با بهترین هتل های اسپانیا آشنا شوید

با بهترین هتل های اسپانیا آشنا شوید

هتل های اسپانیا، اسپانیا جزء کشور‌های بسیار معروف اروپا است که قطعاً می‌تواند خاطرات خوبی و لحظات لذت بخشی برای افرادی که به عنوان گردشگر تور اسپانیا و …

راهنمای هتل های اسپانیا

اسپانیا جزء کشور‌های بسیار معروف اروپا است که قطعاً می‌تواند خاطرات خوبی و لحظات لذت بخشی برای افرادی که به عنوان گردشگر تور اسپانیا و تور اروپا به این کشور می‌آیند را رقم بزند و مطمئناً یکی از مواردی که می‌تواند تعداد این گردشگران را زیاد کند هتل‌های اسپانیا است که افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در ادامه ما به معرفی بهترین هتل‌های این کشور و چگونگی رزرو هتل های اسپانیا می‌پردازیم.

با بهترین هتل های اسپانیا آشنا شوید | یوروپ تورز

کشور اسپانیا

اسپانیا کشوری است در جنوب غرب اروپا که جمعیتی بالغ بر ۴۷ میلیون نفر دارد و پایتخت آن مادرید است و مردم آن به زبان اسپانیا‌یی صحبت می‌کنند. دین اکثرییت مردم این کشور مسیحیت و از شاخه کاتولیک بوده اما مسلمانان زیادی نیز جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند. واحد پول این کشور یورو است. کشور اسپانیا بر اساس ویژگی‌های آب و هوایی داری سه نوع اقلیم جغرافی یایی می‌باشد که به شرح زیر است:

  1. اقلیم مدیترانه‌ای که دارای تابستان‌های گرم و خشک بوده و دارای باد‌های گرم است.
  2. اقلیم نیمه خشک که در جنوب شرقی این کشور که در منطقه مورسیا و دره ایبرو قرار دارد که علارغم آب وهوای مدیترانه‌ای دارای آب و هوای است که در آن آب و هوای سرد و خشک نیز بعد از زمستان هم ادامه دارد و سرمای هوا اندکی احساس می‌شود.
کشور اسپانیا | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا

اگر تمایل دارید که در هتل های اسپانیا اقامت کنید فصول بهار و پاییز بهترین زمان ممکن برای بازدید اکثر نقاط اسپانیا باشد. البته ممکن است در ماه‌های اکتبر و نوامبر شاهد باران‌های شدیدی در اقیانوس اطلس باشید. ماه‌های میو اکتبر می‌تواند بهترین زمان از نظر آب و هوا و تعداد افراد توریست موجود در شهر باشد. در فصل تا بستان آب و هوا رفته رفته شروع به گرم شدن می‌کند و شهر‌های که در منطقه کاستل واقع در مادرید مثل سویا و قرطبه از گرم‌ترین شهر‌های کشور مادرید به حساب می‌آیند.

اسپانیا در بیشتر مواقع دارای آب وهوای گرم و خشک است که شهر مادرید در ماه جولای و آپریل به ترتیب در گرمترین شرایط به ۲۸ و ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. ماه آگوست که همیشه جزء بهترین ماه‌ها برای بازدید از کشور‌های اروپایی است.

هر ساله در چنین ماهی افراد زیادی از کشور‌های فرانسه-آلمان و ایتالیا و کشور‌های دیگر با استفاده از تور اسپانیا و تور اروپا از این کشور دیدن می‌کنند و یا به این کشور محا جرت می‌کنند که البته همین می‌تواند قیمت هتل های اسپانیا به خصوص هتل‌های مناطق ساحلی را افزایش دهد و شما به ندرت قادر به یافتن هتلی هستید که قیمت مناسب با آنچه که شما می‌خواهید باشد.

بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا | یوروپ تورز

البته مشکل تنها به به هتل‌ها ختم نمی‌شود بلکه مراکز تفریحی و رستوران‌ها هم مشکلی مشابه دارند که همین موارد انتخاب شما را محدود یا شما را کاملاً از سفر باز می‌دارد و شما را به صبر بیشتر برای فرا رسیدن ماه‌های آینده که قیمت‌ها بهتر می‌شود ترغیب می‌کند.

در فصل زمستان نیز مناطق ساحلی از الگسیراز تا مالگا با داشتن آب و هوای معتدل می‌تواند فصل مناسبی برای سفر به این کشور و رزرو هتل های اسپانیا می‌باشد. کشور اسپانیا در فصل زمستان کم کم شروع به سرد شدن می‌کند و درجه حرارت هوا در شدیترین حالت به زیر ۰ هم می‌رسد.

اما شهر مایورکا در این کشور به نسبت از آب و هوای گرم‌تری برخوردار است و دمای هوا بین ۱۲ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است اما در زمستان‌ها هوا به شدت سردتر می‌شود و ممکن است دمای هوا به ۱ درجه سانتیکراد هم کاهش پیدا کند. در استراحت گا‌های کوهستانی شما ممکن حتی با آب و هوای سردتر هم مواجه شوید.

ویژگی‌ های هتل‌ های اسپانیا

خدمات هتل های اسپانیا به این صورت است که زمانی که شما وارد آن هتل می‌شوید کار کنان و افرادی که در این هتل کار می‌کنند چکونه با شما رفتار می‌کنند و آیا هتل‌ها و کیفیت غذا‌ها و فضای هتل پاکیزه و مطمئن بوده و سرویس دهی کار کنان به مشتری‌های خود در وضعیت مناسبی قرار دارد.

از جمله مواردی که شما در حین رفتن به هتل‌ها در فرانسه و یا هر کشور خارجی دیگر باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا کارکنان هتل مربوطه به زبانی که شما به آن تسلط دارید آشنایی دارد یا نه و توانایی ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان خود را دارند و می‌توانند امکانات کافی و آنچه آن‌ها می‌خواهند را در اختیارشان قرار دهند و بتواند هنگامی که مسافران قصد تحویل اتاق خود را دارند شاهد اتاقی با تمام امکانات گفته شده باشند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

زیرا ممکن است بسیاری از هتل‌ها در این کشور باشند که سرویس دهی در آن‌ها مطلوب نبوده و آنچه که مورد نیاز شما است را نداشته باشند و یا به دیگر زبان‌ها به خصوص زبان انگلیسی آشنایی نداشته باشند.

ویژگی‌ های هتل‌ های اسپانیا | یوروپ تورز

هتل‌ های ۵ ستاره در کشور اسپانیا

یکی از هتل های اسپانیا که باز‌سازی شده و از هتل‌های بسیار زیبای کشور اسپانیا که در مرکز شهر اسپانیا قرار دارد هتل ۵ ستاره مجستیک بارسلونا جی ال است که با داشتن امکانات متنوعش می‌تواند اوقات خوش و دل‌انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. به این معنی که مهمانان از زمان ورود به این هتل با استغبال گرم و بسیار دوستانه کارکنان و مدیران این هتل مواجه می‌شوند و کارکنان آن‌ها به مهمانان خود امکانات متنوع و بسیار جالب توجهی را اراعه می‌دهند. اتاق‌های هتل با داشتن نمای دلباز و نور گیر خود و پرده‌هایی با طراحی زیبا و دل‌انگیز خود پذیرای مهمانان خود هستند.

در آخرین طبقه هتل و در پشت بام آن استخر زیبایی قرار دارد که پذیرای افرادی که به شنا کردن علاقه دارند جای‌گذاری شده است. در این مکان نوشیدنی‌های متنوع و خوش طمعی سرو می‌شود که لذت بودن در چنین مکانی را برای شما دو چندان می‌کند. صبحانه نیز با ترکیبات و مواد غذایی تازه و متنوعی سرو می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را در رستوران‌های شیک و به روز این هتل با خیال راحت نوش جان کنید.

قیمت این قسم از هتل های اسپانیا در فصل‌هایی که افراد زیادی به این کشور می‌آیند که ما بین فصل‌های فوریه و آپریل است و قیمت‌ها همانند مواد غذایی با افزایش بسیار زیادی روبرو است بین رنج ۱۶۷ تا ۱۷۸ یورو می‌باشد که می‌تواند کمی برای افراد با بودجه سفری معمولی کمی زیادی گران باشد. ولی در فصل‌های کم گردشگر که مابین ماه‌های میو جولای است و تعداد گردشگران شروع به کاستن می‌کند قیمت به تدریج شروع به کاهش پیدا کردن می‌کند و به ۱۴۳ تا ۱۵۷ یورو می‌رسد که می‌تواند برای افراد با بودجه سفری معمولی کمی مناسب‌تر باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در کشور اسپانیا | یوروپ تورز

بهترین زمان برای رزرو هتل در اسپانیا

اکثر هتل‌های اسپانیا در ماه‌های سپتامبر و نوامبر شاهد افزایش قیمت بسیار چشم‌گیری است و این فرایند ممکن است تا پایان سال میلادی هم طول بکشد. اما این موضوع به تدریج با فرا رسیدن ماه‌های نخست سال جدید میلادی به تدریج رو به کاهش است و می‌تواند برای بساری از گردشگران تور اسپانیا و تور اروپا فرصتی مناسب برای رزرو انواع هتل های اسپانیا باشد.

پس اگر قصد دارید هتلی مناسب با فصل مورد نظرتان و مناسب با بودجه سفری خود تعیین کنید ما به شما آژانس‌های مسافرتی را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین و مورد اطمینان‌ترین آن‌ها آژانس مسافرتی سفری دیگر است که امکانات متنوعی در این زمینه به مشتریان خود جهت رزرو هتل اراعه می‌دهد و بسیار مورد اطمینان است و به مشتریان خود بهترین امکانات را می‌دهد.

بهترین زمان برای رزرو هتل در اسپانیا | یوروپ تورز

هتل‌ های ۴ ستاره در کشور اسپانیا

از جمله هتل‌های اسپانیا هتل یورستارز ری‌دان جی می‌از هتل‌های رویایی و بسیار خوش نما است که اغلب مکان‌ها و جاذبه‌های گردشری در نزدیکیه این هتل قرار دارد و به مسافران خود بهترین امکانات و وسایل مورد نیاز را برای لذت بردنشان از یک سفر به یاد ماندنی فراهم می‌کند. اتاق‌ها در این هتل بسیار لوکس بوده و با وسایل بسیار زیبا چیده شده است.

تمام اتاق‌ها هم نیز به تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع و بالکنی بزرگ مجهز است. تمامی اتاف‌های این هتل به پنجره‌های نورگیر و پرده‌های تزیینی مجهز شده است و در هر اتاق کمد‌هایی قرار دارد که برای قرار گرفتن چمدان و وسایل همراه مسافران وجود دارد. رستوران این هتل یکی از مکان‌های جالب توجه این رستوران بوده که دارای کافه‌ها و محل‌های خاصی برای انواع نوشیدنی‌ها دارد که غروب و شبانگا‌هاً می‌تواند باشد که با دارا بودن نوشیدنی‌های گوارا خود پذیرای مهمانان خود است.

هتل همچنین به یک استخر روباز و یک مرکز اسپا مجهز است که با داشتن این مرکز در کنار این استخر روباز این مکان را برای مسافرانی که قصد رفتن به این مکان را دارد جذاب‌تر کرده است.
این هتل یک یک هتل ۴ ستاره بوده اما از امکانات متنوع و منحصر به فردی برخوردار است و از ۱۸۹ اتاق بزرگ برخوردار است.

قیمت این هتل ۴ ستاره در فصول پر گردشگر بسیار بالا بوده و می‌تواند کمی برای شما مشکل ساز باشد و قیمت هر شب اقامت در این هتل بین ۱۵۶ تا ۱۶۲ یورو می‌باشد و مطمئناً قسمت بالایی به حساب می‌آید. اما قیمت‌ها رفته رفته با شروع فصل‌های کم رفت و آمد رو به کاستن می‌رود و به ۱۴۲ تا ۱۵۴ یورو کاهش پیدا می‌کند.

هتل‌ های ۴ ستاره در کشور اسپانیا | یوروپ تورز

چگونگی رزرو هتل در اسپانیا

مناسب‌ترین زمان برای رزرو این هتل در کشور اسپانیا در آستانه ماه‌های ژانویه و می‌می باشد که در این ماه‌ها تعداد مسافران و گردشگران کم‌تر بوده و قیمت‌ها از وضعیت بهتری قرار دارند و به شما امکان می‌دهد که راحتر از طریق آژانس‌های مسافرتی زمان مناسب برای رزرو هتل‌های اسپانیا در نظر بگیرید.

چگونگی رزرو هتل در اسپانیا | یوروپ تورز

سخن آخر

آژانس سفری دیگر از جمله آژانس‌های معتبر گردشگری است که در مورد چگونگی رزرو هتل‌های اسپانیا به شما راهنمایی‌های لازم را می‌کند و شما را با بهترین زمان و بهترین هتل های اسپانیا آشنا می‌کنند تا آنچه که مدنظر شماست را رزرو کنند.


سوالات متداول هتل های اسپانیا

بهترین زمان سفر و رزرو هتل اسپانیا، چه زمانی میباشد؟

اگر تمایل دارید که در هتل های اسپانیا اقامت کنید فصول بهار و پاییز بهترین زمان ممکن برای بازدید اکثر نقاط اسپانیا باشد.

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره اسپانیا، چه هتلی میباشد؟

یکی از هتل های اسپانیا که باز‌سازی شده و از هتل‌های بسیار زیبای کشور اسپانیا که در مرکز شهر اسپانیا قرار دارد هتل ۵ ستاره مجستیک بارسلونا جی ال است که با داشتن امکانات متنوعش می‌تواند اوقات خوش و دل‌انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کشور اسپانیا، چه هتلی میباشد؟

از جمله هتل های اسپانیا هتل یورستارز ری‌دان جی می‌از هتل‌های رویایی و بسیار خوش نما است که اغلب مکان‌ها و جاذبه‌های گردشری در نزدیکیه این هتل قرار دارد و به مسافران خود بهترین امکانات و وسایل مورد نیاز را برای لذت بردنشان از یک سفر به یاد ماندنی فراهم می‌کند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!