گشت و گذار در مرکز خرید گلدرلندپلین آمستردام

گشت و گذار در مرکز خرید گلدرلندپلین آمستردام

مرکز خرید گلدرلندپلین یکی از بهترین مراکز خرید آمستردام است که در جنوب شهر واقع شده و می تواند انتخابی فوق العاده برای خرید پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری باشد. همچنین شما در این مرکز خرید می توانید رستوران و کافه ای جذاب، روباز و دلنشین پیدا کنید و علاوه بر خرید کردن، زمانی را هم به استراحت اختصاص دهید.

اگر برنامه سفر به هلند دارید، بهتر است برای برنامه ریزی مناسب گشت و گذار در مجموعه مدرن گلدرلندپلین در آمستردام با ما همراه شوید تا گردشی در این مرکز خرید داشته باشیم.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

نگاهی به مرکز خرید گلدرلندپلین

مرکز خرید گلدرلندپلین در هلند، جنوب شهر آمستردام واقع شده و تعداد 90 فروشگاه دارد که بیشتر آن ها به پوشاک، فشن و استایل، کفش و کیف، اکسسوری و زیورآلات اختصاص دارد. همچنین علاوه بر این فروشگاه ها شما در مرکز خرید گلدرلندپلین می توانید کافه های مدرن و دنج هم پیدا کنید که با هر سلیقه ای سازگار است.

اگر با تور به آمستردام و هلند سفر کنید، بدون شک گشت و گذار در گلدرلندپلین و دیگر مراکز خرید آمستردام در برنامه سفر قرار دارد، ولی اگر هم تنها به آمستردام سفر می کنید، برای گشت و گذار و یا رفت و آمد به گلدر لندپلین نگران نباشید. ما تمامی مسیر را به شما معرفی کرده و برای گشت و گذار در این مرکز و دیگر جاذبه های آمستردام شما را راهنمایی می کنیم. پس برای خریدی با کیفیت، صرف غذا و یا قهوه ای خوش طعم از این مجموعه حسابی لذت ببرید.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

شهربازی مرکز خرید گلدرلندپلین

در میان تمام جاذبه های آمستردام، مرکز خرید گلدرلندپلین از جذابیتی خاص برای خانواده ها برخوردار است زیرا این مجموعه دارای مرکز بازی مخصوص کودکان است. همانطوری که می دانید در میان بسیاری از جاذبه ها و دیدنی های آمستردام مانند موزه ها و گالری ها، کاخ های سلطنتی و عمارت های قدیمی در زمان طولانی کودکان بسیار زود خسته خواهند شد ولی در گلدرلند پلین شرایط متفاوت است. این مرکز خرید مجلل و مدرن در دل شهر آمستردام یک مرکز بازی فوق العاده دارد تا حوصله کودکان شما سر نرود.

به این ترتیب خودتان هم می توانید در این بازی ها با آن ها همراه باشید یا اینکه آن ها را برای یک تا دو ساعت در مرکز گذاشته و با خیال راحت بازی کنید. خوب است بدانید که فضای بازی مرکز خرید گلدرلندپلین معروف به کیدزلند نه تنها در هلند بلکه در تمام اروپا بی نظیر است.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید گلدرلندپلین

اما علاوه بر شهربازی، امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید گلدرلندپلین دارای امکانات رفاهی دیگری هم است. از جمله خدمات تفریحی و رفاهی گلدرلندپلین می توان به زمین اسکی روی یخ (پاتیناژ)، هایپر مارکت و کافه های متعدد روباز و کافه در فضای بسته اشاره کرد.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

دسترسی های مرکز خرید

خوب است بدانید که مرکز خرید گلدرلندپلین در جنوب شهر آمستردام واقع شده و شما اگر بدون تور و به تنهایی به این سفر رفتید، نیازی نیست که برای رسیدن به این مرکز نگران باشید. برای خرید کردن و یا گشت و گذار در گلدرلندپین تنها کافیست که خودتان را به مرکز شهر آمستردام رسانده و به طرف جنوب حرکت کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید از تراموا، مترو و اتوبوس استفاده کرده و درست در ورودی مرکز خرید گلدرلندپلین پیاده شوید. رفت و آمد به این مرکز خرید بسیار راحت است و نیازی به پرداخت هزینه تاکسی ندارید، همچنین اگر هتل شما در مرکز آمستردام باشد فاصله چندانی با گلدر لند پلین ندارید و به راحتی می توانید برای خرید، غذا خوردن، تفریح و حتی بازی کودکانتان سری به مجموعه بزنید.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

ساعات و روزهای فعالیت گلدرلندپلین

مرکز خرید گلدرلندپلین در تمامی روزهای تعطیل رسمی هلند همچون روز اول سال نوی میلادی و یا جشن های دیگر تعطیل است اما بهتر است در این سفر و پیش از مراجعه به مرکز خرید حتما وبسایت مرکز خرید را چک کرده و بعد به سراغ خرید کردن بروید. همچنین ساعات خرید و گردش در فروشگاه های مختلف گلدر لند پلین در روزهای نیمه اول و دوم سال با هم متفاوت است که بهتر است این مورد هم در وبسایت چک شود.

تا این لحظه بر اساس آخرین اعلام وبسایت رسمی، مرکز خرید گلدرلندپلین روزهای دوشنبه از 12 ظهر تا 8 شب باز است. همچنین در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه می توانید از 9 صبح تا 6 عصر به گلدرلندپین بروید. آخر هفته ها نیز تا 8 شب تمامی فروشگاه ها و کینز لند منتظر شما و خانواده تان است. در عین حال در نظر داشته باشید که یکشنبه ها روز تعطیل تمامی فروشگاه های این مرکز خرید است.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

ایونت ها و فستیوال ها گلدر لندپلین

مرکز خرید گلدرلندپلین یکی از مهم ترین مراکز آمستردام برای برگزاری ایونت ها و فستیوال های مختلف است. خوب است بدانید که حتی وبسایت این مرکز خرید قسمت مخصوصی را به اطلاع رسانی درباره ایونت ها و مراسم های مختلف قرار داده است و شما می توانید در زمان های مختلف با چک کردم این قسمت از سایت در جریان تمامی نمایشگاه ها قرار بگیرید.

این ایونت ها و نمایشگاه ها بیشتر در زمینه فشن، استایل و اکسسوری است و مرتبط با تمامی فروشگاه های گلدر لند پلین است و شما در صورتی که از متخصصین و یا سرمایه گذاران این حوزه هستید، می توانید با تهیه بلیط و یا دعوتنامه شانس خود را برای شرکت در این ایونت ها امتحان کنید. از سوی دیگر علاوه بر نمایشگاه ها و فستیوال ها، در این قسمت سایت می توانید مراسم مختلف و جشن های مختلف را چک کنید و در صورت برنامه ریزی برای پکیج های تخفیفاتی از آن ها استفاده کرده و با خیال راحت بتوانید هم خرید کنید و هم از تمامی این تخفیف ها استفاده کنید.

فروشگاه های گلدر لند پلین

حالا که آدرس مرکز خرید گلدرلندپلین را می دانیم، بهتر است برای خرید هم بتوانیم برنامه ریزی کنیم. همانطور هم که پیشتر اشاره ای گذرا به این مهم داشتیم بیشتر فروشگاه های مرکز خرید گلدرلندپلین شامل ارائه محصولات کیف و کفش، پوشاک، اکسسوری و زیورآلات است.

شما در این مرکز خرید علاوه بر محصولات هلندی می توانید نماینده هایی از برترین برندهای دنیا را هم پیدا کنید و با خیال راحت از فروشگاه هایی معتبر خرید کنید. البته با توجه به نوسان های قیمت ارز در بازار کمی خرید کردن در گلدر لند پلین و دیگر مراکز خرید آمستردام می تواند گران باشد، ولی زیبایی و جذابیت بصری این مرکز خرید به قدری گیراست که می تواند برای گردش و خرید سوغاتی های ارزان حسابی روی آن وقت گذاشت. اما در عین حال می توانید به رستوران ها و کافه های مرکز خرید گلدرلندپلین هم فکر کنید.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

کافه ها و رستوران های گلدرلندپلین

یکی از معروف ترین قسمت های این مرکز خرید مجلل و مدرن، رستوران ها و کافه هاست. همانطور که پیشتر هم گفتیم این مرکز شامل رستوران های رو باز و کافه هایی دنج در فضای بسته است. شما در این کافه ها و رستوران ها علاوه بر منوی غذاهای بین المللی و غذاهای گیاهی، می توانید معروف ترین برندهای شکلات و قهوه سراسر اروپا را نیز پیدا کنید. قهوه معروف استارباکس در این مرکز شعبه دارد اما علاوه بر استارباکس شما طیف وسیعی از انتخاب میان قهوه های ایتالیایی را هم در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید.

در نتیجه بهتر است حتی اگر قصد خرید هم ندارید، برای گشت و گذار 90 فروشگاه مشهور و البته گران قیمت، اسکی روی یخ و در نهایت صرف غذا و یا نوشیدن قهوه حتما سری به مرکز خرید گلدرلندپلین بزنید و از تمامی انتخاب هایی که دارید، حسابی لذت ببرید.

زمان پیشنهادی مرکز خرید گلدرلندپلین آمستردام

همانطور که می دانید زمان پیشنهادی برای گردش در این مرکز خرید و دیگر مجتمع های تجاری بستگی به شما دارد. در عین حال پیشنهاد ما برای 90 فروشگاه مرکز خرید گلدرلندپلین 2 تا 3 ساعت زمان است. این زمان در صورتی که بخواهید به کیدزلند بروید و یا سری به کافه ها بزنید بدون شک بیشتر خواهد شد. در نتیجه بهتر است در یک برنامه ریزی مناسب یک عصر دل انگیز در این سفر را به گلدر لند پلین اختصاص دهید و علاوه بر گردش و خرید، از زمین اسکی استفاده کنید و بعد در انتها شامی باب میلتان را بر اساس منوهای بین المللی انتخاب کرده و میل کنید تا از تمامی قسمت های این مرکز خرید استفاده کرده باشید.

در انتها هم به خاطر داشته باشید که علاوه بر تمامی وسایل حمل و نقل عمومی، اگر در هلند ماشین رنت کردید خیالتان راحت باشد. مرکز خرید گلدرلندپلین پارکینگ بزرگ و وسیعی دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کرده و دغدغه پارک کردن ماشین نداشته باشید.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

پایان گشت و گذار مجازی در گلدرلندپلین

به انتهای سفر و گشت و گذار در مرکز خرید مشهور گلدر لند پلین رسیدیم. امیدواریم در این مسیر شما را به خوبی راهنمایی کرده باشیم تا با خیال راحت در سفر هلند بتوانید برای آن وقت بگذارید، آن را پیدا کنید و در رفت و آمد نیز مشکلی نداشته باشید.

در حال حاضر با توجه به نوسان قیمت یورو شاید نتوان با خیال راحت خیلی زیاد خرید کرد، اما می توان سوغاتی ها و یادگاری های کوچک، اکسسوری های زیبا و شیک و موارد مشابه را خرید. همچنین با توجه به موقعیت خاص این مرکز خرید و نمایندگی برندهای مشهور دنیا بهتر است در این سفر شانس خود را از تماشای این فروشگاه ها از دست ندهید.

همچنین در سفر همراه کودکان ،کیدز لند را فراموش نکنید چون حسابی می تواند اوقات خوشی را برای بچه ها فراهم کند. همچنین زمین اسکی این مرکز خرید یکی از معدود شانس های شما برای امتحان کردن پاتیناژ می باشد.

در نهایت امیدواریم در سفر به هلند، حسابی از جاذبه های آمستردام لذت ببرید و بتوانید از این پاساژ دیدنی نیز بازدید کنید. قهوه های خوش طعم گلدر لند پلین را فراموش نکنید و ساعات خوبی را در این گشت و گذار تجربه کنید.

مرکز خرید گلدرلندپلین شهر آمستردام

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!