تور نمایشگاهی هلند | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی هلند | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

اطلاعات تور نمایشگاهی هلند

کشور هلند، کشوری کوچک است که به دلیل موقعیت جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اش میزبان نمایشگاه های مختلفی می باشد. اگر شما نیز از جمله علاقه مندان به حضور در نمایشگاه های این کشور هستید، می توانید با انتخاب تور نمایشگاهی هلند از جشنواره های زیبای این کشور دیدن نمایید.

رزرو تور نمایشگاهی هلند

تور نمایشگاهی اغلب به تورهایی اطلاق می شود که گروهی از افراد که در یک حوزه ی شغلی هستند برای بازدید از نمایشگاه های خارجی و بین المللی اقدام می کنند. بنابراین می توان بیان کرد که کشور هلند از این امر مستثنی نبوده و هر ساله میزبان برگزاری نمایشگاه های زیاد و مختلفی است. تجاران و صنعتگران عزیز برای حضور در نمایشگاه های هلند می توانند اقدام به رزرو تور نمایشگاهی هلند کرده و با شرایطی بسیار مناسب در این نمایشگاه ها حضور یابند.

برای افراد متقاضی رزرو تور نمایشگاهی هلند این امکان وجود دارد تا به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی معتبر که ارائه دهنده تورهای نمایشگاهی هستند مراجعه کرده و یا برای رزرو فوری تور نمایشگاهی هلند می توانند به سایت های معتبر رزرواسیون آنلاین تورهای نمایشگاهی مراجعه نمایند.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

خدمات در نظر گرفته شده برای همراهان با تور نمایشگاهی هلند

معمولاً اغلب آژانس های مسافرتی که ارائه دهنده ی تورهای نمایشگاهی می باشند خدماتی را نیز به همراه تور نمایشگاهی هلند برای مسافرین گرامی در نظر دارند که این خدمات شامل رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، لیدری مجرب و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

انواع تور نمایشگاهی هلند کدامند؟

کشور هلند به دلیل میزبانی از انواع نمایشگاه های تجاری و صنعتی مختلف هر ساله افراد زیادی را به سمت و سوی خود می کشاند. شایان ذکر است که تور نمایشگاهی هلند هر سال با توجه به انواع نمایشگاه های برگزار شده در این کشور متفاوت می باشد. اما می توان گفت که اغلب تورهای نمایشگاهی هلند برای حضور در نمایشگاه هایی مربوط به تجهیزات صنعتی، گل و گیاهان، عتیقه جات، آثار هنری، طراحی گرافیک، itec، دام و طیور و غیره برگزار می شوند.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

مدت زمان اقامت در کشور هلند به همراه تور نمایشگاهی هلند

نمایشگاه هایی که در کشور هلند برگزار می گردد هر کدام به نوبه ی خود دارای مدت زمان معینی برای دایر بودن هستند. کسانی که برای شرکت یا بازدید از نمایشگاه، تور نمایشگاهی هلند را انتخاب می کنند برای اقامت در کشور هلند تنها به مدت زمان دایر بودن نمایشگاه می توانند در کشور هلند اقامت داشته باشند و باید پس از اتمام تاریخ برگزاری نمایشگاه کشور هلند را ترک نموده و به کشور خود بازگردد. اما در برخی مواقع ممکن است مجریان برگزاری تور نمایشگاهی هلند برنامه ای جداگانه را برای تفریح و سرگرمی مسافرین خود در نظر گرفته باشد به عنوان مثال مسافران عزیز را به گشت شهری نیم روزی دعوت نماید و اوقات لذت بخشی را برای آنان به ارمغان آورد.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

جذاب ترین تور نمایشگاهی هلند

یکی از نمایشگاه های برگزار شده در کشور هلند، نمایشگاه گل است که در شهر کوکنهوف دایر می شود. افرادی که علاقه مند به بازدید از گل های زیبا و رنگارنگ هستند می توانند در فصلی که گل های لاله شکفته می شوند این تور جذاب نمایشگاهی را رزرو کرده و از تماشای 700 نوع گل لاله لذت ببرند و حسی بی نظیر را از سفر با تور نمایشگاهی هلند تجربه کنند.

با قاطعیت می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین و زیباترین تور نمایشگاهی هلند، تور نمایشگاهی گل این کشور زیبا می باشد. البته در کنار نمایشگاه روباز گل کوکنهوف نمایشگاه های مختلف دیگری نیز برگزار خواهد شد که شما عزیزان می توانید در هنگام رزرو تور نمایشگاهی هلند به صورت ترکیبی حضور در چند نمایشگاه را باهم انتخاب نمایید.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

مدارک لازم برای رزرو تور نمایشگاهی هلند

چنانچه شما عزیزان قصد بازدید از نمایشگاه های کشور هلند را داشته باشید و یا می خواهید در نمایشگاه غرفه اختصاصی داشته باشید باید مدارکی را دال بر خریداری تور نمایشگاهی هلند به آژانس های مسافرتی ابلاغ کنید. این مدارک شامل گذرنامه ای با اعتبار 7 ماهه، ارائه ی تمکن مالی، ارائه مدراک گواهی اشتغال، کپی کارت ملی و شناسنامه و همچنین ارائه ی ویزای نمایشگاهی هلند است.

در نظر داشته باشید که برخی از آژانس های مسافرتی ارائه دهنده ی تور نمایشگاهی هلند، برای اخذ ویزای نمایشگاهی برای مسافرین عزیز نیز اقدام می کنند و این در حالی است که برخی دیگر از مراکز ممکن است دریافت ویزا را به عهده ی خود مسافر بگذارند. لذا لازم است متقاضیان خرید تور نمایشگاهی هلند، قبل از رزرو تور در این زمینه مطلع شده و در فرصت مناسب نسبت به اخذ ویزای نمایشگاهی کشور هلند اقدام کنند.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

تور ترکیبی نمایشگاهی هلند

در برخی مواقع ممکن است تور نمایشگاهی هلند با تور نمایشگاهی دیگر کشورها همراه باشد. البته تور ترکیبی نمایشگاهی هلند و دیگر کشورها مستلزم آن است که برگزاری نمایشگاه ها در راستای یک زمینه ی مشخص باشند. به عنوان مثال یکی از تورهای ترکیبی نمایشگاهی هلند، تور نمایشگاهی آلمان-هلند می باشد. در این تور تخصصی، هلند و آلمان نمایشگاه را به عنوان عرضه ی تجهیزات پزشکی دایر نموده و اغلب بازدیدکنندگان از این نمایشگاه متخصصین بخش پزشکی می باشند. طبق گزارشات حاکی از این تور نمایشگاهی هلند، محصولات و خدمات عرضه شده در این نمایشگاه از 67 کشور جمع آوری شده است. برخی از تورهای ترکیبی نمایشگاهی کشور هلند می توانند به همراه پکیج هایی ویژه برای مسافرین ارائه شوند و سفری تجارتی_ سیاحتی فوق العاده ای برای آنان به ارمغان آورند.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

مزایای شرکت در تور نمایشگاهی هلند

قعطاً در میان افرادی که مایل به بازدید از نمایشگاه های هلند می باشند تعدا بسیاری خواستار شرکت در تور نمایشگاهی هلند هستند. زیرا شرکت در این تور نمایشگاهی به خودی خود دارای مزیت های بسیاری می باشد. از جمله مزیت های شرکت در تور نمایشگاهی  کشور هلند عبارت اند از: آگاهی از آخرین تکنولوژی روز دنیا، آشنایی با برخی ایده های مناسب برای راه اندازی کسب و کاری خوب، کشف فرصت های شغلی فوق العاده در سطح جهان، بهبود بخشیدن به ارتباطات تجاری و شغلی خویش، برقراری ارتباط با تاجران فعال بین المللی و همچنین حضور در سمینارها. به همین جهت می توان گفت رزرو تور نمایشگاهی هلند می تواند موقعیتی بسیار مناسب را برای افرادی که مایل هستند محصولات و خدمات خود را در سطح جهانی به عرضه درآورند و با تولیدکنندگان فعال جهانی در ارتباط باشند، فراهم آورد.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

استراتژی های لازم قبل از خریداری تور نمایشگاهی هلند

پیشنهاد ما به عزیزانی که قصد دارند به عنوان شرکت کننده و یا بازدیدکننده از نمایشگاه های کشور هلند، تور نمایشگاهی هلند را خریداری کنند این است که قبل از رزرو تور راجع به نمایشگاه اطلاعاتی را کسب کنند. برای این کار می توان به سایت نمایشگاه مراجعه کرد. پس از کسب اطلاعات از موضوع نمایشگاه و تاریخ برگزاری آن می توانید برنامه ریزی مناسبی برای بازدید از آن را در نظر بگیرید.

به دلیل این که در نمایشگاه برگزار شده تعداد غرفه ها زیاد می باشد لذا باید اقدام برای تهیه ی نقشه نمایشگاه نیز از قبل اقدام کنید تا بتوانید به راحتی و بدون فوت وقت غرفه ی مورد نظر خود را بیابید.

و اما دیگر استراتژی لازم قبل از ررزو تور نمایشگاهی هلند اقدام به تهیه ی کارت ویزیت است که طبیعتاً برگرفته از نام شما، لوگوی شرکت و راه ارتباطی با شما می باشد. و نهایتاً یک استراتژی که باید به طور ظریف و دقیقی به آن نگاه کرد داشتن لباسی مناسب برای حضور در نمایشگاه می باشد. منظور از داشتن لباس مناسب برای حضور در نمایشگاه، لباس رسمی و کفشی راحت و رسمی می باشد زیرا در زمان برگزاری نمایشگاه ساعات طولانی را مجبور به پیاده روی و ایستادن هستید.

تور نمایشگاهی هلند | معرفی - تاریخ برگزاری - راهنمای بازدید - هلند

قیمت تور نمایشگاهی هلند

هزینه ی تور نمایشگاهی هلند بستگی به عواملی همچون نوع نمایشگاه، مدت زمان برگزاری نمایشگاه، نوع هتل رزرو شده، نوع ایرلاین و خدمات در نظر گرفته شده ی دیگر می باشد. لازم به ذکر است که قیمت تور نمایشگاهی کشور هلند با توجه به تغییرات در هر یک از موارد گفته شده، تغییر می یابد. به عنوان مثال برخی از متقاضیان تور نمایشگاهی کشور هلند خواهان اقامت در هتل هایی لوکس و مجلل هستند و یا ایرلاین خاصی را در صورت وجود سفارش می دهند به همین جهت این نوع انتخاب ها در هنگام رزرو تور نمایشگاهی سبب می شود هزینه ای بیشتر از هزینه ی اصلی تور نمایشگاهی کشور هلند  را بپردازید.

حتی ممکن است خدماتی که هر یک از آژانس های مسافرتی برای تورهای نمایشگاهی هلند در نظر می گیرند سبب تغییر قیمت تور نمایشگاهی شود. لازم به ذکر است که در برخی مواقع استثنایی یکی از عواملی که سبب تغییر قیمت تورهای نمایشگاهی هلند می شود زمان برگزاری نمایشگاه باشد. به طور مثال نمایشگاه گل هلند در فصل بهار برگزار می گردد که کشور هلند میزبان گردشگران زیادی است پس در این بازه ی زمانی که با حجم زیادی از گردشگر روبه رو هستیم ممکن است تور نمایشگاهی کشور هلند با اندکی افزایش قیمت به فروش رسد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!