مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ | معرفی – تصاویر – تاریخچه

مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ یکی از ساختمان های قدیمی شهر آمستردام است که زیبایی فوق العاده ای دارد. سبک معماری هلندسچ مانژ نئو کلاسیک می باشد.

کشور هلند در قاره اروپا قرار گرفته و یکی از زیباترین ها می باشد و مراکز تفریحی و گردشگری خاصی با سبک های فوق العاده معماری در آن وجود دارد. یکی از این مراکز هلندسچ مانژ می باشد که در صورتی که به اسب و اسب سواری علاقه مند هستید و یا تمایل دارید که این حیوان زیبا و باوقار را از نزدیک ببینید، می توانید به این مرکز اسب سواری و نگهداری اسب سری بزنید. نوع معماری هلندسچ مانژ از نوع سبک نئوکلاسیک است که زیبایی این فضا شاید مرهون همین سبک و زیبایی های آن باشد.     

مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ در کجا قرار دارد؟ 

در سال 1882 مرکزی به عنوان یک مدرسه اسب سواری در کشور هلند و در شهر آمستردام تاسیس شد که تا به امروز رونق داشته و در سطح جهان معروف می باشد و یکی از مراکز دیدنی این شهر محسوب می شود. نوع معماری که در این مدرسه مورد استفاده قرار گرفته از سبک نئوکلاسیک می باشد که این خود یکی از جذابیت های این مرکز از لحاظ بصری می باشد. این ساختمان یکی از جاذبه های گردشگری در این کشور می باشد که نوع سازه آن جذابیت آن را بیشتر کرده و بعد از بازدید قطعا آن را تحسین خواهید کرد.

مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ در کجا قرار دارد؟ 

نگهداری از اسب های اصیل در هلندسچ مانژ

در صورتی که تمایل دارید که از نزدیک یک اسب اصیل و زیبا را ببینید، می توانید در سفر خود به شهر آمستردام از این مرکز دیدن نمایید. در این مرکز از انواع اسب ها به بهترین شکل ممکن نگهداری و آنها را آموزش می دهند. آموزش این اسب ها شامل آموزش های مربوط به سوارکاری برای اسب های مسابقه و همچنین آموزش های لازم برای اسب هایی که قرار است در مسابقات با حرکات نمایشی شرکت کنند، می باشد. محیط مناسب برای پرورش اسب ها در این مرکز زیر نظر مربیان و پرورش دهندگان اسب از مزایای این مدرسه می باشد.

در صورتی که به کشور هلند مهاجرت کرده و در شهر آمستردام زندگی می کنید و به اسب و اسب سواری علاقه زیادی دارید، می توانید به هلندسچ مانژ مراجعه و در آن ثبت نام و دوره های لازم را ببینید. 

نگهداری از اسب های اصیل در هلندسچ مانژ

مدرسه اسب سواری سچ مانژ مکانی برای تجدید قوا و استراحت

در صورتی که به دنبال مکانی آرام، دنج، شیک و زیبا برای گذراندن وقت خود هستید و در عین حال احساس می کنید که در طبیعت بکر و زیبایی هستید، ما به شما توصیه می کنیم تا سری به هلندسچ مانژ بزنید. در قسمتی از این مدرسه اسب سواری سالن فوق العاده زیبا و دنجی وجود دارد که می توانید ساعتی را در آرامش به نوشیدن قهوه گذرانده و استراحت نمایید. نوع و سبک معماری این سالن و در کل این ساختمان شما را به قرن های گذشته و دوران قدیم این کشور برده و خود را در صحنه هایی از فیلم ها که از آن دوران همیشه دیده اید، خواهد برد.

مدرسه اسب سواری سچ مانژ مکانی برای تجدید قوا و استراحت

نگهداری زین و سایر ملزومات

در این مرکز سوارکاری و در واقع مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ، اتاقی وجود دارد که در آن انواع زین ها با اندازه ها و جنس های مختلف نگهداری می شود. در این اتاق حتی زین هایی را می توانید بیابید که قدمت زیادی دارد و سالیان پیش از آن استفاده می شده. در واقع شاید به جرات بتوان گفت که تک تک بخش های این مدرسه سوارکاری خود موزه ای جدا است که از دیدن آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

در این بخش کلیه ملزومات سوارکاری و زین ها به بهترین شکل ممکن نگهداری می شوند و در صورت لزوم تعمیرات لازم بر روی آنها انجام و در جایگاه هایی که برای آنها تعبیه شده قرار می گیرند.

گهداری زین و سایر ملزومات

مدرسه سوارکاری سچ مانژ در آمستردام هلند

پس از ورود به این مدرسه شاهد بخش هایی هستیم که در آن و در فضای باز به اسب ها تعلیم داده می شود و بخشی برای هواخوری اسب ها در نظر گرفته شده است. سالن فوق العاده زیبایی نیز در این مدرسه قرار دارد که در آن اسب ها گردانده می شوند و آموزش می بینند یا برای انجام هر کاری به نمایش گذاشته می شوند.

این سالن دارای سقفی بلند است و از 3 جهت پنجره های زیبایی به همان سبک نئو کلاسیک در آن تعبیه شده است. ورودی برای افراد به زمین اصلی سالن و ورودی برای اسب ها در نظر گرفته شده. در صورتی که سالن را مستطیلی شکل فرض کنیم، در عرض این سالن بخش بالکن مانندی تعبیه شده که سرتاسری است و در آن میز و صندلی قرار داده می شود و می توان در آنجا نشسته و در حال نوشیدن قهوه از دیدن اسب ها و حرکات آنها نیز لذت ببرید.

مدرسه سوارکاری سچ مانژ در آمستردام هلند

مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ یکی از زیباترین ها

کشور هلند از جمله کشورهای اروپایی است که دیدنی های زیادی دارد و شما با دیدن تک تک آنها به دنیای گذشته قدم نهاده و فرم دیگری از زندگی را تجربه خواهید کرد. مدرسه سوارکاری هلندسچ مانژ نیز یکی از این ساختمان ها است که با دیدن آن قطعا از زیبایی معماری آن تعجب خواهید کرد. در سالن اصلی سوارکاری این مرکز از سنگ های سفید و بزرگ در بخش دیوارها استفاده شده که نه تنها به این سالن ابهت و زیبایی خاصی داده است بلکه سالن را روشن تر نیز کرده است. استفاده از چراغ های دیواری زیبا و هماهنگ با سبک قدیمی باعث شده تا این فضا زیبایی خاصی به خود بگیرد. همچنین استفاده از میز و صندلی های فلزی هماهنگ با این سبک و فضا در  هلندسچ مانژ زیبایی آن را بیشتر کرده است. 

در صورتی که تمایل به بازدیدی از این مرکز یعنی هلندسچ مانژ دارید، می توانید در شهر آمستردام و در نزدیکی موزه اصلی شهر به دیدن آن بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!