مرکز خرید آناگنینا مکانی متفاوت و نوآورانه در ایتالیا

مرکز خرید آناگنینا مکانی متفاوت و نوآورانه در ایتالیا

مرکز خرید آناگنینا، در سفر به کشور ایتالیا و شهر دیدنی رم، خرید کردن یکی از بخش‌های لذت بخش برای گردشگران خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت اگر اهل خرید …

در سفر به کشور ایتالیا و شهر دیدنی رم، خرید کردن یکی از بخش‌های لذت بخش برای گردشگران خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت اگر اهل خرید هستید می‌توانید مرکز خرید آناگنینا را جزو لیست مکان‌های مورد علاقه خود قرار بدهید.

بنابراین می‌توانید پس از گشت و گذار در مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر رم، یک روز را نیز برای خرید از این مرکز خرید بزرگ اختصاص داده و روز خاطره انگیزی را برای خود به یادگار بگذارید.

مرکز خرید آناگنینا مکانی متفاوت و نوآورانه در ایتالیا | یوروپ تورز

درباره مرکز خرید آناگنینا

مرکز خرید آناگنینا (Centro Commerciale Anagnina) از سال 2004 فعالیت خود را شروع کرد و تا کنون به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر رم بشمار می‌رود و سالانه افراد بسیاری برای خرید به این مرکز تجاری بزرگ می‌آیند. در این مرکز تجاری امکانات و خدمات بسیاری ارائه می‌شود به طوری می‌توان مرکز خرید آناگنینا را چیزی فراتر از یک پاساژ یا مجتمع تجاری دانست. این مرکز خرید بیش از میلیون‌ها بازدیدکننده در طی سال دارد و می‌توان گفت یک بازار مدرن و نوآورانه می‌باشد که بهترین عرضه کننده‌های داخلی و خارجی محصولات خود را به مشتریان‌شان عرضه می‌کنند.

این مرکز تجاری دارای فضای بسیار بزرگی است و با توجه به نوع معماری آن امکان خرید، تفریح و سرگرمی برای تمامی افراد با هر سن و سالی را فراهم نموده است. از طرفی امکان برگزاری نمایشگاه و برپایی غرفه‌های نمایشگاهی در این مرکز نیز وجود دارد. فضای داخلی این مرکز خرید برای نمایشگاه‌های مد و لباس و بسیاری موارد تبلیغاتی دیگر بسیار مناسب خواهد بود و تبلیغات در این مجتمع با توجه به تعداد بالای بازدیدکنندگان بسیار مثمرثمر خواهد بود.

بخش های مختلف مرکز خرید آناگنینا در رم

جالب است بدانید مرکز خرید آناگنینا یک هتل 4 ستاره را در خود جای داده است که به دلیل موقعیت مکانی خوبش در سطح شهر می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان اقامتگاه گردشگران و مسافران نیز باشد. این هتل دارای 115 اتاق است و خدمات و امکانات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. وجود یک پارکینگ بزرگ در مرکز خرید آناگنینا از دیگر بخش‌های این مرکز تجاری است که رفت و آمد به این مرکز تجاری را بسیار آسان نموده و در صورت مراجعه به این مرکز با ماشین شخصی دیگر دغدغه‌ای برای پارک ماشین خود ندارید و از این مکان استفاده بهینه می‌کنید.

رستوران های مرکز خرید آناگنینا

از دیگر امکانات مرکز خرید وجود رستوران‌های متعددی است که می‌توانید پس از خرید و برای داشتن استراحتی کوتاه  در مرکز خرید آناگنینا به یکی از رستوران‌ها رفته و طعم لذیذ یکی از پاستاها و پیتزاهای ایتالیایی را بچشید. علاوه بر غذاهای محلی، در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای خوش عطر و طعم بین‌المللی را نیز سفارش داده و بخورید.

نوشیدنی‌های بسیار لذیذ محلی نیز از دیگر بخش‌های خوشمزه در این رستوران هاست که می‌تواند یک شکم گردی خیلی خوب برایتان باشد. علاوه بر رستوران‌های مرکز خرید آناگنینا، کافه‌هایی نیز در این مرکز وجود دارد و می‌توانید ساعاتی را برای گپ و گفت‌های دو نفره یا خانوادگی دور هم باشید و از خوردن یک قهوه گوارا با شیرینی‌ها و کیک‌های محلی نهایت لذت را ببرید.

محوطه بازی برای کودکان

اگر به همراه خانواده و فرزندان خود به مرکز خرید آناگنینا مراجعه می‌کند، دیگر نیاز نیست برای کسالت و خسته شدن کودکانتان نگران باشید، چرا که می‌توانید کودکان خود را در محوطه بازی مرکز خرید آناگنینا  سرگرم بازی و تفریحات سالم کرده و خودتان به خرید مشغول شوید.

این محوطه یک محیط بسیار امن بوده و در صورتی که بخواهید می‌توانید خودتان نیز در کنار کودکتان بوده و پس از برنامه خرید ساعاتی را نیز به تفریح و خوش گذرانی کودکان خود در این محوطه اختصاص بدهید. در این مرکز تجهیزات بسیاری برای تفریح و سرگرمی کودکان شما تعبیه شده است.

در مرکز خرید آناگنینا چه کالاهایی عرضه می شود؟

جالب است بدانید در این مرکز خرید می‌توانید انواع و اقسام کالاها و اجناس مورد نظرتان را بیابید و خریداری کنید. در مرکز خرید آناگنینا فروشگاه‌های بزرگی به فروش انواع لوازم خانگی اختصاص یافته‌اند و می‌توانید جدیدترین و بهترین برندهای لوازم خانگی و الکترونیکی را در آن‌ها بیابید. عرضه انواع لوازم جانبی و ارائه امور خدماتی در زمینه انواع کالاهای الکترونیکی از دیگر موارد عرضه شده در مرکز خرید آناگنینا می‌باشند.  

گفتنی است که در مرکز خرید آناگنینا علاوه بر برندهای مشهور داخلی، امکان خرید برندهای معروف و اصل جهانی را نیز دارید البته فراموش نکنید که قیمت این اجناس تا حدودی بالاتر از نوع فیک و تقلبی آن‌ها خواهد بود که البته ارزشش را هم دارد. از طرفی دیگر انواع اکسسوری‌های زنانه، مردانه و بچه گانه نیز در این مرکز خرید عرضه می‌شود که در این میان می‌توان به انواع کیف، کفش، کلاه، دستکش، ساعت، دستبند، زیورآلات و بدلیجات و بسیاری موارد دیگر نیز اشاره نمود. عینک‌های آفتابی و انواع کیف پول نیز از دیگر اکسسوری‌های زیبایی است که در این مجتمع عرضه می‌شوند.

در مرکز خرید آناگنینا چه کالاهایی عرضه می شود؟ | یوروپ تورز

خرید وسایل ورزشی از مجتمع تجاری آناگنینا

اگر به خرید وسایل ورزشی علاقمند هستید و یا عزیزانی دارید که به این دسته اجناس علاقه دارد می‌تواید برای خرید شخصی و یا تهیه سوغاتی به فروشگاه‌های وسایل ورزشی مرکز خرید آناگنینا مراجعه نمایید. اجناس ورزشی عرضه شده در این مجتمع از کیفیت بالایی برخوردار هستند و علاوه بر اینکه در تنوع بالایی عرضه می‌شوند قیمت‌های بسیار مناسبی نیز دارند. اگر به دنبال خرید با تخفیف‌های خوب هستید می‌توانید در ماه‌های ژانویه و جولای به این مرکز خرید بیایید و علاوه بر حراج آخر فصل بهترین اجناس را با بیشترین تخفیفات فصلی خریداری کنید.

عرضه انواع پوشاک در مرکز خرید آناگنینا

مرکز خرید آناگنینا یک مکان بسیار مناسب برای خرید خانوادگی است چرا که انواع و اقسام پوشاک در مدل‌های مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه با تنوع بسیار بالایی هم از نظر برند و هم از نظر طرح و رنگ عرضه می‌شود. در این فروشگاه‌ها شما می‌توانید بهترین لباس‌ها را نیز از برندهای داخلی و مارک‌های معروف بین‌المللی نیز به عنوان سوغات خریداری کنید.

اجناس چرمی بی‌نظیری در این مرکز وجود دارد که از نظر کیفیتی واقعا بی‌نظیر بوده و مورد بسیار مناسبی برای خرید شخصی و یا خرید برای سوغاتی خواهند بود. لازم است بدانید خرید پوشاک در این مجتمع تجاری در ماه‌های نزدیک به کریمس و ماه ژانویه در تنوع بسیار بالایی قرار می‌گیرد و اگر در این فصل از سال قصد سفر به ایتالیا را دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما برای خرید پوشاک به این مرکز خرید هم سری بزنید.

خرید از هایپر مارکت مجتمع

یکی دیگر از امکاناتی که این مرکز برای مراجعه کنندگان خود دارد، وجود یک هایپر مارکت بزرگ است که می‌توانید برای خرید اقلام متنوع از جمله انواع خوراکی اقدام کنید. در این هایپر مارکت تنوع بالایی از اجناس مختلف با رنج قیمت‌های متنوع وجود دارد و اغلب کالاها با تخفیف‌های خوب و معقول به خریداران عرضه می‌شوند. می‌توانید از هایپر مارکت انواع اقلام تازه از جمله انواع نان و سبزیجات و گوشت‌های حلال را نیز تهیه کنید.

دیگر خدمات این مرکز

لازم است بدانید در این مجتمع مراکز خدماتی متعددی وجود دارد و شما می‌توانید یک خرید خوب و باکیفیت را تجربه کنید. به طور مثال با مراجعه به مرکز عکاسی این مجتمع علاوه بر گرفتن عکس پرسنلی در یک اتاق به صورت اتوماتیک، می‌توانید عکس‌های بسیار باکیفیتی را از خود و خانواده‌تان ثبت کنید. این مرکز دارای سرویس بهداشتی تمیز و مجهزی است. همچنین دارای کابین‌های تلفن عمومی نیز می‌باشد که در نقاط مختلف مرکز خرید تعبیه شده‌اند. همچنین دارای تعدادی دستگاه خودپرداز نیز می‌باشد. حتی جالب است بدانید در این مجتمع تجاری تفریحی مکانی نیز به عنوان خدمات خشکشویی وجود دارد و پرسنل آن  آماده خدمات رسانی به خریداران و بازدیدکنندگان هستند.

در این مرکز تجاری یک بخش را نیز به عنوان بخش حمایت از حقوق مصرف‌کننده قرار داده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید از مرکز خدمات آرایشگری و زیبایی  آن نیز استفاده کرده و علاوه بر خرید به امور شخصی خود نیز در زمینه زیبایی و آرایشگری بپردازید. از دیگر خدمات این مرکز می‌توان به مرکز آژانس و تاکسی تلفنی‌های آن نیز اشاره نمود. تمامی این خدمات موجب شده تا این مرکز خرید یک مرکز بسیار خاص و متفاوت در شهر روم تلقی شود و از محبوبیت بالایی در میان اهالی شهر و گردشگران خارجی برخوردار باشد.

موقعیت مکانی مرکز تجاری آناگنینا

مرکز تجاری آناگنینا در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و خروجی 21 و 22 آن با ایستگاه مترو آنانژینا 50 متر فاصله دارد که تنها با 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید به این ایستگاه برسید. دیگر ایستگاه‌های مترو  نیز در فاصله بسیار اندکی با این مجتمع تجاری قرار دارند. به طور مثال:

  • Torre Di Mezavia / Anagnina با 397 متر فاصله ، 6 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید است.
  • Gasperina / Pentone 820 متر فاصله دارد و با 12 دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید برسید.
  • Gasperina / Anagnina 985 متر فاصله داردو تنها با 15 دقیقه پیاده روی به راحتی به مجتمع آناگنینا دسترسی پیدا خواهید کرد.

لازم است بدانید این مرکز تجاری تمام روزهای هفته فعالیت دارد و درهای آن همه روزه از ساعت 9 و نیم صبح تا 8 و نیم شب به روی خریداران و بازدیدکنندگان عزیز باز است.

راه‌های دسترسی به مجتمع تجاری آناگنینا در رم برای رسیدن به این مجتمع تجاری می‌توانید از طریق حمل و نقل عمومی شهر رم اقدام کنید. اگر قصد دارید با مترو به این مکان بروید می‌توانید از طریق خطوط مترو  Torre Di Mezavia / Anagnina؛  Gasperina / Pentoneو همچنین خط  Gasperina  به Anagnina به مقصد خود برسید. برای استفاده از اتوبوس نیز می‌توانید از خطوط اتوبوس 502، 505، 506 و همچنین خط 509 کمک بگیرید.

یکی دیگر از روش‌های دسترسی به این مکان استفاده از قطار شهری می‌باشد برای این کار می‌توانید از قطار FL4 نیز کمک بگیرید. بازدید از این مکان تفریحی تجاری برای عموم آزاد و رایگان است و می‌توانید حدود 3 الی 4 ساعت در آن به خرید، تفریح و شکم گردی بپردازید.

موقعیت مکانی مرکز تجاری آناگنینا | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید آناگنینا

مرکز خرید آناگنینا در چه سالی فعالیت خود را شروع کرد؟

مرکز خرید آناگنینا از سال 2004 فعالیت خود را شروع کرد و تا کنون به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر رم بشمار می‌رود و سالانه افراد بسیاری برای خرید به این مرکز تجاری بزرگ می‌آیند.

یکی از ویژگی های مثبت این مرکز خرید چیست؟

جالب است بدانید مرکز خرید آناگنینا یک هتل 4 ستاره را در خود جای داده است که به دلیل موقعیت مکانی خوبش در سطح شهر می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب به عنوان اقامتگاه گردشگران و مسافران نیز باشد.

در این مرکز خرید چه چیزهایی میتوان خریداری کرد؟

در این مرکز خرید می‌توانید انواع و اقسام کالاها و اجناس مورد نظرتان را بیابید و خریداری کنید. در مرکز خرید آناگنینا فروشگاه‌های بزرگی به فروش انواع لوازم خانگی اختصاص یافته‌اند و می‌توانید جدیدترین و بهترین برندهای لوازم خانگی و الکترونیکی را در آن‌ها بیابید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!