با بهترین هتل های هلند آشنا شوید

با بهترین هتل های هلند آشنا شوید

هر ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور هلند و تور اروپا به کشور هلند سفر می کنند و این کشور از زیباترین کشورهای اروپاست. یکی از دغدغه های مهم گردشگران هلند آشنایی با هتل های هلند و انتخاب یک هتل خوب برای داشتن سفری راحت و لذت بخش است، از ین رو در این پست ما به معرفی هتل های هلند و ویژگی های مهم این کشور می پردازیم.

هتل های هلند
هتل های هلند

کشور هلند

هلند کشوری است کوچک که در قلمرو پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا قرار گرفته است و زبانش هلندی بوده و شباهت بسیار نزدیکی با زبان های زرمنی یا آلمانی دارد.این کشور نزدیک به 17 میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از نیمی از آنها مسیحی و از شاخه پروتستان هستند و یک مییلیون آنها دینشان اسلام است. پایتخت این کشور آمستردام بوده و از شرق با آلمان و از جنوب با بلزیک و از غرب از طریق ذریا با کشور متحده پادشاهی انگلستان هم مرز است. کشور هلند از دیر باز تاکنون به کشور گل و شکوفه ها شهرت داشته است و پنیر های بسیار معروفی و لذیذی به نام پنیر گودا نیز دارد که در دنیا بسیار معروف است. شهر روتردام از شهرهای مشهور این کشور هلند است که لقب دومین بندر در اروپا را داراست. این کشور از نظر تفاوت ساعت حدودا 2 ساعت و نیم از ساعت رسمی کشور ما عقب تر است.

کشور هلند
کشور هلند

جادبه های گردشگری هلند

از مکان های پر رفت و آمد و بسیار شلوغ کشور هلند بازار محلی آلبرت بوده که بهترین مکان برای خرید انواع کالاهای مورد نیاز شما است. این بازار هم چنین به رستوران های بسیار کوچک و دلپذیری مجهز است که غذاهای محلی هلند در آن سرو می شود که بسیاری از هتل های هلند نیز به این نوع رستوران ها مجهز هستند.

جادبه های گردشگری هلند
جادبه های گردشگری هلند

از دیگر جاذبه های گردشگری بسیار جالب توجه کشور هلند موزه امپراطوری ریجکس است که یکی از معروف ترین و وسیع ترین موزه های این کشور به حساب می آید که میلیون ها از آثار مربوط به تاریخ و هنر کشور هلند را به معرز دید گردشگان می گذارد که به تنهایی بیش از 8000 قطعه از این آثار به دوره ما قبل تاریخ کشور هلند باز می گردد.

بهترین زمان سفر به هلند

کشور هلند کشوری است که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب بوده و دارای تابستانی با بارش باران سنگین و زمستان های سرد همراه با بارش سنگین برف است. فصل های بهار و پاییز نیز از فصل های پر بارش این کشور زیبا هستند. ماه می نیز بدلیل خشک بودن آب و هوا و شکوفه زدن زیاد گل ها میتواند فصل مناسبی برای سفر با تور هلند و تور اروپا و رزرو یکی از هتل های هلند به این کشور باشد.
برای مثال در فصل تابستان ماه های ژویه (مرداد) و ماه اوت (شهریور) از نظر آب و هوایی در بهترین حالت قرار دارند چرا که درجه حرارت هوا بین 9 تا 27 درجه سانتیگراد بوده و مدام در حال تغییر کردن است. به دلیل رطوبت زیادی که در این فصل وجود دارد می تواند زمان مناسبی برای سفر به این کشور باشد. در ماه پاییز ما بین ماه های سپتامبر (شهریور) و دسامبر (دی) مه غلیظی بر سراسر شهر حکم فرماست اما هوا در وضعیت مناسبی قرار دارد.فصل زمستان نیز میانگین دما بین 1 تا 5/5 درجه سانتی گراد متغیر است.

بهترین زمان سفر به هلند
بهترین زمان سفر به هلند

بهترین زمان رزرو هتل های هلند

به دلیل بالا رفتن ماه های آگوست،جولای و تعطیلات زمستان تعداد گردشکران در این موقع از سال افزایش می یابد. فصل پر گردشگر از ماه مارس تا نوامبر به استصانی ماهای جولای و آگوست که همان فصول گردشگری است طول میکشد، از طرفی دیگر ماه دسامبر و فوریه که می توان به عنوان فصلی کم گردشگر در نظر داشت. با تمام این ها قیمت هتل های هلند در طول سال شاهد تغییر نخواهد بود و می تواند برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه باشد. که بهترین فصل نیز میتواند فصل زمستان باشد. غیر از فصل زمستان بقیه فصول سال نمی تواند زمان مناسبی برای رزرو هتل های هلند باشد. زیرا در این فاصله قیمت ها تمایل به افزایش بسیاری دارند پس لازم است قبل از اینکه با این افزایش قیمت ها روبرو شوید لازم است قبل از آن بلیط های خود را از طریق آژانس ها رزرو کنید. پیدا کردن فوری اتاق وقتی که شما بلا فاصله وارد شهر می شوید امکان پذیر است اما باید این را هم توجه داشت که مکانهایی که قیمت های پایین تری دارند سریعتر رزرو میشوند پس شما می بایست قبل از تمام شدن این آفرها نسبت به رزرو بلیط خود اقدام کنید.

هتل های 5 ستاره هلند

هتل لاکچری سویتز هلند هتلی مجهز و لوکس بوده که میتواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. هر چیزی در این هتل لوکس و چشم نواز است که میتوان به لوسترهای زیبا ، مبلهایی با منیت کاری های ظریف و کلاسیک به همراه موسیقی دلنشین که لوکس بودن فضای این هتل را دو چندان کرده است . فظای سوییت ها در این هتل فظای باز و دلنگیزی دارند و در چیدمان آن از رنگهای خنثی واز رنگ طوسی نیز بیشتر استفاده شده است . بعضی از اتاقها تراسهایی دارند که دارای صندلیهای زیبا هستد که مهمانان میتوانند اوغات فراغت در آنجا نشسته و لحظات خوبی را با یکدیگر سپری کنند. تمامی اتاقها دارای اینترنت بیسیم، سیستم تهویه مطبوع-حمامی شیک و مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. بسیاری از اتاقها نیز به آشپزخانه نیز مجهز هستند. صبحانه برای مهمانان در اتاق آنها سرو میشود. ضمن اینکه بار هتل نوشیدنی های متنوی دارد که به شما پیشنهاد میکنیم حتما به آنها سر بزنید و با دو ستان خود در این فظا با سقارش این نوشیدنی ها اوغات خوشی را سپری کنید. اگر در طول سفر خود میخواهید تمرینات ورزشی و تناسب اندام داشته باشید بد نیست به مراکز تناسب اندام این هتل های هلند سر بزنید و از تجهیزات ورزشی این سالن استفاده کنید و در صورت نیاز از یک مربی بدن سازی یا تناسب اندام برای انجام تمرینات خود استفاده کنید. ضمن اینکه این هتل در دسته هتل های هلند 5 ستاره بوده و به 25 اتاق مجهز است.

هتل های 5 ستاره هلند
هتل های 5 ستاره هلند

از امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به پارکینگ-اینترنت بی سیم-شاتل هوایی-اتافهای که سیگار کشیدن افراد ر آن ممنوع بوده-امکاناتی برای افرادی که معلولیت جسمی دارند-کرایه دوچرخه-اتاق مخصوص بازی کودکان-وجود مستخدم برای نضافت اتاق و کارمندانی که زبان های مختلفی چون اوکراینی-روسی=هلندی-اسپانیایی-آلمانی و انگلیسی تسلط دارند.

هتل 4 ستاره

هتل دیکر اند تیجس (dicker and thijs)

از هتل های هلند می توان به هتل dicker and thijs اشاره کرد .این هتل 4 ستاره است که در یک ساختمان تاریخی و در محله ای زیبا و چشم نواز قرار دارد و مسافران میتوانند از زندگی در مناطق بومی و محلی ای که به این ساختمان نزدیک است لذت ببرند. این هتل زیبا در نزدیکی سومین و بیرونی ترین کانال آبی هلند که کانال پرنسس نام دارد قرار گرفته است. که همین موضوع زیبایی نمای این هتل را برای مسافران این هتل دو چندان میکند. با توجه به محل قرارگیری مناسب این هتل میتواند حس خوبی را برای گشت و گذار در شهر برای شما فراهم کند،که با توجه به فاصله اندکش با جاذبه های گردشگری شما میتوانید با پای پیاده هم به دیدن این مکانها بروید. اتاقهای لوکس با داشتن پنجره های لوکس و نورگیرش برای مهمانان محیطی دلنگیزی را برای شما ارمغان آورده.مهمانان میتوانند از داخل اتا قهای خود از دیدن منظره شهر و کانالها دیدن کنند. اتاق های هتل با داشتن بهترین امکانات به مهمانان خود امکان استفاده از اینترنت بیسیم،نوشیدن چای،دیدن تلوزیون را در کنار داشتن حمامی مجلل و زیبا در بهترین شرایط فراهم می کند.با وجود اینکه رستوران نماس ساده ای دارد اما به سرعت شما را مجذوب خود می کند.اما کف رستوران با نمای شطرنجی اش که در کنار صندلی های چوبی اما ساده قرار گرفته به شما حس خوب و تازه ای میدهد.مهمانان هتل هر روز میتوانند صبحانه خود را سرو کرده و هم چنین از وعده های غذایی لذیذ و متنوعی که با مواد فرانسوی تازه و فصلی تهیه میشود بهره مند شوند.این هتل برای افرادی که به ورزش علاقه دارند میتواند فر صتهای سود مندی را عرضه کند.و ضمن اینکه این هتل 4 ستاره می باشد و دارای 42 اتاق مجزا است.

هتل 4 ستاره
هتل 4 ستاره

قیمت رزرو هتل های هلند

قیمت هتل های هلند بر اساس فصل های گردشگری که شامل فصل های پر گردشگر و کم گردشگر است و کیفت هتل های هلند طبقه بندی میشود.
بسته به این که در چه فصلی قصد سفر به این کشور را دارید با قیمت های متفاوتی روبرو میشوید یا بسته به کیفت و خدماتی که مد نظر شماست قیمت ها دچار تغییر خواهد شد.
اگذ بخواهیم لیستی از انواع هتلها را در هلند بر اساس محل قرارگیری و تعداد ستاره هایشان برسی کنیم به این شرح است:
1-هتل 1 ستاره بین 30 تا 60 یورو
2-هتل های 2 ستاره بین 49 تا 168 یورو
3-هتلهای 3 ستاره بین 56 تا 210 یورو
4-هتل 4 ستاره بین 59 تا 310 یورو
5-هتل 5 ستاره بین 134 تا 373 یورو

قیمت رزرو هتل های هلند
قیمت رزرو هتل های هلند

بهترین راه رزرو هتل هلند

آژانس های بسیاری نیز در زمینه تورهای مسافرتی و گردشگری و توریسم و رزرو هتل و بلیط کار می کنند که آژانس مسافرتی سفری دیگر از جمله مهمترین آژانس ها در این زمینه رزرو هتل های هلند است که نقش مهم و بسیار ارزنده ای در این صنعت ایفا میکند و می تواند امکانات متعددی را در اختیار مشتریان و فعالان این عرصه قرار دهد تا ضمن برخورداری از امکانات متنوع به مشتریان خود به آنها اطمینان کامل از اراعه خدمات مطمعن و سریع بدهد تا موجب جلب رظایت کامل آنها در مورد نحوه انجام شدن کار آنها باشد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بیواسطه در خصوص بلیط هلند ، وقت سفارت هلند ، ویزای هلند ، تور هلند و تور اروپا میباشد.88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!