این شهر احترامی که به یک دیگر می گذارند به سن افراد مرتبط نمی باشد بلکه افراد به خاطر کار سخت یا مهارت یک دیگر به هم احترام قائل هستند.

دوچرخه سواری نیز از دیگر جالب ترین موضوعات در آداب و رسوم مردم شهر آمستردام است که شما می توانید افراد در هر گروه سنی را مشاهده کنید که برای پیمودن مسافت های دور و نزدیک از دوچرخه استفاده می کنند. شما می توانید راهروهای را مملوء از دوچرخه در این شهر مشاهده کنید. ایراد نگرفتن از یک دیگر و احترام گذاشتن به تمام قوانین ترافیک شهری نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که مردم آمستردام به شدت به این موارد پایبند هستند. گردشگران نیز می توانند با کسب اطلاعات لازم در این زمینه یکی از به یادماندنی ترین و باشکوه ترین لحظات را در این شهر برای خود به ارمغان آورند.

رفتار عادی مردم آمستردام

مذهب و زبان مردم آمستردام

مذهب و زبان مردم آمسترام نقش بسیار پر رنگی را در آداب و رسوم مردم آمستردام دارد به طوری که هر گردشگری بایستی در مورد این جنبه از فرهنگ مردم این شهر اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند. مردم این شهر به زبان هلندی صحبت می کنند که این زبان شباهت بسیار زیادی را به زبان آلمانی دارد و حدود 90 درصد از مردم این شهر این زبان را استفاده می کنند. مذهب و دین نیز از دیگر آیتم های قابل بحث در آداب و رسوم مردم شهر آمستردام به شمار می آید که در این خصوص می توان گفت، مردم آمستردام حدود 30 درصد کاتولیک، 40 درصد بی دین و 4.4 درصد نیز مسلمان هستند.

توجه داشته باشید که تبار ترک نیز در این شهر بسیار قابل مشاهده است و همین امر سبب شده تا امروزه برخی از مردم آمستردام علاقه مندی زیادی را برای یادگیری این زبان از خود نشان دهند. شما نیز می توانید با یادگیری زبان هلندی، از پس محاوره ها و ارتباطات خود بر بیایید. همچنین در نظر داشته باشید که تمام قوانین این شهر برای مذاهب مختلف یکسان می باشد و شما می توانید بهترین شکل آزادی دین و مذهب را در این شهر مورد مشاهده قرار دهید.

مذهب و زبان مردم آمستردام

رفتار هدیه دادن مردم شهر آمستردام

از دیگر مهمترین آیتم های مورد توجه در آداب و رسوم مردم آمستردام، رفتار هدیه دادن می باشد. توجه داشته باشید که در صورت دعوت شدن به خانه یک آمستردامی حتما به همراه خود هدیه را داشته باشید. شما می توانید شکلات، کتاب، گل و غیره را به عنوان هدیه انتخاب کرده و آن را به عنوان هدیه به میزبان خود ارائه دهید. لازم است که از خرید هدیه های بسیار گران قیمت به شدت پرهیز کنید چرا که در این صورت میزبان شرمنده خواهد شد.

همچنین در انتخاب نوع گل و تعداد آن نیز توجه لازم را داشته باشید برای مثال تعداد گل ها نباید عدد سیزده بوده و نوع گل نیز نبایستی سوسن و داودی باشد. هدیه دادن از مهمترین جنبه های آداب و رسوم مردم شهر آمستردام و هر شهر دیگر در کل جهان به شمار می آید.

رفتار هدیه دادن مردم شهر آمستردام

خانواده و مردم شهر آمستردام

خانواده از مهمترین و اصلی ترین آیتم های قابل بحث در آداب و رسوم مردم آمستردام به شمار می آید. توجه داشته باشید که شهر آمستردام در میان دیگر شهرهای اروپایی به نهاد خانواده ارزش بسیار زیادی را قائل می باشد به طوری که شما می توانید این امر را به بهترین شکل ممکن در این شهر لمس کنید. معمولا خانواده ها از یک یا دو فرزند شکل گرفته اند و مادرها ماندن در خانه را به کار در بیرون ترجیح می دهند.

اگر شما نیز دوست دارید تا در مورد آداب و رسوم مردم شهر آمستردام مطالبی را به دست آورید می توانید در وهله ی اول با خانواده های این شهر آشنا شوید. البته فراموش نکنید که سهم دولت نیز در ایجاد و تشکیل خانواده و ارائه تسهیلات بسیار بی نظیر برای خانواده هایی که فرزند دار می شوند نیز در این زمینه کم نمی باشد.

خانواده و مردم شهر آمستردام

آداب غذا خوردن مردم شهر آمستردام

یکی از مهمترین موضوعاتی که گردشگران بایستی در آداب و رسوم مردم آمستردام آن را جدی بگیرند، فرهنگ و آداب غذا خوردن در این شهر می باشد. توجه داشته باشید که حتما در چیدن و جمع کردن میز غذا حتما به میزبان پیشنهاد کمک دهید. همچنین چاقو را در دست راست و چنگال را در دست چپ بگیرد و سعی کنید از تمام غذاهای روی میز امتحان کنید.

اگر میزبان از شما خواست تا دوباره غذا بکشید، حتما در خواست او را رد نکنید و از غذایی که مورد پسندتان بود بار دوم نیز امتحان کنید. حتما توجه کنید که دستتان روز میز باشد و از گذاشتن آرنجتان بر روز میز به شدت خودداری کنید و در آخر بعد از اتمام غذا خوردن از میزبان به دلیل سرو غذاهای خوشمزه حتما تشکر کنید. آداب غذا خوردن از مهمترین آیتم ها آداب و رسوم مردم شهر آمستردام به شمار می آید که بایستی توجه ویژه ای را به آن داشت.

آداب غذا خوردن مردم شهر آمستردام

فستیوال گل و مردم شهر آمستردام

 یکی از دیگر مهمترین موضوعاتی که نقش بسیار زیادی را در فرهنگ مردم آمستردام ایفا می کند، جشن ها و فستیوال های بسیار متعددی می باشد که سالانه در این شهر برگزار می شود. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین و مشهورترین این فستیوال ها را، فستیوال گل تشکیل می دهد که شما می توانید در این مراسم شاهد رونمایی مناظر بسیار باشکوه از هزاران شاخه گل متفاوت باشید. برای شرکت در این فستیوال ها می توانید در بهترین زمان ممکن اقدام کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!