با بهترین هتل های برن آشنا شوید

با بهترین هتل های برن آشنا شوید

هتل های برن، سالانه عده زیادی از گردشگران به شهر برن پایتخت کشور سوئیس سفر می‌کنند.آنها سعی بر این دارند که در بهترین هتل‌های برن اقامت داشته باشند …

سالانه عده زیادی از گردشگران به شهر برن پایتخت کشور سوئیس سفر می‌کنند. پایتخت کشور سوئیس شهر برن هست که در کنار سایر شهرهای بزرگ سوئیس مانند زوریخ و ژنو هرساله پذیرای حجم بالای مسافران تور سوئیس و یا تور اروپا می‌باشند.

آنها سعی بر این دارند که در بهترین هتل‌های برن اقامت داشته باشند. جاذبه‌های گردشگری برن باعث شده است که انگیزه گردشگران برای سفر به این شهر بیشتر شود و اطمینان خاطر برای سرمایه گذاری در این کشور نیز یکی از دلایل بزرگ سفر به این کشور می‌باشد هتل‌های برن به خوبی پذیرای مهمانان خود هستند و برای راضی نگه داشتن مهمانان تمام تلاش خود را می‌کنند. مدیریت هتل‌های برن کاملا سازمان یافته است و کارکنان مسئولیت پذیری برای پذیرایی از مهمانان آماده شده‌اند. گردشگرانی که در هتل‌های برن اقامت دارند دسترسی آسانی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دارند.

با بهترین هتل های برن آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل برن بیوندزیلاتز یکی از بهترین هتل‌ های برن

هتل برن بیوندزیلاتز یکی از مجهزترین هتل‌های برن می‌باشد این هتل 4 ستاره دارای 67 اتاق بزرگ و مجلل است که تمامی این اتاق‌ها کاملا مجهز هستند و تمام نیازهای مسافران را برطرف می‌کنند. تمامی اتاق‌ها مبله می‌باشد و دارای تخت‌های بسیار راحت است و برای دکور اتاق‌های هتل برن بیوندزیلاتز از رنگ‌های روشن و شیکی استفاده شده است و نمای بسیار جذابی دارد. برخی از این اتاق‌ها چشم اندازهای بسیار زیبایی دارند. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و شیک است که غذاهای سوئیسی و بین‌المللی سرو می‌کند. در منوی این رستوران‌ها نوشیدنی‌های بسیار خوش طعمی وجود دارد.

هتل برن بیوندزیلاتز یکی از بهترین هتل‌ های برن | یوروپ تورز

هتل آلپن بلیک یکی از شیک‌ ترین هتل‌ های برن

هتل آلپن بلیک (Hotel Alpenblick) یکی از زیباترین هتل‌های برن محسوب می‌شود. این هتل 3 ستاره دارای امکانات زیادی از جمله سالن‌های اجتماعات، اتاق‌های بزرگ کنفرانس، خشکشویی و پارکینگ رایگان برای مهمانان می‌باشد. این هتل 48 اتاق دارد که تمامی این اتاق‌ها به صورت بسیار زیبایی دکور شده‌اند و دارای مبلمان زیبا، تخت خواب راحت و تلویزیون هستند، برای تزیین این اتاق‌ها از وسایل و تابلوهای هنری استفاده شده است.

فضای این هتل بسیار آرام و‌ دنج است و آرامش خاصی به مهمانان می‌دهد. این هتل دارای یک رستوران دنج است که مهمانان می‌توانند انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در این رستوران نوش جان کنند. این هتل برای راحتی مهمانان اتاق‌های مخصوص نگهداری کودکان را نیز، آماده کرده است.

هتل آلپن بلیک یکی از شیک‌ ترین هتل‌ های برن | یوروپ تورز

معرفی هتل یونیک اینر اینگ یکی از خاص‌ ترین هتل‌ های برن

هتل یونیک اینر اینگ یکی از بهترین هتل‌های برن است. این هتل 4 ستاره دارای 36 اتاق زیبا می‌باشد و تمام اتاق‌ها دارای مبلمان، تخت راحت، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و یخچال هستند. کارکنان هتل بسیار مهربان و خوش رفتار هستند و مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند. این هتل یک رستوران بسیار شیک دارد که بهترین غذاهای سوئیس و بین‌المللی را می‌توانید در آن نوش جان کنید. اگر قصد سفر به برن را دارید ما این هتل را برای اقامت شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار مناسبی دارد.

هتل نووتل برن اکسپو یکی از بهترین هتل‌ های برن

هتل نووتل برن اکسپو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های برن است. این هتل 112 اتاق دارد که تمامی این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مبلمان شیک، تلویزیون، قهوه جوش، چای ساز، اینترنت رایگان و تخت‌های بسیار راحت و نرم هستند که به طور کلی هدف این هتل راحتی و آسایش مهمانان می‌باشد. کارکنان این هتل بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و در طول 24 ساعت شبانه روز آماده برای خدمت رسانی به مسافران هستند.

این هتل 4 ستاره به شما این امکان را می‌دهد که صبحانه خود را در اتاق میل کنید. این هتل دارای سونا، جکوزی، سالن‌های بسیار خاص برای کنفرانس، صندوق امانات و محلی برای مراقبت و نگهداری کودکان و افراد کم توان می‌باشد. نمای بیرونی هتل بسیار شیک و زیبا است که مسافران را ترغیب می‌کند که از این هتل دیدار کنند و اقامتی خوش در این هتل داشته باشند. در ضمن طراحی اتاق‌های این هتل بسیار شیک و تجملی است و دکوراسیون مدرنی دارد.

هتل هالیدی این برن وست ساید یکی از بهترین هتل‌ های برن

هتل هالیدی این برن وست ساید یکی دیگر از بهترین هتل‌های برن به حساب می‌آید. این هتل 4 ستاره دارای 144 اتاق می‌باشد که این اتاق‌ها بسیار مجهز هستند و به صورت خیلی دقیق و ‌منظمی دکور شده‌اند. به طور کلی این اتاق‌ها بسیار پیشرفته و مدرن هستند و از وسایل گران قیمت زینتی برای دکور این اتاق‌ها استفاده شده است و چشم اندازهای زیبایی دارند که نظر بسیاری از مهمانان را به خود جلب کرده است.

این هتل دارای یک رستوران است که در منوی این رستوران بهترین غذاهای سوئیس و محلی مشاهده می‌شود. این هتل نیز دارای یک کافه دنج و شیک می‌باشد که مسافران می‌توانند از فضای دلنشین و نوشیدنی‌های عالی لذت کافی ببرند. این هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، اتاق ماساژ، اتاق کنفرانس و محلی برای نگهداری کودکان و افراد ناتوان می‌باشد.

معرفی هتل پنشن مارتا هاوس یکی از شیک‌ ترین هتل‌ های برن

هتل پنشن مارتا هاوس (Hotel Marthahaus Bern) یکی دیگر از هتل‌های برن می‌باشد که دارای 40 اتاق است و امکانات بسیار زیادی در اختیار مهمانان می‌گذارد این هتل برای کسانی که به دلیل مسائل کاری و تجارت به شهر برن سفر کرده‌اند بسیار مناسب و به صرفه است. کارکنان این هتل با مهربانی و روی خوش تمام نیازهای مسافران را برطرف می‌کنند و به طور شبانه روز آماده پذیرش و خدمت رسانی به مسافران هستند.

اتاق‌های این هتل دکوراسیون ساده و شیکی دارد. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، مبلمان و تخت راحت اشاره کرد. این هتل دارای خشکشویی، سالن کنفرانس، محلی برای نگهداری کودکان و چمدان می‌باشد. هتل نمای بیرونی بسیار باشکوهی دارد و همانطور که اشاره کردیم به نسبت خدمات عالی و امکانات بسیاری که این هتل در اختیار مهمانان می‌گذارد قیمت آن بسیار ارزان و مناسب است.

معرفی هتل پنشن مارتا هاوس یکی از شیک‌ ترین هتل‌ های برن | یوروپ تورز

هتل آلگرو یکی از هتل‌ های معروف برن

هتل آلگرو یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر برن می‌باشد که در سال 1998 تاسیس شده است. این هتل زیبا مجاور برج ساعت شهر برن قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره دارای 170 اتاق می‌باشد که تمامی اتاق‌ها مجهز و‌ پیشرفته هستند. از جمله امکانات هتل می‌توان به حمام‌های اختصاصی، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع و تلویزیون و مینی بار اشاره کرد.

تمامی اتاق‌ها به گونه‌ای دکور شده‌اند که مناسب هر نوع سلیقه‌ای باشند. هتل آلگرو برن دو رستوران بزرگ دارد که در آنها انواع غذاهای محلی این شهر و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. هتل آلگرو برن دارای یک سالن کنفرانس بزرگ و مجهز است که افراد می‌توانند جلسات مهم خود را در این سالن برگزار کنند. مهمانان برای گذراندن اوقات فراغت نیز می‌توانید از کافی شاپ و بار هتل استفاده کنند. این هتل دارای یک مرکز تناسب بسیار مجهز و پاکیزه است.

معرفی هتل بارن آم یکی از هتل‌ های برتر برن

هتل بارن آم برن یکی دیگر از هتل‌های خوب شهر برن می‌باشد این هتل به جاذبه‌های گردشگری و‌ مکان‌های دیدنی شهر بسیار نزدیک است و افراد به راحتی می‌توانند به وسایل نقلیه عمومی و جاذبه‌های گردشگری معروف دسترسی پیدا کنند. هتل بارن آم دارای 57 اتاق است که از لحاظ بزرگ یا کوچک بودن متفاوت هستند و طبق خواسته افراد در اختیار آنها قرار می‌گیرد. این هتل اتاق‌های بسیار خوب و مجهزی را برای خانواده‌ها در نظر گرفته است. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلفن و حمام اختصاصی، سشوار و تلویزیون هستند. افراد در کافه و بار هتل می‌توانند اوقات خوشی را سپری کنند و از نوشیدنی‌های بی‌نظیر بار هتل بارن آم لذت کافی ببرند.

معرفی هتل بارن آم یکی از هتل‌ های برتر برن | یوروپ تورز

معرفی هتل جاردین یکی از هتل‌ های لوکس برن

هتل جاردین برن از لوکس‌ترین هتل‌های برن می‌باشد این هتل در سال 2017 به صورت کامل بازسازی شده است و امکانات و تجهیزات این هتل نیز پیشرفته و به روز شده است. هتل جاردین برن برنامه‌های بسیار سرگرم‌کننده و خاص برای مهمانان خود اجرا می‌کند تا مهمانان از لحظات سپری شده در این هتل لذت کافی را ببرند. این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر برن بسیار نزدیک است و افراد می‌توانند به راحتی به مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشند.

هتل جاردین برن دارای کارکنانی مهربان می‌باشد که در کار خود بسیار دقیق هستند. اتاق‌های این هتل بسیار اشرافی دکور شده است و مجهز به مبلمان‌های زیبا و راحت، تخت خواب، تلویزیون، تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشد. لازم به ذکز است تمامی هتل‌های برن اقامتگاه مسافران تور سوئیس و یا تور اروپا می‌باشد.


سوالات متداول هتل های برن

نام لوکس ترین هتل های شهر برن چیست؟

هتل نووتل برن اکسپو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های برن است. همچنین هتل جاردین برن هم از لوکس‌ترین هتل‌های برن می‌باشد این هتل در سال 2017 به صورت کامل بازسازی شده است و امکانات و تجهیزات این هتل نیز پیشرفته و به روز شده است.

یکی از معروف ترین هتل های شهر برن چه نام دارد؟

هتل آلگرو یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر برن می‌باشد که در سال 1998 تاسیس شده است.

یکی از شیک ترین هتل های شهر برن که به لحاظ قیمت هم به صرفه است، چه نام دارد؟

هتل پنشن مارتا هاوس یکی دیگر از هتل‌های برن می‌باشد که دارای 40 اتاق است و امکانات بسیار زیادی در اختیار مهمانان می‌گذارد این هتل برای کسانی که به دلیل مسائل کاری و تجارت به شهر برن سفر کرده‌اند بسیار مناسب و به صرفه است.

نام یکی از بهترین هتل های شهر برن چیست؟

هتل هالیدی این برن وست ساید یکی دیگر از بهترین هتل‌های برن به حساب می‌آید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!