چگونه ویزای تجاری یونان را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری یونان را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری یونان، یکی از انواع ویزاهای یونان میباشد که برای سرمایه گذاری در این کشور میتوانید اقدامات لازم برای دریافت آن را آغاز نمایید.

ویزای تجاری یونان یکی از انواع ویزاهای یونان میباشد که برای سرمایه گذاری در این کشور میتوانید اقدامات لازم برای دریافت آن را آغاز نمایید. برای اخذ ویزای تجاری یونان مراحل و مدارک خاصی مورد نیاز است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. قبل از آن نیز بصورت کاملا مختصر راجع به این کشور صحبت خواهیم کرد.

سفر به یونان

اخذ ویزای یونان برای ورود به این کشور ضروری میباشد بنابراین اگر قصد سفر به یونان را دارید در مرحله اول اقدامات لازم در خصوص اخذ ویزا را آغاز نمایید. اگر قصد گذراندن یک تعطیلات دلچسب و جذاب را دارید میتوانید این کشور را بعنوان مقصد برگزینید، هزینه های مورد نیاز در یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر میباشد و این امتیازی مثبت برای شما محسوب میشود. ناگفته نماند که این کشور عضو معاهده شینگن میباشد و برای ورود به آن میتوانید درخواست اخذ ویزای شینگن را به سفارت یونان ارائه دهید.

ویزای تجاری یونان از نوع شینگن

همانطور که گفتیم یونان عضو اتحادیه شینگن است و برای سفر به آنجا میتوانید اقدامات لازم جهت اخذ ویزای شینگن را به انجام برسانید. انواع ویزاهای کشور یونان شامل ویزای تحصیلی، توریستی، ترانزیت، تحصیلی و دیدار با اقدام میباشد که برای اهداف کاری نیز ویزای تجاری یونان مد نظر خواهد بود. تجار یا بازرگانانی که با اهداف تجاری از جمله ملاقات با یک سرمایه گذار یا انجام اقدامات لازم برای کار آفرینی به یونان سفر میکنند، باید درخواست خود مبنی بر دریافت ویزای تجاری یونان را به سفارت این کشور ارائه دهند و منتظر پاسخ بمانند.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

سرمایه گذاری و اخذ ویزای تجاری یونان

اشخاصی که سرمایه دار هستند و قصد اقامت در یونان را در سر میپرورانند میتوانند با انجام اقدامات لازم در خصوص سرمایه گذاری در این کشور و راه اندازی کسب و کار اقدام به دریافت ویزای تجاری یونان نمایند، این ویزا در ابتدا برای مدت معینی اعتبار دارد اما پس از اطمینان دولت یونان از عملکرد درست شما در کارآفرینی میتوانید اقدامات لازم برای تمدید مدت زمان اقامت خود را آغاز نمایید. اگر با ویزای تجاری یونان وارد این کشور شده اید قطعا میدانید که یکی از اعمال لازم ایجاد اشتغال برای چند یونانی ست، در صورتی که در این عرصه به درستی عمل کردید و موفق بودید میتوانید برای هر چند مدت که بخواهید در آنجا اقامت داشته باشید و زندگی کنید.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

قوانین لازم برای کارآفرینی و اخذ ویزای تجاری یونان

کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در کشور یونان را دارند و به اصلاح میخواهند کارآفرین باشند باید از همه قوانین حاکم بر این کشور آگاه باشند و همه جوانب موجود در این خصوص را بسنجند، بعنوان مثال میزان مالیات، حداقل میزان مبلغ لازم برای سرمایه گذاری یا تاسیس شرکت، حداقل تعداد نفراتی که باید به کار بگیرید و … . در صورت آگاهی کامل از همه قوانین در هیچ کدام از مراحل به مشکل نخواهید خورد و به راحتی میتوانید پس از اخذ ویزای تجاری یونان سفر خود را به سمت این کشور آغاز نمایید.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

نقش پر رنگ آژانس گردشگری ما در مراحل اخذ ویزای تجاری یونان

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت لازم برای طی نمودن مراحل مربوط به اخذ ویزای تجاری یونان را ندارید میتوانید با بهره گیری از خدمات ما پیمودن این مسیر طولانی و پر پیچ و خم را برای خود میسر نمایید. آزانس همه مدارک لازم برای ارائه به سفارت را برای شما مهیا و پس از اخذ وقت به شما اطلاع خواهد داد، در صورتی که طی نمودن این مراحل را به ما بسپارید روند اخذ ویزای تجاری یونان کوتاهتر خواهد شد و این به دلیل تسلط و تجربه کامل ما در این خصوص است، با تجربه آژانس ما احتمال بروز خطا در جمع اوری و ارائه مدارک به صفر خواهد رسید در نتیجه امکان رد شدن درخواست شما وجود نخواهد داشت.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

حضور در سفارت خانه در زمان مصاحبه برای اخذ ویزای تجاری یونان

به طور معمول حضور در سفارت خانه برای مصاحبه در خصوص اخذ ویزای تجاری یونان الزامی میباشد، بنابراین حتما خود را با تایم تعیین شده از طرف سفارت خانه هماهنگ کنید تا بتوانید مراحل اخذ ویزا را به اتمام رسانده و ویزای تجاری یونان را دریافت نمایید.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

اگر ویزای تجاری یونان دریافت شده توسط شما از نوع شینگن باشد امکان سفر به همه کشورهای اروپایی و عضو معاهده شینگن برای شما امکانپذیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تجارت در یونان

متقاضیانی که قصد انجام کارهای تجاری در این کشور را دارند باید ویزای تجاری یونان را دریافت نمایند. قوانین مهاجرتی یونان که در سال 2005 به تصویب رسیده است اینطور بیان میدارد که برای انجام امور تجاری در این کشور و همچنین لزوم حضور شما در آنجا طی مدت زمان بیش از 90 روز حتما باید ویزای تجاری یونان را دریافت نمایید. تجارت در یونان این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد میتوانند از فرصت های سرمایه گذاری موجود بهره ببرند و ویزای تجاری یونان و همچنین اقامت این کشور را برای خود و خانواده شان دریافت نمایند.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

ویزای کاری یونان و ارتباط آن با ویزای شینگن نوع D

ویزای کاری یونان از نوع شینگن همان ویزای شینگن نوع D  است و مختص افرادی ست که از طرف شرکت واقع در یونان پیشنهاد کار دریافت کرده اند یا شعبه ای از شرکتی که در ایران در آن مشغول به کار هستند در یونان واقع شده است و قرار است به آنجا منتقل شوند. ناگفته نماند که در این موارد شرکت یونانی باید برای فرد متقاضی دعوتنامه ارسال نماید تا مراحل اخذ ویزا به راحتی طی گردد. پذیرش هزینه ها و مسئولیت های متقاضی نیز بر عهده کارفرما است بنابراین سعی کنید فرم دعوتنامه به شیوه ای تکمیل شود که به روند اخذ ویزا سرعت ببخشد.

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

خوب است بدانید کسانی که پیشنهاد کاری از یک شرکت یونانی دریافت کرده اند باید توانایی آنها و لزوم حضورشان در کشور به تایید منابع نیروی انسانی یونان برسد تا در مراحل بعدی با مشکلات حل نشدنی مواجه نگردد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری یونان

برای اخذ ویزای تجاری یونان مدارک خاصی مورد نیاز است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080
  1. برای ثبت درخواست اخذ ویزای تجاری یونان ارائه اصل پاسپورت الزامی میباشد، البته ناگفته نماند که پاسپورت باید حداقل 3 ماه بیش از تاریخ تعیین شده برای ویزای صادر شده از اعتبار برخوردار باشد.
  2. در مرحله اول فرم درخواست ویزای تجاری یونان را از سایت سفارت دانلود و اقدام به پر کردن آن نمایید. هنگام پر کردن به همه نکات لازم دقت کنید و اصل صداقت را رعایت نمایید.
  3. ارائه کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی از آنها الزامی میباشد.
  4. ارائه عکس 6*4 بدون روتوش و با زمینه سفید الزامی میباشد، فراموش نکنید که 2 قطعه از عکس مذکور باید به سفارت ارائه گردد.
  5. در صورتی که قبل از این ویزای شینگن یا هر نوع ویزای دیگری با نام شما صادر شده است باید کپی آنها را نیز همراه با مهر ورود و خروج به سفارت ارائه دهید.
  6. مراجعه به بانک و دریافت گردش مالی 6 ماه اخیر الزامی ست، ارائه این مورد میتواند اثباتی بر تمکن مالی شما باشد، سفارت باید مطمئن شود که شما توانایی لازم برای گذران هزینه های لازم در طول مدت اقامت در کشور را دارید. اگر تمکن مالی شما اثبات نشود ممکن است روند صدور ویزای شما با مشکل روبرو شود.
  7. ارائه گواهی اشتغال به کار نیز الزامی ست، گواهی که در آن مواردی چون تاریخ استخدام، میزان حقوق، سمت و مرخصی به طور دقیق ذکر شده باشد. البته ناگفته نماند که ارائه فیش حقوقی نیز در مواردی ضروری میباشد که این مورد برای کارگران و کارمندان اعمال خواهد شد.
  8. کسانی که صاحب کسب و کار هستند و کارفرمایی ندارند میتوانند کارت بازرگانی شان را ارائه دهند، البته ارائه پروانه کسب یا مجوز ثبت شرکت نیز میتواند مورد قبول باشد. ( در برخی موارد ارائه روزنامه رسمی که نام شرکت شما در آن به چاپ رسیده باشد نیز الزامی ست).
  9. افراد مسن وبازنشسته نیز میتوانند گواهی بازنشستگی خود را به سفارت ارائه دهند.
  10. دانشجویان نیز میتوانند گواهی اشتغال به تحصیل را برای تسهیل روند اخذ ویزا ارائه دهند.
  11.  بیمه مسافرتی برای دریافت ویزا الزامی میباشد، برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص میتوانید با سفارت یا کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
  12.  ارائه سند مالکیت برای ضمانت برگشت الزامی ست البته در مواردی نیز میتواند مورد تجدید نظر قرار گیرد.
  13.  ارائه مستندات لازم در خصوص رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل الزامی ست، البته ناگفته نماند که بلیط هواپیما باید بصورت رفت و برگشت صادر شود، در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.
ویزای تجاری یونان | اخذ ویزای تجاری یونان | شرایط دریافت ویزای تجاری یونان 88851080

حرف آخر

در اخر بدانید که ویزای تجاری برای اهداف مختلفی صادر میگردد از جمله یک ملاقات کاری و تجاری، دریافت پیشنهاد کاری، شرکت در نمایشگاه های تخصصی و  یا ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور مرجع.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!