با بهترین هتل های لوکزامبورگ آشنا شوید

با بهترین هتل های لوکزامبورگ آشنا شوید

هتل های لوکزامبورگ، اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی‌زیادی به سفر به لوکزامبورگ با تور لوکزامبورگ و یا تور اروپا را دارید حتماً به …

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی‌زیادی به سفر به لوکزامبورگ با تور لوکزامبورگ و یا تور اروپا را دارید حتماً به مشکل پیدا کردن هتلی مناسب از میان هتل‌های لوکزامبورگ برخورده‌اید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با هتل‌های لوکزامبورگ ارائه دهیم که مسافرانی که وارد این شهر می‌شوند با مشکل پیدا کردن هتل دست و پنجه نرم نکنند. در ادامه با برخی از بهترین هتل‌های لوکزامبورگ آشنا می‌شویم.

با بهترین هتل های لوکزامبورگ آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport

یکی از بهترین هتل‌های لوکزامبورگ را می‌توان هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport دانست. این هتل یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ است که می‌توانید در شهر لوکزامبورگ در آن اقامت گزینید. در نزدیکی‌های این هتل جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی قرار گرفته است که باعث می‌شود توریست‌های بسیار زیادی به خاطر همین مزیت در این هتل اقامت کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است می‌توان به باشگاه گلف Grand ducall de Luxembourg، موزه ی‌ملی تاریخ طبیعی لوکزامبورگ، پل آدولف و همین طور تئاتر ملی لوکزامبورگ اشاره کرد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، تهویه مناسب، تلویزیون و حمام می‌باشد که می‌توانید در طول اقامت در این هتل از این امکانات نیز استفاده کنید، تمامی این امکانات باعث تبدیل شدن این هتل به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر لوکزامبورگ شده است.

هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport | یوروپ تورز

هتل Bristol

هتل بریستول یک هتل دو ستاره می‌باشد که در شهر لوکزامبورگ واقع شده و جزء پر طرفدارترین هتل‌های لوکزامبورگ به شمار می‌آید. این هتل دارای تنها 8 اتاق می‌باشد و هتلی نسبتاً کوچک در این شهر به شما می‌آید، فاصله ی‌این هتل تا موزه ی‌بانک لوکزامبورگ تنها 700 متر و فاصله ی‌آن با پل آدولف 900 متر است که همین عامل باعث شده است این هتل هیچگاه خالی نشود و همواره توریست‌های زیادی به آن مراجعه می‌کنند.

از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به مواردی از قبیل وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، حمام‌های بسیار مجهز، پارکینگ، تلویزیون و تهویه ی‌مناسب اشاره کرد. این هتل در قسمتی از شهر واقع شده است که دارای معماری قدیمی و بسیار خاصی می‌باشد و معماری این هتل نیز می‌تواند برای شما جالب توجه باشد، معماری این هتل باعث شده است که این هتل جزء خاص‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ قرار بگیرد.

هتل Bristol | یوروپ تورز

هتل Simons plaza

یکی از مهم‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ که یک هتل چهار ستاره است، هتل Simon Plaza می‌باشد. این هتل از لحاظ امکانات در درجه ی‌متوسطی نسبت به سایر هتل‌های کشور لوکزامبورگ قرار دارد. هتل Simons Plaza دارای 54 اتاق است و از جاذبه‌های گردشگری مهم فاصله نسبتاً زیادی را داراست و نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر نسبت به این هتل تنها پل Roman می‌باشد که در فاصله ی‌18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

از جمله امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به مواردی از قبیل صندوق امانات برای قرار دادن وسیله‌های مهم و قیمتی، وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و حمام‌های بسیار مجهز اشاره کرد، این امکانات باعث شده است که هتل Simons Plaza جزء بهترین هتل‌های لوکزامبورگ باشد.

هتل Simons plaza | یوروپ تورز

هتل ibis Styles Luxembourg Center

یکی دیگر از هتل‌های لوکزامبورگ که هتلی بسیار معروف و سه ستاره می‌باشد هتل ibis Styles Luxembourg Center می‌باشد. این هتل دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که آن را تبدیل به یک هتل بسیار مهم در این شهر کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل پذیرش 24 ساعته‌ای است که در آن صورت می‌گیرد و شما در هر ساعتی از شبانه روز که به این هتل مراجعه کنید، پذیرش می‌شوید.

این هتل دارای 68 اتاق می‌باشد و جزء بزرگترین هتل‌های لوکزامبورگ است، از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به وای فای رایگان در اتاق‌ها و لابی هتل، تهویه مناسب و مطبوع، تلویزیون و حمام اشاره کرد. فاصله ی‌این هتل تا موزه ملی تاریخی طبیعی لوکزامبورگ 1100 متر و تا کلیسای جامع لوکزامبورگ 1 کیلومتر می‌باشد که باعث می‌شود تا توریست‌های بسیار زیادی خواهان اقامت در این هتل باشند و این هتل جزء هتل‌های مهم شهر لوکزامبورگ قرار بگیرد.

هتل ibis Styles Luxembourg Center | یوروپ تورز

هتل Yasha

یک هتل سه ستاره ی‌دیگر که جزء بهترین و مهم‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ است، هتل Yasha می‌باشد که دارای 28 اتاق است و دارای امکاناتی از قبیل اینترنت برای مسافران، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ می‌باشد. یکی از بهترین مزیت‌های اقامت در این هتل این است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ واقع شده و شما با اقامت در این هتل می‌توانید به سادگی به این جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید.

از جمله این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به کلیسای جامع نوتردام لوکزامبورگ که در یک کیلومتری این هتل واقع شده است، موزه ی‌ملی تاریخی طبیعی که در فاصله 1100 متری هتل قرار دارد و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیگر اشاره کرد. به همین دلیل این هتل جزء پر طرفدارترین هتل‌های لوکزامبورگ قرار گرفته است.

هتل Yasha | یوروپ تورز

هتل Grand Hotel Cravat

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ را بی‌شک می‌توان هتل Grand Hotel Cravat دانست. این هتل دارای 60 اتاق می‌باشد که هر اتاق دارای امکانات بسیار ویژه‌ای است. قیمت این هتل نسبت به سایر هتل‌های لوکزامبورگ کمی بیشتر است ولی دارای امکاناتی است که ارزش این قیمت بالا را دارد. از جمله این امکانات می‌توان به صندوق امانات، گاو صندوق در هر اتاق، حمام اختصاصی در هر اتاق، یک مینی بار در هر اتاق و … اشاره کرد. این هتل فاصله ی‌بسیار کمی با برخی از جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ از جمله پل آدولف دارد.

هتل Grand Hotel Cravat | یوروپ تورز

هتل Vauban

هتل Vauban هتلی اقتصادی در یکی از محله‌های شهر لوکزامبورگ می‌باشد که دارای 17 اتاق است. این هتل جزء پر تقاضاترین هتل‌های لوکزامبورگ است. این هتل یکی از هتل‌هایی است که تقریباً می‌توان گفت بیشترین جاذبه‌های گردشگری شهر لوکزامبورگ در اطراف آن قرار دارند.

به عنوان مثال قصر بزرگ لوکزامبورگ تنها 100 متر با این هتل فاصله دارد، موزه تاریخچه لوکزامبورگ در فاصله 200 متری و موزه ملی تاریخ و هنر لوکزامبورگ و هتل آدلف نیز در فاصله 300 متری این هتل قرار گرفته‌اند. از جمله امکاناتی که این هتل دارا می‌باشد می‌توان به پارکینگ و تهویه مناسب این هتل و همین طور وای فای رایگان در تمامی اتاق‌های هتل اشاره کرد که باعث می‌شود تا هتل Vauban جزء هتل‌های مهم کشور لوکزامبورگ قرار بگیرد.

هتل Vauban | یوروپ تورز

هتل Empire

هتل Empire هتلی سه ستاره در قلب شهر لوکزامبورگ می‌باشد که جزء بهترین هتل‌های لوکزامبورگ است. این هتل دارای 35 اتاق بوده و امکانات بسیار زیادی از قبیل وای فای رایگان، تهویه مناسب، حمام مجهز و غیره را دارا می‌باشد.

این هتل در نزدیکی تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر لوکزامبورگ قرار گرفته است که از جمله این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به کلیسای جامع نوتردام که در فاصله 1100 متری این هتل قرار گفته است، موزه ملی تاریخ طبیعی که در فاصله 1200 متری این هتل قرار دارد، موزه بانک که در فاصله 900 متری این هتل است، پل آدولف که تنها 1100 متر با هتل فاصله دارد  و … اشاره کرد. عامل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مهم شهر لوکزامبورگ باعث شده است که این هتل جزء یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل‌های لوکزامبورگ قرار گیرد.

هتل Empire | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های لوکزامبورگ

یکی از هتل های اقتصادی لوکزامبورگ چیست؟

یکی از بهترین هتل‌های لوکزامبورگ را می‌توان هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport دانست. این هتل یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ است که می‌توانید در شهر لوکزامبورگ در آن اقامت گزینید.

یکی از لوکس ترین هتل های لوکزامبورگ چیست؟

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لوکزامبورگ را بی‌شک می‌توان هتل Grand Hotel Cravat دانست. این هتل دارای 60 اتاق می‌باشد که هر اتاق دارای امکانات بسیار ویژه‌ای است.

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره این کشور چه هتلی میباشد؟

هتل Empire هتلی سه ستاره در قلب شهر لوکزامبورگ می‌باشد که جزء بهترین هتل‌های لوکزامبورگ است. این هتل دارای 35 اتاق بوده و امکانات بسیار زیادی از قبیل وای فای رایگان، تهویه مناسب، حمام مجهز و غیره را دارا می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!