معرفی و آشنایی کامل پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

معرفی و آشنایی کامل پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد و با دارا بودن یک منطقه خیابانی اسکیت سواری به مساحت هزار و ششصد متر مربع، به یکی از …

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد و با دارا بودن یک منطقه خیابانی اسکیت سواری به مساحت هزار و ششصد متر مربع، به یکی از بهترین پارک‌ها برای اسکیت سواران حرفه‌ای و همچنین آماتور‌ها تبدیل شده است. علاوه بر این از سال ۲۰۱۸ تاکنون افرادی زیادی برای تماشای این پارک زیبا و سرگرم‌کننده به کشور آلمان و شهر دوسلدورف سفر می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پارک و سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری اطراف آن، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف | یوروپ تورز

آشنایی با پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف (Skate Park Eller)، یکی از بهترین و مجهزترین پارک‌های اسکیت سواری کشور آلمان بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد. در این پارک اسکیت سواری، یک منطقه‌ای مخصوص اسکیت سواری به اندازه هزار و ششصد متر مربع، استخر‌های شنا، گودال‌های بسیار بزرگ، مکان‌هایی برای تفریح کودکان و همچنین آثار بسیار ارزشمندی از هنرمندان معروف آلمان و دنیا وجود دارد.

طراحی پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف با راهنمایی های چه کسی صورت گرفت؟

طراحان پارک اسکیت ایلر دوسلدورف برای طراحی و ساخت این پارک از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های «رون گیلفبرگ» که اسکیت برد معروف کشور دانمارک است، استفاده کردند تا بهترین و چالش برانگیز‌ترین کاسه‌ها برای اسکیت سوار‌های کهنه کار طراحی و ساخته شود. اگرچه در طراحی کاسه‌های اسکیت بازی این کار بیشترین تمرکز بر روی به چالش کشیدن اسکیت سوار‌های باتجربه و ماهر بوده است، اما همزمان افراد مبتدی و آماتور نیز می‌توانند بیشترین استفاده را از این پارک نمایند.

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف در سال ۲۰۱۸ میزبان مسابقات قهرمانی اسکیت بورد آلمان بود که در آن سال، اسکیت باز‌های حرفه‌ای توانستند از ریل‌ها، رمپ‌ها و کاسه‌های گوناگون این پارک نهایت استفاده را ببرند.

افتتاح پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف

افتتاح پارک اسکیت ایلر دوسلدورف آلمان، یک فرصت فوق‌العاده برای آن دسته از افرادی به وجود آورد که علاقه بسیار زیادی به هیجان و اسکیت بازی دارند.

فرآیندساخت پارک اسکیت ایلر دوسلدورف سیزده سال به طول انجامید که در حال حاضر کل مساحت
این مجموعه سه هزار و هشتصد متر مربع می‌باشد.

طبق گزارشات ارائه شده، مبلغی که برای ساخت این مجموعه هزینه شد، چیزی بالغ ۲. ۱ میلیون دلار بوده است.

هزینه ورودی و مدت زمان بازدید از پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

امروزه علیرغم این که پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، یک پارک بسیار مجهز و عالی برای اسکیت سوار‌ها و ورزشکاران می‌باشد، یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز به شمار می‌رود که ورود به آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ورودی نخواهد داشت.

گردشگرانی که به طور شخصی و یا با تور‌های دوسلدورف قصد بازدید از این پارک را دارند، می‌توانند بین ۲ تا ۳ ساعت از تمام قسمت‌های آن دیدن نمایند.

جاذبه های دیدنی نزدیک پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

اگر به کشور آلمان و شهر دوسلدورف سفر کردید و خواستید که در کنار پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، از سایر جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر دیدن کنید، می‌توانید به مکان‌هایی که در ادامه معرفی کنیم مراجعه کنید، چرا که این اماکن گردشگری در مسافت بسیار نزدیکی از این پارک قرار گرفته‌اند و بازدید از آن‌ها، سفر بسیار لذت بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نزدیک به پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف عبارت‌اند از:

برج اسلاسترم: این برج در یکی از قدیمی‌ترین میدان‌های شهر دوسلدورف قرار دارد که گردشگران در ابتدا احساس می‌کنند که ورود به آن برای همگان آزاد نمی‌باشد. اما این تصور نادرست بوده و همه اجازه بازدید از این برج را دارند. برای رسیدن به بالای برج اسلاسترم، یک آسانسور کوچک در نظر گرفته شده است که اندازه ۳ نفر ظرفیت دارد. در بالاترین نقطه این برج، یک رستوران کوچک و بسیار زیبا قرار دارد که می‌توانید در کنار تماشای شهر دوسلدورف از خوردن کیک‌های خانگی بسیار لذیذ آن نیز بهره‌مند شوید.

محله قدیمی دوسلدورف (آلتشتاد): محله قدیمی شهر دوسلدورف که با عنوان «آلتشتاد» شهرت دارد، اگرچه تنها نیم کیلومتر مساحت دارد، اما نزدیک به دو هزار و سیصد نفر در آن سکونت دارند. کلیسای سنت لامبرتس، تالار قدیمی شهر، مدرسه قدیمی گرامر، برج راین، سوارکاری جان ولم و موزه حمل و نقل از جمله جاذبه‌های دیدنی این محله هستند که می‌توانید بعد از بازدید پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، از آن‌ها دیدن کنید.

پارک هوفگارتن: اگر علاقه‌مند هستید که در کنار بازدید از پارک اسکیت ایلر دوسلدورف، کمی با زندگی مردم محلی و فرهنگشان آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً سری به این پارک زیبا بزنید.

موزه کونست پلست: این موزه یکی از اماکن دیدنی و پرطرفدار در نزدیکی پارک اسکیت ایلر دوسلدورف می‌باشد که در آن آثار هنری از اروپای دوران قدیم تا آثار امروزی آن در معرض نمایش قرار داده می‌شود. علاوه بر این، در موزه کونست پلاست می‌توان آثاری از هنرمندان برجسته روسی، ژاپنی و ایرانی که متعلق به اوایل قرن سوم پیش از میلاد هستند را مشاهده کرد.

تفرجگاه رود راین: این مکان، بهترین محل برای یک پیاده روی لذت بخش در کنار رودخانه راین می‌باشد. در کنار این تفرجگاه علاوه بر لذت بردن از یک پیاده روی دوستانه و خانوادگی، می‌توانید از کافه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های آن که حال و هوایی مدیترانه‌ای دارند، نهایت لذت را ببرید.

خیابان خرید کنیزالی: خیابان خرید کنیزالی در شهر دوسلدورف آلمان به دلیل فروشگاه‌های مد لباس و کانال آبی که دارد، از شهرت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. مردم محلی به این خیابان، خیابان «کو» می‌گویند که یک کیلومتر طول دارد. این خیابان بهترین و سطح بالاترین مراکز خرید و فروش شهر دوسلدورف را دارا می‌باشد. با مراجعه به این خیابان، می‌توانید از برند‌های بسیار معتبر و معروفی مانند، کلوین کلاین، شنل، اسپریت، زارا، بولگاری، ابرکرومبی‌اند فچ، پرادا و… خرید کنید.

جاذبه های دیدنی نزدیک پارک اسکیت ایلر دوسلدورف | یوروپ تورز

هتل های نزدیکی پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف

اگر قصد دارید که در نزدیکی پارک اسکیت ایلر دوسلدورف اقامت داشته باشید، می‌توانید یکی از هتل‌هایی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، انتخاب کنید:

Altstadt Hotel Rhein Blick: این هتل ۲ ستاره، یکی از هتل‌های مقرون به صرفه شهر دوسلدورف بوده که از سی و یک اتاق تشکیل شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر؛ وای فای رایگان، پارکینگ و نگهداری از چمدان بهره‌مند شوید. در تمام اتاق‌های این هتل تلویزیون و حمام اختصاصی وجود دارد.

Derag Living De Medici: این هتل، یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر دوسلدورف محسوب می‌شود که صد و هفتاد اتاق داشته و از امکاناتی نظیر صندوق‌امانات، رستوران، پارکینگ و سالن اجتماعات برخوردار می‌باشد. این هتل در حد فاصل محله راین و منطقه شلوغ و پر هیاهو قدیمی شهر قرار گرفته است که پارک اسکیت ایلر دوسلدورف نیز در نزدیکی آن قرار دارد. قرارگیری این هتل در ساختمان تاریخی شهر که به عنوان میراث فرهنگی این شهر به ثبت رسیده است و معماری خارق العاده آن، باعث شده است که این هتل همواره میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا باشد.

Steigenberger Parkhotel: یکی دیگر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر دوسلدورف که در نزدیکی پارک اسکیت ایلر دوسلدورف قرار گرفته است هتل Steigenberger Parkhotel می‌باشد. تعداد اتاق‌های این هتل صد و سی عدد بوده  که از امکاناتی مانند، سونا، اسپا، اینترنت رایگان، اتاق عایق صدا، روزنامه، سالن ورزشی و اتاق بدون آلرژِی برخوردار می‌باشد. افرادی که علاقه زیادی به خرید لباس از مراکز تجاری دارند، اقامت در این هتل بهترین گزینه برای آن‌ها می‌باشد، چرا که مراکز خرید لوکس و جذاب بسیار زیادی در اطراف این هتل قرار دارد.

Max Brown Hotel Midtown: هتل Max Brown Hotel Midtown، یک هتل ۴ ستاره و تقریباً اقتصادی در شهر دوسلدورف بوده و در نزدیکی‌های این پارک قرار گرفته است. تعداد اتاق‌های این هتل به شصت و پنج عدد می‌رسد که به طور بیست و چهار ساعته مهمانان را پذیرش می‌کند. در این هتل رستوران‌های زیبایی قرار دارد که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها انواع غذا‌های آلمانی و آمریکایی را سرو کنید.

زمان استفاده از اسکوتر های کاری پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

استفاده از اسکوتر‌های شیرین کاری در روز‌های دوشنبه تا جمعه از ساعت ده صبح تا ۴ بعد از ظهر امکان‌پذیر می‌باشد که استفاده از آن‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه از ۳ساعت کاهش پیدا می‌کند، یعنی بازه استفاده از آن‌ها از ده صبح تا ۱ ظهر می‌باشد.

مراسم افتتاحیه Skate Park Eller

پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف بعد از سختی‌های فراوان و گذشت یک سال و نیم از فرآشیند ساخت و ساز در زمینی به مساحت سه هزار و هشتصد متر مربع در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ با حضور شهردار توماس گیزل در کنار هایدلبرگر استراسی، به همراه مدیرعامل شهر Burkhard Nitzsche، مدیر رفاه جوانان، یوهانس هورن، معاون سخنگوی شورای جوانان دوسلدورف کارولین جان ژن و معمار دیرک لوکز بزرگترین بهشت اسکیت آلمان در منطقه الر افتتاح شد. پس از آن اسکیت بازان بی‌شماری این تسهیلات را به دست گرفتند.

همانطور که گفته شد در این پارک مناطق گوناگونی برای استفاده همگان قرار گرفته است، به عنوان مثال منطقه‌ای برای کودکان، منطقه خیابان، منطقه مسطح و منطقه کاسه برای اسکیت بازی ورزشکاران در نظر گرفته شده است تا این پارک به یک پارک مناسب و‌ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای، پیشرفته و مبتدی تبدیل شود.

رقابت بهترین اسکیت بازان آلمانی در Skate Park Eller

شهر ورزشی دوسلدورف به عنوان بخشی از (Skate Week (SKWK میزبان مسابقات رسمی اسکیت برد آلمان در سال ۲۰۱۹ بود. در تاریخ ۳۱ آگوست و ۱ سپتامبر بهترین اسکیت بازان آلمان در رشته‌های \”پارک اسکیت بورد\” و \”خیابان اسکیت بورد\” در پارک اسکیت الر به رقابت پرداختند. Skate Week از ۲۸ آگوست آغاز می‌شود و علاوه بر مسابقات قهرمانی آلمان، برای همه چیز مربوط به اسکیت بازی برنامه حمایت دیدنی و جذاب ارائه داد. که بدون شک این برنامه‌ها برای سال ۲۰۲۰ نیز پابرجا خواهد بود.

نقاشی های روی سطوح مختلف پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف

Wendelin Dutenhöfer از دفتر بهزیستی جوانان متکی به ارزیابی معمار پارک، دیرک لوک می‌باشد که به گفته او هیچ خطری از روی نقاشی‌های دیواری، از نظر رفتار رانندگی و روی سطح وجود ندارد. اگر از رنگ‌های خاصی از روکش استفاده شده باشد، در بیشتر موارد مشکل ساز است. علاوه بر این، این یک اثر با کیفیت است، بنابراین هیچ برنامه‌ای برای حذف آن وجود ندارد.

بازدید از پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف با تور دوسلدورف

اگر تاکنون به کشور آلمان و شهر دوسلدورف سفر نکرده‌اید و می‌خواهید برای اولین بار برای بازدید این پارک و تماشای رقابت‌هایی که در آن برگزار می‌شود به شهر دوسلدورف بروید، بهترین گزینه برای شما شرکت در تور‌های دوسلدورف می‌باشد. از زمان افتتاح پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف به دلیل محبوبیتی که این پارک برای علاقه‌مندان پیدا کرده است، بازدید آن در لیست برنامه‌های بیشتر تور‌های دوسلدورف قرار گرفت.

بازدید از پارک اسکیت ایلر شهر دوسلدورف با تور دوسلدورف | یوروپ تورز

سوالات متداول پارک اسکیت ایلر دوسلدورف

این پارک اسکیت در چه سالی افتتاح شده است؟

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف (Skate Park Eller)، یکی از بهترین و مجهزترین پارک‌های اسکیت سواری کشور آلمان بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد.

این پارک اسکیت میزبان چه رقابتی بوده است؟

پارک اسکیت ایلر دوسلدورف در سال ۲۰۱۸ میزبان مسابقات قهرمانی اسکیت بورد آلمان بود که در آن سال، اسکیت باز‌های حرفه‌ای توانستند از ریل‌ها، رمپ‌ها و کاسه‌های گوناگون این پارک نهایت استفاده را ببرند.

طراحان این پارک اسکیت از چه کسی در ایجاد این پارک راهنمایی گرفتند؟

طراحان پارک اسکیت ایلر دوسلدورف برای طراحی و ساخت این پارک از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های «رون گیلفبرگ» که اسکیت برد معروف کشور دانمارک است، استفاده کردند تا بهترین و چالش برانگیز‌ترین کاسه‌ها برای اسکیت سوار‌های کهنه کار طراحی و ساخته شود

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!