راهنمای وقت سفارت لوکزامبورگ | انواع + هزینه + شرایط

راهنمای وقت سفارت لوکزامبورگ | انواع + هزینه + شرایط

وقت سفارت لوکزامبورگ، در ایم مقاله تلاش کرده ایم اطلاعات جامع و صحیحی در خصوص وقت وقت سفارت لوکزامبورگ در اختیار شما قرار دهیم

وقت سفارت لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ از کوچک‌ترین کشورها بشمار می‌آید که در شمال اروپا قرار دارد و جمعیتی 500 هزارنفری دارد. این کشور شرایط اقتصادی و سیاسی ثابتی دارد و از ثروتمندترین کشورها محسوب می‌شود. آلمان و بلژیک و فرانسه با این کشور مرز مشترک دارند.

رفت‌وآمد به کشورهای همسایه بسیار سریع و آسان با قطارهای مختلف در طول روز صورت می‌گیرد و نیاز به ویزا ندارد اما برای افراد غیر اروپایی نیاز به ویزا و برای ویزا نیاز به تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ دارند. کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا است و برای سفر به این کشور نیازمند ویزای شینگن هستید و از طریق تور اروپا و تور لوکزامبورگ می‌توان به این کشور سفر کرد..

وقت سفارت لوکزامبورگ | یوروپ تورز

درباره کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری است در همسایگی آلمان و فرانسه و بلژیک و در شمال فرانسه قرار دارد که برای سفر به این کشور نیاز به ویزای این کشور ذارید و برای دریافت ویزا نیاز به تعیین وقت سفارت لوکزامبورک دارید. از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که همه ساله گردشگران از طریق تور اروپا و تور لوکزامبورگ به این کشور سفر می‌کنند. و بیشترین درآمد سرانه را از طریق فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و بانکداری دارد و از مراکز بزرگ بانکداری اروپاست.

رفت‌وآمد به کشورهای همسایه بسیار سریع و آسان با قطارهای مختلف در طول روز صورت می‌گیرد. پایتخت این کشور کوچک لوکزامبورگ است که جمعیتی 90 هزارتایی دارد اما در طول روز جمعیت آن به 130 هزار افزایش می‌یابد و این افزایش به دلیل افرادی است که صبح از کشورهای همسایه برای کار به این کشور آمده و شب‌ها به کشور خود برمی‌گردند.

شرایط کار و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ به صورتی است که این افراد کار در این کشور را به کشور خود ترجیح می‌دهند. بیشتر مردم این کشور مسیحی و از کاتولیک رم هستند. سه زبان فرانسه و آلمانی و لوکزامبورگی در این کشور رایج است و زبان فرانسه در مکاتبات قانونی از جمله مکاتبات سفارت برای تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ و اخذ ویزا و زبان آلمانی در مطبوعات و لوکزامبورگی برای گفتگوهای روزمره استفاده می‌شود. کودکان از دبستان آلمانی فرا می‌گیرند و در 7 سالگی فرانسه را شروع می‌کنند و در 13 سالگی زبان انگلیسی را می‌آموزند.

وقت سفارت لوکزامبورگ

این کشور عضو پیمان شینگن است. اولین قدم برای سفر به لوکزامبورگ گرفتن وقت سفارت لوکزامبورک است. در ایران سفارت لوکزامبورگ وجود ندارد. نزدیک‌ترین سفارت به ایران آنکارا است و راحت‌ترین راه برای دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ اقدام از طریق آژانس‌ها می‌باشد. فرد متقاضی که وقت سفارت لوکزامبورگ را دریافت کرده است باید کنسولگری را برای سفر و یا اقامت در این کشور متقاعد کند و مدارک خود را که دال بر درخواست ویزاست تحویل کنسولگری دهد.

از آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت ویزای لوکزامبورگ اقدام از طریق محری مستقیم سفارت و آژانس‌های مربوطه است. پس از گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید به‌صورت الکترونیکی ویزا را دریافت کنید. فرد متقاضی مدارک خود را به‌صورت اسکن شده در سایت مربوط به کنسولگری قرار می‌دهد و سپس منتظر پاسخ می‌ماند.

وقت سفارت لوکزامبورگ | یوروپ تورز

مدارک لازم جهت اخذ ویزای لوکزامبورگ

  1. کارت ملی و شناسنامه
  2. بیمه مسافرتی
  3. بلیط هواپیما و رزرو هتل
  4. گواهی بازنشستگی و یا گواهی اشتغال به کار و یا اشتغال به تحصیل
  5. گردش 6 ماه آخر حساب بانکی و نامه تمکن مالی
  6. فرم درخواست ویزا که از سایت دریافت شده است.
  7. دو قطعه عکس رنگی 6 در 4
  8. اصل گذرنامه بااعتبار سه ماه بیشتر از اعتبار ویزا
  9. کپی از ویزای قبلی در صورت وجود

انواع ویزای شینگن

  • ویزای نوع A: این ویزا اجازه می‌دهد تا فرد متقاضی در محدوده فرودگاه پرواز خود را تغییر دهد و فرد اجازه‌ی خروج از فرودگاه را ندارد.
  • ویزای نوع B: به فرد این اجازه را می‌دهد تا در مدت کوتاه نهایتاً 5 روز در کورهای عضو شینگن تردد داشته باشد.
  • ویزای نوع C: برای بازه‌ی زمانی کوتاهی نهایتاً 90 روزبه متقاضی این اجازه را می‌دهد تا به کشورهای شینگن رفت‌وآمد کند.
  • ویزای نوع D: ویزای بلندمدت که مخصوص تجار است و می‌توانند در طی سال‌ها چندین بار وارد محدوده شینگن بشوند.

کسانی که می‌خواهند بیش از 90 روز در شینگن بمانند باید درخواست اقامت بدهند و نیازی به ویزای شینگن ندارند و اگر این 90 روزبه پایان رسید باید 3 ماه از این محدوده خارج بمانید تا بتوانید دوباره ویزا دریافت کنید و همچنین دوباره وقت سفارت لوکزامبورگ دریافت کنید.. داشتن ویزای شینگن تضمینی برای ورود شما به این محدوده نیست و می‌توانند خیلی قانونی مانع ورود شما به این کشورها بشوند و شمارا از محدوده شینگن اخراج کنند.

مزایای اقامت در لوکزامبورگ

  • این کشور سیستم مالیاتی بسیار خوبی دارد.
  • سیستم بانکداری این کشور در جهان مطرح است.
  • هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار معقولانه است.
  • امید به زندگی در بالاترین سطح جهانی قرار دارد.
  • سیستم آموزشی فوق‌العاده‌ای دارد که در آن کودکان سه زبان آلمانی و فرانسوی و انگلیسی را فرامی‌گیرند.

انواع مهاجرت به لوکزامبورگ

  • مهاجرت تحصیلی: دانشجویانی که می‌خواهند در این کشور تحصیل کنند و اقامت آن‌ها بیشتر از سه ماه است نیازمند ویزای دانشجویی هستند. این ویزا بلندمدت بوده و باید توسط دانشگاه‌های این کشور پذیرفته شوند.
  • مهاجرت برای کار: شهروندان کشورهای شینگن برای کار در این کشور باید ویزای دریافت کنند.
  • مهاجرت برای سرمایه‌گذاری: با تأسیس شرکت در این کشور می‌توانید اقامت دائم کسب کنید.
  • مهاجرت برای پیوستن به خانواده همسر: افرادی که یکی از شرایط زیر دارند می‌توانند ویزا دریافت کنند: همسر که به‌صورت قانونی ثبت‌شده باشد. فرزندان زیر 18 سال. پدر و مادر همسر
  • مهاجرت برای ازدواج: داماد باید حداقل 18 سال و عروس نیز حداقل 16 سال داشته باشد. در این کشور عروس باید برای ازدواج از پدر و مادر اجازه کسب کند. اینکه یکی از طرفین ازدواج مقیم کشور لوکزامبورگ باشد الزامی است.

عواملی که باعث ری جکت شدن وقت سفارت لوکزامبورگ می‌شود:

داشتن سوءسابقه / مدارک جعلی / توضیحات ناقص برای مدارک اقامت / ارائه بیمه‌نامه نامعتبر / نداشتن مدارک اسکان

انواع مهاجرت به لوکزامبورگ | یوروپ تورز

سوالات متداول وقت سفارت لوکزامبورگ

وقت سفارت لوکزامبورگ چیست؟

اولین قدم برای سفر به لوکزامبورگ گرفتن وقت سفارت لوکزامبورک است. در ایران سفارت لوکزامبورگ وجود ندارد. نزدیک‌ترین سفارت به ایران آنکارا است و راحت‌ترین راه برای دریافت وقت سفارت لوکزامبورگ اقدام از طریق آژانس ها می باشد.

چه عواملی باعث ریجکت شدن ویزای لوکزامبورگ میشود؟

داشتن سوءسابقه / مدارک جعلی / توضیحات ناقص برای مدارک اقامت / ارائه بیمه‌نامه نامعتبر / نداشتن مدارک اسکان

مزایان اقامت در لوکزامبورگ چیست؟

این کشور سیستم مالیاتی بسیار خوبی دارد.
سیستم بانکداری این کشور در جهان مطرح است.
هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار معقولانه است.
امید به زندگی در بالاترین سطح جهانی قرار دارد.
سیستم آموزشی فوق‌العاده‌ای دارد که در آن کودکان سه زبان آلمانی و فرانسوی و انگلیسی را فرامی‌گیرند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!