منطقه سن ساموئل ونیز از دیدنی های ایتالیا

منطقه سن ساموئل ونیز از دیدنی های ایتالیا

منطقه سن ساموئل، کشور ایتالیا یکی از زیباترین کشور های دنیا است که از بین شهر های آن ونیز یکی از محبوب و خاص ترین شهر های این کشور می باشد. در شهر ونیز …

معرفی منطقه سن ساموئل

کشور ایتالیا یکی از زیباترین کشور‌های دنیا است که از بین شهر‌های آن ونیز یکی از محبوب و خاص‌ترین شهر ‌های این کشور می‌باشد. در شهر ونیز مناطق مختلفی وجود دارد که یکی از آنها منطقه سن ساموئل است. منطقه ساموئل با مرکز خرید‌های متفاوت و بوتیک‌ها با انواع برند‌های مهم جهان معروف است.

منطقه سن ساموئل (San Samuele, Venice) بهترین مکان برای افرادی که قصد خرید برای خود و یا خرید سوغاتی برای دوستان و اطرافیانشان را دارند است همینطور افراد ثروتمند بسیاری را می‌توانید در بوتیک‌های مختلف این منطقه و خیابان هایش ببینید. زیرا بوتیک‌های این منطقه با توجه به برند‌های خاصی که دارند در ایتالیا هم معروف بوده و بسیار گران قیمت هستند. 

منطقه سن ساموئل ونیز از دیدنی های ایتالیا | یوروپ تورز

شهر ونیز

ونیز در ایتالیا به شهر روی آب معروف است و از چند جزیره کوچک در کنار هم در شمال ایتالیا واقع شده است. این جزایر به کمک کانال‌های آب از هم جدا شده‌اند و راه‌های دسترسی آنها به هم با قایق است. با توجه به اینکه شهر ونیز یکی از شهر‌های گردشگر‌پذیر ایتالیا است سالانه پذیرای تعداد بیشماری از گردشگران است.

دیدنی‌های این شهر شامل آثار تاریخی و منطقه‌های معروف آن می‌شود. به دلیل تعدد میراث تاریخی موجود در این شهر و شکل عجیبی که دارد در کتاب میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. به شهر ونیز ونیزیا هم گفته می‌شود. کارناوال‌های بسیاری و جشنواره‌های گوناگون و رنگارنگی مخصوصا در ماه فوریه برگزار می‌شود که این خود یکی از دلایل جذب توریست در این شهر است.

منطقه سن ساموئل ونیز

یکی از مناطق دیدنی کشور ایتالیا که در شهر ونیز قرار دارد منطقه سن ساموئل می‌باشد. هر منطقه‌ای در ایتالیا را می‌توان به یک شغل خاصی اختصاص داد که مردم می‌توانند برای دیدن و یا خرید به آن منطقه خواص بروند. منطقه سن ساموئل هم یکی از این مناطق است که در آن انواع فروشگاه‌های صنایع دستی، پارچه و منسوجات قرار دارد. به نوعی می‌توان گفت بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در نهایت برای خرید محصولات صنایع دستی و … به این منطقه بیایید.

این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه سوغاتی می‌باشد. باید برای خرید از این منطقه زمانی کافی را بگذارید زیرا این منطقه انبوهی از بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و گالری‌هایی وجود دارد که اگر بخواهید از تک به تک آنها دیدن کنید ساعت‌ها از شما زمان می‌گیرد.

سوغاتی‌ های شهر ونیز

زمانی که در شهر ونیز برای مدت کوتاهی اقامت دارید به غیر از دیدار از جاذبه‌های گردشگری شاید به فکر خرید سوغاتی‌هایی برای  دوستان خود بیفتید برای این کار بهتر است به منطقه سن ساموئل بروید. در این منطقه می‌توانید صنایع دستی شهر ونیز را پیدا کنید و اگر به دنبال پارچه‌های مرغوب هستید فروشگاه Chiarastella Cattana بهترین گزینه است. صد در صد با ورود به این فروشگاه از خریدتان راضی خواهید بود زیرا دارای پارچه‌های خاص و منحصر به فردی است.

سوغاتی‌ های شهر ونیز | یوروپ تورز

در این فروشگاه بهترین پارچه‌های ایتالیایی وجود دارد و همچنین محصولات جانبی و با کیفیتی هم که با این پارچه‌ها دوخته شده را می‌توانید در این فروشگاه ببینید مانند انواع  روتختی، کوسن و سایر ملزومات خواب. از فروشگاه‌های خاص منطقه سن ساموئل فروشگاه Palwer، محصولات متفاوت و جالب توجهی دارد.

فروشگاه های معروف منطقه سن ساموئل

همانطور که گفته شد منطقه سن ساموئل یکی از زیبا‌ترین مناطق شهر ونیز است که در روز با هیاهو و شب با چراغ‌های نورانی که از بوتیک‌ها نمایان است شما را به وجد می‌آورد. شاید دوست داشته باشید قبل از سفرتان به ونیز با بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها معروف این منطقه آشنا شوید. از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های معروف این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 اگر از افرادی هستید که به زیورآلات علاقه‌مند هستید مخصوصا زیورآلات هنری خاص فروشگاه Palwer، با محصولات متفاوت و جالب خود صد در بهترین انتخاب شما است.

شاید برخلاف برخی افراد به دنبال پارچه‌های خاص برای لباس‌ها شب و یا پارچه‌های با کیفیت برای روتختی و … باشید فروشگاه Chiarastella Cattana بهترین و خاص‌ترین انتخاب شما است.

و بسیاری موارد دیگر … .

معروف‌ ترین خیابان منطقه سن ساموئل

در این منطقه چند خیابان وجود دارد که یکی از آنها از شهرت بالایی برخوردار است. این خیابان calle larga xxii marzo نام دارد. این خیابان نه تنها در این منطقه بلکه در شهر ونیز و حتی کشور ایتالیا بسیار بسیار معروف و محبوب است. موقعیت جغرافیایی این خیابان در نزدیکی میدان سن مارکو است پس می‌توان نتیجه گرفت به راحتی می‌توانید این خیابان را پیدا کنید.

دلیل شهرت خیابان calle larga xxii marzo بوتیک‌ها با برندهای محبوب و معروفی است که در این خیابان وجود دارند. خیلی از افراد حتی شهروندان ونیزی و گردشگران از این خیابان دیدن می‌کنند اما می‌توان گفت بیشتر افراد ثروتمند قدرت خرید از این مغازه‌ها را دارند. به نوعی می‌توان گفت نمایندگی برند‌های معروفی مانند بولگاری، سالواتوره فراگامو و Burberry در این خیابان واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی خیابان منطقه سن ساموئل

منطقه سن ساموئل که در نزدیکی میدان سن مارکو است بسیار به یکی از کانال‌های شهر ونیز نزدیک بوده و افراد زیادی با قایق می‌توانند به این منطقه دسترسی داشته باشند. تقریبا در بخش جنوبی شهر ونیز قرار دارد و خوب است بدانید با توجه به مساحت، خیابان‌ها و مراکز دیدنی و فروشگاه‌هایی که در این منطقه قرار دارد حداقل به 2 الی 3 ساعت زمان برای دیدار از کل منطقه نیاز دارید.

موقعیت جغرافیایی خیابان منطقه سن ساموئل | یوروپ تورز

سوالات متداول منطقه سن ساموئل

منطقه سن ساموئل چه جور محله ای هست؟

منطقه سن ساموئل هم یکی از این مناطق است که در آن انواع فروشگاه‌های صنایع دستی، پارچه و منسوجات قرار دارد. به نوعی می‌توان گفت بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در نهایت برای خرید محصولات صنایع دستی و … به این منطقه بیایید.

این محله در کجا قرار دارد؟

منطقه سن ساموئل که در نزدیکی میدان سن مارکو است بسیار به یکی از کانال‌های شهر ونیز نزدیک بوده و افراد زیادی با قایق می‌توانند به این منطقه دسترسی داشته باشند.

بهترین سوغاتی ها در این محله چیست؟

در این منطقه می‌توانید صنایع دستی شهر ونیز را پیدا کنید و اگر به دنبال پارچه‌های مرغوب هستید فروشگاه Chiarastella Cattana بهترین گزینه است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!