آشنایی و معرفی کامل محله قدیمی دوسلدورف

آشنایی و معرفی کامل محله قدیمی دوسلدورف

محله قدیمی دوسلدورف، یکی از بی‌نظیرترین و پربازدیدترین جاذبه‌های دیدنی شهر دوسلدورف می‌باشد که سالانه گردشگران و مسافران بسیار زیادی بازدید از …

محله قدیمی دوسلدورف یکی از بی‌نظیرترین و پربازدیدترین جاذبه‌های دیدنی شهر دوسلدورف می‌باشد که سالانه گردشگران و مسافران بسیار زیادی بازدید از این محله را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. شما نیز می‌توانید برای بازدید از این محله یکی از بهترین فصل‌های سال را با توجه به اوقات فراغت خود انتخاب کرده و سفر خود را آغاز کنید. همچنین این محله در نزدیکی ساحل واقع شده است که گردشگران می‌توانند از منظره باشکوه ساحل نیز تماشا نمایند.

محله قدیمی دوسلدورف | یوروپ تورز

آشنایی با محله قدیمی دوسلدورف

آیا شما نیز به دنبال بازدید از محله قدیمی دوسلدورف از دیدنی‌های دوسلدورف هستید؟ آیا می دانید بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از این محله قدیمی شهر دوسلدورف چه زمانی خواهد بود؟

شهر دوسلدورف یکی از پربازدیدترین و بی‌نظیرترین مقاصد گردشگری کشور آلمان می‌باشد که توانسته است سالانه میزبانی میلیون‌ها گردشگر را به عهده داشته باشد. این شهر به داشتن نمایشگاه‌های علمی بسیار بی‌نظیر خود مشهور است که گردشگران می‌توانند در کنار شرکت کردن در این نمایشگاه از جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب آن نیز بازدید داشته باشند.

از مهمترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دوسلدورف می‌توان به محله قدیمی دوسلدورف اشاره کرد که این محله در یکی از منطقه‌های بسیار شلوغ و پر جنب و جوش شهر واقع شده است و کل وسعت آن نیز در حدود 500 مترمربع می‌باشد.

این محله در نزدیکی یکی از بنادر شهر دوسلدورف واقع شده است و با توجه به تاریخچه بسیار بی‌نظیری که دارد، می‌توان نتیجه گرفت، این محله در زمان‌های گذشته از مهمترین مناطق این شهر بوده و نقش استراتژیک بسیار بالایی را هر حوزه داشته است. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید و جاذبه‌های دیدنی محله قدیمی دوسلدورف توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین زمان بازدید از محله قدیمی دوسلدورف

یکی از مهمترین و در واقع اصلی‌ترین دغدغه‌های بسیاری از گردشگران و مسافران، بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از محله قدیمی دوسلدورف می‌باشد چرا که گردشگران دوست دارند تا در مناسب‌ترین شرایط جوی از مقاصد مورد نظر خود بازدید به عمل آورند.

در خصوص بهترین زمان بازدید از این محله قدیمی می‌توان گفت، این محله در هر چهار فصل سال از زیبایی‌های به خصوص برخوردار می‌باشد و گردشگران می‌توانند با در نظر گرفتن اوقات فراغت خود، یکی از فصل‌ها را برای این منظور انتخاب کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که فصل زمستان یکی از خلوت‌ترین فصل‌هایی می‌باشد که گردشگران و مسافران می‌توانند به دور از هجوم توریست‌ها به راحتی از قسمت‌های مختلف این محله و جاذبه‌های گردشگری آن بازدید داشته باشند. شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط خود، یکی از فصل‌های سال را انتخاب کرده و خود را برای داشتن سفری بی‌نظیر و به یادماندنی آماده کنید

دسترسی به محله قدیمی دوسلدورف

محله قدیمی دوسلدورف را بسیاری از مردم محلی این شهر و حتی گردشگران، با نام آلتشتاد می‌شناسند که نام قدیمی این محله است که امروزه حدود 2300 نفر در آن زندگی می‌کنند. توجه داشته باشید که این محله قدیمی دارای سبک معماری بسیار بی‌نظیری می‌باشد به طوری که شما می‌توانید عمارت‌ها و ساختمان‌های بسیار منظمی را که دارای نمای سنگی هستند در این محله مورد مشاهده قرار دهید.

همچنین تمام خیابان‌ها و کوچه‌های این محله از سنگفرش است که با نظم بسیار خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. تردد هرگونه خودرو و اتومبیل در این محله ممنوع می‌باشد و گردشگران می‌توانند برای بازدید از قسمت‌های مختلف آن محله از دوچرخه استفاده کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک از محله قدیمی دوسلدورف بازدید داشته باشید می‌توانید به راحتی آدرس آن را در دست داشته و بدون اتلاف وقت، خود را به این محله برسانید. آدرس محله قدیمی دوسلدورف را می‌توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس: Heinrich-Heine-Allee، 40213 Dusseldorf، North Rhine-Westphalia

توصیه می شود که به محض ورود به شهر دوسلدورف حتما نقشه گردشگری آن را تهیه کرده و با مشخص کردن نقطه قرار‌گیری این محله، بازدید خود را به آسانی شکل دهید.

مدت زمان لازم برای بازدید از محله قدیمی دوسلدورف

محله قدیمی آلتشتاد یکی از پر رفت و آمد‌ترین محله‌های این شهر می‌باشد که علاوه بر گردشگران مردم این شهر نیز برای گشت و گذار خود را به این محله می‌رسانند. شما می‌توانید گردشگرانی از کشورهای بسیار مختلف اروپایی و آسیایی را در کوچه‌ها و خیابان‌های این محله مشاهده کنید که هر کدام به دنبال تفریح بوده و سعی دارند تا بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند.

مدت زمان لازم برای بازدید از محله قدیمی دوسلدورف نیز در حدود یک تا دو ساعت می‌باشد که البته اگر شما بخواهید از جاذبه‌های گردشگری موجود در این محله نیز بازدید کنید بایستی زمان بیشتری را در این محله سپری کنید. البته بسیاری از گردشگران دوست دارند تا اقامت شبانه نیز در این محل داشته باشند که برای این منظور نیز می‌توانند یکی از خانه‌ها و ساختمان‌های اقامتگاهی را انتخاب و رزرو کنند.

مردم ساکن این محله طبقه اول یا دوم منزل خود را برای استراحت گردشگران آماده کرده‌اند که با نرخ‌های بسیار مختلف آن را به گردشگران اجاره دهند. شما نیز می‌توانید به راحتی یکی از این خانه‌های قدیمی این محله را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید.

جاذبه های گردشگری آلتشتاد

توجه داشته باشید که نقطه مرکزی محله قدیمی دوسلدورف را برگ پلتز تشکیل داده است که شما می‌توانید در این میدان مجسمه‌ای بسیار بزرگ و باشکوه از جان ویلیام دوم را که بر اسبی سوار است را مشاهده کنید. این مجسمه در سال 1711 میلادی ساخته و طراحی شده است و هم اکنون نیز توانسته در مرکز این محله به قدرت نمایی بپردازد.

جاذبه های گردشگری آلتشتاد | یوروپ تورز

توجه داشته باشید که این میدان از مهمترین مکان‌هایی می‌باشد که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بهترین و جذاب‌ترین تصاویر را به ثبت رسانده و بی‌نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند.

لازم است بدانید که محله قدیمی دوسلدورف با داشتن وسعت بسیار کوچک خود توانسته است تاریخ بزرگ و باشکوهی را در دل خود جای دهد که آثار این تاریخ را امروزه می‌توانید در جاذبه‌های گردشگری بسیار مختلف این محله مشاهده کنید. از دیگر مهمترین جاذبه‌های گردشگری محله آلتشتاد می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • برج راین
  • مدرسه قدیمی گرامر
  • کلیسای سنت لامبرتس
  • تالار شهر قدیمی
  • موزه حمل و نقل یا دریایی آلمان
  • قلعه اشلوس

قلعه اشلوس در محله آلتشتاد

قلعه اشلوس در بورگ پلتس، توانسته است بر روی سواحل راین خودنمایی کند و این قلعه از فواصل دور نیز مورد توجه بوده است و یکی از مهمترین بخش‌های بازمانده از یک قلعه قدیمی می‌باشد که این قلعه روزگاری بر شهر دوسلدورف حکم فرمایی می‌کرده است و امروزه نیز از آن به عنوان موزه استفاده می‌کنند. شما می‌توانید به راحتی از هر نقطه محله قدیمی دوسلدورف اقدام به بازدید و مشاهده این قلعه داشته باشید و تصاویر باشکوهی از آن را به ثبت برسانید.

موزه دریایی آلمانی در محله آلتشتاد

از دیگر مهمترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری محله قدیمی دوسلدورف می‌توان به موزه دریایی آلمانی اشاره کرد که این موزه با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زمینه کشتی‌سازی توانسته است توجه بسیاری از صنعتگران مشغول در این حرفه را به سوی خود جذب کند.

همچنین در نزدیکی این موزه می‌توانید موزه هتینس را مشاهده کنید که آثار باشکوهی از قدیمی‌ترین سفال‌ها و ظروف سرامیکی را در دل خود جای داده است. توجه داشته باشید که موزه‌های این محله در روزهای تعطیل رسمی برای بازدید عموم باز نمی باشد و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌های بازدید، در سایر روزها از این مکان ها بازدید لازم را داشته باشند.

بازدید از آلتشتاد با تور دوسلدورف

امروزه تورهای گردشگری بسیار زیادی را می‌توانید در کل جهان مشاهده کنید که سالانه سفرهای متعددی را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر دوسلدورف برگزار می‌کنند که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند با توجه به علاقه خود، در یکی از بهترین این تورها شرکت کرده بی‌نظیر‌ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند. بازدید از محله قدیمی دوسلدورف امروزه در برنامه گردشگری بسیاری از مجریان برگزاری تورهای گردشگری دوسلدورف واقع شده است.

اگر شما نیز قصد دارید تا سفری باشکوه را به سوی دوسلدورف و بازدید از جاذبه‌های آن داشته باشید می‌توانید این فرصت به دست آمده را مورد توجه قرار داده و در یکی از بهترین تورهای این شهر ثبت نام کنید.

سایر سرگرمی‌ ها در آلتشتاد

گردشگران و مسافرانی که از محله قدیمی دوسلدورف بازدید می‌کنند به هیچ وجه گذر زمان را احساس نمی‌کنند چرا که به حد کافی سرگرمی و فعالیت‌های متنوع در این محله وجود دارد که گردشگران می‌توانند زمان خود را برای آنها صرف کنند. از مهمترین سرگرمی‌های موجود در محله قدیمی آلتشتاد می‌توان به شرکت در کنسرت‌های خیابانی، بازدید از ساحل، قایق سوار، ماهیگیری، پیاده روی در کوچه‌های محله، بازدید از فروشگاه‌های صنایع دستی، مراجعه به رستوران ها و کافه‌های محله و عکاسی از ساختمان‌های مختلف محله قدیمی دوسلدورف اشاره کرد.

نکات مورد توجه در سفر به آلتشتاد

اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به دوسلدورف از محله قدیمی دوسلدورف نیز بازدید کنید، می‌توانید با در نظر گرفتن برخی از مهمترین نکات، سفری بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی را برای خود به ارمغان آورید. از مهمترین این نکات که در سفر به محله قدیمی دوسلدورف بایستی مورد توجه قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما به همراه خود دوربین عکاسی حرفه‌ای به همراه داشته باشید تا بتوانید بی‌نظیرترین تصاویر را به ثبت برسانید
  • لازم است که قبل از سفرتان به این محله در مورد خلق و خوی مردم و ساکنین آن اطلاعاتی را به دست آورید.
  • این محله یکی از تمیزترین و زیباترین محله هی شهر می‌باشد به همین دلیل نظافت عمومی را تا حد امکان رعایت کنید.
  • می توانید برای صرف لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی این شهر به یکی از رستوران‌ها و کافه‌های این محله مراجعه کنید. تصویر 10
نکات مورد توجه در سفر به آلتشتاد | یوروپ تورز

سوالات متداول محله قدیمی دوسلدورف

بهترین زمان برای بازدید از این محله قدیمی چه زمانی است؟

در خصوص بهترین زمان بازدید از این محله قدیمی می‌توان گفت، این محله در هر چهار فصل سال از زیبایی‌های به خصوص برخوردار می‌باشد و گردشگران می‌توانند با در نظر گرفتن اوقات فراغت خود، یکی از فصل‌ها را برای این منظور انتخاب کنند.

جاذبه های گردشگری محله قدیمی دوسلدورف چه مکان هایی است؟

برج راین
مدرسه قدیمی گرامر
کلیسای سنت لامبرتس
تالار شهر قدیمی
موزه حمل و نقل یا دریایی آلمان
قلعه اشلوس

آدرس محله قدیمی دوسلدورف کجاست؟

آدرس: Heinrich-Heine-Allee، 40213 Dusseldorf، North Rhine-Westphalia

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!