دانستنی های سفر به ایبیزا | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به ایبیزا | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به ایبیزا، در این مقاله قصد داریم برای کسانی که قصد سفر به ایبیزا را دارند، اطلاعاتی ارائه دهیم. اگر شما نیز می‌خواهید سفر به ایبیزا را تجربه کنید …

در این مقاله قصد داریم برای کسانی که قصد سفر به ایبیزا را دارند، اطلاعاتی ارائه دهیم. اگر شما نیز می‌خواهید سفر به ایبیزا را تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید، ایبیزا در واقع یک جزیره است که در اسپانیا و بر روی دریای مدیترانه واقع شده است. ایبیزا از جمله مکان‌های مهم توریستی محسوب می‌شود که در طول سال گردشگران زیادی را با تور ایبیزا و تور اروپا به سوی خود جذب می‌کند. کسانی که می‌خواهند به اسپانیا سفری داشته باشند، بازدید از این جزیره را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند و شما میتوانید با دریافت ویزای ایبیزا به این جزیره فوق العاده سفر کنند.

دانستنی های سفر به ایبیزا | یوروپ تورز

شهر ایبیزا

سفر به ایبیزا می‌تواند یک سفر جذاب و هیجانی باشد. در واقع گردشگران تور ایبیزا و تور اروپا به دلیل اهمیت بالای این جزیره در گردشگری است که سفر به ایبیزا را انتخاب می‌کنند. ایبیزا که نام انگلیسی آن Ibiza می‌باشد، از سواحل بسیار زیبایی برخوردار است که همین موضوع سبب شده است که سفر به ایبیزا در اولویت علاقه‌مندان به گردشگری قرار گیرد. این جزیره‌ی زیبا جزئی از مجمع الجزایر بالئارس محسوب می‌شود که در کشور اسپانیا و در سواحل جنوب شرقی آن واقع شده است.

بیشترین طولی که این جزیره دارد در حدود چهل و دو کیلومتر است. در سواحل غربی این جزیره   واقع شده است و در سواحل غربی آن نیز سانتا ایلاریا دس ریو قرار دارد. مهم‌ترین صنعتی که در این جزیره رواج دارد صنعت توریسم و درآمد اصلی این جزیره و مردمان آن نیز از این طریق تأمین می‌شود. داشتن شب‌های هیجان‌انگیز و سرشار از انرژی در این شهر سبب شده است که علاقه‌مندان به گردشگری برای سفر به ایبیزا تشویق شوند.

شهر ایبیزا | یوروپ تورز

آب و هوای ایبیزا

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سفر به ایبیزا باید به آن توجه شود، آب و هوای این جزیره است. پیش از سفر به ایبیزا آگاهی از آب و هوای آن می‌تواند در کمیت و کیفیت سفر تأثیرگذار باشد. در این جزیره در فصل تابستان شاهد آب و هوای معتدلی هستیم و دمای هوا بین ۲۰ درجه سانتی‌گراد تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است است. در شب‌های تابستان نیز دمای هوا به حدود بیست و دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در فصل زمستان به دلیل کاهش دما گردشگری تقریباً به صفر می‌رسد و سفر به ایبیزا بسیار کم‌تر می‌شود و دمای هوا در حدود ۸ الی ۱۴ درجه سانتی‌گراد است و بارش برف هم به ندرت اتفاق می‌افتد.

آب و هوای ایبیزا | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری ایبیزا

در سفر به ایبیزا حتماً از جاذبه‌های گردشگری این جزیره بازدید خواهید کرد. اکثر کسانی که سفر به ایبیزا را انتخاب می‌کنند، هدف آن‌ها از این سفر، توریستی است و به دنبال بازدید از جاذبه‌های توریستی آن هستند. ایبیزا جاذبه‌های گردشگری بسیار فوق‌العاده و با اهمیتی دارد و همین اهمیت سبب شده است که قسمت‌هایی از آن از جمله سواحلش به عنوان میراث فرهنگی در یونسکو ثبت شود. با توجه به جاذبه‌های طبیعی که این جزیره دارد، فرصت بسیار مناسبی برای صخره نوردان و اکوتوریسم‌ها فراهم است. در ایبیزا می‌توانید پرندگان متنوعی را ببینید زیرا تالاب‌های آن مملو از پرندگان مهاجر است.

جاذبه‌ های گردشگری ایبیزا | یوروپ تورز

سواحل ایبیزا

یکی از دیدنی‌های جذاب در سفر به ایبیزا سواحل این جزیره است. بسیاری از کسانی که قصد سفر به ایبیزا را دارند معمولاً اولویت آن‌ها بازدید از سواحل ایبیزا است. این جزیره بالغ بر چهل ساحل دارد که همگی زیبایی‌های خاص خود را دارند. برخی از این سواحل به سبب ویژگی خاص خود از اقبال بیش‌تری نسبت به بقیه برخوردار هستند. ساحل بنیراس یکی از آنهاست که به سبب داشتن آب‌های سبز و آبی روشن و شن‌های سخت، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. ساحلی به نام کالا دن سرا هم در این جزیره وجود دارد. هر چند ساحلی کوچک است ولی صخره‌های آن به همراه شن‌های طلایی‌اش خودنمایی می‌کند.

سواحل ایبیزا | یوروپ تورز

ورزش‌ های آبی در سفر به ایبیزا

در سفر به ایبیزا با تور ایبیزا و تور اروپا یکی از تفریحات هیجان‌انگیز می‌تواند ورزش‌های آبی باشد. این جزیره آب‌های بسیار شفاف و روشنی دارد که موجب می‌شود شما برای انجام دادن ورزش‌های آبی ترغیب شوید. تفریحات آبی متنوعی در این جزیره وجود دارد که هرکسی با توجه به علاقه‌ی خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به ویندسرفینگ، پاراسیلینگ، ویک، کایاک سواری، بوردینگ، اسنورکلینگ، جت اسکی و ماهی‌گیری در عمق دریا اشاره کنیم. به دلیل کم بودن آب‌های نزدیک ساحل، کودکان نیز می‌توانند در آب شنا کنند.

ورزش‌ های آبی در سفر به ایبیزا | یوروپ تورز

دالت ویلا (Eivissa Dalt Vila)

یکی از مکان‌هایی که در سفر به ایبیزا باید آن را ببینید، دالت ویلا است. این مکان قسمتی در شهر قدیمی ایبیزا محسوب می‌شود که قدمت آن نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر است و به دلیل اهمیت بالایی که دارد از سوی مقامات دولتی به عنوان منطقه‌ی حفاظت شده اعلام شده است. در این بخش قدیمی یک کلیسای معروفی به نام سانتا ماریا دی وجود دارد که قدمت آن به قرن چهاردهم میلادی باز می‌گردد و از داخل آن می‌توانید منظره‌ای جذاب به سوی بندر را ببینید، همچنین در این منطقه یک گورستان با قدمت چندین قرنی وجود دارد که بازدید از آن می‌تواند جذاب باشد. در سفر به ایبیزا بازدید از این مکان را از دست ندهید.

دالت ویلا (Eivissa Dalt Vila) | یوروپ تورز

پارک ملی سس سالینز (Ses Salines)

در سفر به ایبیزا حتماً از پارک ملی سس سالینز نیز بازدیدی را داشته باشید. این پارک در جنوب این جزیره واقع شده است. در این پارک می‌توانید پرندگان و گیاهان بومی ایبیزا که دارای تنوع فراوانی هستند را مشاهده کنید. این گونه‌ها را در خارج از منطقه‌ی مدیترانه نمی‌توان پیدا کرد. پارک ملی سس سالینز نیز به عنوان منطقه‌ی محافظت شده محسوب می‌شود و از جمله جاذبه‌های گردشگری ایبیزا است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

پارک ملی سس سالینز (Ses Salines) | یوروپ تورز

بازار‌ های ایبیزا

یکی از مکان‌هایی که عموم مسافران و گردشگران در سفر به جزیره ایبیزا از آنجا بازدید می‌کنند، بازا‌های ایبیزا یا مراکز خرید آن است. در این جزیره می‌توانید بازا‌های زیادی را با تنوع قیمت و جنس ببیند که هر کسی با توجه به سلیقه و میزان بودجه‌ی خود می‌تواند خرید‌های مورد نظر خود را انجام دهد. در ادامه به چند مرکز خرید مهم این جزیره اشاره می‌کنیم:

بازار San Juan

این بازار در طول سال و در روز‌های یکشنبه برپا می‌شود و نام آن هم از روستایی که در آن جا دایر می‌شود، گرفته شده است. در این بازار می‌توانید خوراکی‌ها، لوازم آرایشی محلی و گالری‌های هنری را پیدا کنید.

بازار San Juan | یوروپ تورز

بازار San Rafael

اگر به دنبال خرید محصولات سفالی هستید، می‌توانید آن‌ها را از این بازار تهیه کنید. در این بازار همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ی محلی را نیز امتحان کنید.

بازار San Rafael | یوروپ تورز

بازار Forada

در بعد ازظهر روز‌های شنبه بازاری به نام فورادا برپا می‌شود. کسانی که علاقه‌مند به تهیه‌ی صنایع دستی هستند، می‌توانند از محصولات این بازار استفاده کنند.

بازار Forada | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به ایبیزا

آب و هوای جزیره ایبیزا چگونه است؟

در این جزیره در فصل تابستان شاهد آب و هوای معتدلی هستیم و دمای هوا بین ۲۰ درجه سانتی‌گراد تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است است. در فصل زمستان به دلیل کاهش دما گردشگری تقریباً به صفر می‌رسد و سفر به ایبیزا بسیار کم‌تر می‌شود و دمای هوا در حدود ۸ الی ۱۴ درجه سانتی‌گراد است و بارش برف هم به ندرت اتفاق می‌افتد.

تفریحاتی ک میتوان در این جزیره انجام داد چیست؟

از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به ویندسرفینگ، پاراسیلینگ، ویک، کایاک سواری، بوردینگ، اسنورکلینگ، جت اسکی و ماهی‌گیری در عمق دریا اشاره کنیم.

یکی از قدیمی ترین شهر های جزیره ایبیزا چیست؟

یکی از مکان‌هایی که در سفر به ایبیزا باید آن را ببینید، دالت ویلا است. این مکان قسمتی در شهر قدیمی ایبیزا محسوب می‌شود که قدمت آن نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر است و به دلیل اهمیت بالایی که دارد از سوی مقامات دولتی به عنوان منطقه‌ی حفاظت شده اعلام شده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!