دانستنی های سفر به فلورانس | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به فلورانس | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به فلورانس، یکی از بهترین تجربه سفرهای اروپایی است. این شهر زیبا و هیجان انگیز در کشور ایتالیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است.

سفر به فلورانس یکی از بهترین تجربه سفرهای اروپایی است. این شهر زیبا و هیجان انگیز در کشور ایتالیا واقع شده است و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است. اگر شما هم قصد سفر به فلورانس را با تور ایتالیا و تور اروپا دارید این مطلب را دنبال کنید تا با مهمترین اطلاعات درباره شهر فلورانس روبرو شوید.

دانستنی های سفر به فلورانس | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

راهنمای سفر به فلورانس

فلورانس یکی از شهرهای تاریخی است که به دلیل آثار به جا مانده از دوران رنسانس توجه توریست‌ها و گردشگران تور ایتالیا و تور اروپا را به خود جلب کرده است. این شهر تاریخی و زیبا در کشور ایتالیا قرار دارد و دارای آب و هوای بسیار مساعدی برای گردشگری است. برخی از هنرمندان معتقدند فلورانس توسط قلم موی نقاشان ماهر و زبردست طراحی شده است.

همانطور که می‌دانید برای سفر به یک شهر یا کشور ابتدا باید با اطلاعاتی درباره آن آشنا شد. این اطلاعات می‌تواند شامل مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری مهم، تنوع غذایی، شرایط آب و هوایی آن باشد. در این مطلب سعی کردیم مهمترین اطلاعات درباره شهر فلورانس را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان سفر به فلورانس از این اطلاعات استفاده کنید.

موقعیت جغرافیایی

یکی از نکاتی که برای سفر به فلورانس باید مد نظر داشته باشید موقعیت جغرافیایی آن است. فلورانس پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است و با جمعیتی نزدیک به 380،000 نفر دارای مساحت تقریبی 102 کیلومتر مربع است. فلورانس دارای تاریخی کهن است که با بازدید از آن و گردش در کوچه و خیابان‌های آن می‌توانید به قدمت هنری آن پی ببرید.

وضعیت آب و هوایی فلورانس

یکی از مهمترین نکات در سفر به فلورانس بررسی شرایط آب و هوایی این شهر است. به طور کلی فلورانس آب و هوای معتدلی دارد و معمولا هم برای سفر مساعد است. روزهای تابستانی در این شهر گرم و مرطوب است، در صورتی که شب‌ها سرد است. معمولا در تمام طول سال به جز تابستان شاهد بارندگی خواهید بود. اکثر کسانی که به این شهر سفر کرده‌اند بهار و پاییز را بهترین فصل‌های شهر فلورانس دانسته‌اند.

بهترین زمان سفر به فلورانس

اگر قصد سفر به فلورانس را دارید و می‌خواهید بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب کنید باید بدانید که تابستان‌های فلورانس سالانه بیشترین مقدار گردشگر را به خود اختصاص می‌دهد. به طور کلی بهترین زمان سفر به فلورانس ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر است که آب و هوای بسیار مساعدی دارد و جمعیت گردشگران هم در این ماه‌ها نسبتا پایین‌تر است.

جاذبه‌ های گردشگری فلورانس

ایتالیا یکی از کشورهای معروفی است که شهر فلورانس آن از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. تاریخ شناسان و هنرمندان قطعا می‌توانند تجربیات زیادی از سفر به فلورانس بدست آورند. معماری‌های زیبای این شهر که مربوط به دوران رنسانس هستند یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های شهر را تشکیل می‌دهند.

برخی این شهر را شهر معماری و هنر می‌دانند. این شهر به واسطه معماری هنرمندانه‌ای که دارد آنچنان محبوب است که شاید برای بازدید از همه قسمت‌های آن وقت کمی داشته باشید. کسانی که عاشق معماری هستند قطعا سفر به فلورانس برای آنها به یکی از ماندگارترین سفرها تبدیل می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا آشنا کنیم.

جاذبه‌ های گردشگری فلورانس | یوروپ تورز

تعمیدگاه سان جیوانی

یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری که باید در سفر به فلورانس با تور ایتالیا و یا تور اروپا  از آن دیدن کنید تعمیدگاه سان جیووانی است که یکی از اماکن مذهبی مهم در این شهر به شمار می‌رود. این مکان به کشیشی به نام جان باپتیست اختصاص داده شده است.

این مکان مذهبی دارای ساختمان‌هایی جذاب از دوران فلورانس است که هر هنرمندی را به خود جذب می‌کند. نمای داخلی این ساختمان با تزئینات طلاکوبی شده مزین شده است و با بازتاب نور شکل خیره کننده‌ای به خود می‌گیرد. بازدید از این ساختمان را در سفر به فلورانس از دست ندهید.

موزه آثار کلیسای جامع

از دیگر جاذبه‌های گردشگری که در سفر به فلورانس باید از آن دیدن کنید موزه کلیسای جامع است. در این موزه آثار زیبایی از بناهای اطراف به چشم می‌خورد. اگر کنجکاو هستید که در مورد ساخت بناهای دوران رنسانس اطلاعاتی بدست آورید حتما از این موزه دیدن کنید. مشهور‌ترین آثاری که می‌توانید در نمایشگاه‌های دائمی آن مشاهده کنید شامل آثار میکل آنژ هستند.

گالری اوفیتزی

یکی از معروف‌ترین موزه‌های شهر فلورانس گالری اوفیتزی است که در آن آثار بی‌نظیری از هنرمندان مشهور از جمله میکل آنژ، رافائل، داوینچی و ساندرو بوتیچلی در آن نگهداری می‌شود. ظاهر این موزه و آثار داخلی آن به قدری ارزشمند است که بازدید از آن در سفر به فلورانس به هرکسی توصیه می‌شود.

در این موزه ساعت‌های زیادی می‌توانید به تماشای آثار هنری مشغول شوید و از آنها لذت ببرید. یکی از مهمترین آثار هنری در این گالری نقاشی تولید ونوس است. در قسمت‌هایی از این موزه می‌توانید نقاشی‌های هلندی را هم مشاهده کنید و با مهمترین آثار هنرمندان این کشور آشنا شوید.

پونته وچیو

پونته وچیو یکی از پل‌های قدیمی شهر است که اولین پل ساخته شده در فلورانس به شمار می‌رود. این پل معروف، در طول رودخانه آرنو واقع شده است. پل پونته وچیو نیز یکی از آثار به جا مانده از قرون وسطی است. این قسمت مکان مهمی برای فروش جواهرات به شمار می‌رود. در سفر به فلورانس حتما از این پل دیدن کنید. قدم زدن بر روی این پل و گرفتن عکس یادگاری یکی از جذاب‌ترین کارهای گردشگران است.

باغ‌‌ های بابولی

شهر فلورانس در کنار آثار تاریخی منحصر به فردی که دارد دارای طبیعتی زیبا و حیرت انگیز هم می‌باشد. یکی از جاذبه‌های طبیعی این شهر باغ‌های بابولی هستند که در بین گردشگران ایتالیایی بسیار محبوب است. فضای این باغ شبیه به معماری دوران رنسانس است. قدم زدن در محوطه باغ و نشستن در کنار برکه در روزهای گرم تابستانی از  جمله تفریحات مردم شهر در این منطقه است. در این باغ مجسمه‌هایی زیادی از جنس مرمر دیده می‌شود.

تنوع غذایی فلورانس

یکی از نکات مهم که در سفر به فلورانس باید به آن توجه کرد تنوع غذایی این شهر است. غذاهای فلورانسی بیشتر با گوشت تهیه می‌شوند و غذاهایی چرب هستند. سیرابی یکی از غذاهای سنتی شهر است که هنوز هم در قسمت‌های مختلف فلورانس طبخ می‌شود. معمولا صبحانه در این شهر نان تست توسکانی است که در کنار آن یک برش خربزه، جگر مرغ و سالاد و ژامبون قرار می‌گیرد.

نان توسکانی معمولا کنار اکثر غذاهای فلورانس از جمله سوپ‌ها سرو می‌شود. مهمترین غذاها در شهر فلورانس استیک‌های مختلف هستند که به روش‌های مختلفی طبخ می‌شوند. این استیک‌ها معمولا با روغن محلی پخته می‌شوند و یکی از محبوب‌ترین غذاهای مردم شهر فلورانس به شمار می‌روند. در سفر به فلورانس حتما از استیک‌های این شهر امتحان کنید.

تنوع غذایی فلورانس | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به فلورانس

مساحت و جمعیت شهر فلورانس چقدر میباشد؟

فلورانس پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است و با جمعیتی نزدیک به 380،000 نفر دارای مساحت تقریبی 102 کیلومتر مربع است.

بهترین زمان سفر به فلورانس، چه زمانی میباشد؟

به طور کلی بهترین زمان سفر به فلورانس ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر است که آب و هوای بسیار مساعدی دارد و جمعیت گردشگران هم در این ماه‌ها نسبتا پایین‌تر است.

آب و هوای فلورانس به طور کلی چگونه میباشد؟

به طور کلی فلورانس آب و هوای معتدلی دارد و معمولا هم برای سفر مساعد است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!