معرفی کامل مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

معرفی کامل مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

از جمله بزرگترین مراکز خرید شهر فرانکفورت که امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است، مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت می باشد. این مرکز خرید را می‌توان در شمار اولین مراکز خرید فرانکفورت قرار داد که پس از نوسازی همچنان در میان اهالی شهر فرانکفورت و گردشگران خارجی از محبوبیت چشمگیری برخوردار است و در میان ۵ مرکز خرید برتر شهر قرار دارد. در صورتی که قصد سفر به کشور آلمان و شهر فرانکفورت را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مرکز خرید هسن سنتر دیدن نموده و با خریدی رضایت بخش، سفری خوش‌تر را برای خود و همچنین همراهان خود رقم بزنید.

مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت | یوروپ تورز

تاریخچه مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

این مرکز خرید در سال ۱۹۷۱ افتتاح شد و در منطقه شهری برگن – آنک‌هایم مستقر بود؛ که در آن زمان در چند صد متری محدوده شهر فرانکفورت قرار داشت. مالیات تجاری مناسب و موقعیت مکانی خوب در خیابان Frankfurter Strasse آن زمان که امروزه به خیابان Borsigallee معروف است و همچنین امکان استفاده از تراموا برای دسترسی به آن، از عوامل مهم در انتخاب این مکان برای ساخت و احداث مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت بود.

این مرکز از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۱ گسترش یافته و از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ بازسازی شده است. در سال ۲۰۰۸، مرکز خرید هسن سنتر با چند صد متر مربع گسترش یافت. هر چند روی کار آمدن این مرکز خرید برای فروشگاه‌های خرده فروش محلی که در همسایگی مرکز خرید قرار داشتند، اتفاق خوشایندی نبود و موجب رکود اوضاع کسب و کار آن‌ها شد اما برای اهالی شهر و به ویژه گردشگران خارجی به مکانی محبوب و دوست داشتنی برای خرید تبدیل شد.

ساختمان مرکز خرید هسن در فرانکفورت

این مرکز خرید 36.000 متر مربع مساحت دارد که در ۳ طبقه ساخته شده است. در مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت بیش از ۱۵۰ مغازه و فروشگاه وجود دارد که عرضه‌کننده محصولات برند‌هایی از قبیل Kaufhof، C&A، Hennes & Mauritz و Peek & Cloppenburg هستند. فعالیت و فروش در این فروشگاه‌ها عمدتاً به صورت خرده فروشی بوده و بسیاری از فروشگاه‌ها به عنوان شعبه‌هایی از برند‌های معروف جهانی فعالیت کرده و محصولات آن‌ها را به طور مستقیم ارائه می‌دهند.

می‌توان گفت بیش از ۱۰۰۰ کارمند در این مرکز خرید فعالیت دارند. مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت متعلق به شرکت هامبورگ ECE است و یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد. وجود یک حوضچه زیبا به همراه درختان و گل‌های زیبا حس بسیار خوبی را در ورود به این مکان تجاری القا می‌کند.

کافه و رستوران مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

علاوه بر دپارتمان خرید و فروشگاه‌های متعددی که در این ساختمان بزرگ و ۳ طبقه وجود دارد، لازم است بدانید در این مرکز خرید کافه و رستوران هم وجود دارد و شما می‌توانید پس از خرید خود با صرف یک نوشیدنی لذیذ و یک کیک خوشمزه خستگی‌های خرید را از خود دور کنید و انرژی جدید برای ادامه بازدید از مرکز را بیابید. علاوه بر این، در رستوران مرکز خرید هسن سنتر می‌توانید از خوردن غذای لذیذ محلی لذت خرید برای خود چند برابر کرده و با انرژی مضاعفی به خرید خود ادامه بدهید.

خوردن فست فود‌های لذیذ و تهیه شده از گوشت‌های تازه و سالم به همراه سس‌های مخصوص و فوق‌العاده لذیذ تجربه بسیار خوبی است که به شما نیز پیشنهاد می‌شود. این نکته را نیز لازم است بدانید که در این رستوران‌ها علاوه بر غذا‌های فست فود، انواع غذا‌های بین‌المللی از جمله غذا‌های آسیایی و ایتالیایی نیز سرو می‌شود که طرفداران بسیاری دارند.

پارکینگ مرکز خرید

یکی دیگر از امکانات مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت، پارکینگ این مجتمع تجاری می‌باشد که دیگر جای نگرانی برای رفتن به این مرکز خرید باقی نخواهد ماند به طوری که اگر با ماشین شخصی به این مرکز خرید می‌روید می‌توانید با خیالی آسوده ماشین خود را در پارکینگ مخصوص که تعبیه شده است پارک کرده و به خرید خود بپردازید. لازم است بدانید از آگوست سال ۲۰۱۸، پارکینگ مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت از ابتدا بازسازی شده و طی یک برنامه‌ریزی قرار است کل نوسازی پارکینگ را تا اکتبر ۲۰۲۰ انجام دهند.

آدرس مرکز خرید هسن سنتر

مرکز Hessen در فرانکفورت، یکی از ۵ مرکز خرید بزرگ در منطقه نزدیک شهری فرانکفورت است و در منطقه برگن-انکیم در شرق شهر واقع شده است که دسترسی آسان از تمامی نقاط شهر فرانکفورت مهمترین دلیل محبوبیت این مرکز خرید در میان شهروندان و گردشگران می‌باشد.

آدرس مرکز خرید هسن سنتر | یوروپ تورز

روش های دسترسی به مرکز خرید هسن فرانکفورت

برای رفتن به مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت می‌توانید از طریق مترو و اتوبوس اقدام نمایید. در این زمینه لازم است بدانید مرکز خرید هسن فرانکفورت از سال ۱۹۹۲ از طریق Ostend به خط فرانکفورت و از دسامبر ۲۰۰۸ توسط خط مترو آنکهیم U۴ و U۷ از طریق‌ایستگاه Bornheim به مرکز شهر فرانکفورت وصل شده است.

همچنین با خطوط مختلف اتوبوس از جمله خطوط Bad Vilbel، Maintal، Offenbach، Hanau می‌توانید از نقاط مختلف شهر به مرکز خرید هسن سنتر برسید. خط Autobahn ۶۶ که از مرکز شهر به سمت قسمت شرقی شهر حرکت می‌کند، درست در کنار مرکز خرید خاتمه می‌یابد که به عنوان بهترین مسیر دستیابی به مرکز خرید بشمار می‌رود.

تنوع محصولات در مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

مرکز خرید Hessen-Center Frankfurt محل مناسبی برای خرید تمام اعضای خانواده می‌باشد. به طوری که می‌توان گفت برای تمامی سنین کالا و اجناس مورد نظر از جمله پوشاک، کیف، کفش و بسیاری اکسسوری‌های دیگر نیز وجود دارد. با توجه به اینکه در این مرکز خرید محدودیت سنی وجود ندارد، بنابراین می‌توان گفت این مرکز برای تمامی افراد با هر سلیقه و سن و سالی مناسب بوده و هیچ کس نمی‌تواند پس از ورود به این مجتمع تجاری دست خالی برگردد.

پس شما می‌توانید به صورت انفرادی، دو نفره و حتی خانوادگی برای خرید از این مرکز اقدام کنید. البته این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت یک مجتمع تجاری معمولی بوده و افراد با سطح مالی متوسط که قصد خرید اجناس مناسب‌تر را دارند می‌توانند این مجتمع را برای خرید خود انتخاب کنند. بنابراین اگر به دنبال اجناس بسیار لوکس، برند‌های بسیار معتبر و گران قیمت هستید باید بدانید در مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت خبری از فروش این نوع اجناس نبوده و اغلب کالا‌های عرضه شده در حد متوسط با کیفیت معمولی و قیمت معقول خواهند بود.

خرید سوغاتی از مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

با توجه به اینکه شهر فرانکفورت یکی از شهر‌های معروف و محبوب در میان گردشگران است، بنابراین گردشگران بسیاری هر ساله از این شهر دیدن می‌کنند. در این میان اگر شما نیز در سفر به فرانکفورت، بازدید از مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت را در برنامه سفر خود قرار داده‌اید، می‌توانید کالا‌های خوبی را به عنوان سوغاتی این شهر دیدنی خریداری کرده و به عزیزانتان هدیه بدهید. از جمله بهترین موردی که می‌توانید به عنوان سوغات از مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت تهیه کنید لوازم و لباس‌های ورزشی است. خرید لوازم ورزشی با نشان باشگاه اینتراخت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای علاقمندان به ورزش به ویژه پسربچه‌ها باشد.

خرید لوازم چرمی نیز از دیگر مواردی است که می‌توانید آن را از مرکز خرید هسن سنتر انجام بدهید. اگر قصد دارید یک سوغاتی بی‌نظیر را برای دوستان و عزیزان شیک پوش خود انتخاب کنید، ما لوازم چرمی را برای خرید از مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت پیشنهاد می‌دهیم. چرم‌های تولید شده در شهر فرانکفورت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دوام بسیاری دارند، از این رو می‌تواند سوغاتی بسیار ارزنده‌ای از سوی شما برای عزیزانتان باشد. خرید صابون‌های معطر گزینه دیگری برای خرید از مرکز تجاری هسن سنتر می‌باشد.

ساعت کار مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

مرکز خرید هستن سنتر فرانکفورت در تمامی روز‌های هفته حتی ایام تعطیل باز می‌باشد. ساعت کاری این مرکز از ساعت ۹ صبح تا شب می‌باشد. بنابراین با وجود اینکه بسیاری از فروشگاه‌های منطقه در فصل‌های سرد سال به ویژه زمستان‌ها تا ساعت ۶ عصر کار می‌کنند و عمدتاً در روز‌های تعطیل سال بسته هستند، بنابراین خرید در مرکز خرید هستن سنتر فرانکفورت در ساعات شب و در روز‌های تعطیل بسیار لذت بخش بوده و این یک امتیاز مثبت برای این مجتمع تجاری می‌باشد. از طرفی دیگر، با وجود سربسته بودن این مرکز تجاری، می‌توان این مرکز خرید را انتخاب مناسبی برای روز‌های بارانی و نامساعد بودن هوا دانست.

عرضه انواع صنایع دستی در هسن سنتر فرانکفورت

علاوه بر تمامی محصولات متنوعی از قبیل پوشاک، مواد خوراکی، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع کیف و کفش، محصولات چرمی زنانه و مردانه، انواع عطر و ادکلن و بسیاری اقلام دیگر که در مرکز خرید هستن سنتر آلمان عرضه می‌شود، صنایع دستی یکی از بخش‌های بسیار دوست داشتنی و جذاب در این مرکز خرید می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های عرضه‌کننده صنایع دستی در مرکز خرید هسن سنتر، انواع ظروف لعابی زیبا را که روی آن‌ها طراحی شده است خریداری کنید. کوزه‌های لعابی بمبل Bembel یکی از معروف‌ترین صنایع دستی شهر فرانکفورت است که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد و به عنوان ظروف نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ظروف غالبا در زمینه‌های سفید رنگ یا طوسی روشن ساخته شده و طرح‌های بسیار زیبایی با رنگ آبی روی آن‌ها حک شده است. این ظروف در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین‌ها را انتخاب و خریداری کنید. صنایع دستی چوبی از دیگر مواردی است که می‌توانید در مرکز خرید هسن به وفور آن‌ها را بیابید. تنوع این نوع صنایع دستی بسیار بالا بوده و در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون از قبیل ساعت کوکو، تندیس‌های رنگارنگ و متنوع و بسیاری مجسمه‌های دیگر که در نهایت دقت و با دست ساخته شده‌اند.

توجه داشته باشید که این محصولات چوبی با قیمت کم و در حد معمولی عرضه می‌شود تا کالا‌های لوکس و لاکچری با قیمت بالاتر که البته نمونه‌های بی‌نظیر صنایع دستی ساخت شده در شهر فرانکفورت می‌باشند. ظروف سرامیکی و سفالی نیز از دیگر صنایع دستی عرضه شده در مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت می‌باشد که تنوع بالایی دارد و در همه رنج قیمت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

عرضه انواع صنایع دستی در هسن سنتر | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت

مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت در چه سالی افتتاح شد؟

این مرکز خرید در سال ۱۹۷۱ افتتاح شد و در منطقه شهری برگن – آنک‌هایم مستقر بود؛ که در آن زمان در چند صد متری محدوده شهر فرانکفورت قرار داشت.

آدرس مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت کجاست؟

مرکز Hessen در فرانکفورت، یکی از ۵ مرکز خرید بزرگ در منطقه نزدیک شهری فرانکفورت است و در منطقه برگن-انکیم در شرق شهر واقع شده است که دسترسی آسان از تمامی نقاط شهر فرانکفورت مهمترین دلیل محبوبیت این مرکز خرید در میان شهروندان و گردشگران می‌باشد.

ساعات کاری مرکز خرید هسن سنتر فرانکفورت چگونه است؟

مرکز خرید هستن سنتر فرانکفورت در تمامی روز‌های هفته حتی ایام تعطیل باز می‌باشد. ساعت کاری این مرکز از ساعت ۹ صبح تا شب می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!