چگونه اخذ ویزای تجاری فرانسه را دریافت نمائیم؟

چگونه اخذ ویزای تجاری فرانسه را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری فرانسه، باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید و پس از گرفتن وقت از سفارت فرانسه، مدارک خود را در زمان مشخص تحویل دهید.

فرانسه یکی از کشورهایی است که افراد برای پیشرفت در مراحل مختلف زندگی قصد سفر به آن را دارند. افراد بسیاری برای مقاصد گوناگونی از قبیل تحصیل، تجارت، کار، بازدید از نمایشگاه و سیاحت قصد سفر به کشور فرانسه را دارند که در میان آن ها دریافت ویزای تجاری فرانسه رونق بسیاری یافته است. برای دریافت هر یک از این ویزاها از جمله ویزای تجاری فرانسه باید واجد شرایطی بود و مراحلی را طبق روند قانونی طی کرد. با فراهم کردن مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه و طی مراحل مربوطه، شما به راحتی می توانید ویزای تجاری فرانسه را کسب کنید و در این کشور کسب و کار خود را رونق دهید. تور فرانسه و تور اروپا فرصتی مناسب برای سفر به این کشور است.

سفارت فرانسه

برای اینکه بتوانید به کشور فرانسه سفر کنید، باید ویزای این کشور را داشته باشید. برای دریافت ویزای تجاری فرانسه، باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید و پس از گرفتن وقت از سفارت فرانسه، مدارک خود را در زمان مشخص تحویل دهید. از آنجایی که این روزها، اینترنت روند انجام کارها را تسریع بخشید است؛ شما برای گرفتن وقت سفارت فرانسه نیز باید به صورت اینترنتی اقدام کنید. متقاضیان می توانند از سایت سفارت، فرم روادید کوتاه مدت و یا بلند مدت را دانلود کنند. بسته به نوع کار شما و همچنین مدت زمانی که قصد اقامت در کشور فرانسه را دارید، می توانید از بین دو گزینه موجود یکی را انتخاب کنید. روادید کوتاه مدت مخصوص سفرهایی است که کمتر از 90 روز به طول می انجامد؛ اما روادید بلند مدت برای بیش از 3 ماه می باشد. سفارت فرانسه در تهران می تواند در صورتی که نیاز باشد علاوه بر مدارکی که در ادامه گفته می شود، از شما مدارک بیشتری نیز بخواهد. سفارت فرانسه در تهران در خیابان نوفل نوشاتو، روبه روی سفارت ایتالیا، شماره پلاک 64-66 قرار دارد.

ویزای تجاری فرانسه
ویزای تجاری فرانسه

کسب ویزای تجاری فرانسه

اگر به منظور کار و تجارت قصد سفر به کشور فرانسه را دارید، باید مطلع باشید که ویزای تجاری فرانسه را به چند صورت می توان دریافت کرد. یکی از راه های کسب ویزای تجاری فرانسه این است که فرد یا شرکتی معتبر از کشور فرانسه نیاز به یک نیروی کار داشته باشد و برای شما دعوتنامه کاری بفرستد. دعوتنامه باید رسمی و معتبر باشد و سپس اصل فرم دعوتنامه برای شما ارسال شود. در این دعوتنامه که از یک شرکت فرانسوی دریافت می کنید، باید هدف از سفر شما، مدت زمان سفر شما و همچنین هزینه هایی که برای شما توسط دعوت کننده پوشش داده می شود، بیان شده باشد. در صورتی که در گذشته بین شما و شرکت فرانسوی مورد نظر، روابط تجاری وجود داشته است؛ با ارائه مدارک می توانید روند اخذ روادید خود را تسریع بخشید.

کسب ویزای تجاری فرانسه
کسب ویزای تجاری فرانسه

مدارک شخصی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه

ابتدا برای اینکه برای دریافت ویزای تجاری فرانسه اقدام کنید باید فرم درخواست ویزا را از سایت سفارت فرانسه دانلود کنید. این فرم را باید برای هر نفر به طور کامل و با دقت پر کنید (به زبان انگلیسی یا فرانسه). داشتن گذرنامه با تاریخ اعتبار طولانی یکی از شرایط اخذ ویزا می باشد، به طوری که گذرنامه پس از پایان مدت ویزای فرانسه شما، بازهم تا 3 ماه متعبر باشد. کپی از تمام صفحات پاسپورت و تمام ویزاها و مهرهای شنگن قبلی شما برای تکمیل مدارک مورد نیاز است. تمام مدارک خواسته شده، همراه با دو قطعه عکس رنگی جدید و کپی تمام صفحات شناسنامه (به همراه اصل شناسنامه و ترجمه رسمی) را برای تحویل به سفارت باید آماده کنید. فراموش نکنید در کنار تمام موارد گفته شده، باید مدارک شغلی و مالی خود را نیز ضمیمه کنید. وجود تمام مدارک برای اخذ ویزای تجاری فرانسه ضروری می باشد. با رزرو تور فرانسه و تور اروپا می تواند فرصت خوبی برای سفر به این کشور باشد.

مدارک شخصی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه
مدارک شخصی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه

مدارک شغلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه

فرد متقاضی ویزای تجاری باید از شرکتی که در آن کار می کند، یک گواهی کاری با تمام اطلاعات مورد نیاز داشته باشد. در این گواهی باید درجه شغلی فرد، حقوق ماهیانه و همچنین تاریخ رفت و برگشت درج شده باشد (این مورد برای کارمندان می باشد). در صورتی که شغل آزاد دارید و می خواهید ویزای تجاری فرانسه را کسب کنید، باید گواهی پروانه کسب خود را به همراه ترجمه رسمی آن و همچنین صورتحساب سه ماه اخیر بانکی شخصی و کاری خود را همراه با ترجمه آماده کنید. ویزای فرانسه تجاری نیازمند آگهی ثبت شرکت شما در روزنامه رسمی و همچنین سند ثبت شرکت شما می باشد. در کنار این مدارک، باید گردش مالی چند ماه اخیر خود را به همراه ترجمه رسمی با مهر بانک ارائه دهید.

مدارک شغلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه
مدارک شغلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری فرانسه

نکاتی که برای کسب ویزای تجاری فرانسه نباید فراموش کرد

فراموش نکنید اصل تمامی مدارک به همراه 2 سری کپی و ترجمه معتبر مورد تایید سفارت از تمامی مدارک مورد نیازی که در بالا ذکر شد را همراه داشته باشید. در صورتی که هیچ گونه مشکل خاصی در پرونده شما دیده نشود، اخذ ویزای شما حداقل 20 روز طول خواهد کشید. اصل تمامی مدارک بعدا به شما باز گردانده خواهد شد. مدارکی همچون رزرو هتل و همچنین بیمه بین المللی در کنار رزرو پرواز رفت و برگشت نیز مورد نیاز می باشد. زمانی باید برای ارائه این مدارک اقدام کنید که با صدور روادید تجاری شما موافقت شده است. فراموش نکنید حضور شخص متقاضی برای تشکیل پرونده اجباری می باشد. گاهی اوقات این امکان وجود دارد که پلیس مرزی نیز، مدارکی که برای دریافت ویزا ارائه کردید را از شما بخواهد. فراموش نکنید تمام مدارک مورد نیاز را تا پایان سفر همراه خود داشته باشید تا هیچ گونه مشکلی در طی سفر برای شما پیش نیاید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!