با بهترین هتل های سوئیس آشنا شوید

با بهترین هتل های سوئیس آشنا شوید

هتل های سوئیس، از نظر امکانات و کیفیت خدمات آن، قیمت رزرو هتل های سوئیس در فصول کم گردشگر و پر گردشگر، بهترین و قابل اعتمادترین آژانس‌های مسافرتی در این …

اطلاعات کامل هتل های سوئیس

ما در این مقاله شما را به معرفی کشور سوئیس، جاذبه‌های 2گردشگری کشور سوئیس، هتل‌ های سوئیس از نظر امکانات و کیفیت خدمات آن، قیمت رزرو هتل های سوئیس در فصول کم گردشگر و پر گردشگر، بهترین و قابل اعتمادترین آژانس‌های مسافرتی در این زمینه و قیمت‌های رزرو هر شب هتل های سوئیس بر اساس امکانات و سایر خدمات منحصر به فرد آن دعوت می‌کنیم.

با بهترین هتل های سوئیس آشنا شوید | یوروپ تورز

کشور سوئیس

سوئیس کشوری است در شمال غربی اروپا که از شمال با آلمان، از شرق با کشور اتریش و لیختنشتاین و از جنوب و غرب به ترتیب با کشور‌های ایتالیا و فرانسه مرز مشترک دارد. جمعیت این کشور در حدود 8.5 میلیون نفر است و پایتخت آن شهر برن می‌باشد و دو شهر زوریخ و ژنو از شهر‌های تجاری و بسیار معروف آن می‌باشد. در این متن با هتل های سوئیس آشنا خواهید شد. زبان‌های رسمی این کشور آلمانی، ایتالیایی،فرانسوی و رومانی یایی می‌باشد.

مردم این کشور مسیحی و از شاخه پروتستان انجیلی می‌باشند. واحد پول این کشور فرانک است اما در زمینه تجارت و بورس بین‌المللی از یورو هم استفاده می‌شود. آب و هوای کشور سوئیس معتدل است.

افراد بسیاری فکر می‌کنند که سوئیس دارای آب وهوایی همانند آلاسکا است اما در این مورد دچار اشتباه می‌شوند چرا که که این کشور به دلیل اختلاف ارتفاع با کشور‌های همسایه‌اش و نردیک بودنش به کوهستان دچار افزایش دمای محسوسی می‌شود. برای مثال در فصل زمستان دما به ندرت به زیر 0 می‌رسد و تابستان‌ها گاهی دمای هوا به 30 درجه هم می‌رسد. جهت اخذ ویزای سوئیس باید ابتدا وقت سفارت سوئیس از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر رزرو گردد.

بهترین زمان سفر به سوئیس

برای آنکه از سفر به سوئیس و دیگر اماکن لذت ببرید لازم است به نظر افراد و سلایق آنها در این خصوص توجه کنید. چون ممکن است افرادی باشند که برای سفر به این کشور آب و هوای گرم و آفتابی را ترجیح می‌دهند و بسیاری دیگر ترجیح می‌دهند در آب و هوای سرد زمستان به این کشور سفر کنند.پس به این نتیجه می‌رسیم که این به شما بستگی دارد که چه زمانی برای شما سفر به این کشور مناسبتر بوده. گزینه‌های دیگری نیز در مورد سفر به این کشور مناسب باشد.

بسیاری از افراد می‌دانند که تفریح و گردشگری در اماکن دیدنی و جذاب کشور سوئیس در بسیاری از مواقع سال بسیار پر هزینه می‌باشد اما به دلیل زیبایی بیش ار حدی که این کشور در تمام مناطق سال دارد شما همیشه می‌توانید از این کشور زیبا دیدن کنید.

اما بهترین زمانی که شما می‌توانید به این کشور سفر کنید ماه‌های ژوئن و آگوست می‌باشد که آب و هوا معتدل است به طوری که شما می‌توانید در دریاچه‌های کشور سوئیس به شنا بپردازید. اما فصل تابستان در این کشور از گرانترین فصل‌ها به حساب می‌آیند. قیمت بسیاری از هتل‌ها هم به دلیل نزدیکی به مناطق تفریحی در ماه‌های ژانویه و آگوست در این فصل گران باقی می‌ماند.

جاذبه‌ های گردشگری و دیدنی کشور سوئیس

یکی از مقاصدی که هر ساله گردشگران زیادی را به سوئیس جذب می‌کند شهر زوریخ که است بدون شک جزو مقاصد مهم و پر بازدید در کشور سوئیس است. در سوئیس دریاچه‌های متعددی وجود دارد که به دلیل قرار گرفتنشان در کوه‌های آلپ می‌تواند تجربه‌ای فرموش نشدنی در خاطره افرادی که به این کشور سفر می‌کنند، بگذارد.

این شهر دارای بیش از 50 موزه فرهنگی و هنری و 100 گالری بسیار بزرگ از آثار نقاشان معروف کشور سوئیس است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کشور سوئیس شهر ژنو است که از جمله معروفترین شهر‌های کشور سوئیس به حساب می‌آید.

تمام مردم این شهر به زبان فرانسوی سخن می‌گویند. این شهر به دلیل آنکه به پایتخت صلح جهانی معروف است آن را به مرکز صلیب سرخ جهانی نام گذاری کرده‌اند. در این شهر شما می‌توانید موزه‌ای را با نام (Patek Philippe Museum) مشاهده کنید که در آن انواع مختلفی از ساعت‌های زینتی و انواع جواهرات گران قیمت قرار دارد. در کنار این موزه برجی قرار دارد که 500 متر پایین‌تر از سطح قرارگیری شهر ژنو است. که در آن تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد.

انتخاب هتل‌ های سوئیس

زمانی که شما به این کشور سفر می‌کنید گزینه‌های متعددی برای انتخاب هتل های سوئیس برای شما وجود دارد. برای مثال این هتل‌ها در فصول کم گردشگر و پر گردشگر چه قیمتی دارند، این هتل‌ها در چه فصولی قیمت‌های مناسب‌تری دارند،در چه مکانی از این کشور قرار دارد، از نظر امکانات رفاهی چگونه است و یا چه نمایی دارد. به فرض مثال نمای هتل به چه سمتی است و آیا ارزش هزینه‌ای را که شما برای هر شب اقامت خود در این هتل می‌پردازید را دارد.
در ادامه ما به معرفی این هتل‌ها و سایر امکاناتی که به مسافران خود ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

هتل‌ های 3 ستاره کشور سوئیس و امکانات آن ها

هتل منوتل هتلی 3 ستاره است که در شهر پرگردشگر ژنو قرار دارد که از بهترین هتل های سوئیس محسوب می‌شود و هتلی بسیار پرطرفدار در سوئیس است. این هتل دارای 49 اتاق دو تخته و 12 اتاق سه تخته است. این هتل به دلیل بهره‌گیری از مراکز تجاری شهرت بسیاری دارد.

در شهر ژنو دریاچه‌ای قرار دارد که با این هتل 9 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از سیستم تهویه بسیار مطبوعی برخوردار است که سبب شهرت بیشتر این هتل می‌شود. در تمام اتاق‌ها اجازه سیگار کشیدن را ندارید و همین امر سبب شده که افراد زیر 12 سال از پرداخت کردن هزینه صبحانه معاف شوند. در تمام اتاق‌های این هتل سرویس درست کردن چای و نسکافه موجود می‌باشد. ضمن اینکه این هتل با داشتن خدماتی که پرستاران به فرزندان شما ارائه می‌دهند قادر هستند از آنها به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند.

هتل‌ های 3 ستاره کشور سوئیس و امکانات آن ها | یوروپ تورز

بهترین زمان رزرو این هتل بر اساس فصول پر گردشگر و کم گردشگر

منابسترین زمانی که شما برای رزرو این هتل می‌توانید در نظر بگیرید فصول خنک سال یعنی پاییز و زمستان است که فصلی بسیار ارزان قیمت به حساب می‌آید که در فصول خلوت و کم گردشگر که افراد کمتری به شهر‌های کشور سوئیس می‌آیند،معمولا بین 126 تا 149 فرانک می‌باشد که رقم بسیار منصفانه‌ای می‌باشد. اما زمانی که کشور سوئیس وارد فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان می‌شود که از ماه‌های آگوست و سپتامبر آغاز می‌شود قیمت‌ها شروع به شتاب گرفتن می‌کنند و گاهی نیز از 147 فرانک تا 176 فرانک نیز افزایش پیدا می‌کنند.

هتل‌ های 4 ستاره سوئیس و امکانات آنها

از جمله هتل‌های 4 ستاره و معروف که در شهر زوریخ کشور سوئیس قرار دارد هتل ایست وست است که از بهترین هتل های سوئیس بشمار میاید. این هتل تمام امکاناتی که شما فکر آن را می‌کنید دارا است. به عنوان مثال تمام اتاق‌ها چند تخته بوده به تلوزیون و اینترنت بی‌سیم رلیگان، حمامی مجهز و تلوزیون با صفحه تخت می‌باشد. این هتل برای کسانی که به پیاده روی و شنا کردن در دریاچه‌های این شهر در کشور سوئیس علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است.

هتل‌ های 4 ستاره سوئیس و امکانات آنها | یوروپ تورز

بهترین زمان رزرو این هتل در فصول کم گردشگر و پر گردشگر

بهترین زمانی که شما می‌توانید برای رزرو هتل های سوئیس اقدام نمایید، ماه‌های مارچ و می‌می باشند که رشد قیمت‌ها کمتر است و محوده قیمت‌ها بین 158 تا 184 فرانک می‌باشد که هتل خلوت بوده و شما راحتر می‌توانید اتاق برای خود رزرو نمایید.

اما اگر فصل‌های شلوغ را که تعداد گردشگران بیشتر بوده و بودن در کنار مردم را بیشتر ترجیه می‌دهید ماه‌های آخر سال یعنی نوامبر و دسامبر می‌تواند بهترین زمان برای شما باشد. اما باید به این مساله نیز توجه داشته باشید که قیمت این هتل چند برابر شده و گاهی از 177 فرانک به 213 فرانک نیز افزایش پیدا می‌کند. و شما می‌بایست برای مدیریت کردن این هزینه‌ها یا برای کاهش هزینه‌های خود از فصول کم گردشگر سال برای کاهش هزینه‌های خود بهره ببرید و یا سعی کنید که کمتر از مقاصد گردشگری و دیدنی کشور سوئیس دیدن کنید تا در هزینه‌هایتان صرفه جویی شود.

چگونگی رزرو انواع هتل‌ ها در کشور سوئیس

برای رزرو هتل های سوئیس لازم است که ابتدا از چند هفته قبل اقدام به رزرو هتل های سوئیس از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر نمایید و حتما با کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و با آنها در این زمینه مشورت نمایید تا آنها اطلاعات جامعی از قیمت هتل‌ها، امکانات و چگونگی رزرو هتل را در اختیار شما قرار دهند.

به فرض مثال به شما در مورد امکانات رفاهی هتل مورد نظر توضیح می‌دهند و در مورد قیمت هر شب این هتل‌ها و قیمت آنها در فصول کم گردشگر و پرگردشگر به شما اطلاع رسانی می‌نمایند. مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای رزرو هتل های سوئیس اقدام از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر می‌باشد که از جمله این آژانس‌ها می‌توان به آژانس سفری دیگر اشاره کرد که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

چگونگی رزرو انواع هتل‌ ها در کشور سوئیس | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های سوئیس

یکی از بهترین هتل های سه ستاره سوئیس چه نام دارد؟

هتل منوتل هتلی 3 ستاره است که در شهر پرگردشگر ژنو قرار دارد که از بهترین هتل‌های سوئیس محسوب می‌شود و هتلی بسیار پرطرفدار در سوئیس است.

چگونه می توانیم در سوئیس هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل‌های سوئیس لازم است که ابتدا از چند هفته قبل اقدام به رزرو هتل‌های سوئیس از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر نمایید و حتما با کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند تماس بگیرید تا آنها اطلاعات جامعی از قیمت هتل‌ها، امکانات و چگونگی رزرو هتل را در اختیار شما قرار دهند.

بهتر ین زمان رزرو هتل های سوئیس چه زمانی است؟

بهترین زمانی که شما می‌توانید برای رزرو هتل‌های سوئیس اقدام نمایید، ماه‌های مارچ و می‌ می‌باشند که رشد قیمت‌ها کمتر است و محوده قیمت‌ها بین 158 تا 184 فرانک می‌باشد که هتل خلوت بوده و شما راحتر می‌توانید اتاق برای خود رزرو نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!