با تاپ ترین مراکز خرید برلین آشنا شوید

با تاپ ترین مراکز خرید برلین آشنا شوید

مراکز خرید برلین

برلین به عنوان پایتخت کشور آلمان و شهری بزرگ و دیدنی شامل مراکز خرید برلین می‌باشد که می‌توانید مناسب و نسبتا ارزان خرید کنید. هر کجای دنیا که باشید، خرید کردن یکی از مفرح‌ترین و لذت بخش‌ترین تفریحات در سفر به شمار می‌آید. حتی اگر تنها قصد تماشای ویترین فروشگاه‌ها و مغزه‌ها را داشته باشید. قطعا در سفر به آلمان در تور آلمان قصد خرید دارید و برای خرید کردن برنامه‌ریزی می‌کنید.

از این جهت که شما می‌توانید در شهر برلین در مجاورت جاذبه‌های گردشگری مراکز خرید برلین بسیاری را مشاهده کنید، این شهر برای خرید بسیار ایده ال است.

همچنین قیمت‌ها مناسب و منصفانه هستند و مساله مهم دیگر دسترسی آسان به مراکز خرید است. بر مبنای اقتصاد لیبرال حکم فرما بر کل آلمان، ساعت خرید و فروش فروشگاه‌ها محدودیتی ندارند با این وجود اکثر فروشگاه‌های کوچک در ایام هفته تا ساعت 8 شب وفروشگاه‌های بزرگ‌تر تا 9 یا 10 باز هستند.یکشنبه‌ها نیز معمولا مراکز خرید برلین و فروشگاه‌ها تعطیل هستند.

تنها مغازه‌های نانوایی و یا فروشگاه‌های غذایی تا دیر وقت باز هستند. در کنار این مراکز خرید چند طبقه، محله‌ها و خیابان‌های بزرگ و مهمی وجود دارند که در آن‌ها مغازه‌ها و یا بازارهایی وجود دارند. از این نوع از فروشگاه‌ها می‌توان به؛ کورفورشتندام که بیشتر با نام کودام شناخته می‌شود، اونتردن ‌لیندن، میته وتائونتزینشتراوس. یادآور دیوارهای بین دو آلمان در گذشته بود که اکنون دیگر فروریخته‌اند، اشاره کرد.  در قسمت قدیمی برلین شرقی هم حتما سری به فردریش اشتراوس بزنید.

در ادامه مراکز خرید برلین در تور اروپا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید برلین

مرکز خرید الکسا

مرکز خرید الکسا در نزدیکی میدان الکساندرپلاتنس واقع شده است که در بین بهترین مراکز خرید جایگاه اول را دارا می‌باشد. در این مرکز خرید شما می‌تونلنید لذت خرید آسان و بی‌دردسر را تجربه کنید.این مرکز خرید و تفریح و سرگرمی با بیش از 180 فروشگاه، مساحتی بالغ بر 56 هزار متر مربع دارد.

همچنین فودکورت این فروشگاه بزرگ شامل 17 رستوان با غذاهای متنوع است که شما می‌توانید در این مجتمع تجاری به استراحت و صرف غذا بپردازید. اگر در  تور آلمان به دنبال لذت یک خرید خوب و حسابی هستید از بین مراکز خرید برلین ما به شما مرکز خرید الکسا را پیشنهاد می‌کنیم چرا که بهترین و مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما می‌باشد.

مرکز خرید الکسا

مرکز خرید کورفوراستندام

کورفوراستندام در بین مراکز خرید برلین، بلوار خرید افسانه‌ای غرب برلین در منطقه شارلوتِنبُرگ است. خیابان معروف و بزرگ کورفوراستندام پیشینه تاریخی چشم‌گیری دارد. در این خیابان فروشگاه‌های بسیاری هم برای گردشگران و هم ساکنان برلین به چشم می‌خورد. دلیل شناخته شدن این خیابان وجود فروشگاه‌های کادی‌وی (KaDeWe)، پیک و کلوپِنبُرگ (Cloppenburg) می‌باشد.

همچنین تنها، دیدن فروشگاه کادی‌وی دلیل کافی برای رفتن به خیابان کورفوراستندام است. این فروشگاه بی‌نظیر با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ارزش این که چند ساعت برای دیدن از این فروشگاه وقت صرف کنید را خواهد داشت. در ضمن این فروشگاه کالاهای بسیار متنوع از لوازم آرایشی و بهداشتی تا ادوات موسیقی و مبلمان را عرضه می‌کند.

مرکز خرید کورفوراستندام

مرکز خرید هکشر مارکت

در مقایسه با دیگر مراکز خرید برلین خاص و لوکس، مرکز خرید هکشر مارکت، بازاری ایده ال و فوق العاده برای نسل جوان و دانشجویان است. این مرکز خرید مغازه‌ها و رستوران‌های فراوان و متعددی دارد. همچنین در محدوده این مرکز خرید شما می‌توانید بازارهای روباز بسیار کوچک را مشاهده کنید.

در شمال این منطقه، در حوالی خیابان‌های روزنتالر (Rosenthaler) و مونشتراسه (Munzstrasse) لباس ‌فروشی‌‌های متعددی به چشم می‌خورد. همچنین فروشگاه ‌های معتبری نظیر دیزل، پپه جینز و آدیداس برای دوست داران مد روز مفرح و تجربه خرید متفاوتی از خرید را در این منطقه از برلین برای آن‌ها رقم می‌زند. در ضمن در حوالی این مرکز خرید رستوران‌های درجه یک، جذاب و ارزان‌ قیمت وجود دارند که می‌توانند تجربه خرید شما را تکمیل کنند.

مرکز خرید هکشر مارکت

مرکز خرید برلین

مجتمع تجاری مال یکی از جدیدترین مراکز خرید برلین است. این مرکز خرید در نزدیکی میدان پوتسدامر پلاتر قرار گرفته و در سال 2014 افتتاح شد.

این مرکز خرید جدید و شیک 200 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای بیش از 270 مغازه از برندهای معروف شامل جمله گِس (Guess)، هوگو باس (Hugo Boss)، آرمانی (Armani)، ریپلی (Replay)، جی استار (G-Star) و لیوایز (Levi’s) می‌باشد. همچنین این مرکز خرید بزرگ‌ترین فودکورت برلین را در خود جای داده است. شما می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی برلین همانند یادبود یهودیان، سونی‌ سنتر و دروازه براندنبورگ از تجربه خریدی ایده آل لذت ببرید.

مرکز خرید برلین

مرکز خرید فردریش‌ تراسه

یکی از بهترین مراکز خرید برلین برای گردشگران مرکز خرید فردریش‌تراسه می‌باشد. مراکز خرید برلین در منطقه غنی تاریخی برلین واقع شده است که شما اگر علاقه داشته باشید می‌توانید علاوه بر خرید، از جاذبه‌های گردشگری نیز بازدید کنید.

همچنین شما می‌توانید در طول خرید خود از مراکز خرید برلین در منطقه چکپوینت چارلی (Checkpoint Charlie) توقف کرده و  بقایای دیوار برلین را مشاهده کنید. این منطقه از برلین و این مرکز خرید عمدتاً مورد علاقه مشتریان ثروتمند می‌باشد چرا که مغازه‌هایی از برندهای لوکس مانند گوچی و هوگو باس را در خود جای داده است.

این واقعیت که قیمت‌ها در این منطقه بالاتر از حد متعارف است به معنای این نیست که دیگران علاقه‌ای به تماشای این مرکز خرید و منطقه ندارند. همچنین در این منطقه نمایشگاه‌های اتومبیل زیبایی وجود دارد که علاقمندان به اتومبیل می‌توانند در کنار خرید خود از دیدن آن لذت ببرند.

مرکز خرید فردریش‌ تراسه

مرکز خرید اشلاشتراسه

یکی دیگر از مراکز خرید برلین مرکز خرید اشلاشتراسه است که این مرکز خرید تا حدود کمی از مرکز شهر فاصله دارد و در منطقه اشتگلیتز در 12/5 کیلومتری میدان الکساندرپلاتس واقع شده است. اما یک سفر کوتاه مدت 30 تا 45 دقیقه‌ای به این مرکز خرید ارزش دارد. مرکز خرید اشلاشتراسه دارای مغازه‌های متعددی و یک مرکز خرید مسقف به نام ولوار برلین می‌باشد که علاقه مندان به خرید می‌توانند برندهای معروف؛ از جی استار و مِکس گرفته تا زار و هولیستر، همه را به‌ راحتی در این مرکز خرید پیدا و مشاهده کنند.

خلوت بودن این مراکز خرید برلین به این دلیل که گردشگران زیادی به این منطقه نمی‌‌آیند، از مزایای این مرکز خرید محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک خرید آسان و بدون مزاحمت هستید، اشلاشتراسه ممکن است برای شما مرکز خریدی مناسب ‌تر و بهتر از کورفوراستندام یا حتی مرکز خرید الکسا باشد.

همچنین مراکز خرید فریدریک‌استراسه، اشکلوسشتراسه یا خیابان قصر، مرکز خرید غرب، مرکز خرید گزوندبرونن، خیابان فردریش، مرکز خرید گالری لافایت و مرکز خرید کوارتیر ۲۰۶ از دیگر مراکز خرید آلمان در شهر برلین می‌باشند.

مرکز خرید اشلاشتراسه

سوالات متداول مراکز خرید برلین

قیمت های مراکز خرید شهر برلین چگونه هستند؟

قیمت‌ها مناسب و منصفانه هستند و مساله مهم دیگر دسترسی آسان به مراکز خرید است.

ساعت کاری مراکز خرید شهر برلین تا چه ساعاتی هست؟

بر مبنای اقتصاد لیبرال حکم فرما بر کل آلمان، ساعت خرید و فروش فروشگاه‌ها محدودیتی ندارند با این وجود اکثر فروشگاه‌های کوچک در ایام هفته تا ساعت 8 شب وفروشگاه‌های بزرگ‌تر تا 9 یا 10 باز هستند.

چه روز هایی مراکز خرید تعطیل هستند؟

یکشنبه‌ها نیز معمولا مراکز خرید برلین و فروشگاه‌ها تعطیل هستند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!