آشنایی کامل با کلیسای قدیمی آمستردام

آشنایی کامل با کلیسای قدیمی آمستردام

کلیسای قدیمی آمستردام یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. شهر آمستردام یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریستی هلند می باشد که امروزه گردشگران زیادی وارد آن می شوند و از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبای آن دیدن می کنند.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره کلیسای قدیمی آمستردام صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره این کلیسا در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به سفر به این شهر بسیار زیبا هستید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با بدست آوردن اطلاعات کافی درباره کلیسای قدیمی آمستردام شما هم در سفر به این شهر از این کلیسا دیدن کنید.

کلیسای قدیمی آمستردام

شهر آمستردام یکی از توریستی ترین شهرهای هلند است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به جاذبه های گردشگری تاریخی هستید به شما توصیه می کنیم حتما در سفر به این شهر از کلیسای قدیمی آمستردام دیدن کنید. این کلیسا امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر آمستردام به شمار می آید که توریست های بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. درباره این کلیسا نکات بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به بازدید از آن باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کلیسا در اصل برای کاتولیک ها ساخته شده است ولی امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین پرستشگاه های پروتستانی در کشور هلند به شمار می آید.

کلیسای قدیمی آمستردام

با تاریخچه کلیسای قدیمی آمستردام بیشتر آشنا شوید

کلیسای قدیمی آمستردام یکی از جاذبه های گردشگری بسیار قدیمی در شهر آمستردام به شمار می آید. این کلیسای قدیمی دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که نشان دهنده هنر معماری در کشور هلند در طول قرون اخیر می باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که به آشنایی با تاریخ کشورهای اروپایی و همینطور معماری تاریخی این کشور ها علاقه مند هستید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید در سفر به شهر آمستردام از این کلیسای زیبا نیز دیدن کنید. درون این کلیسا قبرهای بسیار زیادی وجود دارد که در طول تاریخ افراد مشهور بسیار زیادی در این کلیسا به خاک سپرده شده اند.

نکته بسیار مهم و جالبی که درباره کلیسای قدیمی آمستردام وجود دارد این است که امروزه بسیاری از هنرمندان کشور هلند در این کلیسا به خاک سپرده شده اند که شما هم می توانید با مراجعه به این کلیسا از قبرهای این هنرمندان دیدن کنید و بیشتر با فرهنگ و هنر مردم این کشور آشنا شوید. این کلیسای قدیمی در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده است که بسیاری از کارشناسان تاریخی ادعا دارند قدیمی ترین سازه در شهر آمستردام به شمار می آید که هنوز هم بخش های زیادی از آن سالم می باشد.

این کلیسا در طول تاریخ بارها مورد ترمیم قرار گرفته است که  همین موضوع باعث سالم بودن بخش های زیادی از آن شده است.

کلیسای قدیمی آمستردام

چرا باید در سفر به آمستردام از این کلیسا دیدن کنیم؟

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که چرا باید در سفر به شهر آمستردام از کلیسای قدیمی آمستردام دیدن کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شما با مراجعه به این کلیسا می توانید اطلاعات تاریخی بسیار زیادی را درباره کشور هلند بدست بیاورید. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید با تاریخچه کشور هلند بیشتر آشنا شوید کلیسای قدیمی آمستردام می تواند بهترین گزینه برای بازدید شما باشد. علاوه بر اطلاعات تاریخی شما با مراجعه به این کلیسا می توانید اطلاعات فرهنگی و هنری بسیار زیادی را نیز درباره هنرمندان و همینطور فرهنگ مردم کشور هلند بدست بیاورید.

بازدید از این کلیسا هزینه زیادی را برای شما در پی ندارد و شما به راحتی می توانید از این کلیسا دیدن کنید. بنابراین بازدید از این کلیسا می تواند یکی از بهترین فرصت ها در سفر به این شهر بسیار زیبا برای شما باشد که به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید.

کلیسای قدیمی آمستردام

آشنایی با معماری این کلیسا

بدون شک یکی از مهمترین نکاتی که درباره کلیسای قدیمی آمستردام وجود دارد این است که این کلیسا دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که همین موضوع باعث می شود تا توریست هایی که از این کلیسا دیدن می کنند کاملا محو این کلیسا می شوند. در ساخت این کلیسا از پنجره های بسیار بزرگی استفاده شده است که همین موضوع باعث می شود تا بخش های بیرونی این کلیسا بسیار زیباتر به نظر برسد. بخش های درونی این کلیسا نیز بسیار جذاب و زیبا هستند به طوری که امروزه به عنوان یکی از زیباترین بناهای دنیا به شمار می آید. یکی از مهمترین دلایلی که باعث زیبایی این کلیسا می شود این است که در بخش های درونی آن نورپردازی های بسیار زیبایی انجام شده است.

این ساختمان با این که دارای معماری قدیمی دارد ولی با این حال امروزه بسیاری از بخش های آن سالم هستند و شما به راحتی می توانید از بخش های مختلف آن دیدن کنید. ارگ قدیمی آمستردام که در این کلیسا قرار دارد نیز می تواند یکی از محبوب ترین بخش های این کلیسا باشد که به شما توصیه می کنیم در زمان بازدید از کلیسای قدیمی آمستردام حتما سعی کنید از این ارگ نیز دیدن کنید.

کلیسای قدیمی آمستردام

امکاناتی که در اطراف این کلیسا وجود دارد

اگر شما هم جز افرادی هستید که در سفر به شهر آمستردام قصد دارید از کلیسای قدیمی آمستردام دیدن کنید باید بدانید که در اطراف این کلیسا جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید بعد از بازدید از این کلیسا به راحتی از این امکانات استفاده کنید. کافی شاپ های متعددی که در اطراف این کلیسا وجود دارند شرایط بسیار خوبی را برای استراحت کردن شما فراهم می کنند که با مراجعه به آنها به راحتی می توانید نوشیدنی ها و خوراکی های مد نظر خود را میل کنید. علاوه بر این رستوران ها و همینطور هتل هایی نیز در نزدیکی این کلیسا وجود دارند که می توانید از این امکانات و خدمات نیز برای رفاه بیشتر خود در هنگام بازدید از کلیسای قدیمی آمستردام استفاده کنید.

کلیسای قدیمی آمستردام

اتفاقاتی که در طول تاریخ برای کلیسای قدیمی آمستردام افتاده است

یکی از بدترین بازه های زمانی برای کلیسای قدیمی آمستردام در قرن شانزدهم اتفاق افتاد که یک آتش سوزی بسیار شدید در این کلیسا رخ داد و باعث شد بسیاری از بخش های مختلف آن آسیب های جدی ببیند. در قرن شانزدهم در شهر آمستردام جنگ های مذهبی بسیار زیادی بین گروه های مذهبی مختلفی که در این شهر زندگی می کردند رخ داد که باعث شد تا بارها حملات مختلفی به این کلیسا صورت گیرد که همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از بخش های تزئینی این کلیسا از بین برود. در این کلیسا نقاشی های تاریخی بسیار زیادی وجود داشتند که بعد از حملاتی که به کلیسای قدیمی آمستردام صورت گرفت تقریبا تمامی این نقاشی ها از بین رفتند.

در میان این نقاشی ها آثار هنرمندان بسیار بزرگی وجود داشت که همین موضوع باعث شد تا بخش بزرگی از آثار هنری کشور هلند در این حملات از بین برود. امروزه یکی از مهمترین داستان هایی که درباره کلیسای قدیمی شهر آمستردام بیان می شود داستان حملات مختلف به این کلیسا در قرن شانزدهم میلادی است.

کلیسای قدیمی آمستردام

در چه زمان هایی می توانیم از این کلیسا دیدن کنیم؟

امروزه بسیاری از توریست ها هستند که علاقه مند هستند تا از کلیسای قدیمی آمستردام دیدن کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید که قصد دارید در سفر به شهر آمستردام از این جاذبه گردشگری بسیار زیبا و تاریخی دیدن کنید باید بدانید که شما می توانید در تمامی روزهای سال به راحتی از این کلیسا دیدن کنید و هیچ محدودیتی برای این کار برای شما وجود ندارد. شما می توانید در طول هفته از دوشنبه تا شنبه از ساعت ده صبح تا 6 بعد از ظهر به این کلیسا مراجعه کنید.

توصیه ما به شما این است که سعی کنید روزهای آخر هفته را برای بازدید انتخاب نکنید چرا که معمولا در این روزها افراد بسیار زیادی برای بازدید از کلیسای قدیمی آمستردام مراجعه می کنند. توجه داشته باشید که در روزهای آخر هفته یعنی روزهای جمعه و شنبه بازدید از این کلیسا تنها در ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر امکان پذیر است.

کلیسای قدیمی آمستردام

چگونه خود را به کلیسای قدیمی آمستردام برسانیم؟

یکی از نکات بسیار مهمی که درباره کلیسای قدیمی در آمستردام وجود دارد این است که دسترسی به این کلیسا در شهر آمستردام بسیار راحت است و همین موضوع باعث می شود تا توریست هایی که با شهر آمستردام آشنایی کاملی ندارند نیز بتوانند به راحتی در زمان مناسب از این کلیسای بسیار زیبا دیدن کنند. اگر شما در هر نقطه ای از شهر آمستردام اقامت دارید به راحتی می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و همینطور خودروهای شخصی خود را به این کلیسا برسانید. توجه داشته باشید که هزینه ای که شما برای کرایه خودرو باید بپردازید نیز هزینه زیادی نیست و شما می توانید با کمترین هزینه به کلیسای معروف آمستردام برسید.

کلیسای قدیمی آمستردام

جمع بندی و صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی را درباره کلیسای آمستردام در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این کلیسای تاریخی و بسیار زیبا آشنا کنیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در سفر به شهر آمستردام از کلیسای قدیمی آمستردام دیدن کنید امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی را درخصوص کلیسای قدیمی آمستردام در اختیار شما قرار داده باشد و شما هم اطلاعات مورد نیاز خود را برای بازدید از این کلیسا از آن بدست آورده باشید.

در پایان تشکر می کنیم از شما که ما را در این مطلب همراهی کردید و این مطلب را تا انتها مطالعه کردید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!