با بهترنی هتل های پاریس فرانسه آشنا شوید

با بهترنی هتل های پاریس فرانسه آشنا شوید

همانطور که می دانید شهر پاریس یکی از شهرهای مورد علاقه تمامی گردشگران می باشد و افرادی زیادی به این شهر فرانسه سفر می کنند. بیشتر مسافرین تور پاریس و یا تور اروپا در زمان سفر خود به این شهر در هتل های پاریس اقامت دارند که دارای بهترین امکانات روز و مدرن می باشند. هتل های پاریس در گوشه و کنار شهر به چشم می خورند و با بهترین امکانات در هر زمانی آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران می باشند. در اینجا چند مورد از هتل های پاریس را برای شما معرفی می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

هتل های پاریس
هتل های پاریس

هتل ریتز «Hotel Ritz»

یکی از هتل های پاریس که بسیار معروف می باشد، هتل ریتز است. این هتل در قلب شهر پاریس واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به تمامی جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر دارد. در این هتل می توان از بهترین امکانات ماساژ، سونا، استخر، مرکز تناسب اندام، لابی، کافه ها و … لذت برد. تمامی اتاق های هتل ریتز دارای بهترین امکانات مدرن و به روز هستند. در این اتاق ها می توان شاهد تلویزیون، حمام های اختصاصی، مینی بار، قهوه ساز و … بود. این اتاق ها دارای یک تراس بسیار زیبا هستند که بهترین چشم انداز شهر را دارند.

این هتل دارای رستورانی می باشد که بهترین غذاهای سنتی فرانسه و بین المللی را سرو می کند و مسافرین می توانند در هر ساعتی از روز به آن مراجعه کنند. این هتل از بهترین هتل های پاریس می باشد.

هتل ریتز «Hotel Ritz»
هتل ریتز «Hotel Ritz»

هتل بست وسترن پریمیر الیزه سکرت «Best Western Premier Elyse e Secret»

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس، هتل بست وسترن می باشد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی است. تمامی اتاق های آن بسیار مجهز و شیک می باشند و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، تلویزیون، حمام های مجزا، وسایل بهداشتی و … می باشند. این هتل بسیار زیبا و مجلل در فاصله ی کمی از مرکز شانزه لیزه قرار دارد و به راحتی می توان به آنجا رفت.

این هتل دارای کارکنان بسیار مهربانی است که در هر ساعتی آماده ی خدمات رسانی به مشتریان می باشند. رستوران این هتل نیز بهترین غذاها را سرو می کند و می توان بهترین نوشیدنی های را در آن نوش جان کرد. در این هتل قسمتی برای فروش بلیط مراکز گردشگری و تفریحی برای گردشگران تور پاریس و یا تور اروپا دارد و به راحتی می توان اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کرد. این هتل از جمله هتل های پاریس است که در نزدیکی موزه لوور قرار دارد.

هتل بست وسترن پریمیر الیزه سکرت «Best Western Premier Elyse e Secret»
هتل بست وسترن پریمیر الیزه سکرت «Best Western Premier Elyse e Secret»

هتل مه مورس پاریس «Hotel Le Meurice»

بیشتر هتل های پاریس در مکان های بسیار خوبی قرار دارند. هتل مه موریس نیز در مرکز شهر پاریس واقع شده و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. خوبی این هتل در این است که در نزدیکی گالری ملی، تئاتر، باغ و اپرا قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به آنجا بروند.

در این هتل مجهز و مدرن می توان یک مرکز آب درمانی، سالن بدنسازی، جکوزی، اینترنت، لابی و سالن کنفرانس دید. تمامی اتاق های این هتل نیز از بهترین امکانات برخوردار هستند. در این هتل امکاناتی مانند حمام های مجزا، تلویزیون، اینترنت، سیستم های تهویه مطبوع، موسیقی، قهوه ساز و … وجود دارد. در رستوران این هتل می توان بهترین وعده های غذایی سنتی و بین المللی را نوش جان کرد. یکی از مزیت های این رستوران این است که موسیقی در شب در آن اجرا می شود. این یکی از هتل های پاریس است که دارای صندوق امانت می باشد.

هتل مه مورس پاریس «Hotel Le Meurice»
هتل مه مورس پاریس «Hotel Le Meurice»

سوفیتل آرک دو تریومف پاریس «Sofitel Arc De Triumph»

یکی دیگر از هتل های پاریس هتل سوفیتل آرک دو می باشد. این هتل در فاصله چند قدمی بوتیک های شانزالیزه و طاق پیروزی پاریس قرار دارد. اتاق های این هتل بسیار شیک هستند و طراحی زیبایی دارند. در هر اتاق قهوه ساز، تلویویون ال ای دی، حمام، مبلمان، تخت های دو نفره و … موجود می باشد. در این هتل امکاناتی مانند سالن لاغری، صرافی، مرکز نگهداری از کودک، امکاناتی برای برگزاری جلسه، فروشگاه، اتاق های مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی و … وجود دارد.

در رستوان این هتل بهترین غذاهای فرانسوی سرو می شود و دارای کارکنانی بسیار مهمان دوست می باشد. این هتل از جمله بهترین هتل های پاریس می باشد و همه روزه آماده ی خدمات رسانی به مسافران تور پاریس و یا تور اروپا است.

سوفیتل آرک دو تریومف پاریس «Sofitel Arc De Triumph»
سوفیتل آرک دو تریومف پاریس «Sofitel Arc De Triumph»

هتل ناپلئون پارس «Hotel Napoleon Paris»

یکی دیگر از هتل های پاریس، هتل 5 ستاره ناپلئون می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار مجزا و لوکسی می باشد. این هتل نیز در نزدکی شانزالیزه، طاق پیروزی و فروشگاه ها قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به آنجا بروند. در تمامی اتاق های هتل ناپلئون وسایلی شیک و مدرن به چشم می خورد که محیطی گرم و راحت را به وجود آورده اند. با اقامت در اتاق ها و سوئیت های این هتل می توان یک چشم انداز زیبا از محوطه ی سرسبز بیرون داشت. در حمام های این هتل سنگ مرمر بکار رفته است که با وان های بزرگ مجلل شده اند.

رستوران این هتل مانند سایر هتل های پاریس بهترین غذاها را برای مسافرین سرو می کند.

هتل ناپلئون پارس «Hotel Napoleon Paris»
هتل ناپلئون پارس «Hotel Napoleon Paris»

هتل کالیفرنیا پاریس شانزه لیزه «Hotel Clifornia Pris Champs Elysees»

همانطور که از نام هتل کالیفرنیا پاریس شانزه لیزه مشخص است، این هتل در نزدیکی مرکز شانزالیزه قرار دارد. این هتل از جمله هتل های پاریس است که در فاصله ی بسیار کمی از مترو قرار دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توان به موزه لوور رسید. در این هتل امکاناتی مانند صرافی، سیستم تهویه مطبوع، نگهداری از کودک، اتاق هایی برای برگزاری جلسه، پارکینگ های اختصاصی و … وجود دارد. اتاق های این هتل با بهترین امکانات مجهز شده اند و مسافرین در این اتاق ها احساس امنیت و آرامش خواهند داشت. البته رستوران این هتل نیز در هر ساعتی آماده پذیرایی از مهمان است و بهترین فرصت برای خوردن غذاهای فرانسوی را فراهم می کند. این هتل یکی از مجهزترین هتل های پاریس می باشد.

هتل کالیفرنیا پاریس شانزه لیزه «Hotel Clifornia Pris Champs Elysees»
هتل کالیفرنیا پاریس شانزه لیزه «Hotel Clifornia Pris Champs Elysees»

هتل لی بریستول پاریس «Hotel Le Bristol Paris»

یکی از هتل های پاریس که در محله قدیمی و معروف شهر قرار دارد هتل لی بریستون است. این هتل تاکنون توانسته از افراد مشهور و معروف زیادی پذیرانی کند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی بسیار لوکس و شیک هستند و با بهترین تخت های دو نفره مجهز شده اند. در این اتاق ها می توان از چشم انداز بیرونی باغ نیز تماشا کرد و یک عصرانه ی دلچسب نوش جان کرد. این هتل به گونه ای طراحی شده است که از زمان ورود تا زمانی که از آن خارج می شوید چیزی برای بازدید و لذت بردن دارید.

بهترین امکانات این هتل وجود صرافی، اینترنت، آرایشگاه، استخر، سولاریوم، سوئیت های ماه عسل، خشک شویی و … است.

هتل لی بریستول پاریس «Hotel Le Bristol Paris»
هتل لی بریستول پاریس «Hotel Le Bristol Paris»

هتل مونالیز شانزه لیزه «Hotel Monna Lisa Champs Elyses»

 یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس، هتل مونالیزه در خیابان شانزه لیزه می باشد. این هتل در فاصله کمی از مترو قرار دارد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه، حمام، اینترنت، مبلمان و … می باشند. در رستوران این هتل بهترین غذاهای سنتی فرانسوی سرو می شود و در محیطی دنج و راحت می توان آن ها را نوش جان کرد. این هتل خدماتی مانند سرویس های رفت و برگشت به شهر، فروش بلیط، گاو صندوق، صرافی، مرکز نگهداری از کودک و … ارائه می دهد.

این هتل از جمله هتل های پاریس است که می توان با پای پیاده به طاق پیروزی رفت.

هتل رجینا پاریس «Hotel Regina»

این هتل در نزدیکی موزه لوور و در فاصله ی کمی از ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل 98 اتاق مجلل دارد. اتاق های هتل رجینا از طراحی بسیار شیک و مدرنی برخوردار هستند و بعضی از اتاق ها دارای پنجره های به سمت موزه لوور می باشند و چشم اندازی بسیار زیبا دارند. رستوران های این هتل در زمان غذاهای فرانسوی و فصلی را به مهمانان ارائه می دهند.

این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، اجاره خودرو، دوچرخه، ترانس های زیبا، سیستم تهویه، اتاق های عایق صدا و … می باشند. این هتل از بهترین هتل های پاریس می باشد.

هتل رجینا پاریس «Hotel Regina»
هتل رجینا پاریس «Hotel Regina»

هتل مولیه پاریس «Hotel Moliere»

هتل های پاریس بسیار مجهز و شیک هستند و دارای بهترین اتاق ها می باشند. هتل مولیه نیز یکی از بهترین هتل های پاریس است که دارای چیدمانی بسیار لوکس و زیبا می باشد. در این اتاق ها سیستم تهویه، چای ساز، قهوه ساز، مبلمان های شیک و … وجود دارد. این اتاق ها دارای بهترین چشم انداز از محیط های بیرون هستند و حیاط پر از گل هتل را به رخ بینندگان می کشند. مسافرین بعد از گشت و گذاز می توانند به رستوران منحصر بفرد این هتل بروند و از بهترین غذاهای آن میل کنند. این هتل یکی دیگر از هتل های پاریس می باشد که در فاصله ی کمی از موزه اورسی و خیابان شانزالیزه قرار دارد و با پای پیاده می توان به آنجا رفت و آمد داشت.

هتل مولیه پاریس «Hotel Moliere»
هتل مولیه پاریس «Hotel Moliere»

تمامی هتل های پاریس از بهترین امکانات روز و مدرن ساخته شده اند. این هتل با بهره گیری از مجهزترین وسایل خدماتی منحصر بفرد را ارائه می دهند. در هتل های پاریس کارکنانی مهربان وجود درند که بیشتر آنها به چند زبان زنده ی دنیا مسلط هستند و در هر زمانی آماده ی خدمات رسانی به مسافرین هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط پاریس، تور پاریس ، بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!