بهترین زمان بازدید از کانال های آبی آمستردام

بهترین زمان بازدید از کانال های آبی آمستردام

کانال های آبی آمستردام یکی از باشکوه ترین و جذاب ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر می باشد که شما می توانید بیش از 100 کانال آبی را در این شهر مورد مشاهده قرار دهید. کانال های آبی شهر آمستردام فضای بسیار زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است و از مهمترین و اصلی ترین مقاصد گردشگری بسیاری از مسافران می باشد.

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها برای بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام ترجیح می دهند تا در یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای گردشگری این شهر شرکت کنند. شما نیز می توانید بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام را در اولویت های سفر خود به سوی این شهر قرار دهید.

کانال های آبی آمستردام

آیا شما نیز به دنبال بازدید از کانال های آبی آمستردام هستید؟ آیا می دانید که مناسب ترین و بهترین زمان بازدید از کانال های آبی آمستردام چه وقت می باشد؟ از شما می خواهیم که مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید.

آمستردام با اینکه یکی از کوچکترین شهرهای اروپایی می باشد ولی بسیاری از گردشگران و توریست ها می توانند به راحتی در کوچه ها و خیابان های آن گم شوند که دلیل اصلی این امر نیز آرایش بسیار منحصر به فرد و عجیب این شهر می باشد. بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر در لیست فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده است. امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از این شهر و جاذبه های بسیار منحصر به فرد آن را در اولویت های خود قرار می دهند.

از بهترین و مشهورترین این جاذبه های گردشگری می توان به کانال های آبی آمستردام اشاره کرد. کانال های آبی شهر آمستردام بخش بسیار بزرگی از مساحت شهر را به خود اختصاص داده است و شما می توانید بیش از 100 کانال آبی را در این شهر مشاهده کنید. توجه داشته باشید که دولت این شهر نیز هزینه های بسیار زیادی را برای مراقبت و نگهداری از این کانال ها صرف می کند.

شما نیز حتما در سفرتان به این شهر بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام را در اولویت های خود قرار دهید تا یکی از جذاب ترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را تجربه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه و بهترین زمان بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کانال های آبی شهر آمستردام

بهترین زمان بازدید از کانال های آبی آمستردام

با اینکه از زمان ساخت و تاسیس کانال های آبی آمستردام حدود چهار قرن می گذرد، ولی با این حال هیچ آسیبی در بافت این کانال های آبی مشاهده نمی شود و شما می توانید استقامت و زیبایی این کانال ها را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهید. یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از بازدیدکنندگان و توریست ها را به سوی خود جذب کرده است، بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام می باشد.

لازم است بدانید که شرایط آب و هوایی این شهر در فصل بهار و تابستان بسیار مساعد می باشد و گردشگران می توانند تحت بهترین و بی نظیرترین شرایط آب و هوایی از این کانال ها و منظره اطراف آن بازدید داشته باشند. حال شما نیز می توانید با توجه به اوقات فراغت خود و علاقه مندی خود به یکی از فصل های سال، یکی از بهترین و مناسب ترین زمان را برای بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام انتخاب کرده و سفرتان را به سوی این شهر شکل دهید.

همچنین توصیه می شود که حتما به همراه خود دوربین عکاسی حرفه ای را نیز داشته باشید تا بتوانید از زیباترین و دوست داشتنی ترین منظره های این کانال های آبی تصاویر شگفت انگیزی را به ثبت رسانید و آلبوم گردشگری خود را تکمیل تر کنید. لازم است بدانید که این کانال های آبی در طول سال میزبان برگزاری بسیاری از ورزش های آبی را نیز به عهده دارد که از مهمترین این ورزش ها می توان به مسابقات قایقرانی اشاره کرد. گشت و گذار با قایق در طول این کانال از دیگر بی نظیرترین سرگرمی های موجود در این کانال های آبی می باشد.

کانال های آبی شهر آمستردام

مدت زمان بازدید از کانال های آبی آمستردام

کانال های آبی آمستردام توانسته اند لقب ونیز شمال قاره اروپا را به خود اختصاص دهند و با داشتن قدمت تاریخی بسیار طولانی خود، یکی از مهمترین و اصلی ترین نمادهای این شهر به شمار می آید و در میان مردم محلی این شهر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید که این کانال ها در زمان اولیه ساخت خود به عنوان یکی از مهمترین آیتم ها برای دفاع از شهر آمستردام بوده است که بعد از گذشت زمان، تاجران و بازرگانان از کانال های آبی شهر آمستردام برای عبور و مرور خود استفاده کردند. بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام رایگان می باشد و گردشگران و توریست ها می توانند بدون پرداخت هزینه ای، از بهترین و دیدنی ترین این کانال ها بازدید داشته باشند.

مدت زمان بازدید از این کانال های به علاقه مندی و مدت اقامت گردشگران در شهر آمستردام بستگی دارد. به همین دلیل شما نیز می توانید از ده ها کانال برخی را انتخاب کرده و اقدام به بازدید از آنها داشته باشید.

کانال های آبی شهر آمستردام

تاریخچه ساخت کانال های آبی آمستردام

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که گردشگران و توریست ها بایستی در بازدید از کانال های آبی آمستردام به آن توجه داشته باشند، می توان به زمان ساخت این کانال های آبی اشاره کرد. کانال های آبی شهر آمستردام در بین سال های 1585 تا 1665 ساخته شده اند و در طول قرن ها نیز مورد بازسازی و توسعه واقع شده اند و به شکل امروزه خود در آمدند.

در ساخت و تاسیس کانال های آبی شهر آمستردام از مقاوم ترین و بی نظیرترین مصالح استفاده شده است و شما می توانید بهترین و بی نظیرترین مهندسی پل سازی را در این کانال های آبی مورد مشاهده قرار دهید. امروزه بسیاری از گردشگران و توریست های اروپایی بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام را در اولویت های خود قرار می دهند تا بتوانند قضاوت مناسبی را در مورد زیبایی کانال های آبی ونیز و آمستردام داشته باشند.

کانال های آبی شهر آمستردام

الهام گرفتن هنرمندان از کانال های آبی شهر آمستردام

یکی از مهمترین اقشار و گروهی که بازدید از کانال های آبی آمستردام را در اولویت های بازدید خود قرار می دهند، شاعران و هنرمندان می باشد تا بتوانند از مناظر بسیار باشکوه و زیبای این کانال ها الهام گرفته و از این طریق بهترین و جذاب ترین آثار را خلق کنند. کانال های آبی شهر آمستردام همیشه مورد توجه آقای کلود مونه واقع بوده و شما می توانید آثار بسیار زیبا و جذابی از این کانال را در نقاشی های وی مورد مشاهده قرار دهید. توجه هنرمندان به کانال های آبی شهر آمستردام از اواخر قرن نوزدهم شروع شده و تا به امروز ادامه دارد.

کانال های آبی شهر آمستردام

بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام با تور هلند

امروزه بسیاری از مجریان آژانس های مسافرتی و هواپیمایی به دنبال برگزاری یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای گردشگری و مسافرتی به سوی کشور هلند هستند که هر کدام از این تورهای گردشگری نیز بازدید از کانال های آبی آمستردام را در اولویت های خود قرار می دهند. اگر شما نیز دوست دارید تا در بهترین و مناسب ترین شرایط ممکن از کانال های آبی شهر آمستردام بازدید داشته باشید می توانید این فرصت طلایی را از دست نداده و هم اکنون در یکی از بهترین و بی نظیرترین این تورهای گردشگری و مسافرتی شرکت داشته و به راحتی از کانال های آبی شهر آمستردام بازدید داشته باشید.

کانال های آبی شهر آمستردام

نزدیک ترین رستوران به کانال های آبی شهر آمستردام

کانال های آبی آمستردام در نزدیکی بهترین و باشکوه ترین رستوران ها و کافه های این شهر واقع شده است و شما می توانید در اطراف این کانال های رستوران های بسیار شیک و لوکسی را مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید که گردشگران بسیاری دوست دارند تا بعد از بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام در یکی از بهترین این رستوران ها، لذیذترین غذای مورد نظر خود را میل کنند.

شما نیز می توانید قبل از سفر خود به این منطقه حتما لیستی از نزدیک ترین رستوران ها را به کانال های آبی این شهر تهیه و در دست داشته باشید. از نزدیک ترین و مشهورترین رستوران ها به کانال های آبی شهر آمستردام می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران مودرس
  • رستوران آ فوشین
  • رستوران لا پریا
کانال های آبی شهر آمستردام

نزدیک ترین هتل ها به کانال های آبی شهر آمستردام

توجه داشته باشید که در نزدیکی کانال های آبی آمستردام شما می توانید لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها را مورد مشاهده قرار دهید که هر کدام از این هتل ها با داشتن منظره ای به سوی کانال های آبی شهر آمستردام توانسته اند مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شوند. همچنین شما نیز می توانید قبل از سفر خود یکی از بهترین و بی نظیرترین این هتل ها را رزرو کرده و یکی از باشکوه ترین اقامت ها را برای خود به ارمغان آورید. از نزدیکترین هتل ها به کانال های آبی شهر آمستردام می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • هتل لاکچری سوئیت
  • هتل نوا
  • هتل آژاکس
کانال های آبی شهر آمستردام

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به کانال های آبی شهر آمستردام

کانال های آبی آمستردام در نزدیکی بسیاری از باشکوه ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر نیز واقع شده است که شما می توانید علاوه بر بازدید از کانال های آبی شهر آمستردام، از این جاذبه های گردشگری و توریستی نیز بازدید داشته باشید و لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید. از نزدیکترین این جاذبه ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • باغ گیاه شناسی آمستردام
  • مرکز خرید کالورستون
  • موزه ون لوون – گالری آمستردام

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!