خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام از دیدنی های هلند

خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام از دیدنی های هلند

پی سی هوفت استرات آمستردام یکی از خیابان های معروف و دیدنی این شهر بسیار زیباست. پی سی هوفت استرات آمستردام دارای مغازه ها و مراکز خرید متعددی است.

آمستردام به عنوان یکی از زیباترین شهرهای کشور هلند از جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار فراوانی برخوردار است که خیابان معروف پی سی هوفت استرات آمستردام تنها یکی از آنها به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص این خیابان بسیار جذاب و لوکس برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان این متن همراه ما باشید. 

خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام

آمستردام شهری بسیار دیدنی با جاذبه های گردشگری فراوان در کشور هلند است که هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند. بدون شک یکی از جذاب ترین بخش ها در برنامه سفر به شهر زیبای آمستردام، گشت و گذار در خیابان های معروف و شناخته شده آن است که لحظاتی را بدین شکل میتوان در بین مردم بسیار مهمان نواز و خون گرم آمستردام سپری نمود و از مغازه ها و مراکز خرید در راستای خیابان ها نیز بازدید کرد.

خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام (P.C. Hooftstraat) تنها یکی از خیابان های بسیار معروف این شهر بوده که قدم زدن و پیاده روی در آن به یقین لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران و توریست های که به این شهر سفر کرده اند؛ رقم می زند. 

خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام

دلایل بازدید از خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام

خیابان های یک شهر به نوعی نمایانگر اعتقادات و فرهنگ مردم بومی ساکن در هر منطقه بوده و متناسب با وضعیت ساکنین به لحاظ درآمد، فرهنگ و … ممکن است که معماری بناها و ساختمان ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. بر همین اساس قدم زدن و گشت و گذار در خیابان های یک شهر میتواند اطلاعات زیادی در خصوص آداب؛ فرهنگ و رسوم و … مردم هر منطقه در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهد و این موضوع بسیار برای آن ها جالب و خاطره انگیز خواهد بود.

خیابان های قدیمی و جدید بسیار معروف شهر آمستردام نیز سرشار از جاذبه های دیدنی برای گردشگران بوده و پیاده روی در آن برای ساعاتی در طول روز میتواند به یکی ازجذاب ترین بخش های سفر هر فردی تبدیل شود. خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام از جمله خیابان های بسیار لوکس و جذاب شهر بوده که در بخش جنوبی آن واقع شده است. بخشی از مهمترین دلایل بازدید از این خیابان معروف شهر آمستردام را میتوان به صورت موارد ذیل مطرح نمود : 

دلایل بازدید از خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام

نقش اقتصادی خیابان پی سی هوفت استرات در شهر آمستردام

خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام، مکانی برای فروش محصولات و کالاهای بسیار لوکس با برندهای جهانی بوده و هر یک از مغازه ها و فروشگاه های آن، محصولی خاص از برند جهانی را برای ساکنین و گردشگران ارائه می دهند. فلذا افرادی که در سفر به شهر آمستردام قصد خرید هر نوع کالای لوکس و برندی را دارند، تنها کافی است به فروشگاه ها و مراکز خرید خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام مراجعه کنند. دقت داشته باشید که دلیل عمده شهرت خیابان پی سی هوفت بخاطر فروش لباس نبوده؛ بلکه فروش محصولات برندی نظیر عطر و ادکلن و … بر جذابیت های آن برای گردشگران افزوده است.

نقش اقتصادی خیابان پی سی هوفت استرات در شهر آمستردام

به طور کل، پی سی هوفت استرات یکی از معروف ترین خیابان ها برای خرید محصولات برند بوده و بسیاری از افراد معروف و مشهور برای خرید به فروشگاه های واقع در این خیابان از شهر آمستردام مراجعه می کنند.

بافت و معماری خیابان پی سی هوفت استرات

بافت و معماری بناهای خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام یکی از جذابیت های آن به شمار می آید؛ به گونه ای که آثاری از ساختمان مسکونی در این خیابان یافت نمی شود و در دو سمت آن تنها فروشگاه های لوکس قرار گرفته است. همچنین در این منطقه از شهر شاهد سنگ فرش هایی بسیار جذاب و بی نظیر هستیم که بر زیبایی این خیابان قطعا بدون تاثیر نیست. قسمت مرکزی خیابان پی سی هوفت استرات نیز به عبور مرور وسایل نقلیه اختصاص داشته و گشت و گذار در آن به خصوص در شب، با وجود لوسترهای نصب شده در وسط خیابان بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بافت و معماری خیابان پی سی هوفت استرات

وجود کافی شاپ های بسیار شیک 

یکی دیگر از جذابیت های خیابان پی سی هوفت استرات آمستردام به کافی شاپ های بسیار شیک آن باز می گردد که بعد از یک گشت و گذار لذت بخش و بازدید از فروشگاه ها میتوان لحظاتی را بری نوشیدن یک قهوه خاص در فضایی دنچ، آرام و شیک سپری نمود. علاوه بر کافی شاپ، شیرینی فروشی های خاصی نیز در این خیابان وجود دارد که طعم شیرینی های آن بسیار لذیذ و بی نظیر بوده و هر شخصی باید حداقل یکبار شیرینی مورد علاقه خود را از این شیرینی پزی ها خریداری نماید.  

وجود کپی سی هوفت استرات آمستردام یکی از خیابان های معروف و دیدنی این شهر بسیار زیباست. پی سی هوفت استرات آمستردام دارای مغازه ها و مراکز خرید متعددی است.افی شاپ های بسیار شیک 

نام چند فروشگاه و مرکز خرید پی سی هوفت استرات

همانطور که اشاره شد؛ عمده فروشگاه ها و مراکز خریدی که در خیابان پی سی هوفت استرات قرار گرفته اند به فروش محصولات متنوع برند های معروف جهانی می پردازند. از همین رو همه مارک های بزرگ و غول آسای لباس، عطر و … را میتوان در فروشگاه های این خیابان شهر آمستردام در هلند پیدا و خریداری کرد.

بطور مثال، بوتیک های گوچی و ملبوری و همچنین بهترین مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای برای فروش کفش های برند نظیر دالاس & گابانا ، میو میو و … نیز در این خیابان واقع شده اند.  برندهایی همانند شنل، گوچی، رالف لورن، لویی ویتون، تامی هیلفیگر و DKNY  از دیگر برندهای معروف جهانی و بین المللی است که  قالب محصولات متنوع و خاص در هر یک از فروشگاه های این خیابان برای مشتریان ارائه می شود. همچنین در کنار نام برندهای جهانی میتوان به برندهای معروف هلندی نیز در ارائه محصولات متنوع و خاص هر فروشگاه اشاره کرد. این خیابان جزو گران ترین خیابان های شهر محسوب شده و به راحتی در آن هر نوع کالای مارک و گران قیمتی یافت می شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!