با بهترین هتل های مالت آشنا شوید

با بهترین هتل های مالت آشنا شوید

هتل های مالت، هر کدام دارای جذابیت‌های منحصر به فردی برای اقامت چند روزه می‌باشند. برخی از این هتل‌ها بر روی تپه‌ها بنا شده‌اند و برخی نیز در اطراف …

هتل های مالت هر کدام دارای جذابیت‌های منحصر به فردی برای اقامت چند روزه می‌باشند. برخی از این هتل‌ها بر روی تپه‌ها بنا شده‌اند و برخی نیز در اطراف خلیج فنلاند به میزبانی مهمانان تور اروپا و تور مالتمی پردازند. در ادامه به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

با بهترین هتل های مالت آشنا شوید | یوروپ تورز

Juliani Hotel از هتل‌ های کشور مالت

کشور مالت با تمام دیدنی‌ها و جاذبه‌های خود یک مرکز گردشگری در اروپا شناخته می‌شود. هر ساله توریستها و گردشگران متعددی به این کشور سفر می‌کنند که نیاز به اقامتگاه مناسب خواهند داشت. هتل‌های مالت دارای خدمات مناسبی برای اقامت چند روزه توریستها و گردشگران می‌باشند. Juliani Hotel یکی از این هتل‌ها شناخته می‌شود که دارای ویژگی‌های اقامتی خاص و ممتازی است.

 هنرمندان محلی طراحی داخلی این هتل را برعهده گرفته‌اند و سبک مدیترانه‌ای را در بخش‌های مختلف آن به کار برده ‌اند. نمای ساحلی مانند Juliani Hotel باعث می‌شود که بسیاری از توریستها در میان هتل های مالت این اقامتگاه را برای خود انتخاب کنند. اگر به دنبال یک مکان مناسب و البته خاص برای اقامت در این کشور هستید ما به شما هتل جولیانی را پیشنهاد می‌کنیم.

Juliani Hotel از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

Xara Palace Relais & Chateaux از هتل‌ های کشور مالت

اغلب هتل‌های مالت بر مبنای کسب و کار خانوادگی تاسیس شده‌اند که یکی از قدیمی‌ترین آنها هتل Xara Palace Relais & Chateaux می‌باشد. هتل زارا پالاس را می‌توان یک اقامتگاه دنج و آرام در این کشور معرفی کرد. اگر از هیاهو و شلوغی به دور هستید در سفر به این کشور توصیه می‌کنیم هتل زارا پالاس را برای اقامت چند روزه خود انتخاب و رزرو کنید.

مالکین اصلی این هتل خانواده اشرافی Moscati Parisio شناخته می‌شوند. این هتل جایزه مهم یونیک پلازو را نیز از آن خود کرده است که هم اکنون با 17 اتاق از مهمانان خود به خوبی پذیرایی می‌کند. از ویژگی‌های هتل Xara Palace Relais & Chateaux می‌توان به تاسیس آن بر روی یک تپه اشاره کرد. دژهای قرون وسطی نیز این هتل را احاطه کرده‌اند و چشم‌انداز خاصی به آن بخشیده‌اند.

Xara Palace Relais & Chateaux از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

Comino Hotel از هتل‌ های کشور مالت

کشور مالت به عنوان یک مجمع الجزایر از مکان‌های دیدنی و جذاب بسیاری برخوردار است. جالب است بدانید که برخی از هتل‌های این کشور خود یک اثر هنری شناخته می‌شوند و کاملا با هتل‌های مدرن امروزی که لوکس بودن ویژگی بارز آنها است در تضاد هستند. در این راستا Comino Hotel را می‌توان یکی از هتل‌های مالت معرفی کرد که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

اقامتی دنج و راحت را می‌توان در هتل کومینو تجربه کرد. اطراف این هتل خلیج سنت نیکلاس واقع شده است که می‌تواند یک مکان برای پیاده روی شبانه شناخته شود. خانه‌های ییلاقی در این هتل از امکاناتی است که گردشگران می‌توانند از آنها برای اقامت خود استفاده کنند. از خدمات این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. Comino Hotel از هتل های مالت را برای یک اقامت آرام و راحت به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Comino Hotel از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

Casa Ellul از هتل‌ های کشور مالت

برخی از هتل‌های کشور مالت در کنار جاذبه‌های تاریخی این کشور از قدمت چندین ساله برخوردار هستند، که این موضوع خود می‌تواند دلیل محکمی برای اقامت در آنها باشد. هتل Casa Ellul در سال 1830 بنا شده است و جزء یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مالت شناخته می‌شود.

 هتل کاسا الول هم اکنون به ویکتوریا تغییر نام داده است. والتا پایتخت کشور مالت مکانی است که این هتل در آن بنا و با کوچه‌های باریک و محلی احاطه شده است. بالکن‌های چوبی به همراه کاشی کاری‌های سنتی و قدیمی از ویژگی‌های طراحی معماری هتل Casa Ellul از هتل های مالت محسوب می‌شوند.

Casa Ellul از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

LLoyd از هتل‌ های کشور مالت

در کنار 4 مورد از هتل‌های مالت می‌توان از هتل LIoyd به عنوان یکی از اقامتگاه‌های قدیمی با چشم اندازی خاص و منحصر به فرد نام برد. هتل LLoyd امروزه در دست تعمیر است و ساختمانی در اطراف آن بنا شده که می‌توان در سوئیت و آپارتمان‌های آن اقامت داشت. جالب است بدانید که در قرن 18 خاندان لیود این هتل را اداره می‌کردند. بالکن‌های چوبی این هتل در کنار فرفوژه‌های آهنی از ویژگی‌های ظاهری هتل لیود از هتل های مالت شناخته می‌شوند. 2 دژ سنت پیتر و سنت پائول در والتا پایتخت مالت این هتل را در برگرفته‌اند. 3 شهر سنگ لئا، کوسپیکوئا و ویترویزیا در اطراف این هتل وجود دارند که می‌توان از چشم‌انداز آنها نیز لذت برد.

LLoyd از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

Phoenicia از هتل‌ های کشور مالت

همانطور که در بحث‌های قبلی نیز عنوان کردیم هتل‌های مالت دارای چشم اندازی زیبا و محلی می‌باشند. یکی دیگر از این هتل‌ها که بر روی دژهای تاریخی در پایتخت مالت بنا شده است هتل Phoenicia است. هتل فنیقیه دارای زیبایی‌های بسیاری است که بخشی از آنها مربوط به 3 هکتار باغی است که این هتل زیبا و قدیمی را احاطه کرده‌اند.

مناطق بندری اطراف این هتل در کنار ظاهر لوکس و یونیک هتل Phoenicia باعث جذب توریستهای بسیاری به این مکان شده‌اند. ادوارد کارونا دینگلی نام یک هنرمند و نقاش مالتی است که آثار او به صورت یک مجموعه هنری و تاریخی در این هتل قرار گرفته‌اند. با اقامت در هتل Phoenicia یکی از هتل های مالت می‌توانید این آثار را از نزدیک ببینید.

Phoenicia از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

Cornucopia Hotel از هتل‌ های کشور مالت

Cornucopia Hotel نام یکی دیگر از هتل‌های مالت است که دارای خدمات و امکانات مناسبی برای توریستها و گردشگران می‌باشد. در جزیره گزو دامنه‌های Xaghra هتل کورنوکوپیا را احاطه کرده‌اند. این هتل که در سال 1960 به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کشور مالت شناخته شده دارای معماری روستایی و محلی است.

به مدت 300 سال از این مکان به عنوان یک زیستگاه روستایی استفاده می‌شد و هم اکنون با همان طراحی و معماری از توریست و گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. در اطراف این هتل قدیمی می‌توان جاذبه‌های تاریخی از جمله معبد مگاتیلیک را به خوبی نظاره کرد. شما عزیزان می‌توانید با یک پیاده روی هیجان انگیز خود را به این معبد برسانید و از جاذبه‌های آن لذت ببرید.

Cornucopia Hotel از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

villa Tal Fanal از هتل‌ های کشور مالت از نوع سه ستاره

در بخش‌های قبلی به چند مورد از هتل‌های مالت که دارای چشم اندازی خاص و منحصر به فرد هستند پرداختیم. در این بخش و در ادامه به معرفی هتل‌های لوکس و چند ستاره این کشور خواهیم پرداخت. villa Tal Fanal یکی از هتل‌های 3 ستاره در گزو مالت شناخته می‌شود. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری است که یک اقامت راحت را برای مسافران خود فراهم می‌کند.

 در این هتل امکاناتی از جمله اینترنت بی‌سیم نیز فراهم شده است. نگهداری از کودک از خدمات هتل 3 ستاره villa Tal Fanal از هتل‌های مالت به شمار می‌رود. شنا کردن در استخر این هتل نیز برای اقامت کنندگان مهیا شده است. فضایی بکر و آرام را می‌توان در اطراف این هتل 3 ستاره به خوبی مشاهده کرد. در سفر به گزو مالت اقامت در هتل villa Tal Fanal به شما پیشنهاد می‌کنیم.

villa Tal Fanal از هتل‌ های کشور مالت از نوع سه ستاره | یوروپ تورز

Corinthia palace hotel & spa از هتل‌ های کشور مالت

یکی دیگر از هتل‌های مالت Corinthia palace hotel & spa نام دارد. این هتل نیز دارای امکانات و خدمات متنوعی است که اقامت کنندگان در آن می‌توانند از آنها با بهترین کیفیت بهره‌مند شوند. هتل مذکور برای اقامت دارای قیمت مناسبی است.

 اگر بخواهیم چند مورد از بهترین امکانات و خدمات هتل Corinthia palace hotel & spa را عنوان کنیم می‌توانیم به اینترنت پر سرعت، پارکینگ، تهویه مطبوع، استخر و چندین مورد دیگر اشاره کنیم. هتل یاد شده دارای اتاقی با عنوان غیر سیگاری می‌باشد. با توجه به تمامی امکاناتی که در این هتل وجود دارد چشم‌انداز زیبای آن نیز دلیلی برای اقامت چند روزه در آن خواهد بود. Corinthia palace hotel & spa را می‌توان از قیمت مناسب‌ترین هتل‌های مالت معرفی کرد.

Corinthia palace hotel & spa از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

San pawl hotel از هتل‌ های کشور مالت

هتل‌های مالت تنها به یک یا دو مورد ختم نمی‌شوند چرا که هتل‌هایی مانند San pawl hotel در گوشه و کنار مناطق مختلف این کشور بنا شده‌اند و از مهمانان تور اروپا و تور مالت و افراد بسیاری میزبانی می‌کنند. هتل مذکور نیز مانند هتل‌های قبلی دارای امکانات ویژه‌ای از جمله اینترنت پرسرعت، بوفه برای میل صبحانه، استخر، تهویه مطبوع و اتاق غیر سیگاری‌ها می‌باشد.

در این هتل می‌توانید در رستورانی که در آن تاسیس شده است غذاهای مختلف محلی و ملل را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این مطلب سعی کردیم چند مورد از جذاب‌ترین هتل‌های مالت را برای شما عنوان کنیم. اقامت در هر کدام از این هتل‌ها از لذت خاصی برخوردار است.

San pawl hotel از هتل‌ های کشور مالت | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های مالت

یکی از بهترین هتل های دنج و آرام مالت چیست؟

اغلب هتل‌های مالت بر مبنای کسب و کار خانوادگی تاسیس شده‌اند که یکی از قدیمی‌ترین آنها هتل Xara Palace Relais & Chateaux می‌باشد. هتل زارا پالاس را می‌توان یک اقامتگاه دنج و آرام در این کشور معرفی کرد.

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مالت چیست؟

villa Tal Fanal یکی از هتل‌های 3 ستاره در گزو مالت شناخته می‌شود. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری است که یک اقامت راحت را برای مسافران خود فراهم می‌کند.

یکی از هتل های مالت که دارای قیمت مناسبی میباشد چیست؟

یکی دیگر از هتل‌های مالت Corinthia palace hotel & spa نام دارد. این هتل نیز دارای امکانات و خدمات متنوعی است که اقامت کنندگان در آن می‌توانند از آنها با بهترین کیفیت بهره‌مند شوند. هتل مذکور برای اقامت دارای قیمت مناسبی است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!